תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.12.2006
    הודעות
    824
    מייקל: OTR נמצאים בפריימטיים עם וינס מקמהון. נדבר על סטון קולד סטיב אוסטין. וינס יספר לנו על פגישותיו עם ברט הארט. הוא יספר על מה שחשב כששמע שקורט אנגל רוצה להתאבק מול ברוק לסנר ברסלמניה עם צוואר שבור. נשמע על עתידם של האלק הוגאן וביל גולדברג (אם בכלל) בחברה. בנוסף לכך, תשובותיו בנושא הסטרואידים יהממו אתכם. יש לנו שאלות נהדרות עבור וינס, אז bring it on.

    |
    מייקל: בכל 3-4 שנים אנחנו נפגשים עם האדם הזה. כל מי שראה את התוכנית, יודע שהוא אינטנסיבי ובלתי צפוי. וינס מקמהון, נחמד לפגוש אותך.

    וינס: תודה רבה.

    מייקל: האם אתה מוכן לקראת כיף אמיתי?

    וינס: בהחלט.

    מייקל: למה דפקת את ברט?

    וינס: למה דפקתי את ברט? Oh god |צוחק|

    מייקל: בואו נתחיל עם הכוכב הגדול ביותר אי פעם ברסלינג והאדם שתרם הכי הרבה לביזנס. אני מתכוון לסטון קולד סטיב אוסטין. הוא כנראה הרוויח עבורך יותר כסף מכל השאר. למה הוא לא חלק מהרוסטר שלך?

    וינס: סטון קולד לא ממש מסוגל להתאבק מבחינה פיזית. אנו מודעים לפרט הזה כבר די הרבה זמן. סטיב נחשב לאדם שלא רוצה להיות בשולי הביזנס אם אין ביכולתו לתרום. הוא לא מעוניין שיורידו מערכו ומערך תרומתו בעבר. זו בעיקר החלטתו של סטיב, לא שלי.

    מייקל: אבל האם זה נכון שהוא רוצה להיקרא "סטון קולד" גם מחוץ לביזנס ויש ביניכם סכסוך משפטי על השם? הוא רוצה להשתמש בשמו ולא הגעתם לפשרה.

    וינס: כשאתה חתום על חוזה, יש לך זכויות רבות. למרות זאת, אנו חברה ציבורית והשם "סטון קולד" נמצא בבעלותנו. לעומת זאת, השם "סטיב אוסטין" שייך לו. חשוב לנו להגן על השם "סטון קולד". כמובן שהוא היה מעוניין לקבל את השם ולעשות איתו ככל העולה על רוחו.

    מייקל: וזה מה שקרה גם עם הרוק, אבל שם הגעתם לפשרה. הוא קנה את הזכויות לשימוש בשמו.

    וינס: זה לא מדויק.

    מייקל: וינס, אל תספר לי על הביזנס שלך.. אני יודע מה קורה שם. |שניהם צוחקים|

    וינס: אני יודע.. זה לא מה שקרה, אך ניפקנו עבורו רישיון להשתמש בשמו בהוליווד ודברים מהסוג הזה.


    מייקל: האם צדקתי קודם כשאמרתי שסטון קולד הרוויח עבורך יותר כסף משאר המתאבקים? הצלחתו הייתה מסחררת בצורה מדהימה.

    וינס: זה בהחלט נכון. אין ספק.

    מייקל: האם הוא זכאי לנאמנות מסוימת בשל כך? צריך לזכור שמדובר בתקופה שהחברה שלך נמצאה במקום השני ומתחת ל-WCW. בתוך שנה וחצי נוצר מצב שכיסחתם להם את הצורה ובעיקר בזכות סטון קולד.

    וינס: בהחלט ניתן לומר שסטון קולד תרם, אך הוא לא עשה זאת בכוחות עצמו. הוא קיבל עזרה מכל מיני כיוונים. אי אפשר לבצע זינוק מטאורי שכזה לפסגה מבלי שיעזרו לך. סטיב הוא הבנאדם הראשון שיודה בכך. הוא הוביל אותנו לשיאים חדשים והצליח לעקוף את כל מה שהוגאן עשה. הכוונה למרצ'נדייז, PPV והופעות חיות. זהו ללא ספק הפרפורמר הפופולרי ביותר שהיה לנו אי פעם.

    מייקל: אתה חייב להגיב לבקשות הקהל במידה מסוימת. לא צריך להיות מנתח מוח כדי לשים לב לכך שהקהל מניע את החברה שלך. מה אתה כבר יכול לומר לצופים שכל הזמן אומרים לך: "איפה סטון קולד?" ולא מרפים מהנושא?

    וינס: הצופים לא אומרים את זה.

    מייקל: באמת? הם אמרו לנו את זה וביקשו שנשאל אותך.

    וינס: הצופים היו רוצים לראות את סטיב אוסטין שהם זוכרים. אם נשתמש בבייסבול בתור דוגמא, הצופים היו רוצים לראות את בייב רות' בשיאו. הם לא היו רוצים לראות את סטון קולד הנוכחי שלא מסוגל לתפקד. יש לו מגבלות גופניות.

    מייקל: האם היית מוכן להחזיר אותו?

    וינס: עשיתי ככל שביכולתי כדי להחתים את סטון קולד. הגשתי לו הצעה מדהימה והוא החליט לוותר עליה ולצאת לדרכו. זה לא אומר שניפרד ממנו לנצח. הדלתות תמיד פתוחות והוא עוד יחזור, אבל זוהי החלטתו של סטיב. יש לו כוח רצון חזק מאד.

