תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    גמרתי את כל המשימות (campaign), שיחקתי בכל המשחקים הקטנים, מ-1-1 ועד 8-8.
    שיחקתי המון ברשת וכבר נמאס לי, יש למישהו המלצה מה אני יכול לעשות עם המשחק הזה עכשיו?
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.02.2007
    עיר
    אצ'קלונה
    הודעות
    250
    ממתי יש במשחק הזה 8 על 8 :|
    אולי התכוונת 4 על 4, והכי טוב זה לשחק במולטי לעשות קלאן וכו'...
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    כן אתה צודק, התבלבלתי. התכוונתי ל 4-4
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    עיר
    ראשון לציון
    הודעות
    6,130
    מודים?
    ממליץ לך על קומנדו ריאליזם,
    המוד Commando Realism הוא מוד לCOH השם דגש (ענק) על מציאותיות.
    אז מה חדש בו? (די הרבה)


    Mod Features:
    ===============
    -Fast Gameplay Mod, focused on Battle Strategy gameplay.
    -Realism. Trying to make this mod as better possible in realism sense.
    -Soldiers are alive*
    -Enhanced Tank Battles*
    -Enhanced Squad behavior*
    -A Shot of any weapon can kill a soldier with one shot.
    -A Tank could be destroyed by only one Attack from another Tank.
    -An AT Gun good attack can destroy tanks with one hit
    -Warnings before Artillery and Paratroops Removed
    -Infantry and Vehicles cheaper, as they can be killed easly and enabling a Fun and Fast gameplay
    -Infantry squad can ride vehicles, allowing faster infantry mobilization
    -Snipers can pin a squad, forcing them to go down or take cover
    -Sticky Bombs must be placen over the tank (not thrown)
    -Grenades have more distance of throwing
    -Units inside buildings have Heavy cover
    -Tanks give heavy cover.
    -Death timing and limits increased: Deads stay in ground, vehicles destroyed too.
    -increased accuracy when in heavy cover or light cover. And more if garrisoned
    -Trails removed when shooting (Except for Tank Guns and Heavy MGs)
    -Thompson, Bar, Flamethrower, MP44, Light MG42 and Flamenwerfer Droppable
    -Added New Skins for all (Halftrack's pack)
    -Added New Sounds
    -AI Tweaked for fun gameplay
    -Infantry and Vehicles production is faster
    -Resources points are faster capturable and increases population limit
    -Increased sight for all units and vehicles.
    -Increased Battle distances.
    -Engineers and Pioneers have Sattle Charges
    -Sniper move as common infantry
    -Second Motorpool removed. All vehicles are in the first one.
    -Game rules changed for faster and more fun games.
    -Requirements, costs and limits for better balance

    =====================
    New content
    =====================
    -New Unit: Scout either for Axis and Allies able to Call paratroopers(Yes! Axis can paradrop ). For allies, the scout’s paratrooper are notthe same that airborne squad. Airborne Infantry from Airborne doctrineis better armed and trained.
    -New Squad: Commandos Squad For allies (with new abilitys, as cutewires, hide and other. Excellent for Flanking or taking AT Guns, etc)
    -New Squad: Knight’s Cross Squad for Axis (highly trained axis infantry).
    -New Ability: “Run!” Units can Move without firing faster *Upgradeneded: Discipline, enables Run! ability in Supply Center (allies) andVeterancy Center (axis)
    -New Upgrade: A serrated fragmentation sleeve, Splitterring. (othertype of grenades for grenadiers.) Requires Upgrade in veterancy center(axis)
    -New Upgrade: Hand held smoke grenades for rifle men/grenadiers.
    -Upgrade Change: Common Grenades for US dont need upgrade of Supply anymore
    -Squad Change: airborne now have Heavy Machine Gun 30.cal instead of sniper
    -Unit Change: Officers with Weapon MP40
    -Squad Change: GreaseGun Troops for Paratroopers
    -Equipment Change: Engineers and Pioneers have sattle charges and wire cutter included
    -Infantry Rifleman can be upgraded with BAR, Thompson and Bazooka
    -Volksgrenadiers can be upgraded with MP44 SubMG
    -Grenadiers can be upgraded with Light mg42
    -Grenadiers can be upgraded with Panzerschreck

    =====================
    -Weaponary Changes.
    =====================
    Weapons corrected, for example, a M1 Garand now shots as an automatic rifle (does not reload after every shot)
    *Accuracy
    *Recoil
    *Damage
    *Exploding range
    *ShootingRange
    *Reloading time
    *Reloading Frequency
    *Weapon’s Cooldown
    *Mortars and MGs have 2 Crews only

