תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 3 מ 3
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.12.2006
    הודעות
    824
    הצד של וינס רוסו:


    האם היית מעריץ רסלינג בגיל ההתבגרות?

    כן, באותה תקופה היה את ארגון WWWF. כשצפיתי ברסלינג לראשונה תמיד התעניינתי בצד הבידורי. מייד התלהבתי מהאחים וליאנט וקפטן לו אלבנו. הייתי רק ילד, אך ידעתי איך הביזנס עובד. ראיתי דמויות שהיו גדולות מהחיים כמו ארני לאד וצ'יף ג'יי סטרונגבו. התחברתי לעסק, אך תמיד השקפתי על הנעשה מנקודת מבט בידורית.
    יצא לי לפגוש את ארני לאד ומאד התרגשתי. האחים וליאנט, ג'יי סטרונגבו ואפילו ברונו (סמרטינו) מאד הרשימו אותי. חלק מראיונותיו של ברונו היו פשוט מדהימים.

    ש: איך נכנסת לעסקי הרסלינג?

    היו לי 2 ספריות וידיאו בלונג איילנד. עזרתי לפרסם מתאבקים כמו ג'ייק רוברטס, דמולישן וברוטוס ביפקייק. הייתה תוכנית רדיו שעסקה ברסלינג. מנהל התוכנית הציע שאתחיל לפרסם שם. באותה תקופה העסקים שלי לא שגשגו במיוחד משום שבלוקבאסטר התחזקו מאד בפרובידנס. ידעתי שלא נשאר לי זמן רק בתעשיית סרטי הוידיאו. חשבתי ש(בתור אוהד רסלינג) יהיה טוב מבחינתי להיכנס לעסקי הרסלינג. התחלתי בדרך הזאת ובאמצעות תוכנית הרדיו.
    סגרתי את ספריות הוידאו והגשתי תוכנית רדיו משלי. התחיל להיגמר לי הכסף. לבסוף כתבתי ללינדה מקמהון מכתב מתוך ייאוש. היא פנתה אליי והתחלתי לכתוב עבור מגזין WWF.

    ש: איך הפכת לכותב של התוכניות?

    כשהתחלתי לעבוד, הייתי סתם כתב במגזין. הפכתי לעורך המגזין. הפכתי מעורך של מגזין לעורך של שני מגזינים. לאחר מכן התחלתי לכתוב פרומואים למתאבקים בהאוס שואוז. הייתי יושב על המחשב וכותב 100 פרומואים לשון, גולדאסט וכולם בעצם. עזרתי לוינס לפתח את הדמות של גולדאסט. כל הקטע הזה היה שלי. עברתי צעד אחר צעד ולמדתי את כל ההיבטים עד שלבסוף נתנו לי לכתוב את התוכניות. היו 2 בחורים שעבדתי איתם יותר מהשאר: שון מייקלס וגולדאסט. כתבתי את רוב החומר שלהם ועבדתי בצורה מאד צמודה אליהם.

    ש: האם היה מישהו ב-WWF שהיה קשה במיוחד לעבוד איתו?

    לא הייתי אומר שהיה קשה לעבוד עם מישהו. סטיב אוסטין היה בעייתי לפעמים משום שלא ידעתי איזה אוסטין אני עומד לקבל. היו תקופות שהיה כיף, אבל היו גם תקופות שהוא לא אהב את הבוקינג. זה היה האתגר הגדול ביותר.

    ש: האם מישהו אישר את החומר שכתבת או שהמילה האחרונה הייתה שלך?

    הכל עבר דרך וינס, אין ספק. ככל שעבדתי יותר, הגעתי למצב שכתבתי בעצמי את הפרומואים.

    ש: איך הסתדרת עם וינס?

    לא כולם יודעים את זה, אבל וינס וורקוהוליק (מכור לעבודה). הוא תמיד היה שם ראשון והלך אחרון הביתה. כשמישהו עובד כ"כ קשה, כולם בסביבתו רוצים לעבוד באותה דרך. מוסר העבודה שלו היה מיוחד במינו.

    ש: האם זה נכון שכמעט חתמת ב-WCW לפני שהתחלת לעבוד ב-WWF?

    לא. בזמן שעבדתי עם WWF, היו דיבורים עם WCW. בערך בתקופה של הניו וורלד אורדר. דיברתי עם אריק בישוף אבל לא יצא מזה כלום.

    ש: האם נהנית לעבוד עבור ביל וואטס בשנת 1996?

    אהבתי מאד לעבוד עבורו. אילולא ביל לא הייתי מקבל הזדמנות לכתוב, משום שבאותה תקופה הייתה המון פוליטיקה (גם כיום יש) בכל הנוגע לכתיבה. כשביל הגיע דיברנו והוא אהב את מה שהיה לי להציע. הוא נתן לי אפשרות לכתוב. אם ביל לא היה עוזר לי במובן הפוליטי, לא הייתי מקבל הזדמנות.

    ש: אנא ספר על הפגישה שבמהלכה ביקשת מהמקמהונים לעשות בוקינג.