    מייקל: האם נוצר אצלו חוב כלשהו כלפיך? אני שואל משום שהחזרת אותו למרות שיכולת גם לסרב לכך. אני יודע שהרווחת מזה כסף, אבל יכולת להפנות את גבך לאוסטין.

    וינס: הוא נטש אותנו פעמיים. סלחנו לו בשני המקרים. זה פגע בחברה ככלל ובכל המתאבקים בפרט כשהוא פשוט עזב בצורה כזאת. הוא השאיר את כולנו תלויים באוויר. אוסטין הבין שעשה טעויות והשלמנו. הקדנציה האחרונה שלו הייתה כיפית מבחינתנו, אבל אני חוזר ומדגיש שהוא מוגבל מבחינה גופנית ולא מסוגל להתאבק. אם הוא לא מסוגל להתאבק, אפשר להעמיד פנים שהוא דווקא כן מסוגל רק למשך תקופה מסוימת. הצופים שואלים: "למה הוא לא בזירה?". ישנם מגוון היבטים שקשורים להפקה ומאפשרים לנו להגיע רק עד גבול מסוים עם המגבלות הללו. אי אפשר להרוויח כסף עם הדמות הזאת בכל הנוגע להופעות חיות ו-PPV. הוא תופס מקום שעשוי להיות מאויש ע"י איזשהו מתאבק צעיר.

    מייקל: נדבר על זה לאחר מכן, משום שכמובן חשוב מבחינתך למצוא את המתאבק הצעיר הזה. אז האם אתה אומר לנו שהמתאבק שהכרנו כ"סטון קולד סטיב אוסטין" למעשה סיים את דרכו בארגון?

    וינס: כן, ללא ספק. זה לא אומר שהוא חסר ערך מבחינתנו.


    מייקל: השתמשתם במתאבקים מסוימים גם בדרכים אחרות. השתמשתם במיק פולי מדי פעם גם כשידעתם שהוא לא מסוגל לתפקד בזירה, אך יש לו ערך הודות לכריזמה שלו.

    וינס: לסטון קולד תמיד יהיה ערך. כשמזכירים את השם "סטון קולד", זה שווה ערך לשם "ביית רות'" בביזנס שלנו.

    מייקל: אז האם הוא מסוגל לבצע קרוסאובר (הערת המתרגם: הכוונה להשתלבות בתחומים אחרים) בדומה לרוק? אולי הוא לא יצליח באותה מידה, אך האם זה אפשרי מבחינתו?

    וינס: דעתי עליו הייתה שעתידו לא אמור להימשך בזירה, אלא דווקא בקולנוע. כתבנו עבור אוסטין סרט בשם "The Marine" (הערת המתרגם: שניתן לבסוף לסינה) וחשבנו שהוא יתקדם בתחום הזה. הוא נדרש לחתום על חוזה אצלנו וסירב. אני לא חושב שהוא יגיע לרמת ההצלחה של הרוק, משום שאוסטין מעולם לא דמה לו בכל הנוגע לאופיו. למרות זאת, לדעתי הוא מסוגל לבצע קרוסאובר נהדר להוליווד עם התסריט הנכון.

    מייקל: האם אתה מדבר איתו אחד על אחד? או שאתה נאלץ להתמודד עם עורכי הדין שלו?

    וינס: אני מעדיף ברוב המקרים לדבר ישירות עם המתאבקים. כמובן שרצוי מבחינתם לדאוג לייצוג הולם בדמות עו"ד, משום שכדאי שמישהו יבדוק את החוזים כדי לוודא שהכל בסדר. למרות זאת, כשעו"ד (שלא מבין בכלל את הביזנס שלנו) אומר לנו שהבחור צריך את זה, זה וזה, העניין מוסיף טעם חמוץ ליחסים. זה גם היה המקרה עם סטון קולד. לא הסתדרתי בכלל עם עורכי הדין שלו וגם אמרתי להם את זה. יש לי פה גדול ואם אני לא מחבב אותך, אומר לך את זה.

    מייקל: אני מאמין לזה שאתה לא שומר דברים בפנים.

    מייקל: אז יש לך רוסטר נהדר שמובל ע"י קנדים. יש לקנדה ייצוג משמעותי אצלך. אנו צופים בתוכנית ושומעים ש"כריס בנואה מגיע מאטלנטה". אנחנו מתבאסים מדברים כאלה. למה גרמת לזה לקרות? האם אתה מתחרט על כך ותשנה את זה?

    וינס: אין בכוונתנו לשנות את זה. כריס בנואה מתגורר בארה"ב כבר יותר מ-10 שנים. הוא מתגורר באטלנטה. |מייקל מזעיף פנים| אל תסתכל עליי בצורה כזאת..

    מייקל: אני מסתכל עליך בצורה כזאת משום שלא משנה איפה הוא מתגורר. הוא חי שם משום שזה נוח, אבל בנואה קנדי.

    וינס: כריס גר שם משום שהוא מעדיף את המקום. אני חושב שזה בסדר אם מישהו מקנדה מתגורר בארה"ב.

    מייקל: לא ביקשתי אישור כלשהו. לא הייתי רוצה לגור במדינה שלך.

    וינס: אם היו מציעים לי לגור בקנדה, לא הייתי מתנגד. אני אוהב את המקום הזה.

