תפריט ראשי

123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 67
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    חוץ מהמשחק "הטוב, הרע והקקטוס", אני רוצה לפתח משחק אסטרטגיה למחשב בתלת מימד מלא. עדיין לא הצלחתי לחשוב על שם למשחק. במשחק מגלים דרך ליצור את "הצמחים החייתיים", צמחים מסוגים שונים שהגנים שלהם שולבו עם אלה של חיות. לכל צמח יש יכולת משלו, למשל: כרוב פיתון יכול לבלוע את האויבים שלו ולשחזר בצורה זאת בריאות, לולב קוברה יורקת יכול לזרוק יחידות ידידותיות לתוך מבצרי האויב או יחידות אויב לתוך מצבים מסוכנים, ענבי קרנף יכולים להסתער על מבנים והם היחידה הכי טובה במשחק להריסת מבנים וחומוס נשר יכול לרגל על האויבים מלמעלה. מתחילים את המשחק עם כמה צמחים בסיסיים ואפשר לקנות להם יכולות חדשות או לקנות צמחים חדשים, ומכאן נובע המרכיב האסטרטגי במשחק, כי השחקן יצטרך לחשוב מהר לאיזה צמחים לקנות יכולות, אם לקנות צמחים חדשים, ובנוסף, השחקן יצטרך למצוא עבודת כיסוי בשביל להרוויח כסף ולהתחשב בתנאים של הסביבה. מי שלא הבין יכול לחשוב על משהו דומה, אבל לא
    זהה, ל"כשוורקראפט 3 פוגש את חנות קטנה ומטריפה", או לפנות לאימייל שלי לפרטים:
    [email protected]

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    גם במקרה הזה, אני ממליץ לך לחשוב על פיתוח בפלאש או בפלטפורמה דומה לפני שאתה חושב אפילו לקפוץ למים הקרים של פיתוח משחק ריטייל מלא.
    קח בחשבון שמשחק ריטייל מהסוג שאתה מתאר לוקח כשלוש שנים וכמה מיליוני דולרים להפיק.
    יובל בירב,

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    1. איך לוקח 3 שנים להפיק משחק? אני יודע שאתה יודע על מה אתה מדבר, אבל במקרה הזה קצת הגזמת.
    2. מה זה ריטייל?
    3. אני רוצה ליצור משחק אסטרטגיה בזמן אמת, לא ריטייל

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    27.04.2007
    עיר
    מבשרת ציון
    הודעות
    32
    רק העובדה שאתה לא יודע מה זה ריטייל ומשווה את זה לזמן אמת מראה שאתה צריך להתחיל קטן.
    ריטייל = מסחרי.
    משחקים מסחריים לוקחים 3+ שנים בימינו.
    דוגמאות טובות: Spore, Assassin's Creed, Hellgate: London.

    אל תקפוץ למים הקרים של המסחריות כי זאת עבודה קשה של הרבה אנשים.
    -אתה רוצה תלת מימד מלא: אתה צריך מנוע. מנוע עולה כסף ואסור להשתמש בגרסה לא חוקית בשביל משחק מסחרי, זה עניין חוקי.
    -את רוצה מערכת מקורית לתלת מימד מלא: אתה צריך מספר מנועים מקודדים עם מיליוני שורות, מספר אפסי של באגים וכמובן התאמה גרפית.
    -אתה רוצה משחק בעברית התבסס על הצמחים: אתה כנראה לא ממש בונה על כסף בשנים הקרובות, למשחקים ישראליים יצא שם די רע... אולי ישתפר בעוד כמה שנים.

    ל-60 איש לוקח שלוש שנים לפתח משחק טוב בתלת מימד מלא עם הכשרה אקדמאית.
    לפני שאתה חושב על משחקים בעלי 1001 תכונות מיוחדות ומקוריות, תתחיל קטן ותראה איך זה מתלבש עליך. אני ממליץ או לקנות את RMXP כיוון שיש גם קידוד וגם גרפיקה במבחר טוב מכל מיני מקומות באינטרנט; או לחילופין, קנה Flash ותעבוד איתו: פשוט, וקטורי ועם הרבה אפשרויות.

