תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 6 מ 6
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    01.10.2006
    הודעות
    0
    ל-Silverfall יש גרפיקה נהדרת והמון אוייבים להרוג. אך האם זה מספיק בשביל לעשות משחק תפקידים טוב?

    לסיקור המלא לחץ כאן!
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    14.11.2006
    הודעות
    81
    גיא, זו לא הכתבה הראשונה שלך, מה העיניין? זו ההגדרה הבסיסית של H&S, אתה יודע. מהבחינה הזו, Silverfall נאמן למקור באופן מובהק. זה שהוא גם לא כזה H&S טוב, זה כבר סיפור אחר.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    10.12.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    511
    רק ממבט באריזה
    Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    19.10.2006
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    255
    ... אם המפתחים מתהדרים בעלילה מפותחת ובמערכת מצויינת לפיתוח הדמות, מה כבר יש לי לומר? לסתור, כמובן!
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    אף אחד לא אמר שלH&S לא צריכה להיות עלילה. דיאבלו 2 הראה גם שפיתוח SKILLS של דמות הוא עניין שצריך להתחשב בו וכולל עץ רחב מאד, למרות שהעסק די פשוט.
    H&S משמעותו פשוט שלוחצים על העכבר עד שהאויבים מתים.
    Keep it clean
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    19.10.2006
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    255
    כמו Neverwinter nights?
    שתף ב-Google+

הרשמה