    מייקל: אז אתם לא דואגים לכך שיהיה הסבר מדויק מבחינה עובדתית. אתם לא אומרים שהוא כרגע מתגורר בעיר הזאת.

    וינס: השתמשתי בעניין הזה כדי להגביר את הפופולריות של המתאבקים הקנדים. לא הדגשתי את עצם העובדה שהם קנדים במקור, משום שכולם יכלו לומר שהחבר'ה גרים בטמפה או אטלנטה.

    מייקל: אז למה כריסטיאן מטורונטו?

    וינס: כריסטיאן היל.

    מייקל: אז הכל קשור לוורק.

    וינס: זה קשור לפופולריות של המתאבק.

    מייקל: למה אנחנו לא יכולים להיות "החבר'ה הטובים"?

    וינס: משום שיש דעות קדומות בארה"ב בכל הנוגע לקנדים. אני אעז לומר שיש גם דעות קדומות בקנדה לגבי אמריקאים, אך זה הרבה פחות חזק.

    מייקל: האם זה קיים עוד מתקופת ההארט פאונדיישן וכל מה שקרה שם? דיברתי עם ברט הארט על הנושא. נהיינו חברים טובים בעקבות התוכנית. הוא אומר שזו הייתה התקופה הכי כיפית שלו בביזנס.

    וינס: זו הייתה תקופה טובה.

    מייקל: אז האם הרעיון של הילים קנדים נחשב לרעיון טוב עוד מהתקופה הזאת?

    וינס: על אותו משקל, כשאנחנו מגיעים לקנדה הפייסים האמריקאים נחשבים להילים. הכל תלוי בשאלה: "האם הם עובדים עם קנדים?".

    מייקל: אז מה יש לך לומר לאוהדים הקנדים שאוהבים את כריס בנואה?

    וינס: הייתי אומר להם שימשיכו לאהוב אותו. אנו לא מסתירים את העובדה שהוא נולד במונטריאול וגדל באדמונטון. אנחנו גאים בזה. הוא אומר את זה בכל הראיונות, אבל אם הוא מתגורר באטלנטה, זה משפר את תדמיתו בעיני הצופה האמריקאי הממוצע.

    מייקל: אתה בוודאי יודע שברט מתגורר בקלגרי. אפילו ביקרת אותו. ספר לנו על פגישתכם. ברט סיפר על חלק מהפגישה כשהתארח כאן. אנא ספר לנו על החלק שקשור לרסלינג.

    וינס: מאד נהניתי כשהתאפשר לי לפגוש את ברט. שיין ואני נפגשנו איתו. ברט הגיע לפגישה באיחור של שעה. זה הסגנון שלו.. זה היה נחמד מאד. ברט ואנוכי נחשבנו לחברים טובים מאד בשלב מסוים. הייתי רוצה לחשוב שאנחנו עדיין חברים.

    מייקל: הוא שנא אותך החל מ-1997 ועד עכשיו, נכון?

    וינס: אני חושב שכן.

    מייקל: אין מה לחשוב.. הוא שנא אותך.

    וינס: אם אתה שונא מישהו, זה אומר שאכפת לך ממנו במידה מסוימת.

    מייקל: הוא יהיה הראשון להודות בכך ששנא אותך משום שהייתם כ"כ קרובים לפני התקרית. אתה היית חלק גדול מחייו והוא חש נבגד.

    וינס: זה מצער. זאת הייתה תקופה לא קלה בחיי ובחייו של ברט. הייתי רוצה להתנצל בפניו על מה שקרה, אבל אני שואל את עצמי: "האם הייתי נוהג כך שוב לו המצב היה זהה?" וסביר להניח שהייתי נוהג באותה דרך. אני חושב שלא יהיה נכון מבחינתי להתנצל, אבל אשמח לפנות לברט ולהציע לו שיחזור לתקופה מסוימת. לא אכפת לי שזה יהיה לערב מחווה אחד. זה משהו שנשמח לעשות. אנו רוצים להוציא DVD של ברט הארט (הערת המתרגם: שכבר יצא) ולבקש את עזרתו כדי שנוכל לעשות זאת. זו גם הייתה אחת מהסיבות לפגישתנו, וברט הסכים. מורשתו יוצאת דופן ונחשבת לחלק מהמהות של WWE. זה נכון שברט ואני לא הסתדרנו בשלב מסוים והוא אף שנא אותי, אבל כולנו עדיין מריעים לו על תרומתו.

    מייקל: הפופולריות שלו כאן אינה מוטלת בספק. הוא גיבור קנדי.

    וינס: זה נכון.

    מייקל: יש! אני מרוצה שהסכמת איתי, משום שאמרתי את אותו הדבר בפעם הקודמת שהתארחת כאן ולא הסכמת איתי. אמרת שהוא גיבור של WWF.

    וינס: הוא גם גיבור קנדי.

    מייקל: אני סתם משתעשע איתך. קשה להתחיל מחדש מערכת יחסים עם אדם כשאתה אומר לו: "אם זה היה קורה מחדש, הייתי דופק אותך שוב". זה היה טוב עבור הביזנס.

    וינס: אני לא בטוח שזה היה טוב עבור הביזנס, למרות שבמבט לאחור זה התברר בתור צעד כזה. זה היה הדבר הנכון עבור הביזנס.

