תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 10 מ 10
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    מצטער אם חשבתם שזה המדריך. זה לא. אבל זה קשור במידה מסויימת.
    כן! כפי שניחשתם, נתקלתי בבעיות. אני אידיוט. טיפש. דפוק על כל הראש. המשפט האחרון היה בכלל נכון מבחינה תחבירית? בכל מקרה, הנה מספר הגדרות שאני לא מצליח להבין. מי שיעזור לי יקבל מקום של כבוד במזללת "חאביג'תי" ובמדריך השלם (עם קצת מזל ועזרה) ל-MPCustomizations. ההגדרות נמצאות בדף הזה (מומלץ להשתמש בפיירפוקס, כי יש שם פופ-אפים), כדי שהן יהיו מסודרות יפה משמאל לימין ולא יהיו בעיות. הדגשתי את החלקים שהיו לי בעייתיים, אבל אם זה לא מובן מספיק, הנה מה שלא מובן לי בכל חלק (החלקים מופרדים בעזרת קו אופקי שכזה. אתם כבר תראו):
    1. מה זה IronSights?
    2. מה זה Turret_Street?
    3. איך מבדילים בין מי למה? אני חושב שאלה חיילים בקבוצות שונות, אבל צריך לבדוק את זה, וזאת עבודה שחורה... לא חייבים לענות על החלק הזה, אבל זה יהיה ממש נחמד אם כן.
    4. על איזה ראש הם מדברים? מעולם לא חטפתי נזק משום גולגולת...
    5. מה המצלמה עושה? אני מנחש שההגדרה הראשונה מזיזה את המצלמה למטה כשנוחתים מגובה מסויים (שאותו אני יודע), כדי להעצים את אפקט הנחיתה. לגבי השתיים האחרות, אני מניח שאחת מהן משנה לרגע את הזווית של המצלמה, אבל אני לא יודע איזו אחת ומה השנייה עושה. אני יכול להציב ערך עצום באחת ההגדרות ולראות מה השתנה, אבל אם תוכלו לעזור לי פה, זה יחסוך לי כאבי ראש אח"כ.
    6. מה זה Pusher? בקובץ המקורי מופיע גם Pusher1 - מה זה?
    7. מה ההבדל בין Gib ל-Sever? הניחוש שלי - אחד מהם הוא כשגופה מתפוצצת והשני הוא כשהגופה סתם מתפרקת, אבל אני לא יודע מי מהם הוא מה. אפשר, כמובן, לבטל אחד מהם ולראות אח"כ מה מהם קורה, אבל זה ידרוש ממני לשחק נגד מישהו. שוב, יהיה ממש נחמד אם מישהו יחסוך לי את העבודה הקשה.
    זאת הייתה הסיבה העיקרית שגרמה לי לפתוח את הטופיק. השנייה היא לגרום לכם להאמין שעוד לא נטשתי את המדריך. מוהאהאהא.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    14.12.2006
    הודעות
    292
    הצצתי בלינק שנתת והבנתי רק דבר אחד: ה-Turret_street.
    יש מפה שקוראים לה Streets ל CTF, ואם אני זוכר נכון יש שם תותח עצום שממוקם במגרש פתוח, לדעתי Turret_street מתייחס לאותו תותח. וכפי שמוזכר בלינק שנתת, באמת היה לאותו תותח אין-סוף תחמושת.
    "Democracy is founded on one simple rule: get out there and vote or i'll motherf*cking kill you", puff daddy, southpark
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קדימה צורן
    הודעות
    262
    1. הערך iron sights בויקיפדיה. אני מנחש שבקובץ הכוונה היא למידת ההגדלה של נשקים שלא נכנסים לכוונת במצב aim (שזה פחות או יותר כל הנשקים מלבד ASP ו-Sniper).

    4. אני מנחש (שוב) שלגבי הפסקה הראשונה מדובר בערך שאותו מכפילים את הנזק שמתקבל מפגיעת ראש. אני לא בטוח לגבי הפסקה השנייה, אבל כנראה שהיא קובעת ערך אלטרנטיבי שאותו מכפילים את הנזק במקרים מסויימים של פגיעת ראש.

