תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 4 מ 4
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    28.07.2007
    הודעות
    55

    סיקור:
    היו היה פעם, לפני שנים רבות, כאשר מנוע תלת-מימדי היה רק חלום רטוב, חברת משחקים בשם Westwood. יום אחד הוציאה Westwood משחק אסטרטגיה חדשני יחסית לתקופה, העונה לשם Command & Conquer. המשחק נתן לשחקן אפשרות לפקד על אחד משני צבאות יריבים: ה- GDI שומרי החוק או קבוצת הטרור העולמית NOD. בנוסף לקטעי מעבר מצולמים ברמה הוליוודית, הביא עמו C&C משחקיות ממכרת ביותר שכבשה בקלות את ליבו של כל גיימר חובב אסטרטגיה מצוי. זמן מה אחר כך, הוציאה Westwood את משחק ההמשך, Command & Conquer: Tiberian Sun, ואת חבילת ההרחבה FireStorm.
    לפתע, נתקלה Westwood בקשיים כלכליים, ובין רגע סופחה תחת חסותה של מקור כל הרוע בעולם הגיימינג, חברת EA הידועה לשמצה. בכך היה נדמה כי נגוזה התקווה למשחק שלישי בסדרה המהוללת, שהפכה למיתוס בו נהגו גיימרים להרהר כדי להיזכר בימים הטובים הללו.
    בניגוד לכל הציפיות, ב- 26 למרץ 2007 נחת לו Command & Conquer 3: Tiberium Wars על מדפי חנויות המשחקים בעולם, וכל העיר שמחה וצהלה. לשם שינוי, EA עשתה מעשה אחד טוב והחליטה להקים לתחייה את הסדרה האהובה, שרבים כבר כמעט ושכחו מקיומה.





    תמונת המצב המוצגת בפנינו בתחילתו של Tiberium Wars היא כזאת: העולם מחולק למספר אזורים, המקודדים לפי שלושה צבעים ? אדום, צהוב וכחול. האזורים האדומים נחשבים לשטחים "מתים" בפני האנושות מאחר שהם לא מסוגלים עוד לתמוך בחיי אדם, זאת באשמת הטיבריום, היסוד הירקרק שהגיע מהחלל ומרעיל את כל מה שנמצא בסביבתו. האזורים הצהובים מאפשרים תנאי מחיה נחותים, ושם ארגון ה- NOD יושב באין מפריע ומגייס תומכים חדשים לשורותיו. האזורים הכחולים הם שטחים הנקיים מטיבריום, ושם ה- GDI שומרים על שאריות הציביליזציה האנושית ששרדה את המלחמות החוזרות ונשנות בין הצדדים. המשחק מתחיל כאשר NOD, בראשותו של המהפכן קיין, מפוצץ תחנת חלל של GDI ומתקיף את השטחים הכחולים, ובכך גורר את העולם למלחמת הטיבריום השלישית.





    הפשטות של C&C3 וקצב התקדמותו המהיר הם בין הדברים שגורמים למשחק להיות כל כך מלהיב, כיפי וממכר, בניגוד למשחקים מורכבים יותר בז'אנר שנתקלנו בהם לאחרונה, כגון Company Of Heroes. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לאסוף מספיק טיבריום, לבנות צבא טנקים ענק ולהסתער על האויב תוך כדי שמירה על שלמות הבסיס שלך. בשביל אלה שאולי יחשבו שזו משחקיות שטחית מדי, נוספו לכל צד במשחק יכולות מיוחדות. למשל, NOD מסוגלים להחדיר חוליית קומנדו רכובה על דאונים הישר לתוך בסיסו של היריב על מנת לחבל במבנים או לדלל את שורות חי"ר האויב בזריזות. כדי לפלפל את העניינים עוד יותר, יש לשני הצדדים "נשק יום הדין" הזורע הרס רב מאוד במקום פגיעתו, אך מצד שני יוצר מעין מירוץ מאולץ בו הראשון ללחוץ על הכפתור האדום יהיה בעל היתרון המכריע בקרב.

