תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 25
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    התחלתי לשחק עם הtool set וליצור משהו, אכן דיי מסובך אבל אחרי כמה שעות של קריאת מדריכים וניסויים מתחיל להווצר משהו נחמד.

    אני כרגע מנסה לעשות משהו בהשפעת משחק ישן בשם Quest For Glory שיצא לפני דיי הרבה שנים (מאוד מומלץ אגב) ואני בבניית העיר שלו.

    מסתבר שזה ה-מ-ו-ן עבודה כך שאם מישהו רוצה להצטרף לבניה אשמח מאוד.
    כמו כן יש הרבה נושאים שלא מצאתי במדריכים (כל אלו שמצאתי היו דיי בסיסיים) אז אם מישהו כבר שולט בtool set במידה טובה אשמח לשאול אותו שאלות על מספר נושאים.

    אם זה יצליח זה הולך להיות פרוייקט ממש נחמד :smiling:

    MiST
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    אתה מוזמן לשאול בפורום כל מני דברים ואולי תקבל תשובות מספקות

    חוץ מזה, בהצלחה בפרויקט

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    אז ככה:

    1. אולי כדי שיהיה נושא שמרכז שאלות ותשובות לtool set (אני בטוח שמידי פעם מגיע מישהו עם שאלות לגבי זה)

    2. משהו שהטריד אותי - איך אני יוצר סוחר שאני יכול להגביל לו מראש את המוצרים שהוא מוכר לדברים מאוד ספציפים, ולא נותן לו לקנות שום דבר מהשחקן?

    3. לא הצלחתי להבין איך אני יכול לגרום לNPC לפתוח דלת עבור השחקן (הכוונה היא שהשחקן לא יכול לפתוח את הדלת, ורק הNPC יכול לפתוח אותה עבורו או לסגור אותה)

    4. אני בטוח שאפשר לעשות את זה, אני פשוט לא יודע איך - הגבלה של האוצר לencounter מסויים למשהו ידוע מראש וקבוע.

    5. שינויים בין יום לבין לילה - ראיתי שאפשר לשנות את המראה של הדברים בין היום ללילה, אבל אפשר גם לשנות להם את הפונקציונליות ? (נניח כל הסוחרים נועלים את הדלתות בלילה, או לא עומדים ליד הדוכנים שלהם, encounters שונים בין היום ללילה וכו'..)

    יש כמובן עוד... אבל לאט לאט
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    2 - לא זוכר :X

    3-5: הכל סקריפטים... לא משהו שאפשר ללמוד בלילה.

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    נכתב במקור על ידי Flame of Udun
    1 - לא זוכר :X

    2-5: הכל סקריפטים... לא משהו שאפשר ללמוד בלילה.
    אני חולק עליך.

    אתה מנסה לשחזר את הקווסט בדיוק ? על מה זה ?
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    אני אשמח לעזור לך בכמה איזורים. אבל רק שתדע שלבנןת עיר זה ממש, אבל ממש לא פשוט. זה משחק של טקסטורות ותמיד כשאני נסיתי סתם לכיף גמרתי עם כאב ראש ולחיצה לא רכה על כפתור הX של הטולסט. בקשר לשאלות:

    1-יש איפשהו בעמודים הקודמים דיון כזה. או שנפתח חדש או שנקפיץ (עדיף להקפיץ, יש שם כבר מידע קודם)
    2-צריך להיות באפשרות של הshop. בטולסט הראשון זה לא היה מסובך...אבל לא יצא לי עדיין להתעסק בחנויות של 2.
    3-סקריפט.
    4-סקריפט אבל אני חושב שיש אשף (wizard) שעושה את זה פשוט יותר. (לא המקצוע, אלא כלי עזר שמפשט את העניין כך שהמשתמש לא משתמש בעורך הסקריפטים, אלא מגדיר X Y Z והמחשב בונה את הסקריפט לפי מה שהוגדר מראש).

    5-עוד פעם, סקריפט. אגב, באותו נושא של לילה ויום, התחלתי לשחק עם הצבעים והאפשרויות של השמיים, ואפשר לעשות פשוט דברים מהממים שם. fog שחור יכול ליצור אווירה פשוט נפלאה של אופל ורוע, יחד עם שילוב של בהירות השמש\ירח וצבע השמיים, בקלות אפשר להגיע לתמונות שפשר לחשוב שנוצרו מאיזה סרט אנימציה חדש של דיסני (אגב הפרוייקט של בן :] )

    עוד פעם, אני מוכן לעזור בבנייה, אבל סקריפטים אני לא יודע.
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    אם יהיה לי זמן אני אשמח לעזור עם הסקריפטים יש לי בזה המון ניסיון מהמשחק הראשון
    רק צריך שיהיה כבר מחשב חדש ולסיים את הסינגל
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נראה שרוב הדברים הם סקריפטים... אז נשאל כמה דברים שהם בטוח לא

    1. איך אני מוסיף NPC-ים נוספים לtoolset?

    2. מה לגבי הוספת appearance? נניח אני רוצה לעשות סוחר שהוא קנטאור - איך מוסיפים דברים כאלו?

