תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 27
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    טוב, אז ידוע שבקרוב יהיה שינוי גדול והמודול ישתנה לבלי היכר, אפשר להגיד.
    אז אם כבר משנים..

    יש לכם רעיונות כלשהם? בקשות מיוחדות?
    קחו כמה רעיונות.

    מערכת המוות טובה כמו שהיא? רוצים לשנות?
    מערכת המנוחה? זה יותר מדי מעצבן שצריך אוהל כדי לקבל יותר נקודות חיים?
    מערכת הריפוי - רוצים שיהיה יותר קל לרפא? יותר שימושים לכל משחה? ריפוי יותר חיים?
    הצעות לחפצים חדשים? חנויות? רוצים אפשרות לקנות שיקויים? חפצים חדשים? מגילות?

    תגידו מה שאתם רוצים!

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    06.02.2007
    הודעות
    354
    למרות שכבר אמרתי פעם, יהיה נחמד אם יהיו יותר מגילות
    חנות שיקויים גם לא תזיק בכלל
    לפי דעתי צריך גם להוסיף מוכרים נסתרים כאלה בכל מיני מקומות, שימכרו חפצים מיוחדים.
    ואולי איזה מקום למכור חפצים בקצת יותר מ50 זהב? :פ

    זה כל מה שעולה לי כרגע
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    צמחים נוספים להכנת משחות שירפאו לא רק HP, אלא גם מחלות ורעל. שיהיו כמה צמחים שגם אפשר לרקוח מהם רעלים או מחלות. אולי איזה מערכת הlifetool שתודיע מה הלבלב המקסימלי שהדמות שלך יוכלה להגיע.
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    רעיונות כלליים..
    כנסו קצת לפרטים.

    לא אוהבים את הקטע של מערכת החפצים? (מוצאים הרבה, מוכרים בקצת) תנו משהו יותר טוב. רעיונות! פרטים!

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    אני מאוד מאוד בעד מוצעים מעט מוכרים בהרבה.
    in my mind, חפצים קסומים תמיד היו משהו שאמור להיות נדיר וסופר קשה להשגה. גם שתהיה הפרדה בין חפצים קסומים לסתם חפצים טובים (masterwork לעומת enchanted).

    הצעתי את זה כבר פעם, למרות שלא פה, אבל אני חושב שיהיה נחמד איזה אייטם OOC (כפפות הכי מתאים לדעתי) שנותן לך weapon proficiency ומינוסים לAB כדי לאפשר בצורה פשוטה וחסרת פיטים להשתמש בנשק שאתה לא מאומן איתו ולהראות את התוצאות בצורה ריאליסטית. המינוס מD&D הוא 4, אבל תרגיש חופשי לשחק עם זה. גם נראה לי שלאקזוטיים זה צריך להיות קצת יותר.

    מערכות המוות והמנוחה מעולות.
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    ככה:
    משהו שאני כל כך אוהב בהלורה זה שזה Low Magic. אני מת על זה, זה מעולה, זה נותן משמעות וייחודיות לקסמים מיוחדים, במקום שכל אחד יסתובב עם משהו מטורף.

    אבל....

    1) אין גיוון. למשל, בחפצים המיוחדים של הנפח באלידן, כולם מוסיפים את אותה כמות של נזק ואש לנשקים.

    אפשר גם שלכל נפח תהיה התמחות שונה. לדוגמה, הנפח שבגאלאדאן יתמחה בנשקים שמסוגלים לעשות המון נזק, וזה יתבטא ב-Damage שלהם. למשל, יהיה אפשר למצוא הרבה נשקים עם:
    Damage Bonus: +1d6 Slashing Damage Bonus (בהתאם לנשק).

    לעומת זאת, הנשקים הקלים שבאלידן מאוד נוחים לאחיזה וכיוון שהם לא כבדים, אז מן הסתם יותר נוח לתקוף איתם, וזה יתבטא בבונוס ל-Attack שלהם. לדוגמה, יהיה אפשר למצוא הרבה נשקים עם:
    +3 Attack Bonus

    2) יש חפצים שפשוט נראים אקראיים, ולפעמים זה פשוט טיפשי, ואפילו מעיק. לדוגמה, יש גלימה שמוסיפה ל-Hide, אבל היא מותרת לשימוש רק ל-Halflings. אתם יודעים מה, אם רשום ב-Description של החפץ שזו גלימה קטנה, אני עוד יכול להבין. אבל אם ככה, למה Gnomes לא יכולים להשתמש בזה?


