תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 14 מ 14
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    06.01.2007
    הודעות
    33
    אין כמו לקנות משחק בחנות פעם בחודש+- ולשחק ממנו מהתחלה עד הסוף אבל יוצא שהרבה גם ככה מורידים בלי לשלם כלום וכתוצאה מזה(או שלא) יוצאים משחקים לא גמורים, פחות טובים ובכמות קטנה.
    חשבתי למה לא לשלב פרסומות אמיתיות במשחקי מחשב שיחולקו בחינם דרך תוכנות דמויות סטים? הרי גיל הגיימר הממוצע נמצא בעליה(?)מהסיבה שדור "ילדי המחשב" עולה והרבה מהגיימרים בעלי כוח קניה לא קטן אז למה לא לשלב פרסומות בזמני טעינה, על שלטי חוצות במשחקי מרוצים, פעולה ומשחקים כמו GTA? נגיד מכונת שתיה של קוקה קולה, מקדונלדס, חומרה של מחשבים וכל דבר בעצם? הפרסומות יכלו להתעדכן דרך האינטרנט לפני עלייה המשחק או להיות קבועות. שהיה ניתן להוריד בצורה מסודרת כמו סטים רק בחינם/בתשלום של 5$ או מחיר דומה למי שרוצה להוריד יותר מהר או עם פחות פרסומות.
    ככה יהיה יותר כסף לחברות פיתוח ויותר משחקים טובים, לא?
    -*-*-*-*-*-*--*-*-*-*
    Opera מהיר, בטוח וחדשני.
    www.opera.com

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי DrLEON
    אין כמו לקנות משחק בחנות פעם בחודש+- ולשחק ממנו מהתחלה עד הסוף אבל יוצא שהרבה גם ככה מורידים בלי לשלם כלום וכתוצאה מזה(או שלא) יוצאים משחקים לא גמורים, פחות טובים ובכמות קטנה.
    חשבתי למה לא לשלב פרסומות אמיתיות במשחקי מחשב שיחולקו בחינם דרך תוכנות דמויות סטים? הרי גיל הגיימר הממוצע נמצא בעליה(?)מהסיבה שדור "ילדי המחשב" עולה והרבה מהגיימרים בעלי כוח קניה לא קטן אז למה לא לשלב פרסומות בזמני טעינה, על שלטי חוצות במשחקי מרוצים, פעולה ומשחקים כמו GTA? נגיד מכונת שתיה של קוקה קולה, מקדונלדס, חומרה של מחשבים וכל דבר בעצם? הפרסומות יכלו להתעדכן דרך האינטרנט לפני עלייה המשחק או להיות קבועות. שהיה ניתן להוריד בצורה מסודרת כמו סטים רק בחינם/בתשלום של 5$ או מחיר דומה למי שרוצה להוריד יותר מהר או עם פחות פרסומות.
    ככה יהיה יותר כסף לחברות פיתוח ויותר משחקים טובים, לא?
    פרסום ממוקד במשחקי וידאו זה נושא שרץ לא מעט זמן בלא מעט חברות, ואכן נכנס לכל מיני משחקים. סביר להניח שזה רק יתגבר בעתיד, אך לצערנו - לא נראה לי שזה יביא להוזלה במחיר המשחקים. מקסימום יעזור לסבסד את מחירי הפיתוח שכל הזמן עולים בצורה מאוד חדה.

    מה שכן, עם קשר ישיר או לא ישיר לנושא, יובל שם לב לאחרונה לנטייה של מיקרוסופט למכור כל מיני מוצרי פרסום דרך ה-XBL. למשל - "תמונות שחקנים" לפרופיל, או ת'מה לדאשבורד. למה אנחנו צריכים לשלם כדי להוריד, למשל, ת'מה של Halo 3 שבסופו של דבר משמשת כפרסומת למשחק?

