תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 5 מ 5
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    03.12.2006
    הודעות
    1,057
    ) לשמור את רעיון ההתרחבות הארצי בסוד מאביו

    וינס אמר בראיון שאם אביו היה יודע שהוא מתכוון לנסות להשתלט על כל האזורים ולא לכבד את ההסכם שהיה עד אז בין מארגני הרסלינג, אבא שלו לא היה מוכר את העסק כי אבא שלו היה ג´נטלמן ומאוד כיבד את הענין של ליגות אזוריות.

    2) פרשנים רעים-HEEL ANNOUNCERS

    כמובן שהיו כמה ליגות שהשתמשו בזה בעבר אבל וינס היה הראשון שנתן לזה משקל רציני וכמובן חשיפה ארצית. הראשון היה ג´סי ונטורה שהתחיל לשדר עם גורילה מונסון ואחרי זה הצטרף אל וינס וברונו סמארטינו בתוכנית סופרסטארס אוף רסלינג. מה שפתח את הדלת לעוד כמה וכמה פרשנים, ביניהם ג´רי לולר שבתקופה שלו הצליח ממש להדליק את הקהל(למרות שבזמן האחרון הוא קצת מאבד את זה).

    3) הרוק וקשר להיאבקות


    לוינס היה הרעיון לקשר בין רסלינג לרוק שהיה הדבר החם בשנות ה80 במיוחד בגלל הצמיחה של MTV. הכול התחיל ברגע שקפטן לו אלבנו השתתף בקליפ של סינדי לאופר ולפיוד המפורסם בינהם שכמובן גרם לסינדי לאופר להשתתף ברסלמניה 1. זה כמובן מסמל את הניסיונות השונים של וינס לזכות בחשיפה של המיין סטרים ולגרום לאנשים שאינם אוהדי רסלינג להתעניין גם אם זה לתקופות קצרות.

    מאז כמובן היו מלא מפורסמים שהתארחו בכל מיני תוכניות כדי לגרום לחשיפה אבל מה שסינדי לאופר עשתה בנוסף לפתיחת הדלת לעוד סלבס היה לעזור בחשיפה של רסלמניה שאם זה לא היה מושך תשומת לב בזמנו אולי כל העסק היום היה נראה שונה לגמרי.

    4) ספורט בידורי SPORT ENTERTAINMENT

    וינס הצליח למצוא את ההגדרה הנכונה ולשנות את כללי המשחק לתמיד. סוף סוף מתאבקים לא צריכים להתארח בתוכניות שונות ולהמשיך לשחק את הדמות שלהם או לא לישון באותו מלון בו ישנים הטובים, ושלא נדבר שיראו את הרע אוכל צהריים עם הטוב גם אם זה החבר הכי טוב שלו. זה גם עזר לוינס לצאת מההגדרה של ספורט ולא להיות תלוי בהחלטות של ועדות ספורט בכל מיני מדינות שהיו להן הגבלות כי מעכשיו זה רק הצגה אז הוא לא קשור אליהן...

    5) חולצות,בובות וכו...

    לפני שוינס התחיל למכור כל דבר עם הלוגו או הדמויות של המתאבקים שלו, מארגנים הסתפקו בלמכור את התוכנית של האירוע ואולי גם איזה נקניקיה וקולה... מאז כמובן היו הרבה הצלחות עם חולצות או לוגואים לדוגמא אוסטין 3:16 או כל ההיסטוריה של הולקמניה וכמובן היו מלא כשלונות עוד דברים מגוחכים אני עוד זוכר את נעלי גלי עם לוגר וטאטנקה או את הספוג בצורה של קרש של ג´ים דאגן.



    6)THE NEW GENERETION

    אחד הדברים הקשים שיש בעסק הזה זה להחליף אנשים מצליחים ומושכי קהל באחרים (כמובן אם וינס מאמין שרק מתאבקים גדולים יכולים להיות אלופים אז זו בעיה) וזה גם מה שקרה לוינס אחרי התקופה הגדולה של הוגן והעזיבה שלו לטובת הוליווד וכל הנסיונות הכושלים של הוואריור...ואז וינס נתן את המושכות לברט הארט ולשון מייקלס שהיו הרבה יותר אתלטייים ויכולת הזירה שלהם היתה כמה רמות מעל לזו של הוגן...

    אגב, זה שברט ומייקלס היו הכוכבים של וינס בתחילת שנות ה90 זו לא הסיבה לירידה באותה התקופה אלה הדבר היחיד שהחזיק את ה -WWF חי באותה התקופה.