    זה סיפור מעניין. לדעתי המוצר של WWF היה נורא בזמנו. T.L הופר, דה גון והאחרים היו רעים. בתור אוהד היאבקות זה היה קשה לצפייה. כשהייתי חלק מהחברה, היה אפילו יותר קשה לצפות בזה. הייתי אוהד רסלינג למשך כל חיי והייתה לי עבודה חלומית. WCW שיגרו את הסטוריליין של NWO, וזה היה פשוט חזק לאללה. ידעתי שהם עלו על משהו. דיברתי עם בישוף בערך בתקופה הזאת. ידעתי שאוכל לעזור ל-WWF וזה היה די פשוט. הם היו צריכים לעמוד בקצב של הזמן שחלף. ציבור המעריצים חי בשנת 1996, והם היו תקועים אי שם בשנת 1986..

    ניגשתי לוינס ולינדה ואמרתי: "אם אתם חושבים שאני מסוגל רק לכתוב את המגזין, זה בסדר אבל תאמרו לי כדי שאדע מה המעמד שלי". הם לא אמרו לי את זה. ביום שני הבא הייתה תוכנית של רו והרייטינג היה מאד מאד נמוך. ביום שלישי ישבתי במשרד והתעסקתי בעניינים שקשורים למגזין, כשלפתע קיבלתי שיחת טלפון מהעוזרת של וינס. היא אמרה שהוא צריך לדבר איתי וזה לא סובל דיחוי. היו לי כבר פגישות עם וינס, אבל אף פעם לא משהו בסגנון הזה. ניגשתי למשרד שלו ומסביב לשולחן ישבו שיין, פטרסון, פריצ'ארד, קורנט ועוד כמה אנשים. וינס החזיק את המגזין בידו. חשבתי לעצמי: "מה כבר עשיתי?". הייתי בטוח שהסתבכתי בצרות. וינס לקח את המגזין, זרק אותו על השולחן ואמר: "ככה התוכנית צריכה להראות!". הייתי בהלם. לא כולם בחדר אהבו אותי, אז המעשה הזה לא היה הדבר הכי טוב מבחינתי. וינס ידע שהשינוי חייב להתבצע. יש כאן בנאדם עם רעיונות מעניינים שלא מתבייש לומר את דעתו.

    ש: האם לדעתך וינס ידע שהוא עדיין חי בשנות ה-80?

    נראה לי שהוא ידע, אבל אני חושב שהוא לא אהב את עצם העובדה שאף אחד לא אמר לו את זה. כולם אמרו לו מה שהוא רצה לשמוע. ידעתי שוינס מספיק חכם כדי לדעת שזה לא מה שהוא צריך. יש לנו בעיה והרייטינג יורד מדי שבוע.

    ש: האם היו רעיונות שהצעת לוינס וגרמו לו להבין מה צריך להיעשות?

    זה לא מדע מדויק. היה לנו מוצר עתיק והיינו חייבים להתאים את עצמנו למה ש-WCW עשו בזמנו. הכל היה צפוי ונעשה בצורה מסוימת. כולם ידעו מתי תהיה התערבות. כולם ידעו מתי המתאבק יפספס את מכת הברך מהחבל העליון. אמרתי לוינס: "תפסיק לעשות הכל לפי הספר". בוא ננסה את הכיוון ההפוך. בוא נחדש כדי שלא יידעו מה עומד לקרות. ברגע שהם לא יודעים, אז יש להם סיבה לצפות מדי שבוע. השתמשנו בגישה שונה ואף אחד לא ידע מה עומד להתרחש.



    ש: מה היה האנגל הראשון שלך?

    כשהתחלתי לעבוד, היינו בשיאו של הקטע בין סטיב אוסטין לסאביו וגה. אוסטין היה הכוכב הראשון שהמריא בתקופה הזאת. הוא שם על עצמו אוזניות ונתן פרשנות ברו. הייתי אוהד שלו ב-WCW ולא חשבתי שוינס הכיר את הדמות שלו. וינס לא צפה ב-ECW. הוא לא צפה ב-WCW, אז לא היה לו מושג מי זה אוסטין. באותו לילה כשאוסטין חבש את האוזניות, אמרתי שהבחור הזה הולך להצליח בגדול. נתנו לו את הכלים וזה היה הדבר הראשון שהייתי מעורב בו.

    ש: עם אילו דמויות התעסקת פרט לאוסטין?

    גולדאסט היה דמות מצוינת יחסית לאותה תקופה. דמות תלת מימדית שאנשים לא מצליחים להבין גם כיום. עבדתי איתו ועם ואל וניס. ניסינו לפתח דמויות והמצאנו את אדג', כריסטיאן והברוד. עבדתי עם שון ונהניתי מאד.

    ש: האם היו רעיונות שלך שאחרים לא הבינו? אולי לא הבינו מה ניסית לעשות?