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי ארז רונן
    מה שכן, עם קשר ישיר או לא ישיר לנושא, יובל שם לב לאחרונה לנטייה של מיקרוסופט למכור כל מיני מוצרי פרסום דרך ה-XBL. למשל - "תמונות שחקנים" לפרופיל, או ת'מה לדאשבורד. למה אנחנו צריכים לשלם כדי להוריד, למשל, ת'מה של Halo 3 שבסופו של דבר משמשת כפרסומת למשחק?
    אנחנו צריכים לשלם כי אנחנו מטמטמים ומוכנים לשלם על זה. בדיוק מאותה סיבה שאנחנו מוכנים לשלם כדי להיות בטא טסטר של משחקים כאלו (הרי אנחנו בעצם עובדים בשביל המפתחים, אם אנשים לא היו מוכנים לשלם זה היה נשאר בחינם , ולמעשה אולי אפילו היו מוכנים לשלם לאנשים כדי לבדוק משחקים.)

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי bozeman
    אנחנו צריכים לשלם כי אנחנו מטמטמים ומוכנים לשלם על זה. בדיוק מאותה סיבה שאנחנו מוכנים לשלם כדי להיות בטא טסטר של משחקים כאלו (הרי אנחנו בעצם עובדים בשביל המפתחים, אם אנשים לא היו מוכנים לשלם זה היה נשאר בחינם , ולמעשה אולי אפילו היו מוכנים לשלם לאנשים כדי לבדוק משחקים.)
    מי משלם בשביל להיות בטא טסטר של המשחקים האלה?
    הכי קרוב לתשלום שם זה העניין עם קראקדאון, למרות שגם שם בתכל'ס קנינו משחק וקבלנו הזמנה לבטא.

    כך או כך, באותה שיחה עם יובל העלתי אפשרות אחרת לזה שאנשים משלמים על תוכן פרסומי: מייקרוסופט הרי מכריחים אותך כל הזמן לקנות מספר עגול של "נקודות" כדי לרכוש דברים ב-מארקטפלייס. מכיוון שהמוצרים השווים תמיד ישאירו קצת "עודף" של נקודות בחשבון שלך, סביר שבשלב מסויים תשמש בעודף הזה כדי לקנות דברים שאף אחד לא באמת צריך.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    לא אמרתי שכרגע אנחנו משלמים אלא שאנחנו מוכנים לשלם (ותראה את הסקר שערכו מייקרוסופט "כמה תהיו מוכנים לשלם עבור הזכות להיות טסטרים...")
    ומה שאתה אומר בדיוק מצדיק את מה שאמרתי - כל תוכן יהיה בתשלום - אם מוכנים לשלם בעבורו.
    רק לפני שבוע היה מבצע באחת מרשתות המזון בארץ לקנות כדור ים עם הלוגו שלהם בשלושה שקלים. זה כדור שמסופקני אם הוא עולה שלושה שקלים (להם) ומלא בפרסומות. ובכל זאת אנשים קונים.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי bozeman
    לא אמרתי שכרגע אנחנו משלמים אלא שאנחנו מוכנים לשלם (ותראה את הסקר שערכו מייקרוסופט "כמה תהיו מוכנים לשלם עבור הזכות להיות טסטרים...")
    ומה שאתה אומר בדיוק מצדיק את מה שאמרתי - כל תוכן יהיה בתשלום - אם מוכנים לשלם בעבורו.
    רק לפני שבוע היה מבצע באחת מרשתות המזון בארץ לקנות כדור ים עם הלוגו שלהם בשלושה שקלים. זה כדור שמסופקני אם הוא עולה שלושה שקלים (להם) ומלא בפרסומות. ובכל זאת אנשים קונים.
    אנשים מוכנים לקנות כל דבר, אפילו מים במסעדה. אם המים שם לא היו בחינם בטוח עדיין היו אנשים שהיו קונים אותם.

