תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 23
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    זוכרים את ההודעה הקודמת שלי ? אז החלפנו מנוע כי הקודם היה מעפן
    אז עכשיו אנחנו משתמשים בTorque
    וכבר בנינו מערכות חלקיקים והוספנו נשקים ומידלתי אובייקטים ושמתי אותם
    והכל לפי מדריכים..
    ואנחנו ממש מתקדמים
    אבל הבעיה היא לעשות אנימציות וסקריפטים שאין לנו מוסג איך לעשות אותם
    למשל לעשות "סופוט שאדו" על המודלים
    זתומרת שיהיה אליהם צל ולא שרק ישימו צל על הריצפה
    וכל מיני דברים שאנחנו מחפשים איך לעשות
    אז אם מישהו עבד במנוע ורוצה לעזור מוזמן..

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    זה לא סופוט שאדו, זה דינמיק שאדו, שדמויות יעשו צל גם על עצמם. זו אופציה קיימת במנוע. דרך אגב, קניתם רישיון?

    אנימציות עושים בתוכנת מידול. תמיד. אתה עובד עם 3DSMax, לא? לא אמורה להיות לך שום בעיה עם אנימציות.

    בנוגע לסקריפט, תשיג מתכנת...
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    וואלה לא מצאתי את האפשרות..
    ואני עובד בMAX ואני יודע לעשות אנימציות אבל לא הבנתי איך אני מעלה את הdsq לתוך המנוע
    לגבי תיכנות, אני מאמין שאני יוכל ליסתדר בשלב הזה לבד.. הקידוד לא מסובך בימיוחד, שוב בשלב הזה..
    ואמ.. אתה ניראה שאתה מבין במנוע, אולי תוכל לעזור לי קצת ? (באמת שאני לא יציק יותר מידי)
    מסנג'ר: [email protected]

    והנה משהו קטן שעשיתי בשעה האחרונה.. סתם יתנסות (עדין לא הבנתי איך לעשות "גבולות", אז אפשר ללכת דרך המודלים שלי.. XD אבל לא נורא לומדים שלב שלב)
    http://www.fileflyer.com/view/OWzGFB2

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    דבר מקצועי. אתה לא יודע לעשות קואלישן ובאונדרים עדיין.
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    אכן..
    למרות שעבדתי לפי מדריך שמצאתי, אבל הוא עדין לא עושה..
    אין לי מוסג מה לא עשיתי נכון.. בגלל זה באתי לפה...
    *במדריך הוא עבד עם MAX 5 ואני עובד עם 8*

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    הטוטוריאלים האלה די פשוטים להבנה, ומגיעים עם מודלים וסקריפטים פשוטים שאתה יכול לקחת כדוגמה/בסיס.

    באתר הזה תוכל לקרוא וללמוד קצת Torque Script.

    האתר הזה מתייחס באופן ספציפי למידול ב 3DSMax עבור TGE.

    כמו כן, אם קנית רשיון למנוע, יש ב TDN די הרבה ידע, וגם בדוקומנטיישן הרשמי.
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    ראיתי את מה שעשית נגרין (כן, רק עכשיו הורדתי)
    מרשים למדי להתחלה.
    בהצלחה לך.
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    Collected תודה רבה!
    אבל עדין אני ישמח אם תוכל ליתחבר אלי..
    אני יציק לך רק לגבי MAX... איך אני עושה באנדריז ומצלמלה ואנימציות
    כל השאר אני מאמין שיוכל ליסתדר..
    (ולא,לא קניתי רישיון.. בנתיים אני לא חוקי, אבל אם אני יראה שזה מתקדם טוב ואני מבין עיניין אני יקנה, זה עולה רק 100 דולר לפיתוח עצמי, ו700 למסכרי ? )

    ועוד שאלה.. הכנתי דמות LOW POLY עם 1700 פולי בלי החלקה, עם 6916 פולי
    אבל כשאני עושה לה אקספורט לDTS בזמן שהיא עם סמוד זה עושה לי ERROR בעמצא
    והוא אומר לי:
    Unknown system exception ופתוח לי סקריפט של MAX של האקספורט(dst_utility.ms) בשורה הזאת:
    exportFile dtsFileName
    הדמות :
    http://img69.imageshack.us/img69/1996/w1gn5.jpg
    http://img508.imageshack.us/img508/5634/w2qc1.jpg
    http://img353.imageshack.us/img353/4043/w3gq9.jpg

    וboomwolf: גם תודה (:

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    א-6916 פולים זה הרבה יותר מדי. תעשה החלקה פשוטה יותר (אולי אפילו ידנית) או שתשפר את המוגדל ככה שיהיה עם ספירה יותר נמוכה. מעל 2000 מתחיל להיות בעייתי.
    ב-אני לא יודע מה הבעיה
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    אני יודע. זה לא שזה U3 או משהו כזה.
    וכבר הצלחתי להמיר 4000 פולי בניסיון מסויים
    אבל אחרי שיהיה אליה טקסטורות אולי אני לא יצתרך סמוד, הטקסטורה תעלים את הריבועים(ככה זה ברוב המודלים של LOW)
    בכל מיקרה אני הכי הרבה ימדל אותה מחדש
    לקח לי בידיוק 4 שעות למדל.. אני יראה אחרי שאני יטקסטר מה קורה עם זה..