    גם בקשר לחפצים קסומים, אני מאוד רוצה שזה ישאר Low Magic. אבל:
    • שכמובן המפלצות יהיו בהתאם.
    • שיהיה הסברים ב-Description של החפצים, זה גם מאוד מוסיף לשרת עצמו, וזה גם נותן לשחקנים מושג על החפצים. ככה שאם יש חפץ עם, נגיד, +2 EB, וב-Description רשום שזה פשוט יצירה מאוד טובה של איזה נפח, ולא חפץ קסום, אז השחקנים ידעו להתייחס לזה בתור חרב לא קסומה אבל בכל זאת נורא איכותית.

    זה כל מה שעולה לי כרגע. אם אני אחשוב על עוד אני אוסיף.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    I X מבקש להוריד את ה-caps ברמה 20. לאפשר לעלות עד רמה 40.

    גם הוא וגם אני מבינים שזה לא ממש משנה כי לא יגיעו לזה, אבל בעיני זה אפילו עשוי למשוך עוד שחקן או שניים, כשרואים שהשרת עד רמה 40 ולא עד רמה 20.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    אני חושב שפאו יסכים איתי כשאני אגיד שאם אתה רוצה משהו אתה כנראה תצתרך ליצור את זה בעצמך. להתחיל עם descriptions למיליון דברים זה המון המון עבודה שאני בספק אם פאו ירצה לעשות. אבל אני חושב שהוא ישמח לקבל ממך אייטמים להכניס לשרת.
    אם אתה רוצה אני אוכל אולי לעזור לך לפעמים להכין אייטמים.
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    סבבה, יש מצב אני אתעסק בזה ברגע שאני אסיים את העבודה הזו. אגב, עוד שינוי:

    אני לא יודע אם המנטליות הזו נשארה עוד מהלורה הראשונה, עם העלילה המקורית של קוונדור, אבל למקרה שהיא כן:
    הלורה, כרגע, פשוט לא יכולה לעבור לכך שהשחקנים ישבו בנקודות מפתח, ושהם יהיו פוליטיקאים וכו'. זה יהיה כל כך מיותר וזה רק יפגע בשרת. למה?

    כי אין מספיק שחקנים.

    נגיד ואפילו היה מספיק שחקנים לכל נקודות המפתח, אתה לא יכול ששלוש-רבע מהשרת ישב בנקודות מפתח בעיר היחידה, פחות או יותר. פוליטיקה, ותפקידים חשובים בערים ובמוסדות וגילדות, מיועדים לשרתים גדולים, עם הרבה שחקנים, מה שאין להלורה. שרתים קטנים כמו הלורה צריכים להתרכז במודל יפהפה, מאוזן, ושמאפשר הרפתקאות מעולות. זה צריך להיות העיקר, הרפתקאות - אבל עם טעם, ועלילה, ושהשה"מים יעזרו לשחקנים.

    שלא תבינו אותי לא נכון, אני די בעד שיהיו מעט מאוד דמויות (יחסית לשרת) שישבו במקומות חשובים. למשל, מישהו יכול לעלות בסולם ולהגיע להיות המפקד של הצבא, או הראש של אחד ממעגלי הקסם ב-Silver Spire, ובמקרה הזה, השה"מים צריכים לעזור לשחקנים האלה מאוד ולהראות שלמעשים שלהם כן יש השפעה על העולם, לטוב ולרע. ושאר הדברים, פוליטיקאים ואנשים חשובים אחרים, יהיו בשליטת השה"מים, והשה"מים ישתמשו בהם כדי ליצור הרפתקאות לשחקנים, לקדם את העלילה, ולהראות שלשחקנים כן יש הזדמנות להשפיע על העולם.

    אבל בעיקרון, השה"מים לא צריכים לזרז תהליכים שיובילו לכך ששחקנים ישתלטו על העיר מבחינת תפקידים, כי זה גם עלול ליצור מצב שיש שחקנים שבאמת לא מתאימים לתפקיד. פתאום המפקד של הצבא של אלידן זה איזה שחקן שחושב שהוא חשוב כי הוא עסק ב-PG כל הזמן והגיע לרמה 20, והוא חושב שהוא צריך לפתוח במלחמה ב-Mondar בשביל האוצרות שלהם.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    אני מסכים על החרם הפוליטי. שונא כששחקנים הופכים לפוליטיקאים. ממש ממש שונא.
    זוכר מה קרה עם Syl? היא פשוט נעלמה ברגע שהיא קיבלה אחריות.
    ואל תגיד לי שזה כי השה"מים לא תמכו מספיק בעמדה שלה, כי השרת קטן מידי לזה. סורי, אבל אני יודע שלפחות אני כשה"ם לא הולך להשקיע מאמצים כדי להראות לשחק אחד בדיוק מה קורה בזירה הפוליטית-מדינית.
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    נכתב במקור על ידי Tulkas
    אני מסכים על החרם הפוליטי. שונא כששחקנים הופכים לפוליטיקאים. ממש ממש שונא.
    זוכר מה קרה עם Syl? היא פשוט נעלמה ברגע שהיא קיבלה אחריות.
    Syl לא הייתה פוליטיקאית, והיו לי עוד מטרות איתה. אני לא זוכר בדיוק למה היא נמאסה עליי, כנראה לא הצבתי לה מטרות מספיק טובות שיעזרו לי להמשיך איתה, והיא גם לא הייתה הכי בנוייה להלורה כי היא הייתה מבוגרת מדי ולא מספיק הרפתקנית, וגם באותה זמן ממש רציתי לשחק נזיר אז פתחתי את Ayn

