תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 10 מ 10
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    הקדמה והערות: לכל אחד חדש שמתחיל לשחק במשחק רב המכר Oblivion, הנה המדריך לבסיס של המשחק, כולל בתוכו בניית הדמות והעבודה, חפצים, קסמים, פריצת מנעולים, תיקון חפצים ועוד הרבה...
    אני כנראה אשחרר מדריך זה עוד לפני סיום כדי שתוכלו להשתמש בו בהקדם האפשרי.

    תוכן עניינים (במצב חיפוש כתוב בתיבת החיפוש את האות והמספר של הקטע והוא יוביל אותך אליו):
    A1) גזעים
    A2) סקילים ותכונות
    A3) התאמת התכונות לכל עבודה
    A4) סקילים
    A5) התאמת הגזע לעבודה
    A6) קסם מיוחד

    אז מתחילים: עוד לפני שמתחלים צריכים לבחור בסיס לדמות בשביל שתוכל לקחת גזע וסקיל מיוחד שיתאימו לה, מפני שלכל גזע יש התמחות בעבודות שונות, לדוגמא- לוחם, קוסם, גנב, לוחם קוסם, גנב קוסם, לוחם גנב...

    A1 גזעים: הגזעים הניתנים לבחירה ב-Oblivion הם-
    Argonian (איש לטאה)
    Orc (יצור חזק ומפלצתי כמו שרק)
    Nord (בן אדם חזק)
    Redguard (גם בן אדם שמתאים לקרב)
    Dark Elf (אלף אפל)
    Wood Elf (אלף רגיל)
    High Elf (אלף גבוה)
    Breton (בן אדם שמתמחה בקסמים)
    Khajiit (אדם אריה)
    Imperial (בן אדם פשוט, אזרח...)

    A2 סקילים ותכונות: לכל דמות יש שתי דברים עיקריים שהם הסקילים והתכונות שלו, התכונות הם מה שמחזק את הדמות בכל תחום, התכונות שלכל דמות יש הם: Strength (כוח), Endurance (כוח סבל), Intelligence (אינטליגנציה\חוכמה), Willpower (כוח קסם), Personality (אישיות),
    Speed (מהירות), Luck (מזל), Agillity (זריזות), על הסקילים אפרט בהמשך.

    A3 התאמת התכונות לכל עבודה: לכל עבודה יש תכונות שמתאימים לה, תכונות שאפשר להוסיף להם קצת ותכונות שמיותרים לה, הנה התאמה לכל סוג של עבודה איזה תכונות היא צריכה:

    קוסם: לקוסם צריכים להעלות את רוב הנקודות לתכונות אינטליגנציה וכוח קסם, קצת במזל, קצת באישיות (יעזור לכם במסחר, ושאנשים יאהבו אותכם), וממש קצת במהירות וזריזות שיעשה אותכם יותר מהירים וייתן לכם יותר הגנה כשתילבשו שריון קל.
    כוח הוא מיותר לקוסם אלא אם כן אתם רוצים קצת להשתמש בנשק אז תעלו קצת, וכוח סבל גם די מיותר אלא אם כן אתם רוצים להאריך קצת את מד החיים שלכם ומד העייפות (fatigue, מד שצריך אותו לקפיצות, ומכות נשק חזקות).

    לוחם: ללוחם צריך להעלות את רוב הנקודות בכוח וכוח סבל, לשים קצת פחות במהירות וזריזות (אלא אם כן אתם לוחם עם שיריון קל אז צריך להשקיע עוד יותר בשני אלה), קצת באישיות, כוח קסם, חוכמה ומזל הם די מיותרים אלא אם כן תרצו להשתמש קצת בקסמים אז תעלו קצת נקודות.

    גנב: לגנב צריך להעלות את רוב הנקודות במהירות וזריזות, קצת פחות מהם לאישיות ומזל, קצת כוח סבל וכוח בשביל יכולת הקרב שלכם, וחוכמה וכוח קסם הם מיותרים, אבל תרצו לעשות קסמים אתם יכולים לשים בהם כמה נקודות.