    ==========================
    -Vehicles and Guns Changes.
    ==========================
    *Speed of vehicles
    *Acceleration and Break speed
    *Speed for turning around
    *Turret speed
    *Accuracy and Shooting ranges
    *Shooting frequency
    *Armor resistance
    *Armor penetration
    *All vehicles have Gunner included (also the Stug)

    ==========================
    -System Explanation
    ==========================
    Living Soldiers:
    for example, you select your loved squad, update it with a BAR becauseyou’re gonna give suppression to another squad. So you Click onsomewhere in the map, and the squad:
    a) Will go, taking important positions, and not going suicide
    b) Once in there, The squad will not be JUST where you clicked, it will cover with something NEAR you selected.
    c) Once in combat, Squad will move through Cover points, changeposition and stances, Will fight, or retreat to nearest covering squad
    d) If you Click somewhere openfield, maybe the squad wont go if its toodangerous. Its like you are the “Leader” of the squad, you may giveorders and your men will do it, on their way.
    e) If you want to give the squad order to move, you must click in aCOVER, its like you order your squad “Move behind that Truck!”
    Also this System is based on attack-move

    Tank Battles
    There is a Probability System, wich means a Random in Accuracy andDamage, That doesnt make a Sherman to kill a Tiger with one shootobviusly, but if a Sherman Gets a called Lucky Strike, and Tiger not,Maybe sherman could reach to damage something in the tiger.
    Like a D&D game
    For example:
    Probability of Greyhound to destroy a Stug:
    1 Shots = 0%
    2 Shots = 5%
    3 Shots = 60%
    4 Shots = 100%
    Probability of Tiger to destroy a Sherman:
    1 Shots = 90%
    2 Shots = 100%

    Squads behavior
    Changed Attention they pay to enemy, importance of defending andattacking, resource points priority, How many time will they resistuntil
    retreat, stances they use, ability uses



    ובעברית:

    - משחקיות מהירה עם דגש על אסטרטגיה של קרבות.
    - מציאות, להפוך אותו לכמה שיותר מציאותי.
    - החיילים "חיים" (פירוט בהמשך).
    - שיפור קרבות הטנקים (פירוט בהמשך).
    - שיפור התנהגות החוליות (פירוט בהמשך).
    - יריה אחת מכל נשק יכולה להרוג חייל.
    - טנק יכול להתפוצץ מפגז אחד של טנק אחר (פירוט בהמשך).
    - יריה אחת טובה מAT יכולה לפוצץ טנק.
    - האזהרות (רימוני העשן) שבאים לפני צנחנים וארטילריה הורדו.
    - היחידות בכללי עולות פחות, מאחר והן מתות בקלות יותר, זה נועד כדי לעשות גיימפליי מהיר ומהנה.
    - חוליות ח"יר יכולות לנסוע על הטנקים, מה שמאפשר תנועת חי"ר מהירה.
    - צלף יכול לעשות לשטח חוליה לרצפה או להבריח אותם למחסה.
    - הסטיקי בומב צריכים להיות מוצמדים לטנק, לא מושלכים עליו.
    - ניתן לזרוק רימונים רחוק יותר.
    - חוליות בתוך בניינים יש מחסה "כבד".
    - טנקים נותנים מחסה "כבד".
    - הגופות והרכבים המפוצצים נשארים במפה למשך זמן רב יותר.
    - בתוך מחסה, הדיוק של הירי משתפר, ככל שהמחסה "כבד" יותר, ככה הירי יותר מדויק.
    - שבילי הירי הוסרו, חוץ מטנקים ומכונות יריה.
    - טומפסונים,BAR,MP44,MG42 ולהביורים מושלכים כעת (ניתן להרימם).
    - סקינים חדשים (החבילה של HALFTRACK).
    - סאונדים חדשים.
    - שינוים בAI בשביל משחקיות משופרת.
    - כלי הרכב והחי"ר מיוצרים מהר יותר.
    - נקודות אסטרטגיות הן קלות יותר לכבישה, ומוסיפות יותר לPOP LIMIT.
    - לכל היחידות יש קו ראיה רחב יותר.
    - טווח הלחימה של כל היחידות הוגדל.
    - למהנדסים של שני הצדדים יש SATTCHEL CHARGES.
    - הצלף נע כמו כל חי"ר.
    - הוסר מבנה הרכבים השני, כל הרכבים נבנים בבנין אחד.
    - חוקי המשחק שונו למען משחקיות משופרת.

