תפריט ראשי

123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 48
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    זה אחד הדברים שאני לא מבין בחוקים של מבוכים ודרקונים ואני חושב שזה צריך שינוי. איך זה שדמות אשר לה סה"כ 100 נק"פ נלחמת אותו דבר כאשר יש לה 100 נק"פ וכשיש לה רק נקודת פגיעה אחת? ועוד אחרי הנקודת פגיעה הזאת היא פתאום מתעלפת. זה פשוט לא הגיוני.

    עוד דבר דומה איך זה שדמות הנלחמת במשך עשרה סיבובים נלחמת באותו כושר, ריכוז, כוח, מהירות, שנלחמה בסיבוב הראשון?

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    אתה לא מציג כאן בעיה שלא הראו קודם. נקווה שבגירסא שלוש הם ישנו את זה. למרות שהקטע של תשישות יהיה יותר מציק ממועיל: זה ידרוש הרבה נוסחאות, מעקב אחרי סיבובים, והרבה עבודה למנחה שרוצה להביא יותר משניים שלוש יצורים על השחקנים שלו.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    אני חושב שהתכוונת גרסא 4, אבל לא משנה. וההתאמצות לדעתי שווה את זה, זה יכניס היגיון רב למשחק ויעשה אותו יותר מציאותי אם בכלל אפשר להגיד

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    כן, התכוונתי גירסא ארבע. P:

    אבל למה המשחק צריך להיות כל כך מציאותי? אם היינו רוצים משהו שהוא דומה לחלוטין למציאות, היינו חיים את החיים שלנו בשקט, לא? אני לא רוצה שכל פעם לפני שאני עומד לתקוף המנחה שלי ישאל אותי, 'רגע, כמה סיבובים אתה כבר בקרב?', או 'עשית את ההתקפה הזאת הרבה פעמים, הוא כבר מתחיל להבין איך להתחמק מזה' וכדומה.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    לכל משחק שמשחקים חייבים להיות חוקים אחרת אין אתגר ואין כיף, הדוגמא שנתת דומה מאוד ללהגיד שזה מעצבן שכל פעם שאני רוצה להיכנס לזעם השה"ם סופר כמה פעמים כבר נכנסתי. אותו דבר עם צורת פרא ואותו דבר עם בעצם כל יכולת מיוחדת. אתה מבין, התכוונתי שזה יהיה יותר מציאותי עד כמה שמשחק פ נטזיה עם דרקונים וקסמים ושדים שיוצאים מה.... מציאותי. הרי המטרה במשחק היא לא לחזק את הדמות עד אפי ומעלה. המטרה במשחק היא לאמץ לעצמך דמות שמעכשיו את היא. ואתה משחק אותה עם כל יתרונותיה ומגבלותיה.

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    174
    נכתב במקור על ידי orr
    אני לא רוצה שכל פעם לפני שאני עומד לתקוף המנחה שלי ישאל אותי, 'רגע, כמה סיבובים אתה כבר בקרב?', או 'עשית את ההתקפה הזאת הרבה פעמים, הוא כבר מתחיל להבין איך להתחמק מזה' וכדומה.
    זה נשמע לי כמו שני דברים שונים. "כמה סיבובים אתה כבר בקרב" זו שאלה יותר קרנצ'ית, שבאמת מוציאה מהאווירה ומכריחה להתמקד בחוקים היבשים. לפעמים אין ברירה, ואני מקווה שהמנחה שלך יודע לשלב את זה כמו שצריך בלי להעיב יותר מדי על המשחקיות.

    "הוא מתחיל להבין איך להתחמק", לעומת זאת, זו הערה נכונה ומעניינת שיכולה להעשיר את המשחק אם מתייחסים אליה כמו שצריך. אני חושבת שזה הגיוני לגמרי שאם אתה נלחם באותה ההתקפה בדיוק סיבוב אחרי סיבוב, יריב תבוני יתחיל ללמוד את המהלכים שלך ולהתכונן אליהם. לשיפור ההנאה שלך והעניין של כולם, אני מאוד בעד לנסות דברים חדשים, להכנס לקרב עם כל מה שיש ולבחון את האפשרויות לא רק לפי מספרים יבשים (התקפה X מורידה לו הכי הרבה נק"פ, אז נשתמש רק בה שוב ושוב) אלא גם פלאפית, לפי אופי הקרב והלוחמים בו.
    עם וואקום גדול באה אחריות גדולה.
    http://blogs.vgames.co.il/comics
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    497
    זה למה אני מעדיף את המכניקה של הנשגבים, היא הרבה יותר הגיונית.
    אחד הדברים שהכי הציקו לי במו"ד, בלי קשר לכל התשישות והעניינים,
    יש לוחם עם 100 נק"פ ויש אחד עם 5.
    א', נגיד אני תוקף את החלש, אני מסשף לו את הבטן עם מכה חזקה, הוא גוסס.
    אם אני תוקף את החזק אני יכול פשוט לעמוד מולו, להמשיך לשסף לו את הבטן. כלומר, זה לא משנה כמה אתה "חזק", זה לא גורם לרקמות שלך להיות יותר קשות.
    ב', למה לעזאזל הנסיון של הרפתקן בקרב גורם לו להיות יותר "עמיד"?