    מייקל אם יש דבר שייאמר על וינס מקמהון לאחר סיום דרכו, זה שיצאת מסורבייבור סיריס 97 והפכת סיוט מבחינת יחסי הציבור לדבר חיובי. בנית את זה בתור סטוריליין ענקי.

    וינס: כן, למה לא? אם אתה אדם/איש עסקים גמיש, צריך לעבוד בהתאם לתנאים. התנאים משתנים לפעמים. אתה עובד עם זה, או מת.

    מייקל: אז אתה מסכים שברט הארט גיבור קנדי.

    וינס: ברט הארט גיבור קנדי.


    עובדה שקשורה לוינס מתנוססת על המסך: הג'וב הכי מגניב של וינס יצא לפועל כשהוא תרם את קולו עבור דמותו של "דירק מקמהון" בסדרה המצוירת עם פמלה אנדרסון שנקראת "סטריפרלה"|

    מייקל: וינס, אולי ניתן להגדיר אותך כאדם שהכי מזוהה עם רסלינג בעולם כולו, אך אני מזהה בקולך טון מעט שונה. אתה נשמע אחרת משום בשל תפקודך כמנהל של חברה ציבורית. יש לך בעלי מניות. האם השתנית? ואם כן, האם השינוי מוצא חן בעיניך? האם חשוב מבחינתך שיתייחסו אליך ברצינות?

    וינס: אני חושב שחשוב מאד שיתייחסו אלינו ברצינות כאל חברת בידור. הפכנו להיות חברת הבידור היחידה במינה שעדיין קיימת ומשגשגת. אני חושב שזה עסק רציני. הביזנס תמיד יהיה כיפי ומהנה. עליך להיות מלא בתשוקה כדי לעסוק בזה.

    מייקל: האם מציק לך שאנשים לא מתייחסים לעסק ברצינות משום שזה רסלינג?

    וינס: כן, זה מציק לי. אני מנסה לתקן את הרושם הזה בכל הזדמנות אפשרית.

    מייקל: אז תתקן. זאת לא דעתי, אבל זה מה שאנשים חושבים.

    וינס: לא חושב שזה מה שהאנשים חושבים. חלק מהאנשים חושבים כך. מדובר באנשים צרי מוח. מטרתנו היא להיות טובים ככל האפשר בכל המובנים. אנו שמים דגש על התדמית שלנו ועל המוצר. אנחנו יותר קרובים לאוהדים מכל חברת בידור אחרת. מתאפשר לנו להקשיב להם מדי לילה. אנחנו מנסים לשים לב למה שהם אוהבים וגם למה שקצת פחות. יש צליל אחד שמרעיש יותר מהאחרים: דממה. אם לא אכפת להם, אנחנו בצרות.

    מייקל: מה מצבך הבריאותי?

    וינס: פנטסטי.

    מייקל: אני שואל את זה בתור הכנה למשהו.

    וינס: אתה רוצה לאתגר אותי לקרב היאבקות?

    מייקל: לא, אבל אם הייתי עושה זאת, זה היה בסדר מבחינתי משום שהכל מזויף, נכון?

    וינס: לא נראה לי שזה היה נגמר כ"כ טוב מבחינתך.

    מייקל: אם הייתי בעל מניות בחברה שלך, סביר להניח שמצבך הבריאותי היה מאד מעסיק אותי. אם חס וחלילה יקרה לך משהו, איך החברה תשרוד?

    וינס: אני חושב שהחברה תשרוד בזכות שיין, סטפני, טריפל אייץ' והצוות הניהולי. יש לנו תוכניות עבור כל מצב אפשרי. אם לשפוט לפי סגנון החיים שלי, אני עלול למות מחר. למרות זאת, אני בריא כמו סוס. תמיד עסקתי בפיתוח גוף, אז אני בריא מאד. אני חושב שיש לי עוד מה לתרום בשנים הקרובות. בנוסף לכך, אני מאד נהנה מהעיסוק הזה.

    מייקל: אז אם היית מחליט לפתע שבא לך לצאת מהחברה ולעסוק בדברים אחרים, מי היה מנהל את החברה?

    וינס: יותר מאדם אחד. אני מכהן במספר תפקידים וחובש כובעים רבים. אני מודע לכך שלאחר מותי לא יהיה אדם אחד שיחבוש כ"כ הרבה כובעים. החברה גדלה למימדים עצומים, עד שבלתי אפשרי לתת לאדם אחד לנהל את הארגון מבלי שייכשל. יהיו לפחות 2 אנשים שיחליפו אותי.

    מייקל: מה טריפל אייץ' יעשה? מה יהיה תפקידו בתמונה הכוללת?

    וינס: קודם כל, הוא חכם מאד ויש לו חוש עסקי מצוין. קשה לי לענות בצורה ספציפית פרט לכך שעבודתו עם המתאבקים תימשך. הוא יטפל בהפקה ובדרך שהכל משתלב לתוך יצירת כוכבים. אני מאמין שהוא יכול לתרום המון במובן הזה. זהו כמובן הדבר החשוב ביותר בביזנס. סטפני כרגע אחראית על הצוות הקריאטיבי. כשסטף הצטרפה, לא הייתי בטוח שהיא תשתלט על זה, אבל סטפני הפתיעה אותי לגמרי. יש לה הבנה מצוינת של כל היבט הסטוריטלינג. אם תיקח 2 מתאבקים שאין ביניהם סיפור מעניין, לקהל לא יהיה אכפת.