    תוכן חדש:
    - יחידה חדשה: פלס"ר לשני הצדדים, יכולה לזמן צנחנים, (כן, גם הAXIS יכולים להצניח), הצנחנים חלשים יותר מהצנחנים של דוקטרינת הAIRBORNE.
    - יחידה חדשה: קומנדו לאלייס, יכולה לחתוך BARBED WIRE, ולהסוות את עצמה (מעולה לאיגוף של AT).
    - יחידה חדשה: KNIGHT CROSS HOLDERS לAXIS. יחידת עלית מאומנת מאוד.
    - יכולת חדשה: ריצה! מאפשרת ליחידות החי"ר לנוע במהירות, נחוץ שדרוג ה"משמעת" בSUPPLY CENTER או ב
    Veterancy Center.
    - שדרוגים חדשים: כלי נשק משודרגים לAXIS, ניתנים לשדרוג דרך הVeterancy Center.
    - שדרוג חדש: רימוני עשן לחי"ר הפשוט, שדרוג דרך הSUPPLY CENTER או בVeterancy Center.
    - שינוי בשדרוגים: רימון רגיל לא צריך שדרוג, אצל הALLIES.
    - שינוי בחוליה: לצנחנים במקום צלף, יש מכונת יריה.
    - שינוי בחוליה: לקצין יש MP40.
    - שינוי בחוליה: לצנחנים יש M3A1.
    - שינוי בחוליה: למהנדסים של שני הצדדים יש SATTCHEL CHARGES וחותך כבלים ללא שום שדרוגים.
    - ניתן לשדרג חוליית הרובאים בטומפסון,BAR ובזוקה.
    - ניתן לשדרג את הVolksgrenadiers בMP44.
    - ניתן לשדרג את הGrenadiers עם LMG42 ופנזרשרק.

    שינוים בכלי הנשק:
    - הנשקים תוקנו, למשל הM1 גרנד יורה כמו נשק אוטומטי, ולא טוען אחרי כל יריה.
    * דיוק.
    *רתע.
    *נזק
    *טווח פיצוץ.
    *טווח ירי.
    *זמן טעינה.
    *תדירות טעינה.
    *התחממות של הנשק.
    - מרגמות ומכונות יריה בעלות צוות של 2 אנשים.

    שינויים בכלי הרכב:
    *מהירות הרכבים.
    *מהירות האצה ועצירה.
    *מהירות הפניה של הרכבים.
    *תדירות הירי.
    *חוזק השריון
    *חדירת השריון.
    *לכל הרכבים יש מכונת יריה (גם לSTUG).

    הסבר מערכות:
    -חיילים "חיים"
    לדוגמא:
    בחרתם את החולייה האהובה שלכם, ושידרגתם אותה עם BAR, כי אתם הולכים לרתק את האויב, שלחתם אותה למקום מסוים על המפה והיא:
    א)תלך, תוך תפיסת מקומות מחסה, ולא מתאבדים.
    ב)היחידה לא תלך למקום המדויק שבחרתם, אלא, למחסה בקרבת המקום שלחצתם.
    ג)בזמן לחימה, החוליה תנוע ממחסה למחסה, תוך הקדמות או נסיגה.
    ד)לפעמים החוליה לא תזוז אם המקום שאליו אתה שולח אותה "מסוכן מדי" (זה דבר ממש ממש ממש ממש מחרפן).
    ה)אתה שולט ביחידה כאילו אתה המפקד שלה, כדי שהיא תזוז, תפנה אותה למחסה כמו: "התקדמו למשאית".
    בנוסף, המערכת מבוססת על תנועה התקפית.

    - מלחמות שריון
    יש מערכת הסתברות בקרבות שיריון מה שעושה נזק ודיוק רנדומליים, זה לא אומר ששרמן ישמיד טייגר ביריה, אבל הוא יכול לעשות לו יותר נזק אם יהיה לו
    יריה טובה. כמו במשחק מבוכים ודרקונים.
    דוגמאות:
    הסיכוי של הM8 לפוצץ STUG:
    יריה ראשונה: 0%
    יריה שניה:5%
    יריה שלישית: 60%
    יריה רביעית: 100%.
    הסיכוי של טייגר לפוצץ שרמן:
    יריה ראשונה: 90%
    יריה שנייה: 100%.


    קישור להורדה ותמונות
    http://companyofheroes.filefront.com...75946x#1151648
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    Death Spirit אתה פשוט מלך המודים! לסימולטורים יש לך המון מודים ועכשיו גם ל-COH!?
    אתה מלך!
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    24.01.2007
    עיר
    תל השומר
    הודעות
    707
    שעילה קטנה- המשחק במעת שוואה? כידי להשקיע זמן?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    10.01.2007
    עיר
    ירושלים
    הודעות
    13,895
    גריזלי, לא הבנתי מה שאלת, בבקשה תנסח את שאלתך באופן ברור יותר.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    06.05.2007
    הודעות
    1
    אתה יכול לתת לי את המשחק אחי
    שתף ב-Google+

הרשמה