    לוחם קוסם: ללוחם קוסם צריך להעלות את רוב הנקודות בכוח קסם, חוכמה וכוח, קצת פחות מזה לכוח סבל, זריזות ומהירות (אלא אם כן אתם עם שיריון קל אז תצטרכו להוסיף יותר נקודות לזריזות ומהירות), וקצת לאישיות ומזל.

    שאר העבודות (גנב קוסם, לוחם גנב...): אם אתם עושים עבודה בסגנון הזה אז תעלו הרבה לתכונות החשובות של שני העבודות המרכיבות את העבודה, לדוגמא לגנב קוסם צריך להעלות את רוב הנקודות למהירות, זריזות, חוכמה, כוח קסם ומזל (התכונות החשובות של שני העבודות), וקצת פחות בדברים הפחות חשובים כמו אישיות, וממש ממש קצת לכוח וכוח סבל (התכונות הפחות מועדפות).
    בדר"כ בעבודות מסוג זה אין סקילים מיותרים.

    A4 סקילים: סקילים הם המיומניות שלך בדברים שונים לדוגמא שימוש בחרב, שיריון קל, קסמי הרס, תיקון חפצים, ואתה משפר אותם בכך שאתה משתמש או עושה את הדבר הרבה, לדוגמא להעלות סקיל של חרב צריך להילחם עם חרב, להעלות סקיל של תיקון צריך לתקן חפצים רבים...
    אם אתה מאמן את אותו הסקיל הרבה אתה עולה דרגה בשימוש באותו סקיל ואתה יכול לעשות דברים שקשורים אליו שלא יכלת לעשות בעבר, יש ארבע דרגות- Novice (טירון) 0-20 נקודות בסקיל או אם יש לך עבודה שקשורה לסקיל זה יהיה 0-50 נקודות בסקיל, Journeyman (בקיע במקצוע) 20-70 או 50-70 אם יש לכם עבודה שקשורה לסקיל, Expert (מתקדם) 70-99 נקודות בסקיל, Master (מומחה) ב-100 נקודות בסקיל.
    הנה פירוט על כל סקיל ולאיזה סוג עבודות הוא חשוב (עפ"י סדר abc):

    Acrobatics (אקרובטיקה): סקיל שמשפיע על יכולת הקפיצה שלך- כמה רחוק וגבוהה אתה קופץ, מתאים לגנב וללוחם.

    Alchemy (הכנת שיקויים): הסקיל משפיע על רמת השיקויים שאתה יכול להכין, שעולים דרגה אפשר להכין שיקויים יותר מסובכים, מתאים לקוסם.

    Alteration (קסמי תיקון): קסמים כמו פריצת מנעולים (אני קצת פחות מכיר), ככל שתשתפר בסקיל הוא יגזול ממך פחות Magicka, ושתעלה בדרגה תוכל לעשות קסמים בעלי יותר עוצמה שקשורים לסקיל, מתאים לקוסם.
    יעודכן בהמשך

    Armorer (תיקון נשקים): סקיל זה קשור ל-Repair Hammer (פטישי תיקון) שאיתו מתקנים חפצים, ככל שסקיל זה יותר גבוה אז תוכל לתקן יותר חפצים עם פחות פטישי תיקון, וכשתעלה רמה תוכל לתקן חפצים קסומים, וברמה ממש גבוהה תוכל לשפר את רמת החפצים (החפץ יוכל לתוקן עד 110 חיים, כש-100 זה המקסימום שלו), מתאים ללוחם בגלל שחפציו נפגעים הרבה.

    Athletics (אתלטיקה): ככל שסקיל זה גבוהה יותר אז תוכלו לרוץ מהר יותר ולשחות זמן רב יותר, מתאים לגנב וללוחם.

    Blade (חרב): סקיל כמה נזק אתה עושה שאתה מתקיף עם חרב, אם אתה עולה בדרגה את יכול
    לתת מכה עם סיבוב כשאתה עושה טעינה של המכה, ויש לך סיכוי להפיל את יריבך לרצפה, מתאים לכל מי שרוצה להשתמש בחרב , אבל מתאים בעיקר ללוחם.