    God gave you 2 kidneys, one to keep and one for video games
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    אז מה דעתכם על חוק הבית הזה: לאחר כל חמישה סיבובים צריכים הדמויות לזרוק קשיחות בד"ק של 10+ מספר הסיבובים עם הדמות לא מצליחה היא מקבלת מחסר -1 להתקפה ולדרג"ש ואם היא מצליחה היא נשארת כמות שהיא. במקרה של מטילי לחשים זה אותו דבר אך הדמות תאבד מהריכוז שלה ולכן לחשים מסוימים יעשו פחות השפעה.

    ובקשר לנקודות פגיעה. מאז שהדמות מגיעה לחצי חיים היא מתחילה לקבל מחסרים עבור כל 20% נקודות חים שהיא מאבדת מאז החצי.

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    נכתב במקור על ידי Bane
    זה למה אני מעדיף את המכניקה של הנשגבים, היא הרבה יותר הגיונית.
    אחד הדברים שהכי הציקו לי במו"ד, בלי קשר לכל התשישות והעניינים,
    יש לוחם עם 100 נק"פ ויש אחד עם 5.
    א', נגיד אני תוקף את החלש, אני מסשף לו את הבטן עם מכה חזקה, הוא גוסס.
    אם אני תוקף את החזק אני יכול פשוט לעמוד מולו, להמשיך לשסף לו את הבטן. כלומר, זה לא משנה כמה אתה "חזק", זה לא גורם לרקמות שלך להיות יותר קשות.
    ב', למה לעזאזל הנסיון של הרפתקן בקרב גורם לו להיות יותר "עמיד"?
    א': אם לא הורדת לו מספיק נק"פ בשביל שהוא ימות, כנראה שלא שיספת לו את הבטן. אתה יכול להגיד שאתה מנסה לעשות את זה, אבל אם אתה לא פוגע או לא עושה מספיק נזק זה לא אומר שזה יקרה.
    ב': תיקח את זה כמו מישהו שמנגן על גיטרה: בהתחלה זה כואב באצבעות מוות, אבל אחר כך האצבעות מתקשחות ונהיות עמידות יותר.

    Chate Noire: באתי לכתוב את התגובה למה שאמרת שלוש פעמים לפחות, כל פעם יוצא שאני מעודד משחקיות שטוחה וחסרת כל צבע. אז כן, זה יכול להיות נחמד אם נלחמים מול יריב עם כישרון מיוחד לזה, אבל לדעתי זה עדיין יוצא מסורבל מידי, כשכל פעם שאני אומר שאני עושה משהו צריך לבדוק אם כבר עשיתי את זה, ואם זה נותן בונוסים או לא.

    Yoav Almighty: קודם כל, לא כל משחק צריך חוקים. חופשיטה מתבססת בדיוק על זה. עכשיו, יש חוקים שהם הכרחיים, ויש כאלה שסתם פוגעים בזרימה של המשחק. מה זה משנה לי בעצם אם היריב שלי נלחם עשרה סיבובים ועדיין לא התעייף, כל עוד אני נהנה? אני לא חושב שמשחק צריך להיות מציאותי בשביל שאני אהנה ממנו, לשני הצדדים. אתה אולי יכול להתחשב בזה אם שני אנשים נלחמים במשך הרבה זמן, ופתאום מצטרף צד שלישי יותר רענן מהאחרים, אבל לרוב אם מישהו נלחם כל כך הרבה זמן זה בגלל שהוא יכול לשרוד כל כך הרבה זמן.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    497
    אתה ממש לא הבנת אותי.
    רוצה דוגמא? הנה:
    מולי עומד לוחם עם 100 נק"פ, עירום, והוא לא זז. בכלל.
    אני, טכנית, יכול לעמוד מולו ולשסף אותו שוב ושוב, ויקח דיי הרבה זמן עד שהוא ימות.

    עכשיו הבנת?

