תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 13 מ 13
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    19.11.2006
    עיר
    תל-אביב
    הודעות
    4,184
    מסתבר שיש לסוני ייתרון שהם שמו במכשיר שלהם בלו ריי.
    http://www.gamespot.com/news/show_bl...ewstop;title;4

    עפ"י היוצרים של GTA4 זה בעייתי מבחינתם שאין ב-360 דיסקים בגודל של יותר מ DVD.

    אז מי יודע, אולי כבר ב GTA5 גירסת הפס3 תהיה גדולה וטובה יותר.

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    הודעות
    1,539
    הם גם מתלוננים על זה שאין כונן קשיח מובנה. והאמת שכבר הולך לצאת משחק על 3 DVDים ל-360.

    נקווה שבעתיד זה באמת לא יהיה קריטי כמו ש-Rockstar גורמים לזה להישמע. יכול להיות שמדובר כרגע בהתלהבות יתרה, ועצלנות, של המפתחים. כמו שבמשך תקופה מסויימת לאחר יציאת ה-CD פתאום יצאו משחקים על גבי 7-8 דיסקים, מגמה שנעלמה עם הזמן, עוד לפני יציאת ה-DVD.

    לעומת זאת, "Insert DVD 4" זה לא משהו שאני רוצה לראות ב-GTA5.

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    מצד שני אולי הם יתלננו שהבלו ריי יותר מדי איטי בקריאת נתונים

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    27.01.2007
    הודעות
    45
    לא הבנתי מה הבעיה מישהו מוכן להסביר לי? ואיך משחקים במשחק על שלוש דיסקים אם יש כונן אחד?

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    12.03.2007
    הודעות
    40,427
    נכתב במקור על ידי alphap81
    לא הבנתי מה הבעיה מישהו מוכן להסביר לי? ואיך משחקים במשחק על שלוש דיסקים אם יש כונן אחד?
    הבעיה היא שהמפתחים רוצים לשם הרבה מידע במשחק ככה שהמקום על דיסק דיסק DVD (כ-9 גיגה) לא מספיק.
    ומשחק שיש יו יותר מדיסק אחד - פשוט מחליפים באמצע המשחק...(הוא מוציא הודעה כזאת)

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    22.11.2006
    עיר
    ראש העין
    הודעות
    536
    "As of press time, Rockstar reps had not commented on requests to comment on Houser's comments"

    חח, מצחיק, אותו שורש שלוש פעמים במשפט אחד...XD

    בקשר למקום על הDVD, אם רוקסטאר יצליחו לדחוס את הנתונים בצורה טובה, אז GTA IV יוכל להיות על שני דיסקים.(לפי מה שראיתי בCNC3 הם דחסו 7 ג'יגה לתוך 4.34 בדיוידי, So if EA can do it, everybody can.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    27.01.2007
    הודעות
    45
    איך הם מכניסים 7ג'גיה לתוך דיסק של 4.34 ג'יג?ה אם זה אשרי להכניס 7ג לתוך 4ג אז לGTAIV לא תיהיה שום בעיה ישששש

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    28.03.2007
    הודעות
    7,075
    נכתב במקור על ידי alphap81
    איך הם מכניסים 7ג'גיה לתוך דיסק של 4.34 ג'יג?ה אם זה אשרי להכניס 7ג לתוך 4ג אז לGTAIV לא תיהיה שום בעיה ישששש
    לDVD דו שכבתי יש נפח של כ7-8GB. זה לא משהו חדש, יש גם משחקים של פלייסטיישן 2 שמגיעים על DVD דו שכבתי וזה כנראה לא מספיק לכולם. לצורך ההשוואה, לblueray דו שכבתי יש נפח של כ50GB.

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    22.11.2006
    עיר
    ראש העין
    הודעות
    536
    נכתב במקור על ידי noamkot
    לDVD דו שכבתי יש נפח של כ7-8GB. זה לא משהו חדש, יש גם משחקים של פלייסטיישן 2 שמגיעים על DVD דו שכבתי וזה כנראה לא מספיק לכולם. לצורך ההשוואה, לblueray דו שכבתי יש נפח של כ50GB.
    וואלה צודק, שכחתי שיש גם דו שכבתיים...

