שלום לכולם :smiling:

בראש ובראשונה ארצה להתנצל על חוסר הפעילות שלי בפורום בזמן האחרון ובכלל על כך שלא התחברתי לדמות שלי בגילדה הישראלית בשבוע האחרון.

חוסר ההתחברות שלי נובע בעצם מהעובדה שיש לי לאג ממש מטורף מיום חמישי שעבר, או אם תרצו מה patch האחרון.

שוטטתי לי בפורום של בליזזארד ומצאתי:

Well as you fellow Israelis who posted on the Latency Report post and those of you who haven't probably know, since the last patch all people in Israel who are connected to 012 ISP via Cables are having EXTREME latency issues and constant lag spikes as well.
I, and I believe many of you, have talked to 012 and I was said that according to my trace (which was perfectly normal) the problem was probably in Europe.
Well I believe that might be true and caused by the Telia servers/routers but still, every Bezek subscriber I talked to has normal latency and so it seems a bit odd it is a problem that occurs only for 012 subscribers.
Do you think there is anything we can do?
Or just let it pass :S ?
I would appreciate if fellow Israelis who are having these problems would share their thoughts.
Of course I have complaints for Blizzard and Telia, but I am focusing on my country's side of the problem.

זה פוסט של שחקן ישראלי שהגיבו לו 6-7 שחקנים ומביניהם אני. מה שהוא בעצם אומר שיש בעיה בחיבור האינטרנט 012 לכבלים מאז ה patch האחרון.

הסיבה ששמתי את זה פה היא:
א) יש לכם לאג בזמן האחרון,אין לכם?, צינו את שם הספקית שלכם.
ב) האם אתם משתמשים בחיבור 012 וחווים את אותה הבעיה?

בתודה : oridion