    Block (חסימה): כמה נזק יעשו לך אם תשתמש במגן, אם עולים לדרגה גבוהה בסקיל אתה לא נפגע כשאתה משתמש במגן והמגן לא נפגע בעת הגנה, מתאים ללוחם שמשתמש במגן (ונשק ליד אחת).

    Blunt (נשק קהה): הנזק שאתה עושה בשימוש בגרזנים, פטישים ונבוטים, ואם אותה עולה דרגה אתה יכול לתת מכה שתפיל את היריב או מכה סיבובית כשתעשה טעינת מכה, זהה לחרב- מתאים בעיקר ללוחמים אבל אם תרצו להשתמש בו בעבודה אחרת, לא הייתי ממליץ אבל תעשו כרצונכם.

    Conjuration (קסמי זימון): סקיל זה קשור לזימון מפלצות וחפצים קסומים, ככל שהוא יהיה יותר גבוה הוא יקח לכם פחות Magicka, וככל שעולים בו דרגות אפשר לזמן מפלצות חזקות יותר וחפצים חזקים יותר.

    Destruction (קסמי הרס): הקסמים המוכרים לכולנו, שאיתם בדר"כ קוסמים נלחמים- קסמי אש, קרח וחשמל.
    לקסמים אלה יש שני סוגים- קסם מגע שאפשר לפגוע ביריב רק שאתה ממש קרוב עליו (מרחק נגיעה) שהוא יותר חזק, וקסם מרחוק שמגיע עד למרחקים ארוכים והוא יותר חלש.
    ככל שסקיל זה יותר גבוה אפשר לעשות קסמים חזקים יותר מסוגו, והקסמים האלה יקחו לך פחות magicka, קשור לקוסמים.

    Hand to Hand (קרב מגע\ידיים): הסקיל שמחזק אותך באגרופים, מומלץ ללוחמים מפני שאם יש מקרה שהנשק שלך נהרס ויריב רודף אחריך ואתה לא יכול לתקן את הנשק שלך לחכות להרוג אותו באגרופים.

    Heavy Armor (שיריון כבד): סקיל שקשור לשיריונות כבדים, השריונות שמגנים יותר ועושים אותך איטי, בדר"כ לוחמים משתמשים בו.
    ככל שסקיל זה גבוהה יותר אז השיריון הכבד שלך יגן עלייך יותר.

    Illusion (קסמי אשליה): יעודכן בהמשך .

    Light Armor (שריון קל): השריון הנפוץ יותר, שריון זה מתאים לכל העבודות, הוא שוקל קצת ובכך הוא מתאים מאוד לעבודות כמו Barbarien (ברברי, לוחם זריז עם שריון קל), Thief, Mage
    שצריכים להיות מהירים, אבל החיסרון הוא ששריון זה מגן פחות משריון כבד.
    ככל שסקיל זה גבוהה יותר אז כשתלבשו שריון קל אז הוא יגן עליכם יותר.

    Marksman (קשת): סקיל הקשור לשימוש בחץ וקשת, נשק שיורה לתווך הארוך אבל חלש יותר מנשק שתוקפים איתו מתווך קצר כמו חרב.
    ככל שסקיל זה יהיה יותר גבוה הנזק שתעשה בעת שימוש בקשת יהיה גדול יותר, וכשתעלה דרגות בסקיל תקבל ראייה יותר טובה כשתכוון את הקשת, תוכל לשתק את יריבך למספר שניות, לירות למרחק רב יותר ולהפיל את יריבך לריצפה.
    מתאים בעיקר לגנבים.

    Meracentile (סוחר): ככל שסקיל זה יהיה יותר גבוה ככל תוכל למכור ביותר כסף ולקנות בפחות מהמחיר הרגיל באמצעות מקש ה-Haggle שיש לכל סוחר.
    מומלץ לגנבים, אבל מתאים לכל אחד, הרי מי לא היה רוצה יותר כסף?

    Mysticism (מיסטיקה): אני פחות טוב בענייני הקסמים, יעודכן בהמשך...