    3. האם יש מקומות שאפשר להוריד מהם גרפיקות של מבנים נוספים? מה לגבי עריכה של מבנים קיימים מעבר לצבע וגודל (נניח לבטל כניסות לבית - כך שלא יראו כלל שהיתה שם דלת)

    4. האם אפשר ליצור אנטרקציה בין שחקנים לחפצים? נניח לאפשר לדמות לשבת על כיסא... או לגרום לכך שפתיחת דלת מסויימת תגרום לנפילתה על מי שפתח אותה?

    עוד שאלות בדרך ...
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נכתב במקור על ידי Yuspean
    אני חולק עליך.

    אתה מנסה לשחזר את הקווסט בדיוק ? על מה זה ?
    לא שמתי לב ששאלת - אז בעיקרון זה בנוי בצורה דומה מאוד לאותו קווסט, אבל לא זהה... אני מתכוון להוסיף כמה subquests ולשנות את הקיימים מעט מכיוון שהקווסט בגדול לא מתאים לnwn2 בצורת המשחק שלו.

    בגדול מדובר על משחק בסגנון הmedieval הגרמני ... יער יצורים מוזרים מספר "תעלומות" שעם הזמן הגיבור אמור לפתור אותן... הסיפור דיי בנאלי אם כי זה לא ממש "טובים" נגד "רעים" אני מניח שאם זה יזרום טוב אני אוכל להגדיל את אזור המשחק המקורי ולהוסיף כמה דברים מעניינים...

    אבל קודם להבין את הדברים המינימאלים ואחרכך לחשוב מה להוסיף ואיך...
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    נכתב במקור על ידי MiST

    4. האם אפשר ליצור אנטרקציה בין שחקנים לחפצים? נניח לאפשר לדמות לשבת על כיסא... או לגרום לכך שפתיחת דלת מסויימת תגרום לנפילתה על מי שפתח אותה?

    עוד שאלות בדרך ...
    זה סקריפטים :S
    בOnUse
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נוסיף עוד שאלה קטנה לערימה שכבר יש פה...

    יש לי בעיה עם המבנה CityBGazebo01 משום מה הדמויות לא יכולות להכנס לאזור שלו - כאילו שזה חפץ שחוסם את ההליכה ולא דבר שאפשר לעבור דרכו.

    רעיון איך להפוך את הדבר הזה לשמיש?
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    חפש במאפינים שלו walkthrough. אבל קח בחשבון שאנשים יוכלו לעבור דרך החפץ, כאילו הוא לא באמת שם.
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    803
    נכתב במקור על ידי MiST
    נראה שרוב הדברים הם סקריפטים... אז נשאל כמה דברים שהם בטוח לא

    1. איך אני מוסיף NPC-ים נוספים לtoolset?

    2. מה לגבי הוספת appearance? נניח אני רוצה לעשות סוחר שהוא קנטאור - איך מוסיפים דברים כאלו?

    3. האם יש מקומות שאפשר להוריד מהם גרפיקות של מבנים נוספים? מה לגבי עריכה של מבנים קיימים מעבר לצבע וגודל (נניח לבטל כניסות לבית - כך שלא יראו כלל שהיתה שם דלת)

    4. האם אפשר ליצור אנטרקציה בין שחקנים לחפצים? נניח לאפשר לדמות לשבת על כיסא... או לגרום לכך שפתיחת דלת מסויימת תגרום לנפילתה על מי שפתח אותה?

    עוד שאלות בדרך ...
    אז ככה...
    1. לך ל-BLUEPRINTS --> CREATURES --> NPC ואז תלחף על לחצן ימני בעכבר ותבחר "create new blueprint"

    2. להוריד מאיפשהו ולהוסיף (=האקים)

    3. כנ"ל. אפשר לחפש בכספת (nwvault.ign.com)

    4. הסקריפט קיים כבר בטולסט. אתה צריך לשים אותו ברובריקה OnUsed של הכסא/חפץ שעליו אתה רוצה שהדמות תשב. nw_c2_sitting = בשביל NPC שיישבו עליו, x2_plc_used_sit = בשביל PC שיישבו עליו.
    אגב נכון לעכשיו, יש בעיה עם כל נושא הישיבה - גזעים שונים יושבים בגובה שונה, כך שעד שזה יסודר בפאץ', צריך להתאים את גודל הכסא לגזע. ובעיה נוספת היא שכדי שהסקריפט יעבוד כמו שצריך, תצטרך שהשחקן יגיע אליו דרך "שיחה" עם האובייקט עליו הוא אמור לשבת. (יש גם עוד דרך אבל אני לא ממש זוכרת איך לתפעל אותה).
    Aww, you think I'm a stuck up bitch?
    Well join the club, you slutty whore.

    Supervixen*



    "
    What do you mean he don't eat no meat?
    [
    the entire room stops, in shock]
    Oh, that's okay. I make lamb."