    המזל שלנו, זה שכשמוצרים מסוימים יצאו לשוק (וכי היתה תחרות בין חברות, ולכן הן הציאו דברים חדשים במחירים מוזלים/חינמיים), דברים רבים נהפכו להיות סטנדרט, ולכן לא גובים עליהם כסף כיום (אחרי הכל, אם ביום בהיר אחד היו מתחילים לגבות כסף על דברים חינמיים, היתה יכולה להיות מהומה גדולה, ואפילו חרם על החברה, וזה לא משהו שחברות רוצות).
    אבל תארו לעצמכם שהאדם הראשון שהיה מוציא פאטצ' למשחק היה גובה על זה כסף. עד היום כנראה היינו צריכים לשלם כסף על הפאטצ'ים המפותחים למשחקים (שתכלס זה מאוד הגיוני, אילולא היינו מורגלים לחשוב שפאטצ'=חינם).
    בעלים לשעבר של Xbox 360


  7. #7
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    מים במסעדה אסור למכור לפי החוק בישראל וחייבים לספק חינם לכל מי שרוצה. זו הסיבה שלא מוכרים לך מים.
    ולפותח התרד:
    פרסומות במשחקים כבר יש הרבה שנים. התחום החם היום הוא "פרסומות דינמיות" שבהן כל פעם שתתחבר לאינטרנט יועברו למחשב שלך פרסומות רלוונטיות שמתאימות למקום בו אתה נמצא.
    חפש את IGA Worldwide, את Massive INC (שהיו הראשונים שעשו דבר כזה ונרכשו ע"י מיקרוסופט), או את DoubleFusion הישראלית.

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    בקיצור הכל שאלה של היצע וביקוש. אני תולה את יהבי בשוק האמריקאי שלפחות יודע להיות צרכן נבון (באופן כללי) בטח יותר מהצרכן (צרחן...) הישראלי...

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי gulmer
    מים במסעדה אסור למכור לפי החוק בישראל וחייבים לספק חינם לכל מי שרוצה. זו הסיבה שלא מוכרים לך מים.
    זו היתה הפואנטה שלי... דבר, שהורגלנו לקבל בחינם, היה יכול להיות בקלות רבה גם בתשלום, ובכלל לא היה אכפת לנו (הרי במסעדה הם משלמים על המים בברז, אז זה הגיוני).
    בעלים לשעבר של Xbox 360


  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי ארז רונן
    פרסום ממוקד במשחקי וידאו זה נושא שרץ לא מעט זמן בלא מעט חברות, ואכן נכנס לכל מיני משחקים. סביר להניח שזה רק יתגבר בעתיד, אך לצערנו - לא נראה לי שזה יביא להוזלה במחיר המשחקים. מקסימום יעזור לסבסד את מחירי הפיתוח שכל הזמן עולים בצורה מאוד חדה.

    מה שכן, עם קשר ישיר או לא ישיר לנושא, יובל שם לב לאחרונה לנטייה של מיקרוסופט למכור כל מיני מוצרי פרסום דרך ה-XBL. למשל - "תמונות שחקנים" לפרופיל, או ת'מה לדאשבורד. למה אנחנו צריכים לשלם כדי להוריד, למשל, ת'מה של Halo 3 שבסופו של דבר משמשת כפרסומת למשחק?
    אני חושב שאתה מתבלבל בין פרסומת למרצ'נדייס. לקנות את הת'מה הזה זה כמו לקנות בובה או פוסטר של ספיידרמן. לא מדובר ממש בפרסומת (אם כי זה משיג גם את העניין הזה בצורה מוגבלת).

    בקשר לרעיון הפרסומות במשחקים. זה נעשה כבר בכמה משחקים (TRUCKMANIA NATIONS, למשל, נבנה מההתחלה עם האפשרות להכניס למסלולים פרסומות מסוגים שונים). הבעיה עם זה היא שזה לא מתאים לכל עולם משחק (פרסומת למקדולנדס במשחק שמתרחש במלחמת העולם השניה, למשל). מעבר לזה, לפי מיטב הבנתי, מחקרים ספורים הגיעו למסקנה שפרסום במשחקים לא ממש עובד בגלל העובדה שבעת משחק צריך להתרכז במתרחש.