    בהחלט. במיוחד הרוד אייג'נטס (סוכני דרכים), משום שמעולם לא השתמשו בגישה כזאת. באחת מהתוכניות עבדתי עם פול ברר ואנדרטייקר. החבורה של הווארד סטרן היו שם והסתובבו ליד פול ברר. אתם בטח יודעים איך הם מתנהגים.. פול ניגש אליי ואמר: "אתה יודע מה? אתה פשוט יורק בפרצוף של כולם בביזנס הזה". זה שבר את ליבי משום שכיבדתי אותו. המספרים עלו שבוע לאחר שבוע וכולם ידעו שעלינו על משהו, אבל בהתחלה הם חשבו שיצאתי מדעתי.

    ש: האם היו רעיונות שניסית להוציא לפועל ולא יצאו אובר למרות שמאד האמנת בהם?

    לא עולה לי לראש כרגע משהו, אבל אני לא מנסה לקחת סתם קרדיט. ישבתי עם המתאבקים למשך זמן רב ודיברתי איתם. זיהיתי משהו אמיתי והגדלתי את זה פי מיליון. אם וינס רוסו יכול לגלם את וינס רוסו, אז זה יהיה אובר כי וינס רוסו אמיתי. אני גורם להם להאמין כי זה אני. אם וינס רוסו ינסה לגלם את ריק פלייר, יהיה קשה לשכנע את הצופים משום שאפילו אני לא מאמין לזה. צריך לקחת חלק מהאישיות שלהם ולהגדיל את זה.

    ש: האם נהנית לעבוד עם הרוק?

    פשוט נהדר. אמרתי זאת בעבר, אני אומר את זה עכשיו, וכנראה אומר זאת גם בעוד 10 שנים: לעולם לא יהיה שום מתאבק שיגיע לרמת ההצלחה של הרוק. לבחור הזה יש הכל. יכולות בזירה, אישיות מיוחדת, אבל הכי חשוב: אינטליגנציה. אני לא אומר שכולם טיפשים, אבל הרוק היה המתאבק הכי חכם שפגשתי אי פעם. בזכות האינטליגנציה שלו ויכולתו להבין את הביזנס, הוא הצליח להפוך לכוכב הגדול ביותר בהיסטוריה של הרסלינג. לא יהיה כוכב גדול יותר. קשה לי להאמין שיצליחו למצוא כוכב עם כל הכלים הללו.

    ש: האם נהנית לעבוד עם מיק (פולי)?

    הכי נהניתי לעבוד עם מיק והרוק. עבדנו על כל הקטע של רוק & סוק קונקשן. מיק פולי הוא האדם הכי טוב שתזכו לפגוש אי פעם. הוא לא השתנה למרות ההצלחה. פשוט גאון מבחינה קריאטיבית.

    ש: האם מערכת היחסים שלך עם המקמהונים התדרדרה בשלב כלשהו?

    לא חושב שהיה שינוי. אולי אני השתניתי. כשעבדתי עם וינס, הייתי יד ימינו לתקופה לא קצרה. עבדנו ביחד 24/7. וינס מקמהון היה ממוקם בסולם העדיפויות מעל למשפחה שלי, מעל לאשתי והילדים. זה מה שבחרתי. הייתה לי משימה וכ"כ רציתי לשנות את הביזנס, עד שמשפחתי ירדה למקום השני. לאחר מספר שנים כאלה, חייבים להגיע לנקודת שחיקה. כשמגיעים לנקודה הזאת, עלולים להישבר ואז מקבלים זווית ראייה שונה. מערכת היחסים לא השתנתה, אבל אני השתניתי ואז נוצר שינוי בלית ברירה.

    ש: אנא תאר את צורת הכתיבה ב-WWE.

    זה היה די פשוט בזמנו. הכל יותר מדי מבלבל כיום. כשאד פררה הצטרף, נהניתי לעבוד איתו. נהגנו להיפגש ושמענו את ג'רי ספרינגר ברקע. ישבנו והחלטנו לגבי הסטוריליינים של כל הדמויות בתוכנית. אני לא מדבר רק על אוסטין והרוק. אני מדבר גם על דילו בראון, אדג', כריסטיאן ובעצם כולם. היה לנו סיפור לכל דמות. כשיצאנו מהבית שלי לאחר 8 שעות, היה לנו סיפור לכולם. ביום לאחר מכן לקחנו הכל ונסענו לבית של וינס. הודענו לו מה אנחנו רוצים לעשות. הוא הוסיף את דעתו ואמר לנו מה כדאי לשנות. ברגע ששמעתי מה יש לו לומר, נסעתי הביתה. התיישבתי ליד המחשב וכתבתי את התוכנית. עד כדי כך פשוט. כיום יש וועדות. וועדה לרו, וועדה לסמקדאון. הרבה יותר מסובך. וועדות זה לא דבר שעובד. אני ואד ישבנו בחדר, אז היו רק 2 אנשים שמקבלים החלטות. עכשיו יש 5-6 אנשים וצריך להקשיב לכולם. זה לא דבר רע, אבל אחרי 10 שעות אולי עדיין לא הגיעו לאדג'. אולי לא הגיעו לדילו בראון, ואותם מתאבקים הולכים לאיבוד בתוכנית. זה לא מדע מדויק. ככל שזה יהיה יותר פשוט, כך תהיה יותר הצלחה.