    לסיכום: משחק כמו שאתה רוצה אולי לא בליגה שלך עכשיו, קח נשימה עמוקה ותחשוב איך אתה מתחיל את הקריירה שלך, ולא מה הכותר המוביל של הקריירה העתידית הזו.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    1. אני אשלח את הרעיון לחברות הפיתוח blizzard ו-lionhead studios ואתן את הרעיון למרבה במחיר. מי שתרבה במחיר תפתח את זה בשבילי. זה פותר לי את רוב הבעיות. הבעיות היחידות שנשארו לי הן לכתוב את המכתב, לחשוב על המבנים ולגמור לפתח את היחידות.
    2. תודה על הצעת הייעול שלך.
    3. איפה אני קונה RMXP או flash?

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    יש עוד כמה, יש מיקרוסופט ויש ubisoft ויש EA. (מייקרוסופט, יוביסופט ו-EA הן חברות מפיצות אך הן יכולות לגייס חברה בבעלותן שתבנה את המשחק.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    1.תודה, אבל לאיזה חברה הכי מומלץ לשלוח רעיון למשחק אסטרטגיה בשביל שיגייסו חברות שיפתחו את המשחק?
    2. כמה משלמים למישהו שרק היום גילו שהוא בכלל קיים על רעיון? אני שואל את זה למקרה שאני אמצא חברה שתשתלם לי על זה

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    27.04.2007
    עיר
    מבשרת ציון
    הודעות
    32
    אל תיקח את זה לא נכון, אבל החלום הזה שלך...
    אתה חי בבועה.
    לכל החברות הנ"ל יש פרוייקטים יותר חשובים ורווחיים מרעיונות פרועים.
    הרעיון שלך הוא גרסה קומית ל-Geneforge ו-Impossible Creatures
    נסה ליצור רעיון יותר יצירתי ופחות קומי. יש חברות קומיות, אבל הן לא בעלות המשאבים ליצור משחק כזה.
    ואני ממליץ להבין את הטרמינולוגיה של המסחריות לפני שאתה אפילו חושב על לעצב מכתב.
    ואם יש לך את הקונספט, קח בחשבון שאתה צריך את כל הקונספט: עיצוב מלא, כיוונים ועוד. החברות לא יעשו בשבילך את העבודה, במיוחד כשזה משחק עם קונספט קומי.
    והתמלוגים לא יהיו טובים אם זה לא יהיה הברקה, הסיבה שWarcraft 3 הצליח היא בגלל שהמשחק היה אפוס, לא רעיון מעולה וחדש.
    אל תנסה לערב משחקים אלה תנסה ליצור חדשים.

    סיכום ב': קח נשימה נוספת לפני שאתה בונה את בתקוות שלך על חברות גדולות, מכתב כמו שאתה רוצה הוא יותר כמו ספר.
    בנוסף, אל תבנה על זה שיקבלו את הרעיון שלך אפילו עם הצעה טובה, כי הם בטח מקבלים אלפים כאלו ליום. תנסה, אבל לפחות תעשה את זה נקי וטוב.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    נכתב במקור על ידי מומחה לאיכות
    1.תודה, אבל לאיזה חברה הכי מומלץ לשלוח רעיון למשחק אסטרטגיה בשביל שיגייסו חברות שיפתחו את המשחק?
    2. כמה משלמים למישהו שרק היום גילו שהוא בכלל קיים על רעיון? אני שואל את זה למקרה שאני אמצא חברה שתשתלם לי על זה
    תלוי איזו תרצה, למשל למיקרוסופט יש המון משחקי אסטרטגיה מ-ensemble studios ואתה יכול לנסות שם. החברות האחרות מאד עשירות והן יכולות לעזור לך. אגב, שכחתי גם את THQ.
    אני לא יודע כמה משלמים לא שאלתי אף אחד. לפני שאתה מציע פרוייקט אתה צריך לכתוב את מסמך הקונספקט שלו בצורה הכי מושכת והכי מרתקת והמעניינת שיש, כך לרעיון שלך יהיה סיכוי טוב להתקבל. אני מחזיק לך אצבעות ומאחל לך הצלחה. אני אמשיך לעזור לך כמה שתהיה צריך.