    מייקל: הם יהיו סתם גברים בתחתונים.. מה דעתך על גולדברג והוגאן? |וינס אומר שהוא מחבב אותם| שניהם לא עובדים אצלך כרגע.

    וינס: לא. קיבלתי לאחרונה מסר מהוגאן. הוא עבר ניתוח בירכו ומוכן לחזור.

    מייקל: האם הוא שלח לך את המסר בצורה איטית מאד? (בדומה לסגנון ההיאבקות שלו)

    וינס: |צוחק| אני לא יודע..


    מייקל: וינס, אתה כבר התארחת ב-OTR 5 פעמים. האם אתה לא מתייחס אליי ברצינות?

    וינס: בוודאי שאני מתייחס אליך ברצינות.

    מייקל: שיין וסטפני אמרו שהם רוצים ללכת ולכייף ב- The Record , אבל אנחנו שואלים את השאלות הקשות.

    וינס: בהחלט כיף כאן.

    מייקל: אם טוב לך, טוב גם לי. ברסלמניה 19 קורט אנגל נזקק לניתוח בצווארו. הוא היה מאד פצוע. ניתוח בצוואר זה דבר בעייתי. הוא אמר לך שלא יוותר על הקרב. מה חשבת על כך באותו זמן?

    וינס: ראשית ברצוני לומר שלמתחרה כמו קורט קשה לומר לך את האמת. אנשים כמוהו מסתירים את פציעותיהם ברוב המקרים, משום שהם יודעים שלא ניתן להם לעבוד בזמן הפציעות. קורט נוהג כך כבר זמן רב. נושא של מאצ'יזמו אולדסקולי שכזה. "אני מסוגל להתאבק בזמן הפציעה", אך לפעמים זה לא נכון. ברוב המקרים זה לא נכון.

    מייקל: אך במקרה הזה הוא מאד פצוע. מדובר בפציעה שעלולה לסכן את חייו.

    וינס: בהחלט.

    מייקל: אז כשהוא בא אליך והציע את זה, האם לפחות חלק ממך ממש הפציר שלא לאפשר לו להתאבק?

    וינס: בוודאי. דנתי לגבי הנושא עם קורט ורופאיו כדי לראות מה הבעיות שניצבות בפנינו. רצינו לדעת אם ניתן להמשיך. זה תמיד מצב עדין מאד. לפעמים אנחנו מסרבים ולפעמים לוקחים סיכון, ובמיוחד כשמדובר באדם עם תשוקה כ"כ עצומה כמו קורט. אנחנו מאשרים לבסוף, אבל אומרים לו שלא יבצע את המהלך הזה, זה והזה. ניסינו למנוע מצבים שיובילו לנפילתו על הראש בקרב, אך הוא נחת כך מספר פעמים.

    מייקל: קשה להקשיב לדבריך מבלי לחשוב שלא היה לך אכפת מהאדם שעלול להפוך לנכה.

    וינס: זה לא נכון. גם אם בעיניך לא אכפת לי מהם מבחינה אישית, אני חייב לדאוג להם מבחינה עסקית משום שלדמויותיהם יש מבחינתי ערך ארוך טווח. אני רוצה להפיק מהם תועלת לאורך זמן, אך לא אוכל לעשות זאת אם הם יהיו נכים ולא יוכלו להתאבק. זה יהיה טיפשי מצידי אם לא אכפת לי מהם.

    מייקל: הבנתי שיש לך בעיה לחתום עם המתאבקים לתקופה ארוכה משום שהפעלולים כ"כ מרשימים. כולם אומרים שהענף מבוים, אך במקרים מסוימים זה ממש לא נכון. סטיב אוסטין היה בטופ בסה"כ לפני מספר שנים ומכר מיליון חולצות בחודש, אבל עכשיו הוא לא מסוגל להתאבק בגלל שעיסוקכם אלים מאד.

    וינס: אין ספק שהביזנס שלנו מותיר את חותמו על גופם של המתאבקים. הבחורים שלנו נאלצים לסבול מזעזועי מוח, בעיות בגב/צוואר ועוד כל מיני פגיעות לא קלות. זה מתלווה לעיסוק שמפרנס אותנו. אתה צריך להיות מודע לכך לפני שתחליט אם ברצונך להיכנס לביזנס.

    מייקל: בוא ניקח את ברוק לסנר בתור דוגמא. זהו בחור שהיה אמור להיות כוכב למשך תקופה ארוכה. היה נדמה שבניתם אותו בצורה מושלמת בתור "הדבר הגדול הבא", אבל הוא עזב משום שלא אהב את סגנון החיים והמעמסה של הביזנס.

    וינס: אני חושב שברוק פחות חשש מהקטע הפיזי, אלא יותר מכל נושא הנסיעות ודברים כאלה. ברוק לא אהב להיות בקרבת אנשים (הערת המתרגם: WTF? אז למה הוא הצטרף בכלל לביזנס?). |וינס נותן מבט שאומר: "מה נסגר איתו?"|


    מייקל: באיזו דרך הוא אמר לך את זה?

    וינס: הוא לא נהנה מהנושא הזה. זאת הייתה גם הבעיה שלו בתחילת הדרך משום שלא אהב לדבר. כדי להיות מתאבק טוב, אתה חייב כריזמה מסוימת. הוא החליט לזרוק הכל כשהלך לשחק פוטבול.

    מייקל: האם זה משוגע בעיניך כשאדם כלשהו אומר: "סגנון החיים כאן כ"כ בעייתי, עד שעדיף מבחינתי לשחק פוטבול כדי להקל על גופי"?