    -My Big Fat Greek Wedding
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נכתב במקור על ידי Artigo
    חפש במאפינים שלו walkthrough. אבל קח בחשבון שאנשים יוכלו לעבור דרך החפץ, כאילו הוא לא באמת שם.
    מה שאתה אומר זה להגדיר את העצם כ- environment ... זו לא הכוונה

    נכתב במקור על ידי Supervixen*
    ובעיה נוספת היא שכדי שהסקריפט יעבוד כמו שצריך, תצטרך שהשחקן יגיע אליו דרך "שיחה" עם האובייקט עליו הוא אמור לשבת
    איך גורמים לו לדבר עם כסא?!
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    לא באמת לדבר, אלא רק לשהתמש בפקד של דיבור.
    אני ממליץ לך להוריד מודול טוב, להיכנס אליו דרך הטולסט ולראות איך הוא בנוי.

    אתה כנראה מבין בזה כי ני לא הצלחתי אפילו לגרום לnpc לדבר עם הדמות...
    אפשר מדריך איך?

    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    803
    נכתב במקור על ידי MiST
    מה שאתה אומר זה להגדיר את העצם כ- environment ... זו לא הכוונה



    איך גורמים לו לדבר עם כסא?!
    דווקא לא להפוך אותו לENVIROMENT OBJECT. כשאתה ממיר אבייקט להיות EO זה אומר שיהיה לו את האפקט של הFADE כמו שיש לעצים כשאתה עובר תחתם.
    הכוונה היא להיכנס למאפיינים של האובייקט, ושם יש רובריקה של WALKTHROUGH TRUE/FALSE

    בקשר לשיחה עם חפץ, מה שצריך לעשות זה להכין את השיחה, עם הסקריפט/ים שאתה רוצה שהיא תפעיל ולהצמיד אותה לחפץ/דב"ש שאתה רוצה שהשחקן ינהל איתו את ה"שיחה" (או שיחה על אמת..). כשזה חפץ, אתה צריך לוודא שבמאפיינים שלו STATIC מסומן כ-FALSE וש-USABLE מסומנן כ-TRUE. אם תחטטו שמה קצת, תוכלו לראות שיש גם כל מיני פונקציות של USABLE (ז"א מה שיקרה כשהשחקן יקליק על החפץ) כמו default, exemine, open וכו'.
    Aww, you think I'm a stuck up bitch?
    Well join the club, you slutty whore.

    Supervixen*



    "
    What do you mean he don't eat no meat?
    [
    the entire room stops, in shock]
    Oh, that's okay. I make lamb."

    -My Big Fat Greek Wedding
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    מכיוון שאני רוצה שחלק מהאנשים בעיר שכרגע אני בונה ישבו על הכסאות...כנראה שצריך לעשות סקריפט שגורם להם בצורה אוטומאטית לדבר עם הכסא שאני מעוניין שהם ישבו עליו.

    אחח ... כאב ראש אם כי העיר מתחילה להראות לא רע בכלל
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    אתה ממש לא צריך לעשות ככה
    אם לא שינו את זה מNWN1 מה שאתה עושה זה
    זה לשים טאג על הכסא וסקריפט על הOnSpawn של היצור שגורם לו לשבת על כסא עם אותו טאג
    למרות שכדאי שתעשה את זה עם משתנים ככה שזה לא יהיה סקריפט לכל דבש שיושב על כסא אלה סקריפט אחד כללי שאתה שם את הטאג על הדב"ש בתור משתנה
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    אה איזה מגניב... השומרים מפטרלים בעיר שלי ... .)

    רציתי לשאול עוד משהו קטן... בתוך מבנים יש אפשרות להגדיר צבע של אור + מאיפה הוא מגיע?

    נניח יש לי חלון צבוע (נגיד בכחול) ואני רוצה שיהיה ממנו אור שמש בצבע מתאים (כחול)

    אפשר להגדיר שמקור האור שלי מגיע מאזור החלון ובצבע ספציפי?

    בנוסף, אחרי קצת משחקים עם סקריפטים גיליתי שכל פעם שאני רוצה לבדוק משהו קטן בסקריפט שלי אני צריך להריץ את המשחק... אני לא צריך לספר לכם עד כמה זה מעצבן במיוחד שלוקח הרבה זמן להריץ אותו. יש דרך לבדוק שהסקריפט פועל בצורת preview כלשהיא ?

    ושוב אני מעלה את הנושא (מהפוסט השני) ... יש אנשים שרוצים לשמש כ-alpha tester ברגע שהמודול יתקדם?

    אני בטוח שיש המון אספקטים שאני לא אחשוב לבדוק אותם ואחרי שאסיים לבנות משימה אשמח אם מישהו ינסה אותה.
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    23.04.2007
    הודעות
    2,104
    נכתב במקור על ידי idansh
    אתה כנראה מבין בזה כי ני לא הצלחתי אפילו לגרום לnpc לדבר עם הדמות...
    אפשר מדריך איך?
    לשאלתך - אני השתמשתי במדריך הזה:

    http://www.nwn2toolset.dayjo.org/Too...ingconvos.html
    שתף ב-Google+

הרשמה