    God gave you 2 kidneys, one to keep and one for video games
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    כן, מבין אותך. אני לא מנסה לאמר שהשיטה היא מציאותית לגמרי, או בכלל: המשפט תקע סכין בגב מאבד לגמרי את המשמעות שלו, אם אתה מבין אותי P:
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,643
    אם אני לא טועה סיבוב קרב הוא 10 שניות, ככה שאתה לא אמור להתעייף כל כך אחרי 5 סיבובים

    בקשר לדבר השני אני לא מתמצא כל כך אז אני לא יתייחס אליו
    Ornithorhynchus anatinus
    תודה לBlackJack על הכפתור
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    נכתב במקור על ידי Duckion`
    אם אני לא טועה סיבוב קרב הוא 10 שניות, ככה שאתה לא אמור להתעייף כל כך אחרי 5 סיבובים

    בקשר לדבר השני אני לא מתמצא כל כך אז אני לא יתייחס אליו
    אני לא יודע אם אי פעם התנסית בקרב מת"ח, אבל חמישים שניות שבהם אתה זז כל הזמן, חוטף מכות ונותן מכות בכל הכוח שלח, אתה מאוד מתעייף.
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    1,643
    אנשים שמאומנים בקרבות ודברים כאלה אמורים להחזיק הרבה יותר מדקה אחת בקרב, אתה מסתמך על ניסיון שלך?
    כי רק שתדע שאם מחשבים כח של D&D לכח של אנשים בימינו אז לבן אדם רגיל אבך חזק יש בסביבות ה4 (היה על זה כתבה איפשהו)
    Ornithorhynchus anatinus
    תודה לBlackJack על הכפתור
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    למי שהתלונן על הלוחם שלא זז
    כאשר מישהו בלי שריון לא מתנגד אתה מחסל אותו מיידית בלי שאלות...אפילו בלי גלגולים...
    התקפת פתע לא נכנסת לקטגוריה הזאת בגלל שהיריב מנסה להתנגד, פשוט קצת באיחור...
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    ORR אני מבין מה אתה אומר בקשר לזה שאתה לא אוהב חוקים וכאלה אבל עם כך מה מפריע לך פשוט להפוך לדרקון עתיק ולאכול כל דבר שמפריע לך? חוקי ההגיון זה מה שמפריע לך. אתה לא יכול לעשות כל דבר כי זה לא הגיוני או שזה כן אבל בכל משחק בכל דבר יש דברים שאי אפשר לעשות. אם אתה אוהב לשחק את המשחקים שלך בצורה כזאת מי אני שיפריע לך אבל החוקים נועדו כדי לבסס היגיון לא להגביל אותך אני אישית מתייחס לחוקים כדברים מקלים.

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    הגיון לא עושה שום דבר חוץ מלהגביל אותך, ובדיוק בשביל שאני לא אהפוך לדרקון ואוכל את כולם צריך אותם. חוקים מקלים במקום שקבוצה לא יכולה להגיע בו לעמק השווה: אם לכל הקבוצה שלך נראה הגיוני לעשות חוקי תשישות, תעשו: אבל זה כולל עוד דברים רבים שצריך להתחשב בהם: המשקל שהדמות נושאת, הנשק שהיא משתמשת בה, הנזק שהאויב עשה לה, המקום שבו נלחמים, איך שהיא נלחמת...
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    05.02.2007
    עיר
    תיל אביב
    הודעות
    706
    אתם מפספסים לגמרי את הנקודה במערכת הקרב. המטרה של המערכת היא להיות כיפית וזורמת,לא להיות מציאותית. משחק התפקידים ופיתוח הדמות(אופי) נמצא מסביב לקרב,אין טעם לפגום בהנאה בשל דקויות מטופשות של הגיון.
    ריצ'ארד חביב הקהל- פרקים ראשון, שני , שלישי
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    25.01.2007
    הודעות
    738
    נכתב במקור על ידי Duckion`
    כי רק שתדע שאם מחשבים כח של D&D לכח של אנשים בימינו אז לבן אדם רגיל אבך חזק יש בסביבות ה4 (היה על זה כתבה איפשהו)
    אני לא יודע מה איתך, אבל אני מסוגל להרים 18 קילו, בצורה נוחה.

    נכתב במקור על ידי boomwolf
    למי שהתלונן על הלוחם שלא זז
    כאשר מישהו בלי שריון לא מתנגד אתה מחסל אותו מיידית בלי שאלות...אפילו בלי גלגולים...
    התקפת פתע לא נכנסת לקטגוריה הזאת בגלל שהיריב מנסה להתנגד, פשוט קצת באיחור...
    פה יש טעות ע-נ-ק-י-ת, בסיטואציה הזו, האיש לא מת ללא גלגולים, זוהי התקפת מוות, שגורמת נזק קריטי אוטומאטי, והקורבן צריך לזרוק קשיחות בד"ק 10+נזק נגרם, אם הוא נכשל, הוא מת.
    זה בדרך כלל מסתיים במוות, אך לא תמיד. זה אפילו מרומז בשם 'התקפת מוות'.
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    04.08.2007
    עיר
    יוטבתה
    הודעות
    118
    נכון אתה צודק בהחלט המטרה זה להיות כיף וזורם אבל החוקים נותנים לך גבול וכשיש לך גבול אתה לא בלתי מנוצח עם אתה לא בלתי מנוצח תמיד יש אתגר וכל משחק כיף יותר כאשר הוא מאתגר.

    Make No Mystake Kyle, before this is all over, you Will s**k my b**ls
    שתף ב-Google+

הרשמה