    Restoration (קסמי שחזור): קסמים בסגנון ריפוי, העלאת סקילים שירדו ועוד...
    כמו שאר הקסמים, ככל שסקיל זה יותר גבוה אז תוכלו לעשות קסמים יותר חזקים מסוגו, וכל קסם ייקח לכם פחות Magicka.

    Security (פריצת מנעולים): במשך המשחק תצטרכו לפרוץ מנעולים רבים, בעיקר גנבים, ואתם עוד תראו שזה דבר מתסכל, ואני אלמד אותכם לעשות זאת בהמשך המדריך.
    כשתעלו דרגות בסקיל אז כשתפרצו מנעולים קשים, כשיפלו הברזלים במנעול שצריכים להרים אז מספר ברזלים לא יפלו ולא תצטרכו להרים אותם שנית, ובדרגה ממש גבוה שקרובה ל-Master אז תוכלו להשתמש יותר ב-Auto Attempt (נסה פריצה אוטומטי) ואולי המנעול יפרץ בלי שתצטרכו לפרוץ אותו.

    Sneak (התגנבות): ככל שסקיל זה יהיה גבוהה יותר אז כשתכנסו למצב התגנבות תהיו פחות ופחות ניתנים לראייה עד שבדרגה גבוה תוכלו להתגנב גם באור.
    סקיל גם משמש לכיוס, ושתעלו דרגות תוכלו לשדוד אנשים ברמות גבוהות יותר ויותר.
    סקיל חובה של גנבים, פחות מתאים לעבודות אחרות.

    Speechcraft (שיחה): במשחק אתה יכול לגרום לכל אחד לאהוב אותך יותר עד רמה מסוימת במצב שיחה, שאיך משתמשים בו אסביר בהמשך, אז ככל שסקיל זה יהיה גבוהה יותר יהיה לך קל לגרום לאנשים לאהוב אותך יותר, וגם מהתחלה בלי שתדבר איתם הם יאהבו אותך.


    A5 התאמת הגזע לעבודה:


    Argonian- גזע זה מתאים לעבודות בסגנון של קוסם או גנב, יש לו תוספת נקודות לסקילים של פריצת מנעולים (10 נקודות), הכנת שיקויים (5 נקודות), אתלטיקה (10 נקודות), חרב (5 נקודות), קרב ידים (5 נקודות), קסמי אשליה (5 נקודות) ומיסטיקה (5 נקודות).
    לגזע זה יכולות מיוחדות והם נשימה אניסופית במים, התנגדות אוטומטית למחלה (75 נקודות), והתנגדות אוטומטית לרעל (100 נקודות).

    Nord- גזע של בן אדם המתאים ללוחם, יש לו תוספת נקודות לסקילים של תיקון נשקים (5 נקודות), חרב (10 נקודות), חסימה (5 נקודות), נשק קהה (10 נקודות), שיריון כבד (10 נקודות) וקסמי שחזור (5 נקודות).
    יש לו יכולת מיוחדת בשם Nordic Frost (מגע מקפיא נורדי) שעושה נזק של 50 נקודות (נזק חזק), אבל ניתן להשתמש בכוח זה פעם ביום.
    לנורד יש עוד כוח מיוחד בשם Shield שמוסיפה לך 30% הגנה (תוספת אדירה)
    ל-60 שניות, אבל גם כוח זה ניתן לשימוש פעם ביום.
    הכוח השלישי והאחרון של הנורד הוא חסינות לקור (50 נקודות, בערך חצי מהנזק של התקפת קרח יורד) וזה פועל כל הזמן.
    אני אישית הכי אוהב את הגזע הזה והכי הייתי ממליץ עליו למי שבונה לוחם.

