תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 4 מ 4
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    איך אתם מתייחסים לתופעות פסיכולוגיות במ"ת,כמו התמכרות,לחשי הקסמה,פיצול אישיות,ודברים אחרים שלדמות אין שליטה עליהם?

    אני חושב לנסות במקרה של פיצול אישיות לשתי דמויות או יותר,פשוט שהשחקנים יתחלפו בדמות...


    איך אתם משחקים דברים שאין לדמויות שליטה עליהם?
    (גם בתור שה"ם,וגם בתור שחקנים).



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    גבעתיים
    הודעות
    698
    אה, ושוב אנחנו חוזרים לדמותי המיתולוגית - אסד אל נור - חצי האלף בעל פיצול האישיות.
    זה די פשוט, אה או שאולי לא? לא יודע בעצם. אצלי זה היה קל. חצי ממני שיחק את הצד הרגוע, המתון והזהיר אך הרפתקני של הדמות, וחצי ממני שיחק את הצד הפרוע, הבטוח-מדי-בעצמו, המאני, והפזיז. היה כיף.

    אגב, לפני 4 שנים בערך שיחקתי דמות שמכורה למין (נו, אלא מה?). היה מגניב. השה"מ ניצל את זה כנגדי וגרם לי להתאהב בהזיה של בלונדה מטריפה. וכמובן, הייתה לנו גם לוחמת עזת נפש בחבורה, שדמותי חיזרה אחריה במרץ. עד כדי סיכון חייה שלה לטובת הדמות הנשית.

    המתכרות של דמות לסמים, למשל, צריכה להשפיע על כל פעולותיה - איך היא קמה בבוקר? היכן היא משיגה את הסם? מה קורה כשנגמר? איך היא מתפקדת בקרב תחת השפעה? איך היא מתפקדת בקרב בקריז? איך היא תתמודד עם לחץ נפשי?
    הרבה משתנים, אבל האתגר שווה את זה לדעתי.
    כוכבי כסף הוצאה לאור
    www.silverstars.co.il
    המקור השלם לפנטסיה בישראל - מגוון משחקי תפקידים, לוח, קלפים, מיניאטורות וספרי קריאה !
    המוציאה לאור הגדולה בישראל של משחקי תפקידים.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    במו"ד, שממנה אני מצפה בעיקר לאתגרים פיזיים, אני כמעט ולא מתייחס לעניינים שכאלו. לכל היותר אחת הדמויות פעם הבליטה פוביה מעכברושים, אז היא ספגה מחסר מוראל 4- בהתמודדות איתם ועם אנשי עכברוש.

    ממש "תופעות פסיכולוגיות", לשחק אותן כמו שצריך ובכלל להתעסק בהן, אני מעדיף במשחקים אחרים. בנשגבים זה ממש מהותי לאופן שבו אני תופס את המשחק - עם המעלות וסף השבירה, שהם לגמרי ביטויים מכאניים של אישיות, אני נוהג לעשות כל מני דברים. לדעתי דמות נשגבים אמורה לסבוב סביב איזה פאק אישיותי, והסיפור שלה הוא בראש ובראשונה תהליך פנימי שמוחצן לכדי העלילה של ההרפתקה עצמה.

    או בקיצור: מו"ד זה בשביל הכיף שבטקטיקה, לא רוצה את הכאב ראש של "מה המשמעות של לחש הקסמה על הרצון החופשי" וכו'. הנשגבים זה בשביל הכיף שבהתפלספויות כאלו.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    אני דווקא חשבתי על כל הדברים הפסיכולוגיים בWOD ששם עליהם דגש ענקי,ומוזר לי שבכלל לא חשבתי על אקסולטד...



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

הרשמה