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    28.11.2006
    הודעות
    126
    ילד לך תלמד, יותר יעיל מאשר לפנטז להציע לביל גייטס משחקים הזויים ולתכנן על זה שחברות כמו MICROSOFT יפתחו אותם.

    המלצה שלי תלך עם מה שהולך היום בשוק וקל יחסית ליצרה והיא תוכנת פלאש.
    אם אתה רוצה להיות מפתח רעיונות אני ישמח לשמוע רעיונות שיש לך למשחקיי קז'ואל נחמדים שנראה לך שצריך ליצור, ואם הרעיון יהיה מבריק תקבל בין 15 ל 20 אחוז מהרווחים.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    תודה, אני אנסה, אבל איפה אני קונה תוכנת פלאש?

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    27.04.2007
    עיר
    מבשרת ציון
    הודעות
    32
    לקנות את התוכנה זה מהחברה עצמה: Adobe
    יש תקופת נסיון להורדה, ולפרוץ אותה זה לא פתרון הולם.
    התוכנה עצמה היא 700 דולר. או שתחפש גרסה ישנה יותר לקנייה או תמצא בדרך זו או אחרת הורדה רק בשביל להתנסות לכמות זמן בילתי מוגבלת.
    הכנת משחקים זה עסק יקר וככל שהתוכנה מורכבת וכוחנית יותר, כך המחיר עולה.
    ההצעה שלי זה להתחיל מה-30 דולר של RPG maker XP ולא מפלאש, כי המחיר שונה והכלים שונים ו-RMXP מתקרב מאוד, בקהילות הנכונות, ללהדיע למערכות מורכבות כמו משחקי אסטרטגיה ואקשן.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    תודה, אבל אני עדיין אוריד פלאש

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    הבהרה קטנה על רעיונות:
    אף אחד, לעולם, לא ישלם לכם על רעיון למשחק. כלום. אפילו לא שקל.
    רעיונות יש הרבה ובשפע. מאחר ולפתח משחק לוקח חודשים עד שנים, ולחשוב על רעיון למשחק לוקח בערך 5 דקות (ולשפץ אותו + להעביר אותו סיעור מוחות + לכתוב מסמך מסודר שמסביר אותו לוקח בערך יומיים) המצב הוא כזה שבעולם מסתובבים הרבה יותר רעיונות למשחקים, מאשר צוותי פיתוח שיכולים להפוך רעיון למשחק.
    גם אם יקחו רעיון מסויים ויהפכו אותו למשחק, מה שימכור את המשחק זה בעיקר כמה טוב הוא יהיה (או במקרים של מותגים: כמה פופולרי המותג). לרעיון יש משקל מאד שולי בפיתוח המשחק, ולכן אף אחד לא יסכים להוציא עליו אגורה אחת. לכל חברה וסטודיו למשחקים יש בד"כ מספיק רעיונות שיספיקו להם לפיתוח בכמה שנים הקרובות, ולכן אין להם שום צורך ברעיון חדש.
    הדבר היחידי כמעט שאפשר למכור, הוא מעין proof of concept. דמו של המשחק, של הרעיון, או של הטכנולוגיה שמאחורה, שיכולה להראות במדוייק כמה גאוני ומוצלח הוא יכול להיות (זה מה שעשו למשל במשחק המתוכנן Force Unleashed).
    עם רעיון של חצי עמוד עד עמוד, סביר להניח שיגרסו אותו במקרה הטוב אחרי הקריאה ובמקרה הפחות טוב עוד לפני שקראו אותו. למעשה, רוב החברות זורקות באופן אוטומטי רעיונות שנשלחו אליהן עוד לפני הקריאה, מהסיבה הפשוטה שתמיד יכול להיות שהן כבר באמצע פיתוח של משחק דומה, ואז אח"כ הן יכולות להסתבך משפטית עם מי ששלח את הרעיון, למרות שהן פיתחו את המשחק בלי שום קשר אליו.