    וינס: זה די מטורף. תרומתו לביזנס כבר הייתה מספיק משמעותית בכדי שנוכל להרוויח כסף בזכותו. הוא לא תמיד נחשב לאטרקציה בקופות, אבל החל להפוך למשהו בסגנון. כשהוא עזב, זה פגע בחברה שלנו. אתה לא יכול להכריח מישהו להופיע עבורך גם אם יש לו חוזה.

    מייקל: אז הופתעת כשהוא דיבר איתך לגבי הפוטבול?

    וינס: כן, אמרתי לו: "מה?! מה אתה רוצה לעשות?". ידעתי שהייתה לו אפשרות כזאת והוא התלבט בנוגע לסוגיה הזאת כשסיים את לימודיו בקולג', אך ברוק החליט להצטרף אלינו לבסוף. חשבתי שברוק רוצה לעסוק ברסלינג משום שזה מה שהוא אמר לי. אני מניח שהייתה לו תשוקה לפוטבול וזה מה שהוא החליט לעשות.

    מייקל: האם אתה חושש מכך שרף הסיכון גבוה מדי? בוא ניקח לדוגמא את אדג'. הוא קופץ בכל פעם מסולם יותר גבוה ומקבל תשואות רמות. האם אתה נוהג כך משום שלדעתך הם מוכנים להקריב את חייהם עבור הביזנס?

    וינס: המתאבקים יסכנו את חייהם אם נרשה להם. אתה חייב (בתור המפיק) לעצור אותם משום שיש לך עניין עסקי באנשים הללו. אתה חושב שלא אכפת לי מהם, אבל ההיפך הוא הנכון. התקרבתי מאד לכל אחד ואחד מהבחורים. אני מהווה סוג של דמות אב עבור חלק ניכר מהם. צריך לדעת מתי לסרב ולומר: "לא, אנחנו כבר לא משתמשים בזה יותר".

    מייקל: זאת בעיה מבחינתך משום שהכוכבים (שאמורים להיות המתאבקים המובילים בחברה) נפגעים. הכוונה לאנשים כמו אנגל, לסנר ואוסטין שכבר עזב. אם האולפן מחתים את טום קרוז ל-40 שנה, זה אפשרי, אבל אצלך זה לא ילך משום שהביזנס מותיר את חותמו עליהם.

    וינס: חשוב מבחינתנו למצוא את הכוכב הבא, וכך הביזנס תמיד עבד. חשוב לנו שמתאבקים כמו ג'ון סינה, אדי גררו () וכריס בנואה יתקדמו. עתידם עוד לפניהם.

    מייקל: אתה מדבר על בנואה וגררו. אלו שני בחורים שהגיעו מ-WCW. האם זה היה בריא ש-WCW התקיימו וסיפקו לעיתים מתאבקים לרוסטר שלך?

    וינס: זה היה בריא מאד כש-WCW התחרו בנו.

    מייקל: אני רוצה לשאול אותך לגבי WCW. קנית את המתחרים שלך.

    וינס: לא קניתי את החברה המתחרה. המתחרים פשטו את הרגל. טד טרנר (ומעולם לא ציפיתי שזה יקרה. חשבתי שטרנר יתחרה בי למשך שנים רבות) חתך את יחסיו עם טיים וורנר ועולם ההיאבקות. הנכס היה שם, אז רכשתי את הנכס.

    מייקל: האם היית מעדיף ש-WCW ימשיכו להתקיים? אני לא אומר שיעברו אתכם ברייטינג, אבל שיהיו שם. כרגע יש לכם 2 (עכשיו כבר 3) תוכניות שבועיות. אתם חייבים למלא את התוכניות, אבל זה לא קל. אם יש ארגון מתחרה, אתה יכול להחתים מתאבקים משם, בדומה לגררו ובנואה שהזכרנו כרגע.

    וינס: בהחלט. יותר קשה ללא מתחרים. הייתי מעדיף שהם ימשיכו להתקיים.

    מייקל: יש דיבורים על כך שטרנר רוצה לחזור לביזנס.

    וינס: אני מטיל ספק רב לגבי הנושא הזה. אם הוא רוצה לחזור, אז אולי ברמה של TNA או משהו כזה. כל אחד יכול לעשות משהו בסגנון, אבל לחזור לרמה של פעם? העלויות ההתחלתיות עצומות. טד גילה בדרך הקשה שזאת לא השקעה חד פעמית וקצרה. טד מעולם לא החזיר לעצמו את הכסף שהשקיע ב-WCW. העלויות ממשיכות לעלות מדי שנה משום שאנחנו משקיעים יותר ויותר במוצר שלנו. כשמתחרים ברמות כאלה גבוהות, העלויות מגיעות לסכומים אסטרונומים.

    מייקל: האם אתה מודאג מהרוסטר המדולל? בסמקדאון יש סגל לא עמוק במיוחד ונתוני הרייטינג מדברים בעד עצמם. עד כמה אתה מנסה לייצר כוכבים חדשים עבור הצופים?

    וינס: אני תמיד מנסה לחזק את הרוסטרים. אני חושב שסינה, אנגל וגררו נחשבים לבסיס מצוין בסמקדאון (הערת המתרגם: שלושתם כבר מזמן לא שם. סינה עבר לרו, גררו נפטר ב-2005 ואנגל עבר ל-ECW ולבסוף ל-TNA לאחר תקופה מסוימת ברו). אנחנו תמיד מנסים לייצר כוכבים חדשים.