    ש: האם הוספת התוכנית "סמקדאון" השפיעה על לוח הזמנים שלך?

    זה היה בערך הסוף שלי שם, משום שכתבתי את רו וחשבתי רק על רו למשך 24 ביממה. רציתי שכל תוכנית תהיה יותר טובה מקודמתה. לפתע הפילו עליי את סמקדאון ולא היה לי מושג שזה בא. פתאום הודיעו לי שיש עוד תוכנית. זה היה קשה. עכשיו צריך לרכז את כל המאמץ שהיה בתוכנית אחת, ולחלק את זה לשתי תוכניות. כעת צריך להמציא תוכנית שתהיה טובה באותה מידה. זה הכפיל לי את העבודה והוסיף לשחיקה. לדעתי זה היה רעיון גרוע. מספיק קשה לכתוב שעתיים של טלוויזיה, אז עכשיו צריך לכתוב 4 שעות? חשבתי שזאת טעות. כתבתי את שתי התוכניות אבל לא אמרתי לוינס שזה יותר מדי .לא פניתי אליו משום שהיה לי יותר מדי כבוד. לא יכולתי להאשים אף אחד מלבד עצמי. אם הייתי מבקש עזרה, סביר להניח שהייתי מקבל. צריך להבין שהתייחסתי למוצר ולדמויות כמו לתינוקות שלי. עצם המחשבה שמישהו אחר יכתוב עבור רוק ומיק הפריעה לי. לא הצלחתי לשחרר אותם. זה כמו שמישהו אחר יכתוב את "בוסטון פאבליק" במקום דייויד קלי.

    ש: האם וינס השתנה כשהחברה החלה להצליח? ואתה השתנית?

    הוא השתנה בכל מיני דרכים. כשהתחלתי לכתוב, הרייטינג היה נורא. הסכמנו להתראיין לכל מי שרק רצה כדי לקבל חשיפה. עכשיו סגרנו את הדלת בפני אותם אנשים. אני לא חושב שהשתניתי. באותו תקופה כתבנו טלוויזיה נהדרת. אם הרייטינג הגיע למספרים כמו 7.0 או משהו כזה, לא לקחתי לעצמי אפילו 2 דקות כדי ליהנות מזה. התרכזתי רק ברצון לגרום לתוכנית הבאה להיות טובה יותר. לא היה לי זמן להשתחצן או לקבל קרדיט. פשוט רציתי להמשיך. היה מאד קשה להתעלות משום שהתוכנית הייתה טובה במיוחד.

    ש: האם לא אפשרו לך לכתוב אנגלים מסוימים?

    היה לי ויכוח מתישהו עם וינס. היה סטוריליין לפני סורבייבור סיריס. המיין איבנט היה בין טייקר לאוסטין. הייתה נטייה לגרום לסטוריליין להיראות כאילו השניים מגיעים לקרב כחברים. וינס תמיד רצה לשמח את המתאבקים. לא הסכמתי. חשבתי שכדאי לכתוב סטוריליין שלפיו טייקר ואוסטין רצו לרצוח אחד את השני. שניהם היו כ"כ אובר והקרב היה במדיסון סקוור גארדן. לא נראה לי שבניו יורק רצו לראות אותם בתור חברים. היה לנו ויכוח די רציני, אך פרט לכך הסכמנו כמעט על הכל.

    ש: מה גרם לך לעזוב את WWF?

    מספר דברים. הייתי שחוק ובאשמתי. התחלתי להיות מוטרד ממספר דברים. מערכת היחסים שלי עם וינס לא הוגדרה כ"אב ובן", אך די הערצתי אותו. הפסקתי להרגיש כך והתחלתי לתהות האם באמת אכפת לו ממני, או שאני בסה"כ דרך להשגת מזומנים? זה לא כ"כ משנה כי הרי מדובר בעבודה ומקבלים כסף, אבל התחלתי לחשוב על זה. הלכתי לוינס ואמרתי לו שאני שחוק. וינס אמר משהו, והתחלתי לחשוב שאולי בכל זאת הפכתי למכונת מזומנים ותו לא. אמרתי לו שאני כמעט ולא רואה את הילדים שלי. הוא הסתכל לי לתוך העיניים ואמר בשיא האדישות: "אני לא מבין מה הבעיה. למה שלא תשכור אומנת וזהו?". כשהוא אמר את זה, חשבתי לעצמי: "הבנאדם לא שם זין עליי". השילוב של הכעס והשחיקה גרמו לי לחשוב שאולי הדשא של השכן ירוק יותר.



    ש: למה אד (פררה) עזב ביחד איתך ל-WCW?

    החלטתי לעזוב ל-WCW והם שאלו: "אתה חושב שאד ירצה להצטרף?". התקשרתי אליו. אד הרגיש הרבה יותר שחיקה ממני. הוא לא יכל להמשיך ככה. זו הייתה החלטה קלה עבורו.

    ש: מה הייתה תגובתו של מקמהון כשהוא גילה שעברת ל-WCW?

