תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 3 מ 3
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    מתוך הראיון עם אסי בורק שפורסם היום בגיימר:

    שלום אסי, ספר לי קצת על עצמך ועל חלקך בפיתוח Peacemaker
    את 33 שנותי הראשונות ביליתי בישראל: שירתתי חמש שנים כקצין במודיעין הישראלי ואחר-כך למדתי עיצוב בבצלאל ועבדתי מספר שנים בסוכנויות פרסום גדולות כמו באומן בר ריבנאי. לפני שעברתי לארה'ב הייתי בצוות ההנהלה של סטארט-אפ ישראלי למשחקים בפלאפון. עדיין, משהו היה חסר. אני אוהב את תעשיית המדיה והבידור, אבל רציתי לעשות משהו עם יותר משמעות והשפעה. כשבאתי לקרנגי מלון לפני שנתיים החלטתי להציג את הרעיון לפיסמייקר (www.peacemakergame.com), ולגבש צוות של סטודנטים שיכול להרים את זה. הייתי המפיק הראשי של המשחק. מכאן הכל התחיל להתגלגל בצורה מאוד חיובית עם הרבה עניין תקשורתי ותמיכה ציבורית רחבה.

    מה הייתה המטרה העיקרית שלך בפיתוח המשחק?
    הרעיון לפיסמייקר התחיל עוד באוניברסיטה, יותר כהוכחת קונספט. בהמשך הוקמה החברה ImpactGames על ידי ועל ידי אריק בראון, השותף שלי, כדי לקחת את זה לשלב הבא – לתרגם את כל התמיכה והעניין למוצר מסחרי. עיקר המוטיבציה שלנו הייתה האמונה שמשחקי וידאו יכולים לענות ליותר צרכים וליותר אנשים. אם תחשוב על זה – זה עניין של בגרות המדיה. סרטים הם דוגמא נהדרת- הם עונים על כל כך הרבה צרכים, קהלים, גילאים. סבתא שלי והאחיין שלי יכולים להנות מסרט. במשחקי וידאו אנחנו קצת תקועים. אותם ז'אנרים, הגילאים הצעירים, העדרות קהל הנשים.

    רצינו להראות שאפשר לטפל בנושא כל כך רציני ולהביא משהו שרק מדיה אינטראקטיבית יכולה להביא. כשאתה נכנס לנעליים של המנהיג, בעיקר של הצד הנגדי, החוויה היא הרבה יותר מלאה מקריאת חדשות או צפייה פסיבית. ולהסתכל יותר קדימה: החברה הוקמה כדי להפיק משחקים נוספים על אזורים אחרים בעולם, נושאים שמעניינים אנשים ברמה של הסכסוך שלנו.


    מתוך הראיון הבלעדי שלנו עם אסי בורק שפרסמנו לפני כחודשיים:

    שלום אסי. אנא ספר לנו מעט על עצמך ותפקידך בצוות שמאחורי המשחק.
    שמי אסי בורק ואני בן 35.
    את 33 שנותי הראשונות ביליתי בישראל: שירתתי חמש שנים במודיעין הישראלי, אח"כ למדתי עיצוב בבצלאל ועבדתי מספר שנים בסוכנויות פרסום גדולות. לפני שעברתי לארה"ב הייתי בצוות ההנהלה של חברת סטארט-אפ ישראלית למשחקים בפלאפון.

    למרות התפקיד המכובד, משהו היה חסר לי. אני אוהב את תעשיית המדיה והבידור אבל רציתי לעשות משהו עם יותר משמעות ואימפקט.

    כשהגעתי לקרנגי מלון שבארה"ב לפני שנתיים החלטתי להציג את הרעיון ל-PeaceMaker ולגבש צוות של סטודנטים שיכול להרים את זה. מכאן הכל התחיל להתגלגל בצורה מאד חיובית עם הרבה עניין תקשורתי ותמיכה ציבורית רחבה.

    מי היא חברת Impact Games, וכיצד הוקמה? כיצד הוחלט ליצור דווקא משחק לא שגרתי כמו PeaceMaker?

    הרעיון ל-PeaceMaker התחיל עוד כשהייתי באוניברסיטה, כהוכחת קונספט. בהמשך הקמתי ביחד עם שותפי אריק בראון את ImpactGames, במטרהי לקחת את הקונספט לשלב הבא: תרגום כל התמיכה והעניין למוצר מסחרי.

    רצינו להראות שאפשר להביא נושא כל כך רציני ולהעביר חוייה שרק מדיה אינטראקטיבית יכולה לספק. כשאתה נכנס לנעליים של המנהיג, בעיקר של הצד הנגדי, החוויה היא הרבה יותר מלאה ושלמה מצפייה פסיבית בסרט המדבר על הנושא, או קריאת חדשות.
    יובל בירב,
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    08.10.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    3,626
    טוב.. אין ספק שזאת העתקה עם שינוי של כמה מילים \:
    גועל נפש

    מה הולכים לעשות עם זה?
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    סודי
    הודעות
    2,536
    שלחתי אל העורך שלהם מייל.

    למען האמת אי אפשר לדעת אם הם העתיקו או שהמרואיין פשוט עשה Cut & Paste מהתשובות שהוא העניק לנו. מה שבטוח הוא שהם היו צריכים לבדוק ולראות שאנחנו פרסמנו בדיוק את אותו טקסט לפני חודשיים. הם סתם מביישים את עצמם.
    יובל בירב,
    שתף ב-Google+

הרשמה