תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 2 מ 2
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    28.02.2007
    הודעות
    2
    היי

    אני גיימר בעל עבר עשיר במשחקים.
    אני מעוניין להצטרף לצוות פיתוח של משחק בסגנון Master of Magic / Master of orion.

    אני מתכנת במקצועי ותכנות אינו מהווה בעיה בשבילי.

    הייתי כותב משחק שכזה לבד, אם לא היתה לי הבעיה הרצינית ביותר שלי - כמו שבחור אחר רשם כאן בפוסט אחר, אין לי יכול ציור ב-כ-ל-ל. :confused1:


    מקווה שאולי אתם מכירים מישהו ששמע משהו על פרויקט שכזה.. או שמישהו כאן מעוניין להתחיל קבוצת פיתוח למשחק דומה?

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    הי Warrax.
    השאלה המרכזית היא האם אתה מעוניין להצטרף לצוות, או להקים צוות? כי כאן בפורומים אין צוותים שמפתחים משחק בסגנון של אחד מהמשחקים.
    בויקיפדיה יש הפניה לכמה רימייקים לMaster of Magic:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Master_...emake_projects
    כולל אחד בתלת מימד על בסיס .net:
    http://www.machinations.org/mom/index.php
    גם לMaster of orion יש פרוייקט קוד פתוח שנבנה ע"י מעריצים:
    http://sourceforge.net/projects/freeorion
    ומציג גרפיקה די מרשימה למשחק הישן הזה:
    http://www.freeorion.org/index.php/Screenshots

    בכל מקרה, ליצור משחק בסגנון מ-0 עם כל המורכבות של משחקי אסטרטגיה יכול להיות משימה קשה וארוכה, גם אם מדובר במשחק פשוט יחסית.
    מה שנראה לי אולי יותר קל לביצוע, יכול להיות למשל לבנות מוד על בסיס של משחק קיים. Civilizations 4 הוא משחק שמהווה בסיס נהדר למודים, בעיקר בגלל שאפשר לעשות בו הרבה כי הוא בנוי על XML, ומשתמש בשפת python בשביל סקריפטים (ובנוסף יש לו קהילה ענקית).
    למשחק כמו Master of Orion אפשר לקחת למשל את Galactic Civilizations 2, שאומרים שהוא מצליח להיות טוב כמו המקור. גם המשחק הזה כולל SDK מאד נוח למי שרוצה לכתוב מודים, ותומך בXML.
    השאלה הגדולה היא מה הכיוון שלך. האם אתה רוצה לשחזר במדויק את ההרגשה במשחקים הישנים (ואז אולי שווה להצטרף לצוות שכבר עובד על משחק קוד פתוח מהרשימה שנתתי) או שאתה רוצה רק לבנות משהו בסגנון? (ואז אולי באמת יש על מה לדבר כאן בפורום ולהקים צוות).

הרשמה