    שינוי קטן של הרעיון הוא לפרסם במשחקי און ליין פרסומות שונות בזמן שנטענים מפות חדשות, או סתם בזמן אזורי טעינה. גם כאן הבעיה היא שזה תולש אותך מעולם המשחק וזה יכול ממש להרוס חוויה.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    25.10.2006
    עיר
    כפר-סבא
    הודעות
    6,360
    נכתב במקור על ידי Chaotic
    שינוי קטן של הרעיון הוא לפרסם במשחקי און ליין פרסומות שונות בזמן שנטענים מפות חדשות, או סתם בזמן אזורי טעינה. גם כאן הבעיה היא שזה תולש אותך מעולם המשחק וזה יכול ממש להרוס חוויה.
    אם עושים את זה בצורה חכמה, אז זה דווקא יכול להשתלב בצורה טובה ואפילו להיות קומי.

    נגיד פרסומת לקוקה קולה ב-WoW בנוסח Orca Cola, עכשיו ללא דם של גנומים רדיואקטיבים (כלומר הקולה החדשה ללא החומרים המשמרים או צבעי המאכל).

    כל זבל יכול להיות אוצר עם משתמשים בו כמו שצריך. הבעיה היא שלרוב הופכים כל זבל-לזבל בכמויות.
    בעלים לשעבר של Xbox 360


  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי F.P
    אם עושים את זה בצורה חכמה, אז זה דווקא יכול להשתלב בצורה טובה ואפילו להיות קומי.

    נגיד פרסומת לקוקה קולה ב-WoW בנוסח Orca Cola, עכשיו ללא דם של גנומים רדיואקטיבים (כלומר הקולה החדשה ללא החומרים המשמרים או צבעי המאכל).

    כל זבל יכול להיות אוצר עם משתמשים בו כמו שצריך. הבעיה היא שלרוב הופכים כל זבל-לזבל בכמויות.
    בכל מקרה, אני באמת לא חושב שהפירסום במשחקים יהיה מה שיעזור נגד ווארז משוקץ. במקרה הטוב ביותר, זה רק יגרום לכך שהמפתחים יפסידו קצת פחות.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי F.P
    אם עושים את זה בצורה חכמה, אז זה דווקא יכול להשתלב בצורה טובה ואפילו להיות קומי.

    נגיד פרסומת לקוקה קולה ב-WoW בנוסח Orca Cola, עכשיו ללא דם של גנומים רדיואקטיבים (כלומר הקולה החדשה ללא החומרים המשמרים או צבעי המאכל).

    כל זבל יכול להיות אוצר עם משתמשים בו כמו שצריך. הבעיה היא שלרוב הופכים כל זבל-לזבל בכמויות.
    לצערנו מתי ראית ראשי חברות עושים משהו בצורה חכמה או בעלי חוש הומר? (ולדעתי גם לחלק לא מבוטל של גיימרים חסר חוש כזה. נראה אותך מנסה לשכנע פנאט היילו שמאסטר ציף משתמש בשמן שיזוף או משהו כזה....)

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קרית עקרון
    הודעות
    11,006
    נכתב במקור על ידי bozeman
    לצערנו מתי ראית ראשי חברות עושים משהו בצורה חכמה או בעלי חוש הומר? (ולדעתי גם לחלק לא מבוטל של גיימרים חסר חוש כזה. נראה אותך מנסה לשכנע פנאט היילו שמאסטר ציף משתמש בשמן שיזוף או משהו כזה....)
    "הוא לא צריך קרם שיזוף כי הוא מושלם והחליפה שלו סופר חזקה והוא יכול לנהוג בג'יפ ולירות בחייזרים ואני לא יודע להשתמש בנקודות ופסיקים כי לא צריך את זה בהיילו ואני חייב ללכת לישון כי כבר 8 בערב ואמא אומרת שאני צריך ללכת לישון ואני הולך לישון", נשמע לי כמו תגובה הגיונית.

הרשמה