    הרבה אנשים אומרים שוינס רוסו עזב בצורה לא נכונה ולא מתאימה. באותה תקופה 2 הארגונים ניסו לשחוט את מתחריהם. לא היו "שבועיים התראה לעזיבה". נפגשתי עם WCW ביום שבת. הם רצו להיפגש שוב ביום ראשון. ידעתי שלא ייתנו לי לצאת משם מבלי לחתום על חוזה. חתמתי ביום ראשון בלילה. ביום שני בבוקר וינס ציפה לפגוש אותי. התוכנית (רו) הייתה כבר כתובה והכל היה מוכן. החלפתי רכבות ב-11 וחצי בלילה. הדרך היחידה שיכולתי להודיע לו הייתה באמצעות שיחת טלפון, ואני מתחרט על כך. התקשרתי אליו ואמרתי שאני עוזב. בחמש הדקות הראשונות הוא לא ידע איך להגיב. הוא חשב שזאת מתיחה.. הסברתי לו שזה אמיתי. וינס אמר לי שזאת הייתה שיחת הטלפון הכי גרועה שהוא קיבל אי פעם. גם כיום אני מצטער שזה התבצע כך, אך לא הייתה לי דרך אחרת.

    ש: האם חשת שנוצר אצלך סוג של חוב כלפי מקמהון משום שעזר לך להיכנס לביזנס?

    כן ולא. כשהתחלתי לכתוב עם וינס, הכל שם היה שיט מסריח. לא תהיה עוד תקופה בהיסטוריה שבמהלכה תזכו לראות את מיק פולי, הרוק, סטיב אוסטין ושון מייקלס על אותה במה ובאותו זמן. זה לא יקרה. אוסטין, הרוק ופולי שהיו שלושת האנשים הכי מוכשרים בהיסטוריה של הביזנס, כיכבו באותו ארגון ובאותה תקופה. היינו צריכים רק לספק להם סיפור והם רצו עם זה. זה הוסיף להצלחה שלי, אך גם נתתי למקמהון די הרבה. כשהצטרפתי לארגון, הרייטינג עמד בערך על 2.0. כשאמרתי שלום ולהתראות, הרייטינג עמד על 8.0. הייתי חייב להם יותר משיחת טלפון. אין ספק, אבל לא הייתה לי הזדמנות בזמנו.

    ש: האם חשבת שהחברה תתחיל לצנוח או להתרומם בעקבות עזיבתך?

    אמרתי לוינס שהם ימשיכו להצליח. המומנטום היה עצום. כולם הצליחו וידעתי שהם יוכלו לממש את המומנטום הזה למשך שנה לכל הפחות. לא ייבשתי את וינס. הרגשתי שהרייטינג לא יכול לעלות מעבר למה שכבר הגענו. ידעתי שעשיתי כל מה שניתן לעשות. שמתי לב שהמוצר של WCW נראה חרא, אז הייתה לי הזדמנות לגלות 2 דברים:
    א) האם אני מסוגל לעשות זאת שוב? (להציל חברה)
    ב) האם אני מסוגל לעשות זאת בלי וינס מקמהון?
    היה שם אתגר נהדר מבחינתי. ידעתי שוינס יסתדר בלעדיי לפחות בשנה הקרובה.

    ש: מבקריך טוענים שוינס רוסו הצליח ב-WWF משום שוינס מקמהון פיקח על הכל, ולולא עזרתו לא היית מצליח. מה יש לך לומר לגבי זה?

    זה מגוחך. באמת. מה שמטריד אותי זה שאני נותן קרדיט לכולם: אוסטין, רוק, החבר'ה באנדרקארד, טייקר ושון מייקלס. עבדתי עם חבורה מדהימה. נדהמתי מדי שבוע מהגאונות של וינס. הוא הצליח לחזות דברים מראש כל פעם מחדש. תמיד נתתי לכולם קרדיט, אבל אנשים לא מסוגלים לתת לי קרדיט. אין להם מושג איך המבנה נראה וממה נולד המוצר שהוצאנו החוצה.

    ש: האם וינס ניסה להחזיר אותך? האם המעבר מ-WWF ל-WCW היה קשה?

    הוא לא ניסה להחזיר אותי. היה לי חוזה וזהו. החלק הקשה במעבר ל-WCW היה שנאלצתי להכיר כמות לא מבוטלת של מתאבקים חדשים. נכנסתי לשם והיו 40 בחורים שלא הכרתי. ב-WWF פיתחנו את כל המתאבקים. אוסטין, פולי והרוק היו דמויות שבנינו. לא היו שם (ב-WWF) מתאבקים ותיקים שכבר נבנו. נכנסתי לחדר הלבשה עם ריק פלייר, רנדי סבאג' והאלק הוגאן. אני מסוגל לומר לריק פלייר מה לעשות? אך בדיוק אני אמור לומר להאלק הוגאן מה לעשות? זה היה קשה.

    ש: איך נראתה מפת הפוליטיקה כשהגעת ל-WCW?