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    1. אני החלטתי שאני אשלח רעיונות למשחקים רק אחרי שאני אצור לפחות משחק אחד בפלאש
    2. יכול להיות שאני אקים צוות פיתוח משלי.
    3. אם אתה רוצה, אני יכול לצרף אותך לצוות הפיתוח המתהווה שלי

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    הכינוי שלך לא מתאים לך...מומחה לאיכות...אתה לא מבין בגרוש במשחקי מחשב...ובטח שלא בפיתוח...

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    תודה באמת. אני חושב עליך בדיוק את אותו דבר. אם באמת היית זאוס השני, היית מבין שאני אחד מבני האדם היותר חכמים שייצא לך לפגוש. חוץ מזה, יש לי עוד שני דברים להגיד לך:

    1. אם זאוס המקורי (אתה יודע, ראש האלים היווניים) היה יודע על הכינוי שלך, הוא היה זורק עליך ברק (במקרה הכי פחות גרוע. במקרים יותר גרועים הוא היה אומר לקרייטוס או לאל מלחמה אחר לחתוך אותך).
    2. תזכור טוב את השם שלי: פוזי גרא. כי אני אצליח בגדול.

    אני לא אגיד לך לא לקחת את זה לא נכון, כי התכוונתי לכל מילה.

    אם נעלבת, אני מוכן לשקול להפסיק, אבל רק אם אתה מפסיק להתנהג כמו אל יווני (שזה לא מחמאה, כי האלים היווניים היו, איך לומר בעדינות, ביקורתיים ונטו לחוסר צדק כלפי מי שהם רואים בהם בני תמותה).

    מקווה שתנסה להצדיק את הכינוי שלך בשלב מסויים בחיים, מומחה לאיכות.

    נ.ב אל יווני אתה כבר לא תהיה, אז אל תתנהג כמו אחד כזה.

    נ.ב 2. מזל שלא קראת לעצמך ה' השני, כי הוא כבר היה הורג אותך בייסורים.

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אתה פשוט לא קולט שרעיונות בלי ידע בפיתוח לא יעזרו לך בגרוש? אני אשלח לבליזארד. השכבת אותי על הריצפה.

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    22.05.2007
    הודעות
    12
    לשלוח לבליזארד באמת לא יעזור לך בגרוש.
    אם אתה רוצה לפתח את המשחק שלך אתה צריך לעשות הרבה יותר מלהציע רעיון באוויר לחברה שלא תפתח את המייל שלך בכלל...
    קודם כל תתחיל בלכתוב דיזיין ספק רציני. אחר כך תתיעץ עם מישהו שמבין בפיתוח בפלאש או ג'אווה ותערוך את הספק בהתאם, תוריד את כל הפיצ'רים המיותרים, תתאים את המשחק לפלאטפורמה. תמצא מתכנת, גרפיקאי, אנימטור ומישהוא שמבין בסאונד. תיצר אלפא שעובדץ ואיתה אתה יכול ללכת למישהו שמבין עניין במשחקי קאז'ואל.

    הרעיון שלך נחמד. לדעתי יהיה קצת קשה להמיר משחק אסטרטגיה לקאז'ואל אבל אם תצליח זה יכול להיות מעניין.

    עם בא לך ללמוד קצת יותר על איך מתחילים לפתח וכו כדאי שתקרא את הספר
    Game development and production
    של
    Erik Bethke
    בהצלחה

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    הודעות
    124
    אפילו אם אני לא אשלח לבליזארד, אני עדיין אצור את המשחק הזה. אני אעשה 3 תארים בגיימינג, אצור מסמך שמפרט את היחידות, המבנים, העלילה, השלבים ואחרי שאני אגמור את התארים בגיימינג, אני אצור את זה בעזרת אנשים שיצטרפו לצוות הפיתוח שאני מקים ושאני קורא לו "המשפחה היוצרת". אם אני כבר מספר לך, רוצה להצטרף לצוות הפיתוח שלי?

הרשמה