    נכתב במקור על ידי Tulkas
    ואל תגיד לי שזה כי השה"מים לא תמכו מספיק בעמדה שלה, כי השרת קטן מידי לזה. סורי, אבל אני יודע שלפחות אני כשה"ם לא הולך להשקיע מאמצים כדי להראות לשחק אחד בדיוק מה קורה בזירה הפוליטית-מדינית.
    לא הבנתי מה ז'תומרת שהשרת קטן מדי לזה?

    ואגב, לא בכלל חשבתי על Syl בתגובה שלי מזה שהיא ניסתה להתקדם ב-Spire.
    אבל אני כן חושב שזה מאוד חשוב להראות מה קורה בזירה הפוליטית-מדינית בתור הש"ם, כי זה עשוי ליצור המון RP לשחקנים. בשרת אחר, לדוגמה, DM או שניים השקיעו באיזו עיר מבחינת עלילה, היו בה מהפכות וגירושים ושינויים אדירים, וזה פשוט התרחב כל כך הרבה עד שהשחקנים עשו אירועים של הסתננות לעיר, רצח המונים שם, פעולות טרור ולבסוף לרמה שכבר כל העולם במלחמה בגלל איזה פנאט אחד (ברשות DM) שהשתלט על העיר הכי חזקה בעולם. אז סליחה אם נראה לי ששה"ם יכול ליצור RP 'טיפה' יותר מעניין מההרפתקאות הרגילות של ללכת ולהרביץ לדברים, דרך הזירה הפוליטית-מדינית.

    אגב, אם אני נשמע עצבני, אני לא. אני סתם אנרגטי בכלל העבודה הזו במדעי החברה. אוהב אותך בן. תביא לי יזיזה.
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    טוב עזבו פה דיונים ארוכים, אני צריך הצעות ורעיונות

    חפצים: כן, יהיה דגש גדול בקשר לזה. אני הולך לעבוד קשה על הקטע הזה..
    אבל אם אתה רוצה חפצים עם תיאורים, תתחיל לעבוד. המייל שלי פתוח לכולם ומחכה לחפצים או כל דבר אחר שאתם יכולים להציע. אפשר גם להביא רק טקסט, שמתאר איזה סוג חפץ זה ומה התיאור שלו וכו' ואיזה בונוסים לדעתכם צריך להיות לו.

    אני מתכוון לעשות את כל החנויות מחדש.

    בקשר לתפקידי מפתח - חכו תראו מה אנחנו מכינים לכם.

    אני לא חושב שיש טעם לשנות את הרמה מקסימלית ל40, פשוט כי זה בלתי אפשרי כרגע להגיע לרמה הזו. לא מבחינת XP, אלא מבחינת המודול. זה יצרוך שעות רבות של עבודה כדי להתאים את המודול למעל רמה 20. אבל אני מבטיח לכם שאם השרת יחזיק מספיק זמן ושחקנים באמת ייכנסו ויהנו, זה יעלה.
    כנראה שבהלורה החדשה יתחילו ברמה 13.

    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    מה עם במקום RP XP, השחקן יקבל RP Tokens שהוא יכול לפדות אותם תמורה לכסף, ניסיון או לאגור אותם בשביל דברים מיוחדים?
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    נה. לא כרגע. אני מנסה להתמקד ביצירת אפשרויות לשחקנים, שיהיה מה לעשות, לאן ללכת וכו'.
    מערכת כזו לא רק שתגזול זמן יקר, גם ממש לא נחוצה וממש ממש לא תעזור לאף אחד, לא משנה כמה זה יכול להיות נחמד.

