תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 19 מ 19
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    ב-Guild Wars חלק עצום מחווית המשחק תלוי במקצוע שתבחרו בשביל הדמות שלכם, מאחר וכל מקצוע מספק לכם יכולות שונות. ישנם עשרה מקצועות שונים, כאשר שישה קיימים בכל קמפיין, שניים בלעדיים לקמפיין Factions והשניים הנותרים בלעדיים לקמפיין Nightfall.

    לכל מקצוע תכונה ראשית, שקיימת רק אצל דמויות שלקחו את המקצוע כמקצוע הראשי שלהן, ושלוש תכונות נוספות שקיימות בין אם המקצוע הוא ראשי ובין אם הוא משני. כשמשקיעים נקודות בתכונה כלשהי גם הסקילים שקשורים אליה מתחזקים.

    מקצועות הבסיס
    מקצועות קמפיין Factions
    מקצועות קמפיין Nightfall

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    הלוחם (Warrior) מתמחה בקרבות מטווח קרוב ובשימוש בגרזנים, חרבות ופטישים. כאשר הלוחם לא מחזיק פטיש (שתופס את שתי ידיו) הוא יחזיק בד"כ מגן. יש לו הגנה גבוהה, הרבה חיים והוא יכול לגרום לנזק גבוה, אך גם להפיל אויב, לגרום לדימום ולפציעה עמוקה.
    התכונה הראשית שלו היא כוח, שמאפשר לו לגרום נזק גבוה יותר בעזרת חדירת שריון. שאר התכונות, אשר מתווספות גם ללוחמים המשניים, הן שימוש בחרב, שימוש בגרזן, שימוש בפטיש וטקטיקה. תכונות השימוש בחרב, גרזן ופטיש משפרות כל אחת את הסקילים שקשורים לתכונה, וכמו כן גם את הנזק שנגרם כאשר משתמשים בנשק המתאים. השקעה בתכונת הטקטיקה משפרת את הסקילים שלה.

    הסייר (Ranger) מתמחה בלחימה מרחוק בעזרת קשתות, אך הוא גם יכול להניח מלכודות למרקה והאויב מתקרב יותר מדי. הוא גם מסוגל לאלף חיה שתצטרף אליו ותעזור בקרבות. כמו הלוחם, גם הסייר יכול לגרום למגוון מצבים לא נוחים עבור האויב, כמו דימום, נפילה והיכשלות בשימוש בסקיל.
    התכונה הראשית של הסייר היא מומחיות, והיא מאפשרת לסייר להשתמש בסקילים בעלות נמוכה יותר של אנרגיה. התכונות הנוספות של הסייר הן צלפות, שמגדילה את הנזק הנגרם מקשתות, הישרדות בטבע, שמשפרת את הסקילים, ההכנות, המלכודות והטקסים המתאימים ושליטה בחיות, שמחזקת את החיה של הסייר.

    הנזיר (Monk) הוא דמות רבת שימושים. הוא מסוגל לתפקד כמרפא או כמטיל לחשי הגנה, אך באותה מידה הוא גם מסוגל לגרום לאויבים נזק רב ולהמיט עליהם את זעמם של האלים. לחשי ההגנה שלו מסוגלים גם כן לפגוע באויבים.
    תכונתו הראשית היא חסד שמימי, שמחזקת את לחשי הריפוי שלו, כך שהם משפיעים יותר מהרגיל בעלות רגילה של אנרגיה. שלוש התכונות האחרות של הנזיר הן תפילות ריפוי, שמחזקת את את לחשי הריפוי שלו, תפילות הגנה, שמחזקות את לחשי ההגנה שמפחיתים מהחבורה נזק ולעיתים אף מעבירים חלק ממנו אל האויב, ותפילות השמדה, שמחזקת את הלחשים שפוגעים באויב ישירות או מגבירים את הנזק שהחבורה גורמת.

    הנקרומנסר (Necromancer) הוא סוג של קוסם אפל. הוא מסוגל לגנוב חיים מאויבים, גופות או אל-מתים שבשליטתו, להטיל קללות על האויבים או להקריב אחוז מהחיים שלו כל-מנת לפגוע באויב או לעזור לחבורה.
    התכונה הראשית של הנקרומנסר היא קצירת נשמות (Soul Reaping) ובעזרתה הנקרומנסר מחזיר לעצמו אנרגיה אבודה כאשר מישהו מת בקרבתו. שאר התכונות שלו כוללות הטלת קסמי דם, בעזרתה מתחזקים הקסמים שבהם הוא מקריב או גונב חיים, הטלת קללות, שמחזקת את הקללות שהוא מסוגל להטיל על האויב, והטלת קסמי מוות, שכוללים שימוש בגופות כדי לזמן אל-מתים לשירותו או ריפוי-עצמי.