    Orc- היצור הירוק והמוכר ממשחקי התפקידים וסיפורי המבוכים והדרקונים, וכמו בסיפורים אלה הגזע במשחק הוא הגזע בעל הכי הרבה כוח אבל גרוע בהתגנבות וקסמים.
    הייתי ממליץ על אורק למי שאוהב להיות עם איזה פטיש ענק ומאיים ושריון כבד שקשה לפגוע בך.
    לאורק יש תוספת נקודות לסקילים של תיקון נשקים (10 נקודות), חסימה
    (10 נקודות), נשקים קהים (10 נקודות), קרב ידים (5 נקודות) ושיריון כבד (10 נקודות).
    לאורק יש את אחת היכולות המיוחדות האהובות עליי- Berserk, ניתן לעשות יכולת זאת בפעם ביום, הוא מוסיפה לך 20 נקודות למד חיים, 200 נקודות למד תשישות, 50 נקודות לכוח (הופך אותך לחזק רצח), התנגדות לקסם (25 נקודות) אבל זה מוריד לך 100 נקודות ממד הזריזות, מה שאומר שיריבך יוכל במספר מכות טעינה להפיל אותך אל הריצפה ויקח לך המון זמן לקום, וגם תהיה יותר איטי.

    Khajiit- יצור בעל מראה של אריה שהולך על 2 (ויש לו זנב), הגזע האולטימטיבי לגנב, וגם ללוחם עם שריון קל.
    הבעיה היחידה שהייתה לי עם הקהג'ייט הייתה בעיית התספורת שלו, אין לו תספורת שנראת נורמלית, אבל אם המראה פחות משנה לכם ובא לכם גנב טוב אז זו הבחירה הנכונה.
    לקהג'ייט יש תוספת נקודות לסקילים אקרובטיקה (10 נקודות), אתלטיקה
    (5 נקודות), חרב (5 נקודות), קרב ידיים (10 נקודות), שיריון קל (5 נקודות),
    פריצת מנעולים (5 נקודות) והתגנבות (5 נקודות).
    לקהג'ייט יש שתי יכולות מיוחדות, הראשונה מצוינת להתגנבות- ראיית לילה ל-30 שניות (אפשר לעשות כמה פעמים שרוצים) והשנייה לא ממש שווה-
    הורדת המורל\לבאס מישהו (100 נקודות).

    Imperial- הגזע הממוצע והפשוט, בני העם אזרחים, במה הם טובים?
    במה שבני אדם רגילים טובים להתמקח על המחיר, ללכת מכות, לדבר, וקצת שימוש בנשק ושיריון.
    אני לא אוהב את הגזע הזה בגלל שאין לו משהו שבאמת מועיל יותר מדי, גם היכולות "המיוחדות" שלו לא משהו.
    הם מתאימים בעיקר לעבודות כמו Bard שהם מין סוג של לוחם עם תוספות של דברים כמו קצת יכולת קסם או התגנבות.
    לאימפריאל יש תוספת נקודות לסקילים חרב (5 נקודות), נשק קהה (5 נקודות),
    קרב ידיים (5 נקודות), שיריון כבד (5 נקודות), סוחר (10 נקודות) ושיחה
    (10 נקודות).
    הכוחות המיוחדים של האימפריאל הם העלאת מד התשישות במאה נקודות פעם ביום (אני לא מצאתי בזה שימוש טוב), ו-Charm שהוא קסם שגורם למי שאתה מפעיל את הקסם עליו לאהוב אותך יותר (ב-30 נקודות) זה הייתה יכולה להיות יכולת טובה אם היא לא הייתה פעם ביום.

    Dark Elf- אם רציתם להראות כמו אחד החברה הרעים, אפל, אז הנה גזע טוב בשבילכם, ה-Dark Elf הוא הגזע הכי מתאים ללוחם קוסם, יש לו תוספת נקודות לסקילים שמתאימים לשניהם.
    אני ממליץ עליו, אם תשקיעו בו הוא יכול להיות דמות חזקה ביותר, ועצה קטנה-
    כשתעצבו לו מראה אז תעשו לו את הצבע עור יותר בהיר שיראה כחול, זה
    נראה הרבה יותר טוב.
    לאלף האפל יש תוספת נקודות לסקילים אתלטיקה (5 נקודות), חרב (10 נקודות),
    נשק קהה (5 נקודות), קסמי הרס (10 נקודות), שריון קל (5 נקודות),
    קשת (5 נקודות) ומיסטיקה (5 נקודות).
    היכולות המיוחדות שלו שימושיות ביותר- יש לו זימון רוח ל-60 שניות (פעם ביום)
    לשעת הצורך, ויש לו התנגדות אוטומטית לאש (75 נקודות, שלושה רבעים
    מנזק התקפת האש שיפעילו עליכם תבוטל) והיא פועלת כל הזמן.