    מה שאותי אישית מעניין זה התיקיות שם. כמובן שאני רק מנחש, אבל יתכן שלכל character יש מודל skeleton המורכב מ-nodes שונים. כלומר לכל דמות במשחק יש מודל הדומה בצורתו לשלד אנושי וה-nodes השונים מתפקדים בתור האיברים השונים בשלד (כמו node של ראש). אם אפשר לשנות את הנזק שמתקבל בפגיעה ב-node של הראש, אולי אפשר לשנות את הנזק שמתקבל מפגיעה ב-nodes אחרים (דהיינו, פגיעה ביד/רגל/חזה). דווקא יהיה מעניין לנסות משחק במין שרת "עקב אכילס" שבו פגיעה ישירה בכף הרגל הורגת במכה

    6. הערך המדובר לקוח מתוך תיקיית FX, כלומר תיקייה שמכילה אפקטים מיוחדים כמו שריפה, בריחת גז מצינור, ניצוצות חשמליים וכדומה. לכן יש לי 2 ניחושים לגבי מה ה-pusher הזה יכול להיות:
    א. הערך קובע את המימדים של ה-FX שנוצר מפגיעת ירייה של Repeating Cannon בתוך עולם המשחק.
    ב. הערך קובע את המרחק מפגיעת ירייה של Repeating Cannon שבו שחקן מרגיש דחיפה אחורה (בכדי לדמות גל הדף).

    7. Gib זה אכן פיצוץ מוחלט של גופה לרסיסים קטנים. זה מושג די ידוע בגיימינג באופן כללי וכל מי ששיחק ב-Unreal Tournament בטח נתקל במצב המשחק instaGib שבו מספיקה יריה אחת בכדי לגרום ל-Gib.
    sever נראה לי מצב שבו גופה "סתם" מאבדת גפה אחת או שתיים. לא רציני כמו Gib, אבל בכל זאת.
    יכול להיות שאני טועה והמפתחים של F.E.A.R עשו את sever כמצב אפילו גרוע יותר מ-Gib. אני די בטוח שראיתי פה ושם במשחק פלגי גוף עליונים/תחתוניים וראשים מוטלים להם לבדם על הרצפה.

    לפי מה שהבנתי הפסקה הראשונה אומרת שעל מנת שיתרחש Gib, קודם כל השחקן צריך למות מינימום 5 פעמים באופן רגיל. אני מניח שאחרי 5 מיתות אם השחקן סופג כמות נזק גדולה (שמוגדרת בטח על ידי פסקה אחרת איפשהו בקובץ) אז הוא סופג Gib.

    כנ"ל לגבי הפסקה השנייה, רק לגבי sever ולא Gib ונדרשות 7 מיתות. העובדה של-sever יש מינימום גבוה יותר מ-Gib גורמת לי לחשוד בכך ש-sever באמת גרוע יותר מ-Gib.
    "By Jove, I am not covetous for gold, Nor care I who doth feed upon my cost; It yearns me not if men my garments wear; Such outward things dwell not in my desires.
    But if it be a sin to covet honour, I am the most offending soul alive."


    William Shakespeare, Henry The 5th, Act 4, Scene 3
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קדימה צורן
    הודעות
    262
    נכתב במקור על ידי Tamir 72
    אה סליחה יש לי שאלה . למה אני כל הזמן בקבוצה האדומה ? ותודה על העזרה
    אתה לא- אתה תמיד בקבוצה הירוקה. כאשר אתה מחליף קבוצה אז המשחק מחליף את המודלים של הקבוצות במחשב שלך. ככה יוצא שאם תשנה קבוצה, מי שראית קודם בתור אויב (והיה לו את המודל של אויב) יִרַאֶה עכשיו כמו חבר קבוצה (עם סרט ירוק על הזרוע).


