תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    שלא כמו הרבה סדרות משחקי CRPG אחרים, Wizardry לא זכתה משום מה לתהילת עולם.
    גם אני לא חף מחוסר התעניינות בסדרה הזו, ולא בצדק.

    Wizardry8 ממשיך את המסורת של ערבוב משחקי פאנטזיה עם מעט מדע בדיוני, וכמובן נותן לשחקן משחקי התפקידים מנה גדושה ומספקת מאוד של Role Playing.
    המשחק עצמו אולי מעט מפחיד בהתחלה מכיוון שיש כ"כ הרבה מה לעשות בו - מתחזוק החבורה שלך, דיבור עם מליוני הדמויות שמסתובבות בעולם וכמובן יצירת חברים (או אוייבים) חדשים. שלא תחשבו לרגע שאין פה קווסטים, עשיית קניות וחקירה של המרחב... גם פה יש לא מעט (וכאשר עושים את זה, כמובן שצריך להתמודד עם כל היצורים שרק ממתינים לקיצור חייך כשחקן)



    הסיפור של Wizardry8 ממשיך מהנקודה בה "Crusader of the Dark Savant" הסתיים - אבל אל חשש, אתם לא צריכים לשחק את כל הסידרה כדי להבין את הסיפור. הסיפור כמעט עומד בפני עצמו, ובזמן שתדברו עם האנשים תקבלו מספיק רקע על כל דבר לא מובן.

    בקיצור נמרץ: הכל תלוי סביב 3 חפצים עוצמתיים שיוצרו ע"י אחד האדונים של העולם הזה. בעזרתם נוצר העולם של Wizardry8 - אז אפשר להבין מתוך זה עד כמה הם עוצמתיים. מסתבר שאותם חפצים "נעלמו" ולא מפתיע שפשוט -כ-ל- העולם רודף אחריהם. במשחק הזה אתם בעיקר תרדפו אחרי מי שרודף אחר החפצים כדי למנוע אסון.

    יצירת החבורה שלכם זה אחד החלקים החביבים עלי (כמו ברוב משחקי התפקידים ) במשחק הזה ניתן לקחת דמויות ממשחקים קודמים בעולם, להשתמש בחבורות מוכנות או ליצור חדשים כמובן. יש מבחר גדול מאוד של דמויות שכולל זכר,נקבה,11 גזעים שונים ו15 מקצועות חלקם מוכרים יותר (אלפים, גמדים, בני אנוש) וחלקם קצת פחות (Mooks, Dracons, Lizardmen) בתחום המקצעות אין הרבה חידוש והרעיון מאוד דומה לשאר משחקי התפקידים.

    אז אחרי שבחרתם קבוצה, התאמתם שם,קול,מראה וכו' כמו בכל משחק תפקידים יש לחלק מספר נקודות בין התכונות השונות ולקוסמים מביניהם גם מספר קסמים. אין צורך לעבוד עם מדריך צמוד - הקליק הימני של העכבר עושה את העבודה. לכל דבר יש הסבר כך שבאמת העניין נח מאוד.



    ברגע שתצאו להרפתקאה שלכם, אתם הולכים להתקל בהרבה קרבות - ויש בהחלט הרבה מזה בWizardry8. ולרוב גם נגד מספר תוקפים ולא דווקא אחד. הקרבות פה הם קרבות אסטרטגים מאוד במיוחד כאשר נתקלים בכמות לא מבוטלת של יצורים, בזמן הזה יש לעבור דרך כל אחת מהדמויות בקבוצה שלכם ולהשתמש בחוכמה ביכולת שלה. מכיוון שכל העולם הזה מושתת על קסם, יש כמות עצומה של קסמים לבחור מהם - כדי לשפר את הסיכוי בקרב יש לא מעט אפשרויות. ניתן להשתיק,לעוור, או אפילו לשתק את התוקפים שלכם. רק שהAI של האוייבים שלכם לא רע בכלל, אם הם חושבים שאין להם סיכוי הם יברחו רק כדי לחזור כאשר אתם הרבה פחות מוכנים.

