תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 30
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    06.05.2007
    עיר
    ראשון
    הודעות
    58
    במו"ד דמות יכולה להיות על סף עילפון ולפעול כמו שיש לה חיים מלאים בנשגבים לעומת זאת יש מינוסים כשדמות נפצעת
    אולי כדי שמו"ד לדמות שספגה 50% מהנק"פ שלה יהיה 1- לדרג"ש ולהתקפות ודמות שספגה 75% יהיה 2- לדרג"ש ולהתקפות
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אחלה רעיון...איך זה שלא חשבתי על זה קודם???
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    698
    נכתב במקור על ידי זאוס השני
    אחלה רעיון...איך זה שלא חשבתי על זה קודם???
    אחת התלונות הקשות על מו"ד היא שהשיטה אינה מדמה את המציאות בצורה מציאותית מספיק, ונתת לכך דוגמה מצוינת.

    ההמלצה היא : חוקי בית. אתה קובע את השפעת הפגיעה הפיזית החמורה הזו על יכולות הדמות. יש לקבוע סולם הגיוני וקבוע, כך שלא יהיו טענות כלפי שה"מ על אפליה או חוסר עקביות.
    כוכבי כסף הוצאה לאור
    www.silverstars.co.il
    המקור השלם לפנטסיה בישראל - מגוון משחקי תפקידים, לוח, קלפים, מיניאטורות וספרי קריאה !
    המוציאה לאור הגדולה בישראל של משחקי תפקידים.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    30.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    270
    נכתב במקור על ידי eitan110
    דמות שספגה 50% מהנק"פ שלה יהיה 1- לדרג"ש ולהתקפות ודמות שספגה 75% יהיה 2- לדרג"ש ולהתקפות
    רעיון מגניב, אבל אולי מינוסים לכל פעולה (קצת קשה לשחות כאשר אתה אתה מלא חתכים של חרב אדירה)
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    אני חושב שדבר כזה ממש לא נחוץ. אם מתאים לך בהתאם לסיטואציה שיהיו לו מינוסים מהפציעות, אז בכיף, אבל למו"ד יש מספיק חוקים גם ככה. אתה יכול גם לרכב במשך שעות, ושניה אחר כך לשחוט אורקים כאילו כרגע סיימת לעכל ארוחת בוקר מלאה. יש דברים שאם היית רוצה לדמות אותם, היית קונה סימס וזהו.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    02.01.2007
    הודעות
    64
    זה כבר קיים בנשבים
    נמאס לי מהכלב שהיה פה עכשיו יש בית
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    האמת שחשבו על זה קודם, זה אפילו מצויין במדריך לשליט המבוך. (חבר'ה, פשוט תקראו כבר את הפרק הראשון שלו, על חוקים חלופיים. עוד תופתעו)

    אם כבר לעשות היחלשות עקב אובדן נק"פ, אז עדיף לייצג אותה באופן בסיסי יותר. לא סתם "מינוס לדרג"ש והתקפות", אלא משהו בסיסי יותר בדמות שיגרום למינוס הזה: כלומר, מחסר לכל התכונות. ב-50% נק"פ כל התכונות סופגות מחסר 2-, וב-75% מחסר 4-. למען הפשטות אפשר לרשום על דף נפרד מהו סף ה-50% וה-75%, כדי שלא תצטרכו לחשב מחדש כל הזמן, ולידו את התכונות עם המחסרים ואיך זה משפיע על הדמות (תוספי התקפה ודרג"ש הם רק חלק מהמאפיינים המושפעים).

    עם זאת, זה קטלני בהחלט, וראוי שהשה"מ ישקיע בכך מחשבה לפני שהוא מציג את החוק הזה למערכה. החוק החדש מוסיף הרבה מתח, אבל השחקנים שלא רגילים אליו עלולים לחשוב "אה, זה רק פציעה קלה", מה שעלול להפוך במהרה להשמדה טוטאלית של הקבוצה.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    30.03.2007
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    270
    זה יגרום לשחקנים להיזהר הרבה יותר. שלא יגידו "אז ההתקפה המזמנת תפגע בי יש 50 נק"פ היא לא תזיז לי גם ככה אחרי הקרב ננוח והכוהן ירפא אותנו"
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    05.02.2007
    עיר
    תיל אביב
    הודעות
    706
    נכתב במקור על ידי כוכבי כסף
    אחת התלונות הקשות על מו"ד היא שהשיטה אינה מדמה את המציאות בצורה מציאותית מספיק, ונתת לכך דוגמה מצוינת.