    כדי שזה לא יהיה סתם פוסט על שאלה לא קשורה, חשבתי קצת על סעיף מספר 3. נראה אם הבנתי נכון:

    הפסקאות קובעות את הבריאות שאיתן כל מודל מתחיל במשחק. המודלים השונים הם המודלים שאפשר לבחור ב-client settings בשביל לשנות את מראה השחקן. כמו ב-client settings, גם כאן קיימים מודלים שונים אך זהים לחלוטין- אחד בשביל משחקי solo כמו DM, Elimination והשני בשביל משחקים קבוצתיים כמו TDM, Control וכולי(רה). קיימים בסך הכל 4 מודלים במשחק- 2 בשביל החבר'ה ה"טובים" (ניתנים גם לחברי קבוצה) ו-2 בשביל אויבים.

    DeltaForce_multi מתייחס למודל בעל מראה DeltaForce. מודל למשחק solo.
    DeltaForce_multi_team אותו מודל בדיוק, רק למשחקים קבוצתיים.

    DeltaForce_Special_multi מודל נוסף מכח Delta Force, למשחק solo.
    DeltaForce_Special_multi_team כנ"ל, רק למשחקים קבוצתיים.

    Soldier_multi מודל בעל מראה soldier למשחק solo.
    Soldier_multi_team כנ"ל, מיועד למשחקים קבוצתיים.

    Soldier_special_multi מודל נוסף מכח soldier. למשחקי solo.
    Soldier_special_multi_team אני מניח שכבר אין צורך לפרט, אבל מכיוון שאני יכול ואין אף אחד שיעצור אותי אני אעשה זאת
    מודל כנ"ל רק למשחקים קבוצתיים.

    נ.ב. מודלי special לא באמת מיוחדים ככל שזה נוגע למשחק רשת. או שהמפתחים קראו להם ככה בשביל להפריד אותם מהמודלים ה"רגילים" או שפשוט במשחק לשחקן יחיד הם שונים. אין לי את המשחק לשחקן יחיד, אז אני לא יכול לבדוק.

    עוד נ.ב. נדמה לי שדלתא פורס הם החבר'ה הטובים ו-soldier הם הרעים, אבל זה כבר צריך לבדוק. גם כדאי לראות איזה מהמודלים בכל קבוצה הוא special ואיזה הוא הרגיל.
    "By Jove, I am not covetous for gold, Nor care I who doth feed upon my cost; It yearns me not if men my garments wear; Such outward things dwell not in my desires.
    But if it be a sin to covet honour, I am the most offending soul alive."


    William Shakespeare, Henry The 5th, Act 4, Scene 3
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    31.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,630
    נדב! אתה שולט!
    תעשה לי בננות.
    הקטע עם ה camroll/pitch ואלה הם לדעתי תנועת המצלמה אחרי נחיתה קשה על האדמה (או על משהו אחר?). אני לא בטוח, כמובן.