    "Welcome back, commander"

    Tiberium Wars לוקח את הנוסחה של המשחקים הקודמים ומשפר אותה. למשל, בניגוד למשחקים הקודמים בהם היה ניתן לבנות רק יחידה או מבנה בודד בזמן נתון, ב- Tiberium Wars בנייה של כמה מפעלי ייצור טנקים יאפשר יצירת כמה כלי רכב במקביל. כנ"ל גם לגבי אימון חיילים ובניית מבנים.
    שיפור נוסף הוא בממשק המשתמש. בעבר על מנת להפעיל יכולת מיוחדת של יחידה או מבנה היינו צריכים ללחוץ על היחידה עצמה במסך. לעומת זאת, ב- Tiberium Wars ישנו תפריט נפרד בפינה, בו מסודרות היכולות של האובייקט בלי להסתבך עם לחיצות מיותרות. כמו כן, בתחתית המסך ישנו תפריט לעיצוב התנהגות היחידה, המכיל אופציות כגון שמירה על נקודה ספציפית, נסיגה תוך כדי ירי או הסתערות חסרת מחשבה על כוחות האויב.





    מצד שני, העובדה ש- Tiberium Wars משתמש בנוסחה הישנה היא גם חרב פיפיות. המשחק מציג הרבה מאוד דברים שכבר ראינו בעבר: הטנק המוסווה של NOD? יש. מסוקי Orca ל- GDI? יש. בקיצור, הדבר יוצר מעין תחושה של Been there, done that בגלל מיחזור של הרבה אלמנטים שונים מהמשחקים הקודמים. גם המשימות לא מרעננות יותר מדי, ומתחלקות כרגיל לקרבות של בסיס מול בסיס, משימות עם כוח מצומצם, משימות עם הגבלת זמן וכל שילוב אפשרי ביניהן.
    ככל הנראה, EA חשו גם הם ש- C&C3 עומד להיות אותה גברת בשינוי אדרת, והוסיפו צד שלישי למערכה ? ה- Scrin, צבא של חייזרים הפולשים לכדור הארץ למוד הקרבות כדי לנצל את מלאי הטיבריום המפוזרים עליו. הצד החדש מציג יחידות חדשות לגמרי, החל מנחיל חייזרים שיקרע חי"ר אנושי לחתיכות, רכבים תלת-רגליים מצויידים בלייזרים הישר מהסרט "מלחמת העולמות" ועד לחלליות קרב עצומות, כמו ה- Mothership, שאמנם איטית להחריד אך בירייה בודדת מסוגלת להחריב לפחות כמה בניינים. על ה- Scrin תוכלו לפקד בקמפיין נפרד אחרי שתסיימו את אלה של NOD ו- GDI, ולחסרי הסבלנות שביניכם תמיד יש את ה- Skirmish.

    דרישות מערכת:

    Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)
    2.0GHz or better, or AMD equivalent
    512MB or better
    8x or faster DVD-ROM Drive
    8.0GB or more of free hard disk space
    GeForce4, ATI Radeon 8500 or better (ATI Radeon 9200 and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
    DirectX 9.0c-compatible sound card

    תרגום ממה שיכולתי:

    1. חלונות XP, חלונת VISTA
    (32 ביט ; גרסאות 64 ביט של ויסטה לא תומכים
    2. 2.0GH או יותר טוב, או AMD EQUIVALENT לא יודע מה זה חחח
    3. זיכרון 512 מגה בייט או יותר טוב
    4. דרייב DVD ROM 8X או יותר מהיר!
    5. 8 ג'יגה בייט או יותר פנויים בהארד דיסק!
    6. כנ''ל...
    7. יש צורך ב-DIRECT X 9.0C

    תמונות מהמשחק:



    סרטון של המשחק:


    יאללה תגובות
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    11.11.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    1,780
    וואו כמה מדריכים ביום אחד, אבל תגיד את האמת: העתקת אותם או לא?
    אם כן תוסיף קרדיט לפחות...
    עורך וידאו בתוכנות
    Adobe PR,Adobe After Effects,Sony Vegas 8 Pro
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.08.2007
    עיר
    מאדים
    הודעות
    5,232
    אתם יודעים שממש היום שיחקתי במשחק שאני שם 100 שקל למי שיש אותו?

    command and conquer כן ככה קוראים לו כי הוא פתח תסדרה משחק שיצא בשנת 1995
    וזה עוד לסוני (:
    עברתי אם הנוד כמה משימות אבל איזה גרפאיקה של פעם מדהים...
    מוזיקה שולטת (:
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    11.11.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    1,780
    חחחח קרעת אותי...
    עורך וידאו בתוכנות
    Adobe PR,Adobe After Effects,Sony Vegas 8 Pro
    שתף ב-Google+

הרשמה