    תמיד ניסיתי להתרחק מזה, כי שילמו לי כדי לכתוב את התוכנית הכי טובה שאפשר. עדיף שאחרים ישתמשו בפוליטיקה, כי אני לא מעוניין. אפילו מבחוץ היה ניתן לראות שלא חסרה שם פוליטיקה.

    ש: איך התמודדת עם כל האגו והפוליטיקה שם?

    ראיתי את כל הפוליטיקה שם במו עיניי, וידעתי מה נאמר עליי מאחורי הגב. הפילוסופיה שלי הייתה כזאת: אם הבחור ששכר אותי היה טיפש מספיק כדי להיות מושפע מהפוליטיקאים, אז שהפוליטיקאים והוא יכתבו ביחד את התוכנית. בסופו של דבר, הוא יקבל את מה שמגיע לו. ידעתי שמנסים לקבור אותי, אבל זה לא השפיע עליי משום שידעתי שההחלטה נתונה בידיים אחרות.

    ש: מי עזר לך כשהגעת לשם? ומי היה נגדך מבחינה פוליטית?

    טד טרנר עזר לא מעט. קווין (נאש) ואד (פררה) עזרו לי הרבה. בקשר לאלו שהיו נגדי, אני לא רוצה לנקוב בשמות אבל היו אנשים שפעלו נגדי. לא כ"כ קשה לנחש מי אלה, אבל ידעתי שהפילוסופיה שלי תשתלם. אם הם רוצים לנצח, שיבושם להם. שישבו בכסא שלי וינסו לעשות את עבודתי. הם יצטרכו להוכיח את עצמם. לא הייתה לי שום בעיה להפסיד בפוליטיקה, משום שהזמן יעשה את שלו ואותם אנשים יצטרכו לספק את הסחורה.

    ש: איך הסתדרת עם פלייר, סבאג' והוגאן כשהגעת לראשונה?

    לא היה אמון בינינו. הם לא סמכו עליי ואני הייתי מאד חשדן כלפיהם. ככה הביזנס עובד. כולם מאד פרנואידים ולא מאמינים למה שאתה אומר להם. אי אפשר לבסס מערכת יחסים עם אנשים שכבר מבוססים היטב אצל אנשים אחרים. הם נמצאים בביזנס 15-20 שנה וזה לא משנה אם אתה וינס רוסו או רוב פיינשטיין. זה היה קשה.

    ש: מה היו מטרותיך כשהצטרפת ל-WCW?

    להחזיר אותם לאותו מקום שהיה שייך להם בעבר. כשהגעתי לשם (WWF) הרייטינג היה 2.6. ל-WCW היה רייטינג של 6.0 ו-7.0. המטרה שלי הייתה להחזיר אותם למצב הקודם.

    ש: מה בדיוק קרה עם האנגל של סטייסי קיבלר וההיריון?

    דייויד וסטייסי היו אמורים להתחתן. ריק פלייר היה אמור לגלות שאני אביו של התינוק. ריק פלייר איים שיספר לדייויד, והוא ירצח אותי. פלייר לא ידע שהיה לי מידע משלי. אני גיליתי שפלייר היה אביה של סטייסי (הערת המתרגם: איזה רסלקראפ!!! ). היה איזשהו לילה בבולטימור שפלייר ניהל רומן עם מישהי וסטייסי נולדה בעקבות זה. עכשיו נוצר מצב שסטייסי (בתו) מקיימת יחסי מין עם דייויד (בנו) למרות שהם אחים. זה היה הכיוון.

    ש: כשג'ושין לייגר הגיע לארגון, באחד מהקרבות על אליפות IWGP היה שימוש בבקבוק טקילה לקראת סיום הקרב. של מי היה הרעיון הזה?

    שלי. באותה תקופה היו כ"כ הרבה קרבות גימיק. הכל כבר נעשה. זו הייתה דרך אחרת להוציא לפועל קרב גימיק. לדעתי זה היה מבדר. אנשים אומרים: "הוא גזען" וכו', אבל בסה"כ רציתי למצוא דרך מקורית לבדר.

    ש: מבקריך אומרים שהיית צריך לאפשר למתאבקים הנהדרים הללו פשוט לתת קרב טוב וזהו.

    לכל אחד יש דעה וזה בסדר, אבל זו דעתי: אם אתם רוצים לראות רק רסלינג, לכו לבי"ס תיכון או קולג' הקרוב למקום מגוריכם. תוכלו לראות קרבות שיימשכו 20-30 דקות וייכלל בהם רסלינג טוב ואיכותי. כשאני צופה בטלוויזיה, אני רוצה שיבדרו אותי. זאת הפילוסופיה שלי. אני רוצה שתמצא לי אוהד היאבקות שלא ראה כבר את כל המהלכים האפשריים. יש מתאבקים טובים יותר וטובים פחות, אבל ראינו כבר הכל. כך אני רואה את הדברים.



    ש: האם שיתופו של אד פררה בתוכניות של WCW היה הרעיון שלך?