    האשליין (Mesmer) הוא דמות כריזמטית שמתמחה בהחלשת האויב. בעוד שנראה שהוא חלש עקב אי-יכולתו לגרום נזק רב, האשליין הוא דמות חשובה שמוסיפה המון לחבורה. האשליין מסוגל להטיל קללות על האויבים, לגרום להם נזק ישיר, לחזק את עצמו, לגנוב אנרגיה ולבטל סקילים וקסמים, וכל זאת במהירות.
    התכונה הראשית של האשליין היא הטלה מהירה, והיא, כפי ששמה רומז, מאפשרת לו להטיל את קסמיו מהר מהרגיל. תכונותיו האחרות הן הטלת קסמי השראה, שמחזקת קסמי חיזוק וגניבת אנרגיה, הטלת קסמי שליטה, שמכילים את רוב קסמי הנזק הישיר, אך גם כמות נכבדת של קסמי עצירת קסמים והטלת קסמי אשליה, שגורמים לאויבים להיחלש במגוון דרכים, החל מהאטה וכל בנזק שנגרם לאורך זמן.

    היסודאי (Elementalist) שולט ביסודות ומשתמש בהם לגרימת נזק לאויבים ולהגנה על עצמו. כל יסוד שונה מהאחרים. הוא מסוגל לשרוף אויבים, להאט אותם, להפיל אותם וכל זאת תוך כדי גרימת נזק רב. הוא מסוגל להטיל קסמים רבים ברצף, שכן יש לו אנרגיה רבה מאוד.
    התכונה הראשית של היסודאי היא אגירת אנרגיה, והיא מעלה את כמות האנרגיה שלו, כדי שיוכל להטיל יותר קסמים. התכונות הנוספות של היסודאי הן הטלת קסמי אש, שמשפרת את קסמי האש שלו, שגורמים לנזק גבוה, לרוב למספר אויבים, הטלת קסמי מים, שמשפרת את קסמי המים שלו, שבנוסף לנזק גם מאיטים את האויבים, הטלת קסמי אוויר, שעושים נזק גבוה, לרוב לאויב אחד, אך גם חודרים שריון כדי לגרום לנזק גבוה יותר, והטלת קסמי אדמה, שמחזקת את קסמי האדמה שיכולים לגרום לנזק גבוה ולעוור, אך גם מכילים קסמי הגנה שמוסיפים שריון ומפחיתים מהנזק שהיסודאי מקבל, אך לרוב גם מאיטים אותו.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    בזאת סיימנו את רשימת מקצועות הבסיס. לקמפיין Factions קיימים שני מקצועות בלעדיים:

    המתנקש (Assassin) מסוגל להופיע ליד אויב, לגרום לו נזק עצום עם מגוון התקפות, להשאיר אותו המום, מדמם ומורעל ולהיעלם חזרה למקום ממנו הוא בא. כאילו זה לא מספיק, למתנקש יש סיכוי גבוה שההתקפות שלו יגרמו נזק קריטי וכך הוא גורם נזק כפול מהרגיל ומחזיר לעצמו אנרגיה שבה השתמש.
    התכונה הראשית של המתנקש היא התקפות קריטיות והיא משפרת את הסיכוי של המתנקש לפגוע בצורה קריטית באויב ולהחזיר לעצמו אנרגיה. יש גם סקילים שמוסיפים לסיכוי של המתנקש ליצור מכה קריטית. התכונות האחרות של המתנקש כוללות שליטה בפגיונות, שמעלה את הנזק שהמתנקש גורם עם פגיונות ומגדילה את הסיכוי שלו לתקוף פעמיים במקום פעם אחת, האומנות הקטלנית, שמחזקת את הסקילים הקשורים לתכונה הנ"ל, ואומנות הצללים, שגם מחזקת את הסקילים שקשורים אליה.