    ההמלצה היא : חוקי בית. אתה קובע את השפעת הפגיעה הפיזית החמורה הזו על יכולות הדמות. יש לקבוע סולם הגיוני וקבוע, כך שלא יהיו טענות כלפי שה"מ על אפליה או חוסר עקביות.
    ואני הייתי בטוח שהתלונה הקשה היא זה שהוא מסובך מדי-זה שכל מי שרואה את ספר החוקים לשחקן צריך להציל רצון או להיות משותק הוא עניין מטריד. חוץ מזה, אני אישית לא מבין את האנשים שמתלוננים על זה- עניין הפצעים מציאותי הרבה יותר מקסמים, גמדים ושאר הדברים האלה.

    אני אישית, לא מת על הרעיון של מינוסים מפצעים,זה סתם מפריע כמו דמי מחייה של הדמות. חוץ מזה, הדבר רק יקשה על השחקנים, כי הם ילחמו במפלצת פצועים - יהיה להם יותר קשה לנצח אותה.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    עיר
    טל מנשה
    הודעות
    173
    נכתב במקור על ידי rpgeek
    הדבר רק יקשה על השחקנים, כי הם ילחמו במפלצת פצועים - יהיה להם יותר קשה לנצח אותה.
    נו יותר טוב ...
    ואם זה ממש מפריע, תחליש את המפלצת הבאה הרי אתה המנחה לא!?
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    נכתב במקור על ידי nadav
    נו יותר טוב ...
    ואם זה ממש מפריע, תחליש את המפלצת הבאה הרי אתה המנחה לא!?
    נו, אז מה הטעם בזה? זה לא חוסך לא עבודה, זה לא הופך את המשחק ליותר מציאותי, וזה לא מקשה על השחקנים: למה לא פשוט להשאיר את זה כמו שזה?...
    orr, או שאתה יכול להעצים את המפלצות כשיורד לשחקן חיים
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    עיר
    טל מנשה
    הודעות
    173
    orr, מצטער אבל לא הבנתי אותך...
    שתף ב-Google+

  13. #13
    לדעתי הרעיון של ההחלשות הוא לא כל-כך חכם כי אז כדי לנצח מפלצת זאת חייבת להיות מפלצת שאתה מוריד לפני שיורד לך חצי מהחיים ואז להלחם רק במפלצות עם DC נמוך וזה כיף. מה שאפשר לעשות הוא כשהדמות בסכנה אז האנרנלין מפצה על הפציעות והדמות יכולה לתפקד כרגיל ובסוף הקרב שהיא לא מאוימת ובסכנה יכולים להכנס מינוסים לכח זרז חסן חכמ ותבנ אבל בלי שירד נק"פ כי אז הדמות פשוט יכולה למות מהר מדי. או וכריזמה יכול לעלות בההפך בזכות הפצעים המגניבים.


    http://www.giantitp.com/comics/oots0450.html ריבוע קומיקס שני
    פינגוין גבוה שהתבלבל וגר בצפון, מנגן קלרינט ומצוטט כל מה שחי היום או פעם.
    "רק שלושה דברים בעולם הם אין סופיים: אלוהים, היקום והטמטום האנושי. בדבר הראשון אני לא בטוח בקיומו, בשני - באין סופיותי, בשלישי אני בטוח בשניהם"(אלברט איינשטיין)
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    18.02.2007
    עיר
    תקוע
    הודעות
    160
    והשאלה המיידית שעולה לי בראש - האם זה משפיע גם על המפלצות? (חוץ מגלמים ואלמתים, ועוד כמה, אני מניח)
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    עיר
    טל מנשה
    הודעות
    173
    ברור שזה ישפיע גם על מפלצות, הרי זה לא ממש הוגן ולא הגיוני שרק הדמויות יקבלו את המינוסים...
    טרול הרעיון שלך נחמד, אבל אנדרנלין לא יכול לפצות על כל פגיעה. (אבל אולי אפשר לאמץ את זה בתור אפשרות לשחקן לגלגל הצלה מבוססת חוסן, כדי להתעלם מהשפעות הפציעה.) ונראה שיוצרים של שיטות אחרות גם כן לא חושבים שאנדרנלין גורם להתעלמות מפציעות...
    כשגם המפלצות מקיימות את אותו חוק, אז הקרב כן יהיה מאוזן ולדעתי אין סיבה ממשית למה לא להשתמש בחוק כזה (ו 1- או איזה 2- אחד לא יחסלו את השחקנים)...
    שתף ב-Google+

