תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 13 מ 13
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    07.04.2007
    הודעות
    26
    כוחם של הנשגבים הוא באמת אדיר ונפלא.
    ובמרבית המקרים נשגב לא יאלץ להשתמש ביותר מתעצומה אחת בשביל להתגבר על מה שניצב בדרכו.
    אולם ישנם מקרים בהם אפילו כוחם של הנשגבים עומד למבחן או מקרים בהם הם מבקשים להראות את עליונותם לאחרים. בדיוק עבור מקרים אלו קיימים הרצפים.
    רצף הוא טכניקה מרהיבה המהווה את אחד מסימני ההיכר הבולטים של הנשגב, הוא תמיד מרשים בעוצמתו ותמיד מלווה בתצוגת מהות ייחודית ונפלאה.

    יצירת רצפים

    ש: אילו תעצומות מותר לי להכניס לתוך רצף?
    ת: רק תעצומות בעלות מילות המפתח רצף או רצף-בסיסי יכולות להיכלל ברצף.

    ש: מה לגבי כישוף? האם אפשר להכניס כישוף לתוך רצף?
    ת: לא. כישוף אף פעם לא יכול להיות חלק מרצף.

    ש: מגניב! אז אני מכניס פנימה את כל התעצומות שאני מכיר!
    ת: לא רגע, לפני שאתה מתפרע יש עוד כמה הגבלות שצריך לשים לב אליהן:
    ברצף יכולה להיות רק תעצומה אחת מסוג פשוט.
    ברצף יכולה להיות רק תעצומה אחת מסוג פעולה נוספת.
    במידה וקיימת ברצף תעצומה עם מילת המפתח רצף-בסיסי, ניתן לכלול איתה ברצף רק תעצומות תגובתיות.

    ש: מה לגבי תעצומות תיגבור ותעצומות תגובתיות?
    ת: אין הגבלה על מספר תעצומות התיגבור שניתן לכלול ברצף, אולם הן חייבות להשתייך כולן לאותה היכולת (אלא אם כן מצויין אחרת במפורש בטקסט של התעצומה).
    אין הגבלה על מספר התעצומות התגובתיות שניתן לכלול ברצף - תעצומות תגובתיות יכולות להשתייך ליכולות שונות לחלוטין.


    ש: אוקי אני חושב שהחלטתי מה אני רוצה להכניס לרצף, כמה עולה לי בכלל ליצור רצף חדש?
    ת: אפשר ליצור רצף כבר בשלב יצירת הדמות באמצעות נקודות מענק: עבור כל תעצומה שכלולה ברצף נשלם נקודת מענק אחת. כלומר רצף המכיל 4 תעצומות יעלה לנו 4 נקודות מענק.
    לאחר שלב יצירת הדמות ניתן ליצור רצפים באמצעות מספר נקודות ניסיון השוות לסכום ערכי היכולות המינימליות של התעצומות הכלולות ברצף.

    ש: אוקי, הרגע למדתי תעצומה מגניבה חדשה, האם אני יכול להוסיף אותה לרצף שלי?
    ת: לא. מהרגע שהתשלום עבור הרצף שולם הוא נחשב לגמור ולא ניתן להוסיף לו עוד תעצומות. תאלץ לפתח רצף חדש ולשלם על כולו בנפרד.


    הפעלת רצפים

    ש: *הגיע הזמן לבעוט בכמה ישבנים!*, איך אני מפעיל את הרצף שלי?
    ת: בשביל להפעיל את הרצף, חייבים תחילה לשרוף נקודה זמנית של כוח רצון ואז לשלם את מחיר התעצומות בנפרד.

    ש: יש לי ברצף תעצומה מסוג פעולה נוספת, האם אני חייב להפעיל אותה?
    ת: כן.

    ש: יש לי ברצף תעצומה מסוג פשוט, האם אני חייב להפעיל אותה ?
    ת: כן. במידה והופעלה גם תעצומת פעולה נוספת, חייבים להפעיל את התעצומה הפשוטה עבור כל אחת מהפעולות בנפרד.

    ש: יש לי ברצף תעצומת תגבור, האם אני חייב להפעיל אותה ?
    ת: כן. חייבים להפעיל את תעצומת התגבור עבור כל פעולה שאינה תגובתית.

    ש: יש לי ברצף תעצומה תגובתית, האם אני חייב להפעיל אותה ?
    ת: לא. תעצומות תגובתיות הן יוצאות דופן מהבחינה הזאת והנשגב יכול להחליט בעצמו האם הוא מעוניין להפעיל אותן או לא.


    (* פתוח לעריכה - הכנסה של עוד שאלות שלכם אחר כך*)
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    698
    שמע, אני מסיר בפניך את הכובע. כתוב חלק, מנוסח ברור ובהיר. כל הכבוד !
    כוכבי כסף הוצאה לאור
    www.silverstars.co.il
    המקור השלם לפנטסיה בישראל - מגוון משחקי תפקידים, לוח, קלפים, מיניאטורות וספרי קריאה !
    המוציאה לאור הגדולה בישראל של משחקי תפקידים.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.04.2007
    הודעות
    26
    טיפים כלליים

    1. לא לשכוח את התיאור. רצף הוא לא משהו סתמי, אלא טכניקה יחודית ומופלאה של הדמות - תתארו באופן מגניב את מפגן הכוח מרהיב הזה.