    זו הייתה דמות מבדרת. אתם לא מבינים, אז אסביר לכם. הפילוסופיה שלי עובדת ככה: כשאתה במקום הראשון, אז המקום השני לא קיים. כשאתה במקום השני, אז אתה חייב לעשות כל מה שביכולתך כדי להגיע למקום הראשון. אתה רוצה שידברו עליך. זאת הסיבה ששלחנו את DX לאטלנטה כשעבדתי ב-WWF. אם אד פררה עושה פרודיה על ג'ים רוס, וכולם אומרים "איך יש ל-WCW אומץ לעשות דבר כזה?", אז האנשים מדברים על המקום השני וזאת כל המטרה. הדמות של אוקלהומה הייתה מבדרת בעיניי וגרמה לאנשים לדבר עלינו. אני מוכן להתנצל בפני ג'ים רוס אם הוא נפגע. בזמנו הייתה תחרות רצינית ומלחמה על כל פיסת רייטינג. רצינו שאנשים ידברו עלינו.


    ש: למה נתתם למדוסה לזכות בתואר הקרוזיירוייט?

    זה בידור. האם מעריצי הרסלינג "הטהור" מסכימים עם זה? ברור שלא, אבל אני לא מחפש את הרסלינג הטהור. המשימה שלי הייתה לגרום לכמה שיותר זוגות עיניים לצפות בתוכנית הטלוויזיה. על זה שילמו לי. לרוע המזל, לא נצליח לגייס את כל זוגות העיניים הללו עם רסלינג נטו. זה לא יקרה. שכרו אותי כדי לייצר רייטינג, וניסיתי לגרום לגבר בן 60, אישה בת 30 ונער בן 20 לצפות באותה תוכנית. ניסיתי לעשות כל מה שאפשר כדי להשיג צופים. זאת העבודה שלי ועבור זה קיבלתי כסף.

    ש: האם ניסית להוסיף כמה שיותר בידור למוצר?

    בוודאי שכן. הסגמנט שקיבל הכי הרבה רייטינג כשהייתי ב-WWF היה של "This is your life" עם מיק פולי והרוק. למחרת קטלו אותי. אמרו שוינס רוסו "הורג את הרסלינג". הסגמנט הגיע לרייטינג של 8.4! 8,500,000 אנשים צפו בתוכנית הזאת. האם יש לך מושג איזו השפעה הייתה לתוכנית על הביזנס? האנשים האלה היו צריכים לנשק לי את הרגליים, משום שכרגע 8 מיליון אנשים צפו ברסלינג. עבורי זה כל מה שחשוב, אבל יש חבורות של מעריצי היאבקות באינטרנט. הם דואגים רק לעצמם ולמה שהם אוהבים. אתה יודע מה? זה לא קשור אליך. זה לא קשור אלי. זה קשור להמונים. אם 8 מיליון אנשים צופים בתוכנית שלך, אין יותר טוב מזה.

    ש: מה היו הסיבות להיל טרן של גולדברג?

    עשיתי בוקינג בזמנו ונפלתי לתוך מצב שלגולדברג הייתה סדרת ניצחונות של 800-0... רציתי שמישהו יסביר לי דבר אחד לאחר הבנייה המטורפת הזאת: מה נעשה איתו עכשיו?! הוא ניצח וחיסל את כולם. הוא היה אלוף, אבל מה נעשה עכשיו עם ביל גולדברג? עד כדי כך פשוט. הדבר הכי ברור שניתן היה לעשות זה להפוך אותו להיל, וזה מה שעשינו. הוא לא רצה לעשות את זה, וזאת כנראה הסיבה שהרעיון נכשל. אם המתאבק לא רוצה לעשות משהו, זה לא יעבוד. הוא לא רצה לעשות את זה וכנראה הייתי צריך לוותר על הניסיון הזה. לא היה לי מושג מה לעשות עם הבחור הזה.

    ש: איך הסתדרת עם ריק פלייר בתקופה הזאת?

    לדעתי הייתה לנו מערכת יחסים טובה למרות חוסר האמון בהתחלה. אולי הוא יאמר משהו אחר, אבל לדעתי הייתה לנו מערכת יחסים לא רעה. האנגל שלנו היה מבדר. היה נדמה שהוא בקטע ונהנה מזה. זה היה כבוד עבורי לעבוד איתו.

    ש: בזמנו היה אנגל שבמהלכו גזרת את שיערו של ריק פלייר. האם היה עדיף שמישהו אחר יעשה את זה?

    זה היה הרעיון של ריק. אתה באמת חושב שאני אבוא לריק ואומר לו: "אני אגזור לך את השיער"? ריק ניגש אלי והציע שאני אעשה את זה ולא אחד מהמתאבקים. ניסיתי לייצר רייטינג ועצם הרעיון שמישהו עלוב כמוני יגזור לו את השיער, רק אמור להוסיף לו רצון לרצוח אותי.

    ש: למה הפכת לדמות טלוויזיונית? מה הייתה המטרה?