    המזמן (Ritualist) מתמחה בזימון נשמות שעוזרות לו ולחבריו ע"י ריפוי, הגנה או תקיפה האויב, אך הוא גם מסוגל להשתמש בחפצים כדי לעזור לחבריו בעצמו או לחזק את נשקיהם.
    התכונה הראשית שלו היא כוח זימון, שמחזקת את הנשמות שזומנו ומאריכה את קסמי השיפור שמוטלים על קסמי חברי הקבוצה. תכונותיו הנוספות של המזמן הן קסמי תיעול, התקשרות וקסמי שחזור, כולן משפרות את הסקילים שלהן.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    שני המקצועות האחרונים הם המקצועות הבלעדיים לקמפיין Nightfall:

    הפאראגון (Paragon) הוא דמות שמתמחה בתקיפה כמו גם בתמיכה בקבוצה. הוא משתמש בחניתות אותן הוא משליך לעבר האויבים והרבה מהסקילים שלו משפרים את השימוש בחנית. תכונתו הראשית של הפאראגון היא מנהיגות, שמחזירה לו אנרגיה אבודה בכל פעם שחבר קבוצה מושפע מהצעקות או המזמורים שלו. תכונותיו האחרות הן שליטה בחנית, שמשפרת את הנזק שהפאראגון גורם בעזרת החנית, ופיקוד ומוטיבציה, שמשפרות כל אחת את הסקילים המתאימים.

    הדרוויש (Dervish) הוא לוחם קדוש שמשתמש בחרמש ובתפילות כדי לפגוע במספר אויבים בבת-אחת. יש לו גם תפילות שמחזקות אותו והוא מסוגל גם לשנות צורה לדמות של אחד מששת האלים.
    התכונה הראשית של הדרוויש היא מיסטיקה, והיא מוסיפה לו חיים ואנרגיה אבודים בכל פעם שלחש הקסמה שהוא הטיל מופסק. שאר תכונותיו הן שליטה בחרמש, שמאפשרת לו לגרום יותר נזק בעזרת החרמש, ותפילות אוויר ותפילות אדמה, שמשפרות כל אחת את הסקילים המתאימים.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    05.02.2007
    עיר
    תיל אביב
    הודעות
    706
    אני מציע שאם הזמן התווספו מדריכים מעמיקים יותר לכול מקצוע-אבל זאת התחלה.
    ריצ'ארד חביב הקהל- פרקים ראשון, שני , שלישי
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    כמובן שיהיו מדריכים עמוקים עם אסטרטגיות, שילובים של מקצועות ושימוש בסקילים, אבל כמו שאמרת, חייבים להתחיל מאיפהשהו.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    31.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,630
    כעיקרון כל שילוב של שני מקצועות צריך לקבל מדריך שלם משלו עם המון אסטרטגיות שונות, אבל מפאת כמות הזמן שזה ייקח הסתפקנו במה שיש פה בינתיים. ברגע שייכתב מדריך ייערכו השינויים המתאימים.



    this is HEALTHY cough blood
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    05.02.2007
    עיר
    תיל אביב
    הודעות
    706
    לדעתי,מספיק שכל מדריך מקצוע יכיל בכלליות את השילובים האפשריים של כל קומבינציה.
    ריצ'ארד חביב הקהל- פרקים ראשון, שני , שלישי
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    31.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,630
    התכוונתי שבהמשך נוסיף מדריכים נפרדים, שיהיו להם קישורים מכאן למי שיחפש עוד מידע על דבר מסויים.

    תודה על הרעיונות וההצעות לשיפור בכל מקרה. אנחנו מעריכים את זה D:



    this is HEALTHY cough blood
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    הבעיה היא מגוון האפשרויות של כל שילוב. קוסם/אשליין, לדוגמה, יכול להתמקד בצד האלמנטי שלו, להטיל לחשי יסודות ומדי פעם לגנוב אנרגיה וחיים עם סקילים של אשליין. לעומת זאת, במשימה מסויימת היה בוס עם Elite Skill מאוד מעצבן, אז לקחתי איתי שני גיבורים קוסמים, נתתי להם את האשליין כמקצוע משני, שמתי שישה סקילים של עצירת לחשים, סקיל נוסף של ביטול האליט של האויב לכמה שניות והפכתי אותם למכונת ביטול-לחשים עם אספקת אנרגיה בלתי-נדלית בזכות אגירת האנרגיה שלהם.
    אני מאמין שמה שיקרה זה שיצא מדי פעם מדריך קצר על בנייה מסויימת למטרה מסויימת.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.06.2007
    הודעות
    1,126
    כל הכבוד על ההשקעה!
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    05.04.2007
    הודעות
    12
    תודה על המדריך עזר לי כשחקן מתחיל
    אבל מה זה שילובים ואך עושים את זה
    אשמח אים תיתן סקירה על הדמיות שהמחשב נותן לפארטי
    שבת שלום
    GUTT
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    16.06.2007
    הודעות
    1,126
    נכתב במקור על ידי gutt
    תודה על המדריך עזר לי כשחקן מתחיל
    אבל מה זה שילובים ואך עושים את זה
    אשמח אים תיתן סקירה על הדמיות שהמחשב נותן לפארטי
    שבת שלום
    GUTT
    למרות שזה דיון מאוד ישן, הוא נמצא בקישורים החשובים ועדיין אפשר לדבר על הנושא שלו, ככה שזה בסדר להקפיץ אותו.