    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    נכתב במקור על ידי Flame of Udun
    נה. לא כרגע. אני מנסה להתמקד ביצירת אפשרויות לשחקנים, שיהיה מה לעשות, לאן ללכת וכו'.
    צודק. עדיפות ראשונה.
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    06.02.2007
    הודעות
    354
    טוב יש לי שאלה ובקשה.
    שאלה:
    אפשר ליצור חפצים להלורה גם בלי שיהיו לי את כל ההאקים מותקנים על המודול וכל הבלאגן הזה? כי יש לי רעיונות לכל מיני חפצים וגם את הכוח לכתוב להם תיאורים ולהשקיע בזה, אז רק תגידו ואני אתחיל לעבוד.

    דבר שני:
    שיפרתם את קסמי הזימונים של הקוסמים והדרואידים והכהנים וכולם וזה ממש טוב, רק שכחתם מדבר אחד: summon shadow. בתור מתמחה בקסמי אשליה, לקחתי את הקסם רמה 6 shades. אחד מהיכולות שלו זה summon shadow . אז זימנתי צל, ומה שקיבלתי היה shadow fiend רמה 7 עם 3 ab . תודה ממש XD
    אז תיהיה אפשרות להפוך את הזימון ליותר חביב?
    זהו בינתיים
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    כמה קוסמים או מכשפים יש כרגע? 2 מקסימום? מתוכם אחד ישתמש אי פעם בזימון צל.
    האם בשביל זה באמת שווה להשקיע בזימון מיוחד? זה לא פשוט להכין משהו כזה כמו שאתם חושבים.
    בהתחלה כשעשינו החלטנו לעשות רק מה שבאמת יש סיכוי שיצטרכו - זימונים רגילים. אחרי זה הוספנו זימונים שתלויים בקלאסים. יותר מזה לא יהיה.

    בקשר להכנת דברים להלורה - אפשר להוריד את המודול המיוחד שהכנו, כולל את כל ההאקים ומה שצריך ואפשר לבנות בו.
    http://hosted.vgames.co.il/nwn/Helor...ter_Module.rar

    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    04.01.2007
    הודעות
    15
    נכתב במקור על ידי Flame of Udun
    נה. לא כרגע. אני מנסה להתמקד ביצירת אפשרויות לשחקנים, שיהיה מה לעשות, לאן ללכת וכו'.
    מערכת כזו לא רק שתגזול זמן יקר, גם ממש לא נחוצה וממש ממש לא תעזור לאף אחד, לא משנה כמה זה יכול להיות נחמד.
    רועי היקר!

    הספרים של אמראנת' (אל היצירה) מכילים 10 כרכים עם רשימות של כל החומרים הנפוצים.
    חוץ מהשמות של החומרים, יש שם בערך מיליון ואחד רעיונות על מה אפשר לייצר מכל אחד מהם.

    אולי זו הזדמנות מצויינת להכין מתכונים נוספים למערכת הקראפטינג המצויינת שיתבססו על הספרים הללו? זה יכול לכלול שיקויים, מגילות, או בסיס לנשקים. תקרא אותם שוב, אני בטוח שתקבל מספיק רעיונות לעבודה עד מועד יציאת NWN3.

    חג שמח!
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    נכתב במקור על ידי Qwendor
    רועי היקר!

    הספרים של אמראנת' (אל היצירה) מכילים 10 כרכים עם רשימות של כל החומרים הנפוצים.
    חוץ מהשמות של החומרים, יש שם בערך מיליון ואחד רעיונות על מה אפשר לייצר מכל אחד מהם.

    אולי זו הזדמנות מצויינת להכין מתכונים נוספים למערכת הקראפטינג המצויינת שיתבססו על הספרים הללו? זה יכול לכלול שיקויים, מגילות, או בסיס לנשקים. תקרא אותם שוב, אני בטוח שתקבל מספיק רעיונות לעבודה עד מועד יציאת NWN3.

    חג שמח!
    לצערי בסוף לא תהיה מערכת קארפטינג בגלל חוסר הזמן שלי ושל ליאור
    מנהל קהילת Neverwinter Nights
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    04.01.2007
    הודעות
    15
    נכתב במקור על ידי Yuspean
    לצערי בסוף לא תהיה מערכת קארפטינג בגלל חוסר הזמן שלי ושל ליאור
    אפשר לעשות את זה הכי פשוט בעולם, במקום קראפטינג קלאסי לעשות את הכל דרך שיחות עם "אנשי מקצוע" - בגילדת הקוסמים, מקדשים, חורשות של דרואידים. אתה נותן להם את החפצים/חומרים + כסף והם נותנים לך בתמורה את מה שיוצא מזה.

    חוצמזה, יוחאי, מה זאת אומרת אין לכם זמן? תפנו זמן! :smiling:
    שתף ב-Google+

הרשמה