    High Elf- הדמות הכי חזקה בשביל קוסם, הבעיה שלו היא חולשה לאש, קרח וחשמל (25 נקודות כל אחד, כלומר 125% נזק מכל התקפה כזו במקום 100%)
    אבל אם לא משנה לכם חולשה זו אז דמות זו מומלצת.
    כמו בשמו האלף הגבוה יהיה גבוה יותר מכל אדם ממוצע ואתם תשימו לב אל זה כשתדברו עם אנשים.
    לאלף הגבוה יש תוספת נקודות לסקילים הכנת שיקויים (5 נקודות),
    קסמי תיקון (10 נקודות), קסמי זימון (5 נקודות), קסמי הרס (10 נקודות),
    קסמי אשליה (5 נקודות) ומיסטיקה (10 נקודות).
    היכולת המיוחדת של האלף הגבוה היא תוספת תמידית של 100 נקודות למד
    הקסם (Magicka, וזה המון נקודות תוכלו להשתמש ביותר קסמים במד קסם אחד,
    אז זה יחסוך לכם הרבה שיקויים).

    Redguard: אני לא בטוח, אבל אני חושב שגזע שזה נקרה כך מפני צבא עורם
    החום אדמדם וכנראה הם נוהגים לשמש כשומרים.
    הם דמות נחמדה ללוחם עם שריון כבד, כמו Knight או Warrior,
    ויש לו יכולות מיוחדות טובות מאוד- היכולת הראשונה היא יכולת אדירה (לא מצאתי את השם שלה, אני אוסיף בעתיד) שמוסיפה 50 נקודות לזריזות, 50 נקודות למהירות,
    50 נקודות לכוח, 50 נקודות למד התשישות ו-25 נקודות נוספת למד החיים הכלל ל-60 שניות (כל זה יהפוך אותכם לחזקים מאוד, מהרים מאוד וגם פגיעה בכם תהיה פחות קריטית), וכמובן אפשר להשתמש ביכולת זו פעם ביום.
    היכולת השנייה והשלישית שלו הם התנגדות לרעל אוטומטי (75 נקודות) והתנגדות
    למחלה אוטומטית (75 נקודות) ושניהם פועלים תמיד.
    הרדגארד (או השומר האדום אם אתם מעדיפים) מקבל תוספת נקודת לסקילים
    אתלטיקה (10 נקודות), חרב (10 נקודות), נשקים קהים (10 נקודות),
    קרב ידיים (5 נקודות) ושריון כבד (10 נקודות).

    Wood Elf: אלף יערות, גזע נהדר לקוסם או גנב, ואם אתם רוצים גם יכול להיות
    נהדר כקוסם גנב.
    אלף היערות הוא גזע די נמוך, ותתאכזבו אם תנסו לעשות ממנו סוג של לוחם,
    הוא מקבל תוספת נקודות לסקילים אקרובטיקה (5 נקודות), הכנת שיקויים
    (10 נקודות), קסמי תיקון (5 נקודות), שריון קל (5 נקודות), קשת (10 נקודות)
    והתגנבות (10 נקודות).
    היכולות המיוחדת של אלף היערות הם השתלטות על יצור (20 נקודות)
    ל-60 שניות פעם ביום, והתנגדות אוטומטית למחלות (75 נקודות) שפועלת תמיד.