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    הקטע שפםולים גבוה לא בעייתי מבחינת מראה
    דווקא יותר נראה טוב יותר לרוב
    אבל הרפה פולים שוקל הרבה, ובעומס של מודלים עמוסי פולים שיש במשחק זה פשוט ידרוש מערכת חזרק מדי.
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    איך ליצור Interior עם קוליז'ן בטורק:

    1. ממדלים את מה שרוצים להכניס למשחק.
    2. הולכים לאתר של GarageGames ומורידים את ה Constructor.
    3. מוציאים את המודל שהכנתם בתור קובץ .map
    4. פותחים את הקובץ באמצעות ה .Constructor
    5. מוציאים את הקובץ כ TGE dif או TGE Ledagcy dif - תלוי בגרסה של Torque איתה אתם עובדים.
    6. מכניסים למשחק, ונהנים ממודל שאי אפשר לעבור דרכו כך סתם.

    הערה - מאחר ויש הרבה באגים, חורים במודל עלולים להיווצר. אם זה קורה, תשברו את הראש איך לתקן אותם. זה יכול להיות כל דבר.
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    תודה רבה..
    אבל לא הבנתי (מצטער, אני חדש והכל..)
    תענתי לדוגמה את הקובץ של הבית (קובץ DTS)
    עכשיו.. זה נתן לי לישמור אותו רק בתור DIF, ולפי מה שאתה אומר אחרי שאני שומר את זה ככה אוטומטי עולה אליו ברנדאר אבל איך אני טוען את הקובץ הזה בתוך המנוע ?
    (לי כרגע יש אפשרות רק לטעון DTS ) או שאני לא טוען מהמקום הנכון ?
    (
    *אני נכנס לעריכה, F11
    *לוחץ על F14 ואז יש לי שם רשימה של אובייקטי DTS (בתיקיות שלהם)
    )

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    09.02.2007
    עיר
    מודיעין
    הודעות
    1,834
    F14???
    איך זה קרה אחי?
    הדרקון מת מסיבה לא ידועה

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    תוודא ששמת את קובץ ב dif בתיקייה הנכונה.. משהו כמו "demo/data/shapes/interiors"
    תעלה את המנוע, F11, F4. תבדוק בעץ תחת Interiors, זה אמור להיות שם.

    באופן כללי, interiors = dif ו shapes = dts

    דרך אגב, הפכת את הבית ל dif?
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    סבבה, עכשיו שפטרנו את זה בעיה חדשה..
    שמרתי כל סוג של קובץ שיש באקספורט שם וכשאני תוען את הDIF בתוך המנוע
    הראשון לא עושה כלום
    והשני והשלישי מקריס את המנוע
    עכשיו הנה SS של המודל בתוך התוכנה
    http://img263.imageshack.us/img263/6272/wtfue3.jpg
    תגיד לי מה לא עשיתי נכון

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    מוזר לי שכל המבנה נחשב כ brush אחד אצלך...
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    מזתומרת brush אחד ?
    כאילו שכל הבית הוא מודל אחד ? אם כן אז ככה מידלתי את כל האובייקטים..

    תעשה מיצווה ותוסיף אותי למסג'ר, אני מאמין שאחרי שעתיים של הצקות אני לומד ממך את כל מה שאני צריך לדעת ועוזב אותך מאשר ליכנס פעם ב5 שעות לפורום לראות עם הגבתה
    [email protected]

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    06.03.2007
    הודעות
    381
    לשמחתי אין לי מסנג'ר. תחי העמותה נגד MSN!

    ובקשר לנושא -

    לא התעסקתי עם 3DSMax (מגבלות תקציב..), אז אני לא יודע בדיוק איך זה עובד. בבלנדר, עד כה ששמתי לב, האקספורטר היה מחלק את האובייקט לbrushes ואז לא הייתה שום בעיה. אולי אתה עובד עם גרסה ישנה יותר של האקספורטר שאתה צריך?
    ישנם 10 סוגי אנשים בעולם:
    אלו שיודעים לספור בבינארית, ואלו שלא.
    -מתכנת.

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    19.04.2007
    הודעות
    142
    כן, גם האספורטאר שלי שם לי אוטומטי, אבל הוא פשוט לא עובד, כניראה שאני לא עושה משהו נכון..
    אין לי מוסג..
    ויש לי אספורטאר לגירסאות 6-8 של MAX ואני עובד עם 8 אז אני לא רואה שום סיבה שזה לא יעבוד
    אבל לא יודע, אני פשוט יחפש פורום של מפתחי משחקים וישאל שם.. בטוח יש מישהו אי שם שנעבק עם אותה בעיה

    ומה לגבי ICQ ?

הרשמה