    7)הדפיקה של ברט הארט

    בסופו של דבר וינס עשה את מה שטוב לעסק שלו וזה גם היה מתבקש. בסכומים שהוא שילם לברט הוא היה יכול לעסיק עוד איזה 100 אנשים ועוד שברט לא סיפק את הסחורה שציפו ממנו... זה גם מה שהוביל לצמיחה של אוסטין כדמות הראשית בחברה וזה מה שהחזיר מהקרשים את ה-WWE בסוף שנות ה90 וכמובן עזר ליצור את הדמות של מר מקמהן.

    8)ATTITUDE

    הצופים כבר לא מה שהם היו פעם במיוחד עם כל עידן האינטרנט וההתבגרות הזו של הצופים גרמה לוינס להבין שהצופים שלו הם אותם ילדים שצפו פעם בדוינק ובקמאלה. עכשיו הם התבגרו, עדיין נאמנים לרסלינג אבל מצפים לדברים אחרים...

    אז וינס פשוט נתן לנו מה שכל כך רצינו לא יותר את העידן של רעים מול טובים מעכשיו זה נהיה רעים מול רעים יותר בראשם כמובן עמד סטון קולד סטיב אוסטין בצירוף של הומור וסקס לתוכנית זה מה שבסופו של דבר הציל סופית את ה -WWE ועזר לוינס לגבור על ה-WCW.

    9)הפיוד עם סטיב אוסטין

    חוץ מזה שזה היה אחד הפיודים הטובים בהיסטוריה (לדעתי הוא הצליח מאוד כי מי לא רוצה להרביץ לבוס שלו? זה סיפק את הרצון של כולנו) אבל בנוסף זה מה שסוף סוף הוציא את וינס מהארון: (לא, לא ארון כמו של פט פטרסון) עד עכשיו הוא היה סתם עוד שדרן ומעט מאוד אנשים ידעו שהוא בעצם הבעלים של החברה ואחרי כל כך הרבה שנים בעסק וחלום ישן של וינס בגיל 53 היה לוינס את הקרב הראשון שלו.

    10)להעסיק את האויבים שלו עצמו

    אחרי שבשנת 96 וינס נתן הזדמנות נוספת לוואריור ואחרי הקניה של ה -WCW הוא נתן הזדמנות חוזרת להוגן, נאש, הול, רודי פייפר שנטשו אותו בתמורה להרבה כסף ב-WCW ועוד העסקתו של אריק בישוף שהוא היה אויבו המרכזי בשנות ה90 זה מראה שוינס קודם כל דואג לעסק ואם זה טוב לעסק אז למה לא להחזיר אותם ואחת הדוגמאות הכי טובות היא כמובן סייבל שחעיד שהיא לקחה את וינס לבית המשפט ודרשה 10 מיליון דולר, חזרה ל -WWE כמו גדולה (כמובן שכל אחד שחוזר צריך לעבור השפלה קטנה)...

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    9,390
    יפה. זה רק מראה עד כמה וינס מסתגל במהירות לשינויים פתאומיים או ידועים מראש כמו הגדילה של אוהדי ההיאבקות או המאיסה בטובים מול רעים. עוד זה מראה שהוא גאון פיננסי בכך שהציל את החברה שלו מהמשבר הכי גדול שלה נגד ה-WCW והעסיק את אויביו לסטוריליינים מוצלחים ביותר שתרמו בסוף בעיקר לחברה שלו. לדוגמה: אריק בישוף חשב על רעיון האלימינישן צ'יימבר, שזה קרב שמביא הרבה אחוזי רייטינג, והרעיון הזה אפילו לא היה מגיע לידיעתו של וינס אלמלא היה מעסיק את בישוף.
    כל הכבוד.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.11.2006
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    2,666
    וינס הוא גאון בעסקים ואין ספק שהוא מנסה לחדש את העסק כל הזמן.
    הוא גם מוכן לסלוח לאנשים שהיו נגדו בעבר לטובת העסק.
    למרות שבשנה האחרונה לא היה משהו מעניין כל כך ולפי דעתי הWWE צריך משהו
    שילהיב אוהדים חדשים להצטרף.


    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    20.12.2006
    הודעות
    9,390
    אני חושב שהרסלמניה הבאה עלינו לטובה תגרום להתלהבות רבה אצל אנשים רבים!
    רק חבל שהכסף בבנק כזה מצ'וקמק. שנה שעברה היה הכי טוב.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    08.03.2007
    הודעות
    504
    דבר אחד בטוח וינס לקח את ההאיבקות מחובבניות למקצעויות נטו.
    שתף ב-Google+

הרשמה