    Breton: לאלה שמחפשים גזע של בן אדם שטוב בקוסמות זה הפיתרון המתאים,
    הברטון מתמחה אך ורק בקסמים.
    הברטון מקבל תוספת נקודות לסקילים הכנת שיקויים (5 נקודות),
    קסמי תיקון (5 נקודות), קסמי זימון (10 נקודות), קסמי אשליה (5 נקודות),
    מיסטיקה (10 נקודות) וקסמי שחזור (10 נקודות).
    היכולות של הברטון נהדרות בשביל קוסם- תוספת של 50 נקודות למד הקסם,
    התנגדות לקסמים (50 נקודות), ויכולת אדירה בשם Shield שנותנת לכם
    50% הגנה (תוספת אדירה להגנה) ל-60 שניות, וניתנת לשימוש פעם ביום.

    A6 קסם מיוחד: כאשר תתקדמו קצת מתחילת המשחק הקיסר ייתן לכם אפשרות
    לבחור קסם אחד רב עוצמה אחד, הנה פירוט של כל הקסמים המיוחדים
    ולאיזה עבודות הם מתאימים:
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,187
    קבל ח"ח עצבני ביותר על המדריך !
    וכמה תיקונים בשבילך:
    קודם כל שכחת לציין את הImperial
    והתרגום של Illusion זה אשלייה
    He comes to smite the crule, the wicked and the stupid
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    בהחלט אחלה מדריך
    עבודה טובה, תודה.

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    נכתב במקור על ידי Spector
    קבל ח"ח עצבני ביותר על המדריך !
    וכמה תיקונים בשבילך:
    קודם כל שכחת לציין את הImperial
    והתרגום של Illusion זה אשלייה
    בקשר ל-imperial אני יתקן תודה, וה-illusion מצאתי את הפירוש הבעיה שהוא לא מתאים לקסמי ה-illusion ב-oblivion.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    20.06.2007
    הודעות
    1,309
    יפה מאוד
    תמשיך ככה
    ו Illusion אתה יכול לכתוב קסמי אשלייה.

    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    נכתב במקור על ידי chaosman
    יפה מאוד
    תמשיך ככה
    ו Illusion אתה יכול לכתוב קסמי אשלייה.
    טוב שכנעתם אותי... אני אוסיף את זה בעריכה הבאה אני כבר מותש... עשיתי את כל זה בשעתיים...

    עריכה: הוספתי תוכן עניינים שיקל על מישהו שמחפש משהו, משתמשים בחיפוש וכותבים את האות והמספר.
    אני גם צריך עזרה קטנה- במצב של עריכת הודעה לא הצלחתי לשנות את גודל האותיות, מישהו יודע אם זה אפשרי או איך עושים?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    09.06.2007
    עיר
    רחובות
    הודעות
    4,627
    וואו, באמת וואו! מדריך פשוט ענק, אני משחק איזה חודשיים-שלושה אז אני יודע את זה, אבל לחדשים זה מעולה. ע-נ-ק. המשך כך!
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    18.02.2007
    עיר
    תקוע
    הודעות
    160
    נכתב במקור על ידי Zakk

    Alteration (לא מצאתי תרגום טוב)
    alteration זה בעיקרון קסמי שינוי, אבל אפשר ללכת גם על קסמי תמורה. לא התמרה, כי זה transmutation.
    שאלה: למה זומבים לא מוכנים לבוא לישראל?
    תשובה: בגלל בריחת המוחות
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    הודעות
    1,903
    נכתב במקור על ידי Namos
    alteration זה בעיקרון קסמי שינוי, אבל אפשר ללכת גם על קסמי תמורה. לא התמרה, כי זה transmutation.
    תודה, הלכתי על קסמי שינוי, שיהיה פשוט ומובן.

    עריכה: אני נוסע, אני יחזור ביום ראשון, כשאני אחזור יוסיף את כל העבודות והיכולות המיוחדות, ואולי קצת את בסיס המשחק (מקשים...), צפו לי
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    סחתיין. הייתי מוסיף בסוף קישור למדריך מתקדם לאובליביון, אמנם באנגלית, אבל מלא בתוכן (על כל דמות וחורבה קטנה יש שם מידע מלא) ומחולק לקטגוריות:
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion
    יש שם אפילו מפה סטייל google earth של cyrodill
    שתף ב-Google+

הרשמה