    הקרב עצמו הוא דיי פשוט, וגם פה כמו בMight & Magic 7 שסוקר קודם יש אפשרות לקרב בזמן אמת או בתורות. אפשר לבחור בין האופציות האלו וכמו כן יש 4 רמות קושי במשחק (הרביעית מיועדת למזוכיסטים שבינכם)

    שוב כמו בM&M גם פה המבט הוא מעיני הדמות, החיצים דואגים לתזוזה ויש קיצור דרך במקלדת לכל דבר שאפשר לחשוב עליו. פה היומן שלכם דומה ליומן שבNWN וכל דבר חשוב לגבי ההרפתקאה שלכם נשמר כדי שתוכלו לעיין בו בהמשך. וזה חשוב מאוד בהתחשב בזה שאתם פוגשים ה-מ-ו-ן אנשים עם מידע לגבי המסע שלכם. בכל זאת פרט לכל אלו מחכים לכם גם המון אוצרות לאסוף ולא מעט מנעולים לפצח. כמו ברוב המשחקים בסגנון גם פה יש חידות אך רובן הגדול דווקא נחמדות ולא מעיקות יותר מידי (כמו אלו של Betray At Krondor למי שמכיר).

    המסך עצמו מאוד אינטואטיבי ומכיל את כל המידע החשוב לגבי הקבוצה שלכם בכל רגע נתון, מפה, מעיין רדאר קטן לגילוי אוייבים, וחלקים מהיומן שלכם. שאר הלחצנים בחלק התחתון של המסך ניתן להזזה כך שתראו קצת יותר מהמשחק.



    הגראפיקה עצמה קצת מיושנת (בכל זאת משחק מ 2001) אבל בסה"כ אין באמת על מה להתלונן, לא זה מה שהופך משחק CRPG למשחק טוב ובמקרה הזה כל התחכים והבריתות המוזרות שאתם עושים במהלך המשחק הופכים את הסיפור למעולה. אומנם לא כל הסידרה היא "חובה" לשחקן הCRPG אבל זה בחלט מתקרב לרמה הגבוהה ביותר של המשחקים.

    את הדמו למשחק אפשר להוריד מכאן:
    http://www.wizardry8.com/wizardry8/index1.html
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.06.2007
    הודעות
    1,309
    נראה נחמד
    ולמה לא עשית ביקורת על המשחק הראשון בסדרה :X

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    אני לא מכיר את הראשון ...
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    שמעתי על זה פעם. נראה דווקא נחמד, עוד אחד לאוסף. אחלה סיקור, אתה עושה פה עבודת קודש

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    3,415
    ממש צל"ש על הסיקורים, ממש משחק יפה, יש לך צושג איפה אפשר לקנות אם המחיר עדיין סביר?
    איך אתה עושה שהתמונות יהיו באמצע הכתבה?
    כדורגל זה ספורט ללבנים, כדורסל זה ספורט לשחורים.
    גולף זה ספורט לאנשים לבנים שלבושים כמו סרסורים שחורים.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    1.אני לא יודע איפה אפשר לקנות. אבל בטוח שהמחיר יהיה נמוך מאוד.
    2. בעזרת פקודת IMG.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    3,415
    מזה פקודת הIMG?
    כדורגל זה ספורט ללבנים, כדורסל זה ספורט לשחורים.
    גולף זה ספורט לאנשים לבנים שלבושים כמו סרסורים שחורים.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582


    הפקודה הזו בתוך הפורום.. פשוט להוסיף תמונה. מה הבעיה?

    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    Wizardy דווקא כן זכה לקצת תהילת עולם. רוב משחקי הRPG למחשב ולקונסולות שיצאו הושפעו ישירות משתי סדרות משחקים: Wizardy ו-Ultima, שהיו מהRPG הגרפים הראשונים.

    Wizardry inspired many clones and served as a template for computer RPG games. Some notable series that trace their look and feel to Wizardry include The Bard's Tale and Might and Magic. Wizardry also established the command-driven battle system with a still image of the monster being fought that would be emulated in later games, such as The Bard's Tale, Dragon Warrior and Final Fantasy. Further, it also introduced the first-person perspective to games, which was fundamental to the development of the first-person shooter genre. Related to this, it was also the first game to use the now-familiar WASD set of keys for moving forward and turning left and right (the S was not used; it updated the Status display).
    Wizardry was the first game to feature what would later be called Prestige Classes. Aside from the traditional classes of Fighter, Mage, Priest and Thief players could take Bishop, Lord, Ninja and Samurai if they had the right attributes and alignment. In the case of Lord and Ninja, at least in the firsts episodes of the sequel, it was impossible to receive all the attributes needed when first rolling their characters so they would need to gain levels to achieve those attributes and then cross class. Thus they can be considered proper Prestige Classes. Wizardry VII allowed starting with any class given you could invest enough time during the random character attribute generation.
    לעוד קצת על ההיסטוריה:
    http://en.wikipedia.org/wiki/History...-playing_games
    שתף ב-Google+

הרשמה