  16. #16
    קודם כל אתה שוכח שמינוס לחסנ וזרז משמעם מינוסים לדרג"ש ונק"פ וזה יגרום לקושי בקרב נגד אל -מתים ויצורים בלי חסן שבעצם לא יושפעו מהמחסרים האלו.
    הו, ולדעתי כל הרעיון של החלשות בקרב נראה לי קצת מסובך (בעיקר הקטע של המינוסים לתכונות) ואני לא שלם איתו כי אם דמות יכולה לספוג 40 בלי להתעלף שהיא תהיה בשלושים היא תוכל לספוג עוד 4-5 נזק ולהתעלף, וגם יהיה קל להוריד לה אותו במיוחד עם בסיס ההגנה שלה הוא מזרז.
    פינגוין גבוה שהתבלבל וגר בצפון, מנגן קלרינט ומצוטט כל מה שחי היום או פעם.
    "רק שלושה דברים בעולם הם אין סופיים: אלוהים, היקום והטמטום האנושי. בדבר הראשון אני לא בטוח בקיומו, בשני - באין סופיותי, בשלישי אני בטוח בשניהם"(אלברט איינשטיין)
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    עיר
    טל מנשה
    הודעות
    173
    ונכון אין שום סיבה לתת מינוס לחוסן, אפילו להפך החוסן זאת התכונה היחידה שאינה צריכה להפגע.
    וכן לזריזות, כתוצאה מהפציעה של הדמות הדרג"ש שלה יפגע! נגיד, שיש לדמות חתך ענק במותן... אז בוודאי שהיא כבר לא תוכל לחמוק מהתקפה באותה קלות ומהירות, כאילו לא קרה שום דבר!

    לא ממש היה ברור לי העניין הזה שהבאת עם ה30 וה40
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    הוא התכוון שזה לא מספיק הדרגתי: נניח חמישים אחוז מהנק"פ שלך הוא עשרים וחמש, ויש לך עשרים ושש. מכה אחרי זה פתאום אתה צולע ואיטי כמו צב, גם אם זו מכה שהורידה לך רק נק"פ אחד...
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    19.05.2007
    עיר
    נווד
    הודעות
    448
    אני חושב שהיחלשות זה נחמד אבל אין חוקים מוגדרים לפגיעה מסוימת בגוף כגון שבירת איבר, ניטרול איבר, הורדת איבר, תקפיה מכוונת לרגלים וכו' ואז כל תקיפה תיהיה יותר שקולה ומחושבת ולא סתם "אני תוקף"...
    נ.ב אפשר לכתוב שיטה עם חוקים כאן ועכשיו אבל זה רק בגדר המלצה
    טרומפלדור אף פעם לא אמר "טוב למות בעד ארצינו" הוא קילל ברוסית
    "לך לנמלה עצל למד דריכה וחכם" שונה לילדים מ-לך לנמלה עצל למד דריכה ושב בצל"
    אם תרצו אין זו אגדה זה בעצם פרסומת של כדור של אדידס
    שלא יעבדו עליכם
    אתה עדיין קורא?!
    כניראה לא הבנת שלא יעבדו עליכם!
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    נכתב במקור על ידי דריזט דו'אורדן
    אני חושב שהיחלשות זה נחמד אבל אין חוקים מוגדרים לפגיעה מסוימת בגוף כגון שבירת איבר, ניטרול איבר, הורדת איבר, תקפיה מכוונת לרגלים וכו' ואז כל תקיפה תיהיה יותר שקולה ומחושבת ולא סתם "אני תוקף"...
    נ.ב אפשר לכתוב שיטה עם חוקים כאן ועכשיו אבל זה רק בגדר המלצה
    אם אני לא טועה יש לזה מערכת חוקים איפה שהוא, לא שונה ממה שכתוב בכל שיטה אחרת בעניין. מינוסים מסויימים לפגיעה, פלוסים מסויימים לנזק, וכו'.
    שתף ב-Google+

הרשמה