    this is HEALTHY cough blood
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    וואו. תודה! התווספת לארון המזבח שלי! אני אקריב לכבודך שבעה נובים בכל יום!
    אה, כן, ותודה גם לספר ועשב.
    1. לא ידעתי ש-Iron Sight זה ה... דבר הזה. לא'דע איך קוראים לו בעברית. זה אפילו נשמע הגיוני.
    2. את התותח לא מצאתי במפה. אולי לא חיפשתי טוב. אני אבדוק שוב.
    3. אני יודע בודאות שאתה צודק, לפחות לגבי הקטע של משחקי הקבוצות (ואי לכך, גם לגבי שאר העניין, מן הסתם). השאלה היא, איזו דמות מקבלת איזה ערך? במשחקי קבוצות, איזו קבוצה מתחילה עם החיים שהגדרתי בצורה מסויימת? אני מניח שהדרך היחידה לדעת היא לבדוק. אפילו יצרתי כבר קובץ לבדיקת העניין, אבל שכחתי ממנו
    4. נשמע מגניב. יש לי תוכנה לפתיחת קבצי המידע של FEAR. אני אבדוק אם אפשר לעשות איתה משהו. בכל מקרה, אני מאמין שאתה צודק. אז אפשר לשנות את הנזק שנגרם ע"י פגיעה בראש - אבל מה עם ההגדרה השנייה? מה היא עושה? חשוד ביותר...
    5. אני מסכים. אני פשוט לא יודע איזה ערך משנה מה בדיוק.
    6. לגבי ההשערה הראשונה - משהו שם לא מסתדר, כי ההגדרה הייתה אמורה להתייחס גם לרימונים, שיוצרים אפקט דומה בפיצוץ. מצד שני, באחת ההגדרות מדובר על רדיוס של אותו אפקט, דבר שתומך בהשערה השנייה. בנוסף, יש את כל ההגדרות האלה שוב (מלבד Strength, שמופיע עם ערך שונה), אבל הן מוגדרות לדבר שנקרא Pusher1 ולא Pusher. ואין לי מושג מה יכול להיות אותו Pusher1
    7. ההגדרה פה משונה. בעוד שאתה הבנת שמדובר במיתות של מישהו ספציפי בין התפוצציות והתפרקויות למיניהן, אני הבנתי שמדובר בכלליות, ששבעה אנשים מתים ואז עלולה להתרחש התפוצצות/התפרקות. אני מניח שהפירוש שלך יותר נכון והגיוני, אחרת היינו רואים איברים קטועים כל הזמן. לדעתי, התפרקות הרבה יותר מגניבה מהתפוצצות, אז אני מסכים פה עם המפתחים.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    קדימה צורן
    הודעות
    262
    נכתב במקור על ידי ShmilS
    3. אני יודע בודאות שאתה צודק, לפחות לגבי הקטע של משחקי הקבוצות (ואי לכך, גם לגבי שאר העניין, מן הסתם). השאלה היא, איזו דמות מקבלת איזה ערך? במשחקי קבוצות, איזו קבוצה מתחילה עם החיים שהגדרתי בצורה מסויימת? אני מניח שהדרך היחידה לדעת היא לבדוק. אפילו יצרתי כבר קובץ לבדיקת העניין, אבל שכחתי ממנו
    4. נשמע מגניב. יש לי תוכנה לפתיחת קבצי המידע של FEAR. אני אבדוק אם אפשר לעשות איתה משהו.
    כשאתה אומר תוכנה לפתיחת קבצי מידע של FEAR אני מניח שאתה מתכוון ל-archedit מתוך ה-SDK. אם אתה יכול לפתוח קבצי arch, תוכל גם להשתמש בתוכנה modeledit בשביל לראות איזה מודל הוא מה בסעיף 3.
    "By Jove, I am not covetous for gold, Nor care I who doth feed upon my cost; It yearns me not if men my garments wear; Such outward things dwell not in my desires.
    But if it be a sin to covet honour, I am the most offending soul alive."


    William Shakespeare, Henry The 5th, Act 4, Scene 3
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    האמת שדיברתי על ArcheNoah. זאת תוכנה שמצאתי בטופיק של מישהו שרצה לצנזר משפטים מסויימים ב-FEAR. זה פותח קבצי Arch.
    יש לי את ה-SDK, אבל לא ידעתי שאפשר להשתמש בו כדי לפתוח את הקבצים האלה. לא חשבתי על זה. אני מת עליך.
    עריכה: בע. ה-modeledit פותח קבצים מסוג MODEL00c או MODEL00a, והקבצים שנמצאים בקבצי ה-Arch הם קבצי MODEL00p. אני אחפש מחר בפורומים האלה שהמלצת עליהם פעם פתרון לזה. בטוח אפשר לפתוח אותם איכשהו כדי ליצור מהם מודלים חדשים.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    16.10.2006
    עיר
    רמת גן
    הודעות
    808
    דני, רציתי שתדע שאתה עושה עבודת קודש.
    תעשה לי ילדים!

    עריכה: זו ההודעה ה-200 שלי, תרגיש חשוב.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    26.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    4,186
    ברגע שאני אסיים עם המדריך הזה, אני אתפנה אליך P=
    זו ההודעה ה-600 שלי, תרגיש חשוב.

    (פשוט הייתי חייב לשים את ההודעה הזאת. עכשיו אפשר לחזור לנושא)
    שתף ב-Google+

הרשמה