תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 5 מ 5
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    מספר דברים:
    הראשון והפחות חשוב מביניהם - כשאני עובד על אזורים פנימיים אני רואה ממש חשוך. עד לרמה שכואבות לי העיניים לנסות להבחין בפרטים של פלייסאבלס. יש איזשהי דרך לסדר את זה?

    השני והכי חשוב - איך אני עושה AT? אחד שלא מקפיץ את כל הפארטי, אם אפשר...

    שלישי - האם אפשר לעשות שלcontainer מסויים יהיה אינסוף מאיזשהו אייטם? כלומר, יש דרך לעשות שאם יקחו נגיד חרב אז תופיע אחת זהה לגמרי במקומה?
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    06.02.2007
    הודעות
    354
    אין לי את נוור 2 אבל אני מניח שאני יכול לעזור לך קצת
    בדבר הראשון, חשבת על להעלות את ה birhgtness בהגדרות של המסך? :E או לחפש gamma בהגדרות של המשחק ולהביא לו דחיפה טובה
    ובקשר לדבר השלישי, אני מניח שזה בעזרת סקריפטים. בטח יש איזה מאורע onItemTaken או משהו בסגנון, והסקריפט פשוט ייצור את מה שאתה רוצה וישים אותו בפנים. לא?
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    בהירות מסך וגאמה לא יעזרו לדעתי. זה מסוג הקטעים שככל שתבהיר רק תקבל מעין חושך לבן וחסר פרטים...
    ובקשר לסקרפיט, אולי אני אנסה. כרגע אני עובד על פיתרון חלופי שמעלה לי את השאלה הבאה: איך אני עושה שיחה? <>

    גרע, איפה המדריך הזה שפאו הביא לפני כמה ימים? P=
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    שם למעלה, בחדשות קהילה

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    803
    נכתב במקור על ידי Tulkas
    מספר דברים:
    הראשון והפחות חשוב מביניהם - כשאני עובד על אזורים פנימיים אני רואה ממש חשוך. עד לרמה שכואבות לי העיניים לנסות להבחין בפרטים של פלייסאבלס. יש איזשהי דרך לסדר את זה?

    השני והכי חשוב - איך אני עושה AT? אחד שלא מקפיץ את כל הפארטי, אם אפשר...

    שלישי - האם אפשר לעשות שלcontainer מסויים יהיה אינסוף מאיזשהו אייטם? כלומר, יש דרך לעשות שאם יקחו נגיד חרב אז תופיע אחת זהה לגמרי במקומה?
    1. איזורים פנימיים בטולסט של נוור2, בניגוד לנוור הראשון, דורשים הצבת מקורות אור. מה זה אומר? -כשתבנה את האיזור בפעם הראשונה, הוא יהיה מואר מעט אבל אם תסגור ותרצה לחזור לזה זה יהיה חשוך לחלוטין. מה שצריך לעשות זה לקבוע נקודת/נקודות אור.
    לך לBlueprints>lights את הנקודה שיש שם תציב באיזה מקום שאתה רוצה במפה (אל תשכח להתחשב בקירות, ברוב הפעמים אור לא יחדור דרכם)ואז במאפיינים של אותה מקודה אתה יכול לשחק עם הצבע של האור שהיא מטילה, עוצמה, מרחק, וכו' וכו' וכו'.

    2. טרנזישן אתה יכול לעשות או ע"י קביעת טרנזישן (נקודות ציון) דרך הבלופרינטס, או אם זה עובר דרך דלת, אחרי שהצבת את הדלת במקום אתה קובע המאפיינים שלה אם היא תשמש כטרנזישן (צריך לקבוע במאפיינים אם היא מקשרת לדלת אחרת או לנקודת ציון). בקשר לאם זה מעביר את כל הפארטי או לא אתה מגדיר, שוב, במאפיינים.

    3. סקריפטינג.
    Aww, you think I'm a stuck up bitch?
    Well join the club, you slutty whore.

    Supervixen*



    "
    What do you mean he don't eat no meat?
    [
    the entire room stops, in shock]
    Oh, that's okay. I make lamb."

    -My Big Fat Greek Wedding
    שתף ב-Google+

הרשמה