    מייקל: הזכרת את ג'ון סינה הכוכב החדש. מה דעתך על כוכבים ותיקים כמו האלק הוגאן? הוא עזב וחזר כבר כ"כ הרבה פעמים. אמרת קודם שהוא התקשר אליך.

    וינס: הוא לא התקשר אליי, אלא שלח מסר באמצעות מישהו אחר.

    מייקל: זה קרה בגלל שהוא לא הצליח להשיג אותך.. אני מנסה כבר מאתמול להשיג אותך ולא חזרת אליי..

    וינס: |צוחק| אני תמיד חוזר לכל מי שמתקשר אליי. אני חושב שהוגאן מתאים להיכל התהילה (הערת המתרגם: וזה אכן קרה ב-2005). בעיניי הוגאן סיים את חלקו כמתאבק פעיל פרט למקרים נדירים, משום שזה מחזיר אותנו לנושא של ההשקעה ארוכת הטווח.

    מייקל: הצופים רוצים לדעת: למה הוגאן עזב בפעם הקודמת?

    וינס: זה די ברור. הוגאן לא אהב את שכרו ברסלמניה.

    מייקל: האם זה נכון שהוא לא רצה לעשות ג'וב?

    וינס: לא חושב שזה קשור לעשיית ג'וב. הוא איש עסקים וזה היה נושא כלכלי.

    מייקל: האם הוא היה אמור לעשות ג'וב לביג שואו וסירב לכך? אני שואל משום שיש לו מוניטין של אדם שעושה את הדבר הטוב ביותר עבורו, אבל לאו דווקא מה שהכי טוב עבור הביזנס. קשה להאשים אותו בכך שבנה אימפריה שמבוססת על שמו, אך יש לו מוניטין כזה.

    וינס: לפעמים המעמד הזה מגיע לו, אך לפעמים לא כ"כ.


    מייקל: האם זה מה שקרה עם ביג שואו?

    וינס: לא זכור לי שהייתה תקרית כזאת. יכול להיות שזה קרה.

    מייקל: כשאנשים אומרים על דוכן העדים שהם לא זוכרים, זה אומר שלא בא להם לענות..

    וינס: כן, אני יודע.. אבל אני לא זוכר.

    מייקל: מה דעתך לגבי גולדברג?

    וינס: לגולדברג היה אימפקט עצום על החברה שלנו. הוא עבד אצלנו במשך שנה וידענו שזה יהיה עניין די יקר.

    מייקל: שמעתי שהחוזה שלו לא מצא חן בעיניך. האם זה נכון?

    וינס: לא. אם זה היה נכון, לא הייתי חותם על החוזה. זה היה סיכון מסוים, אך השגנו את דבר מבוקשנו.

    מייקל: זה בחור שאמור להזריק חיים לחברה.

    וינס: כן, זה בהחלט קרה. החוזה נחתם לשנה אחת ואנו נשמח לפתוח את הדלתות אם ביל ירצה לחזור. גולדברג לא כ"כ אוהב להיות בדרכים. ההחלטה הופכת לעניין עסקי: האם כדאי לנו להשקיע במישהו כזה או בבחור צעיר שנוכל להפיק ממנו תועלת?

    מייקל: מעניין אותי לשמוע על סגנון החיים. אמרת שגולדברג ולסנר התקשו להתמודד עם החיים האלה. האם זה משום שהם הגיעו לביזנס מתחומים אחרים? או דווקא בגלל שהם לא מבינים את המשמעות של הענף? הם צריכים להבין שזאת לא התחייבות לפעם בשבוע, אלא 3-4 פעמים בשבוע.

    וינס: אני חושב שזו זכותם. בד"כ הבחורים שמשגשגים אצלנו הם האנשים שגדלו בתור אוהדי רסלינג. הם תמיד רצו להיות כוכבים ב-WWE.

    עובדה נוספת שקשורה לוינס מתנוססת על המסך: באמצע שנות ה-80 וינס ניסה מעט את מזלו בעולם האגרוף. הוא אפילו היה הפרומוטר בקרב שנערך בין שוגר ריי לאונרד לדוני לאלונדה הקנדי|

    מייקל: מה דעתך על המצב של בארי בונדס והסטרואידים? מה היית עושה אם היית הקומישינר של ה-MLB?

    וינס: הייתי מזמין את בונדס לבדיקה. נאמר לו שאנחנו רוצים לבדוק אותו למען היושר של הענף ויושרו האישי. אם הוא מסרב לעבור את הבדיקה, ננקוט בכל מיני פעולות. אם הוא עובר בהצלחה את הבדיקה, אנו נפנה לעולם ונאמר: "היי, תראו. הבחור הזה מתאים בדיוק לכל מה שהוא אומר. הוא נקי, אז תרדו ממנו".

    מייקל: איך אתה מתמודד עם נושא הסטרואידים ברוסטר שלך?

    וינס: אנו כבר לא מבצעים בדיקות יותר, משום שזה יקר. זה בוודאי נשמע כמו התחמקות, משום שאני מסוגל להרשות לעצמי מבחינה כלכלית. הסיבה לאי ביצוע הבדיקות נעוצה בכך שמדובר בפרפורמרים ולא בספורטאים. אנחנו לא מרמים אף אחד. אם כבר אנחנו מרמים מישהו, אז אולי את עצמנו. כשמשתמשים בסטרואידים בזמן שאתה ספורטאי, זאת רמאות משום שהחומרים משיגים עבורך יתרון לא הוגן. אם בארי בונדס משתמש בסטרואידים, הוא מרמה. אנחנו לא מרמים אף אחד.