    2. אסור להזניח את ההגנה - חבל שאחרי שתפעילו רצף התקפתי מפוצץ תמצאו את עצמכם ללא שום דרך להגן על עצמכם. תמיד כדאי לכלול תעצומה הגנתית בתוך רצף.

    3. רצוי לבנות כמה רצפים שכל אחד מהם מותאם לטקטיקה שונה - הכוח להתאים את עצמכם לסיטואציות השונות יעשה את כל ההבדל.

    4. אל תפחדו להוסיף תעצומות תגובתיות לרצף - אתם לא חייבים להפעיל אותן בכל מקרה אם אתם לא רוצים.

    5. בהמשך לסעיף הקודם, כדאי תמיד להוסיף מצויינות לתוך רצף - העלות שלה היא נקודת ניסיון אחת בלבד ולא חייבים להפעיל אותה אם לא רוצים כך שאין מה להפסיד.

    6. לא לשכוח סטאנטים - רצף הוא טכניקה יקרה שהפעלתה דורשת גם שריפת כוח רצון, סטאנטים יכולים לפחות לכסות על החלק הזה.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    עוד עצה:
    אל תזלזלו אף פעם במצוינות השלישית כאשר מדובר ברצפים, תחשבו מה קורא כאשר אתם מפעילים סופר קומבו ורק בגלל חרא גילגולים נדפק לכם הקרב? בשביל זה יש את המצוינות השלישית

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    24.07.2007
    הודעות
    251
    או שתשימו את המצוינות הראשונה והשניה,ותהפכו גלגול חרא לגלגול ממוצע,וגלגול ממוצע לגלגול מצוין.

    כעיקרון רשום בספר שכלל אצבע טוב הוא לשים הגנה אחת ומצוינות אחת בכל קומבו.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    לדעתי יכול להיות מאוד מעניין להגיד לשחקנים שהם ~צריכים~ להמציא קומבו בתחילת המשחק. זה מה שמייחד את הדמות שלהם מכל לוחם אחר על פני הבריאה, מכיוון שאין שני רצפים שהם אותו הדבר: כן, יכול להיות שבסיכומו של יום התוצאה דומה, אבל מה שקורה לפניה זה מה שחשוב. תנו להם קומבו של שלוש ארבע תעצומות בחינם: זה יוסיף עניין למשחק.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    24.07.2007
    הודעות
    251
    קומבו כזה שווה לנק"נ שמקבלים במהלך 3-5 מפגשים.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    לא בתחילת המשחק, שהם עולים נקודת ניסיון אחת על כל תעצומה שמוסיפים אליה.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    07.04.2007
    הודעות
    26
    אור, אני לגמרי איתך בעניין הזה של לדחוף את הדמויות לפתח רצפים.

    בגלל העלויות הגבוהות יחסית של פיתוח רצף יש נטייה לדחות את זה לשלב מאוחר ולהשקיע קודם כל בלמידת תעצומות חדשות או שיפור יכולות.

    לדעתי רצף זה אחד השטיקים היותר מגניבים של השיטה ופשוט חבל שלדמות לא יהיה לפחות רצף אחד שמזוהה איתה.

    מה שכן, בשלב יצירת הדמות לא בטוח שיהיו אפשרויות מעניינות מספיק לרצף.
    הייתי אולי מתגמל את השחקנים ברצף חינם פעם ב-X פגישות או מעניק להם בונוס של X נקודות ניסיון נוספות (נגיד 2 נקודות שיקראו נקודות רצף בכל מפגש) אותן אפשר לנצל אך ורק לשם רכישת רצפים.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    20.01.2007
    הודעות
    880
    טוב, אני מניח שזה כבר תלוי בעניין של טעם. הרבה סדרות אנימה מתמקדות על דמות שהיא די עלובה, ויש לה כוח אחד חזק במיוחד - קומבו, במקרה שלנו. כנראה שזה יותר יתאים להרפתקאות סולו, אבל אפשר להסתדר גם בקבוצה עם יכולות כאלה.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    אני לא חושב שהדמויות עלובות באנימה.
    בד"כ הן מתחילות עם כמה התקפות פשוטות, אולי כמה. לא רגילות של מכת חרב, אלא פשוט פשוטות, ובערך בפרק ה15-20 הן מגלות יכולת יותר חזקה, כשבפרק 50 יש להן כבר את הקומבו שלהן, שבפרק 100 הופך ליותר עוצמתי.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    10.11.2007
    הודעות
    77
    נכתב במקור על ידי Hugh
    טיפים כלליים

    6. לא לשכוח סטאנטים - רצף הוא טכניקה יקרה שהפעלתה דורשת גם שריפת כוח רצון, סטאנטים יכולים לפחות לכסות על החלק הזה.


    מה זה סטאנטים?
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    06.08.2007
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    573
    פעלולים, אני משאר שאתה יודע מה זה...
    בברכה Xaldin
    שתף ב-Google+

הרשמה