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    אתם קוראים בכלל מה כתוב בקישור שאתם מפנים אליו?
    When asked if the fact that, along with the greater storage capacity of the PS3's Blu-ray discs, the Xbox 360's lack of a built-in hard drive--which is absent from the basic $299 Core model--presented limitations to the studio's design team, Houser reportedly gave a blunt one-word answer: "Yep."
    לפי הקישור אין שום בעיה עם גודל הדיסק. הבעיה היחידה שנוצרה למפתחים היא שבגירסת הCORE אין הרד דיסק שאפשר לשמור עליו נתונים (יש רק כרטיס זיכרון די מוגבל בנפח).
    וגם לא אמרו שזה שינה את אופי המשחק, אמרו שזה יצר בעיה בפיתוח שצריך להתמודד איתה. לצורך העניין, גם פיתוח משחק שינצל את מספר הליבות של הX360 והPS3 הוא בעיה שצריך להתמודד איתה.

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    הודעות
    1,539
    נכתב במקור על ידי gulmer
    אתם קוראים בכלל מה כתוב בקישור שאתם מפנים אליו?

    לפי הקישור אין שום בעיה עם גודל הדיסק. הבעיה היחידה שנוצרה למפתחים היא שבגירסת הCORE אין הרד דיסק שאפשר לשמור עליו נתונים (יש רק כרטיס זיכרון די מוגבל בנפח).
    גם לפי הציטוט שלך, וגם לפי הראיון המקורי ב-OPM, הבעיה נובעת גם מהעובדה שאין כונן קשיח וגם מהעובדה שמדובר ב-DVD רגיל.

    הוא נשאל במפורש אם שני הדברים האלה גורמים למגבלות וענה בחיוב.

    כמובן שזה אפשרי שהם יהיו מסוגלים להתמודד עם המגבלות ועדיין להוציא את המשחק בדיוק כפי שהם רצו, ויכול להיות שהם יהיו מוכרחים לחתוך פינות. אם לא עכשיו אז אולי במשחק הבא.

    שוב, זה שדווקא מיקרוסופט בחרו להדגים את המגבלה של ה-DVD, תוך פרק זמן כל כך קצר מהיציאה של הקונסולה, עם Blue Dragon זה קצת מטריד.

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    הוא ענה ב"כן" לשאלה שנשאלה.
    והשאלה שנשאלה היא האם בנוסף לעובדה שלPS3 יש נפח גדול יותר, האם העובדה שבגירסת הcore אין כונן קשיח מציבה מגבלת פיתוח.
    כלומר "כן" - העובדה שבגירסת הcore אין כונן קשיח מציבה מגבלה. די הגיוני שלא בעיית הנפח בצמה מציבה מגבלה, כי בכל מקרה בגירסת הכונן הקשיח היה ניתן להעתיק חלק מהותי מהתוכן לכונן בלי שיהיה צורך להחליף דיסקים (גם אם המשחק תופס יותר מדיסק אחד בנפח). הבעיה מתחילה ומסתיימת בעובדה שבCore אין כונן קשיח. לך תדע, במשחק עם עולם כזה גדול יכול להיות גם שגודל הקבצים השמורים הוא כזה ששמירה של משחקים תתפוס נפח גדול על הכרטיס.
    SA היה מופרך בגודל שלו ותפס פחות מדיסק של שכבה אחת. יש לGTA4 מקום לבערך פי 2 תוכן וטקסטורות לפני שהוא יצטרך לתפוס יותר מדיסק של שכבה כפולה.
    בקיצור, בוא ונהיה יותר חכמים ונחכה למשחק.

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    הודעות
    1,539
    נכתב במקור על ידי gulmer
    הוא ענה ב"כן" לשאלה שנשאלה.
    השאלה שנשאלה -

    "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?"


    אני לא מנסה לנחש מה יהיה ב-GTA4 וכמה מקום הוא ידרוש לעומת San Andraes. אני מניח שגם Rockstar עצמם עוד לא סגורים על זה. וכן, אני בטוח שנהיה יותר חכמים אחרי שהמשחק יגיע לחנויות... והוא יגיע, על DVD, ל-360 ורוב הסיכויים שהוא לא ידרוש כונן קשיח.

    אני פשוט מתייחס לראיון. בראיון הוא נשאל אם המחסור בכונן הקשיח ועצם העובדה שהם עובדים עם DVD מהווה מגבלה. הוא ענה שכן. סביר להניח שהמחסור בכונן קשיח יותר קריטי, אבל זה סתם ניחוש. כמו ש-San Andraes הגיע על DVD בעל שכבה אחת הוא גם עשה זאת ללא כל שימוש בכונן קשיח.

    והאמת שאני לא נותן יותר מידי קרדיט לראיון, במיוחד כשהוא נעשה בשביל מגזין Playstation הרישמי. זה פשוט מה שרשום שם.

הרשמה