    מייקל: הבעיה היא שכולם רוצים להידמות לבחורים האלה. יש להם גוף מרשים.

    וינס: לחלק מהם יש גוף מרשים, ולחלקם האחר מעט פחות. יש אצלנו מגוון סוגי גזרות. לפעמים המתאבקים משתמשים בחומרים משום שהם רוצים להחלים יותר מהר. זה תלוי באותם אנשים וברופאיהם.

    מייקל: ה-FCC מתעסקים עכשיו עם גורמים אחרים, אך כמעט ולא מתקרבים אליך. האם אתה פחות מסוכן מבעבר? היית בראש הרשימה לפני מספר שנים.

    וינס: נכנסנו למצב הזה בצורה לא מוצדקת מלכתחילה. אני אוהב ליצור מחלוקות ולהילחם. אין שום דבר בתוכנית שלנו שאמור להפריע ל-FCC.

    מייקל: בזמנו WCW כיסחו לכם את הצורה. אתם חזרתם בהדרגה עם DX, אוסטין והרוק עד שהם פשטו רגל. ההתרגשות והסכנה הפכו אתכם למיוחדים בתקופה הזאת. האם זה חסר לך?

    וינס: כשמתחרים ברמות כאלה, השאלה שנוצרת היא: "מי יישחק יותר מהר?". תיארנו לעצמנו שטרנר יישחק לפנינו, וזה אכן קרה.

    מייקל: האם אתה מתגעגע לתקופה הזאת? חציתם את הגבול מספר פעמים בזמנו.

    וינס: לא. אני נהנה מכל התקופות בחיי, גם כיום. אני חושב שהביזנס יוכל להשתפר כשנציג לראווה סטוריליינים ובני אדם יותר טובים.

    מייקל: שאלה מהבית. CDM שואל: היי, וינס. איך זה להיות סבא?

    וינס: זה נפלא. אני האדם הכי בר מזל בעולם. אף אחד לא מתקרב אליי. יש בבעלותי עסק שמצליח וגורם לי אושר. יש מסביבי בני משפחה בריאים ששותפים לאותו עסק. אני לא מסוגל להתלונן על שום דבר וגם לא אעשה זאת.

    מייקל: אזרוק לך מספר שמות ותאמר לי מה דעתך עליהם:

    קוין נאש: בחור טוב. אחלה חוש הומור.
    סקוט הול: סמים, וזה מצער. הוא הרס את הקריירה שלו בגלל סמים.
    לקס לוגר: אגואיסט לא קטן.
    סטינג: לא ממש מכיר אותו. אני בספק אם הוא יצטרף אלינו, משום שאני מעדיף להשקיע בבחורים צעירים.
    פול היימן: אדם מתוחכם.

    מייקל: כל תאגיד חייב לצמוח, או שהעסק מת. איך העסק שלך צומח?

    וינס: אנחנו מנסים לגרום לעסק לצמוח בחו"ל. אנחנו גם משקיעים די הרבה ב-WWE 24/7. זה מאפשר לנו לחזור ולצפות ברט הארט.

    מייקל: האם אתה מנסה לצאת אובר אצל הקהל הקנדי?

    וינס: אולי קצת.. אני מנסה לצאת אובר עם כל סוגי הקהל. לפעמים אני נכשל בצורה מזעזעת. 24/7 מאפשר לנו לצפות בקטעים הישנים של בילי גרהאם, ברונו סמרטינו, איבן פוטסקי וכו'.

    מייקל: אני חייב לקטוע אותך, אך גם להודות לך. אתה ג'נטלמן ואני מכבד את העובדה שתסכים מדי פעם לבוא ולקשקש איתנו על רסלינג. תודה לך.

    וינס: תודה רבה.

    שתף ב-Google+

  2. #2
    לוינס אני קורא גועל נפש. היה מתאים לכאן סמילי מקיא.


    קרדיט ל - The riddler על החתימה והאווטר
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    9,390
    אתה יודע שבלעדיו סביר להניח שהפורום הזה לא היה קיים.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    22.02.2007
    הודעות
    6,372
    אחלה ראיון תודה USA USA USA USA USA!!!!!!!
    שתף ב-Google+

  5. #5
    נכתב במקור על ידי Terminator
    אתה יודע שבלעדיו סביר להניח שהפורום הזה לא היה קיים.
    למה אתה מתכוון?


    קרדיט ל - The riddler על החתימה והאווטר
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    9,390
    מה לא ברור? הפורום עוסק בהיאבקות? וינס הוא האיש עם החברה המובילה בהיאבקות בעולם?
    תעשה אחד ועוד חמש עשרה (XD) ותבין.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    13.01.2007
    עיר
    מדינת משטרה.
    הודעות
    1,642
    אהבתי את התמונה האחרונה..
    זוהי כנראה התינוקת של אייץ' וסטפאני..
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.01.2007
    הודעות
    366
    תודה על הראיון
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    07.03.2007
    הודעות
    35
    וואי וואי איך נהניתיע לקוראא...
    לקח לי חצי שעה בערך XD
    ממש תודה בנאדם. תמשיך להשקיע ככה.
    שתף ב-Google+

הרשמה