    לא הבנתי למה אתה מתכוון שאתה אומר שילובים... אתה מתכוון לאיך בוחרים מקצוע משני?

    ובדמויות שהמחשב נותן אתה מתכוון לגיבורים או לHenchmen?
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    05.04.2007
    הודעות
    12
    התכוונתי לשני השחקנים שרשום שהם משולבים
    כניראה מדובר על מיקצוע שני
    אני ממש חדש אז תסלח לי על הבורות
    כן אני מתכוון לHenchmen
    מה זהגיבורים אפרופו
    אני ממש כמה ימים רק במישחק
    תודה על ההענות המהירה
    GUTT
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    נכתב במקור על ידי Tepik
    כעיקרון כל שילוב של שני מקצועות צריך לקבל מדריך שלם משלו
    אני מניח ששאלת לגבי זה?
    אז כן, הכוונה הייתה למקצוע ראשי ומקצוע משני, שהשחקן משלב בדמות שלו בתחילת המשחק. לא בדיוק איך שאני הייתי בוחר לומר את זה...
    לגבי הנצ'מנים - יש די הרבה כאלה, אבל אפשר לעשות נושא שמכיל את המידע על כולם.
    וגיבורים - הם כמו הנצ'מנים, רק שאתה מקבל אותם במהלך המשחק ומאותו רגע שקיבלת אחד אתה יכול לערוך לו את התכונות, הסקילים, הנשקים ובשלב מסויים גם לקנות להם שריון פרסטיג' (שריון יפה יותר שעולה הרבה, אבל חוץ מזה אין הבדל בינו לבין שריון רגיל). בנוסף, גיבורים בד"כ יתחילו ברמה מסויימת ויעלו ברמות כמו דמות של שחקן רגיל.
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    05.04.2007
    הודעות
    12
    אחלה של מקום אני מאמין שעוד אחזור אליו אים שאלות
    GUTT
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    16.06.2007
    הודעות
    1,126
    נכתב במקור על ידי gutt
    אחלה של מקום אני מאמין שעוד אחזור אליו אים שאלות
    GUTT
    כל שאלה שיש לך, אתה יכול להפנות לדיון השאלות, שנמצא בתחילת העמוד.


    ברוך הבא לפורום!
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    12.12.2007
    עיר
    פ"ת
    הודעות
    295
    סחטיין על ההשקעה :}



    אני הולך לצרף לפה נושאים:

    WAMMO.
    TRAPPER.
    MM.

    ונראה לי גם קצת על היסטוריה של הדמויות מעולם הD&D.

    בקיצור אהבתי את המדריך
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    16.06.2007
    הודעות
    1,126
    נכתב במקור על ידי go1981
    סחטיין על ההשקעה :}



    אני הולך לצרף לפה נושאים:

    WAMMO.
    TRAPPER.
    MM.

    ונראה לי גם קצת על היסטוריה של הדמויות מעולם הD&D.

    בקיצור אהבתי את המדריך

    נראה לי שכדאי שתכתוב את זה בדיון הבניות, זה יותר מתאים לשם.



    ודרך אגב, אם בWammo אתה מתכוון לsWammo הקלאסיים עם Healing Breeze, Healing Hands ו-Mending שהרבה שחקני GW צוחקים עליהם, כדאי שתוותר על זה כי זאת בנייה די נובית וקסמי ריפוי הם דברים שכדאי לשמור למונק. אם לא, אז אתה מוזמן לפרסם
    שתף ב-Google+

הרשמה