    זה היה הרעיון של אריק (בישוף). כשאריק הגיע ועבדנו ביחד, הוא הציע את זה והייתי מוכן לעשות הכל כדי לעזור ל-WCW. הסכמתי לנסות. לדעתי זה היה רעיון טוב משום שידעתי שאוכל לגרום לאנשים לשנוא אותי. ידעתי שאוכל לייצר היט. רציתי להסתובב עם מתאבקים, ושההיט שלי יועבר אליהם. רציתי להוציא אותם אובר. זו הייתה המטרה שלי. לא רציתי להגיע להוליווד או משהו כזה..

    ש: אנא הסבר לנו את כל הסיפור של דייויד ארקט.

    זה מדהים אותי לדעת שעדיף לשמוע את האמת ממקור ראשון. אם אני משקר, אין לי בעיה שיפגע בי ברק כאן ועכשיו. דייויד ארקט היה בבניין והיה כבר בוקינג לתוכנית. טוני שיאבונה ניגש אלי. הוא אמר לי: "אני אציע לך משהו. מה לדעתך יקרה אם דייויד ארקט יזכה בתואר העולמי של WCW?". כשטוני אמר את זה, נפקחו לי העיניים משום שמעולם לא שקלתי את זה. המחשבה לא עברה במוחי. אמרתי לו: "מה?". הוא אמר: "אולי דייויד יזכה איכשהו בתואר?". היה קרב זוגות ובישוף היה חלק מהקרב אז ארקט לא היה חייב להיות מתאבק. זה קרה בתקופה שהיינו צריכים שידברו עלינו. זה יכול להיות טריק תקשורתי מעולה. נוכל לקבל אחלה פרסום. עכשיו ועדת הבוקינג (שמנתה 10-15 איש) התכנסה שוב. הצעתי את הרעיון שקיבלתי מטוני. כולם בחדר הזה חושבים שהרעיון מצוין. לא היה בנאדם אחד בחדר שאמר: "וינס, השתגעת?". כולם היו לגמרי בעד הרעיון. הוועדה הורכבה מבישוף וכל מיני סוכני דרכים. החלטנו ללכת על זה.

    אנשים לא מסתכלים על זה מההיבט הבידורי, אלא רק מכיוון הרסלינג. למחרת הייתה תמונה של דייויד ארקט עם אליפות WCW בעיתון USA - Today. לא פחות ולא יותר. אם DDP היה זוכה בתואר, אז התמונה שלו לא הייתה מגיעה לעיתון. בשבוע לאחר מכן, קורטני קוקס, קורט ראסל וכל מיני כוכבים אחרים צילמו פרומו עבור WCW ללא תשלום. המטרה הושגה:כולם התחילו לדבר עלינו. כולכם מוזמנים לשנוא אותי על זה, אבל הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר גם היום או מחר. אני לא מצטער. זה עבד והשיג את המטרה. כל מי שחושב שהמתאבקים באמת זוכים בחגורה, ויש להם קרב אמיתי וכל זה, טועה לגמרי. אני נמצא בביזנס 10 שנים ומעולם לא ראיתי שמישהו זכה בתואר כלשהו. ראיתי שנתנו למתאבקים את התואר, אבל אף אחד לא באמת זכה.



    ש: האם זה פגע בחברה משום שמעריצי הרסלינג "הטהור" התרגלו לכך שמתאבקים מחזיקים בתואר?

    אני אגיד לך משהו. ישנאו אותי על זה ויצטטו את המשפט בכל האתרים.. כל עוד ש"רסלינג" כלול בשם הארגון, אנשים יצפו בתוכנית. או שהם יצפו ויתלהבו, או שהם יצפו ויגחכו. אולי הם יצפו ויגידו: "איזה אידיוט הוינס רוסו הזה". כל עוד שהמילה "רסלינג" קיימת, לא נאבד מעריצים.

    ש: למה נתת לעצמך את התואר של WCW?

    ניסיתי להדהים את כולם. רציתי לגרום לאנשים לדבר. התואר לא היה צריך להיות מסביב למותניי. לא רציתי שהתואר יהיה שם. כולם מדברים על זה שרוסו האגו מניאק נתן לעצמו את החגורה. עשינו את זה כדי לייצר הייפ ולהעביר את התואר למישהו אחר.

    ש: מה ההסבר שלך לירידת הביירייטס של WCW?

    בוא נדבר על ההיסטוריה. בתוכנית האחרונה לפני שוינס רוסו הגיע, ברט ובנואה התמודדו זה מול זה. הרייטינג של התוכנית היה 2.6. הגעתי וכתבתי את התוכנית למשך 3 חודשים. לאחר 3 חודשים הרייטינג עמד על 3.5. בשלושה חודשים העלינו את הרייטינג כמעט בנקודה שלמה. בשלב הזה הפוליטיקה עשתה את שלה ווינס ורוסו הלך הביתה. לאחר 3 חודשים התקשרו אלי ואמרו לי לחזור. אתה יודע מה היה הרייטינג? שוב פעם 2.5. אי אפשר לעשות הכל מחדש ברגע אחד. קפצנו באחוז שלם תוך 3 חודשים. אשמח אם מישהו יבדוק בארכיון את המספרים. הם קראו לי לאחר שאיבדנו את האחוז הזה. כמה אנשים איבדנו בשלושת החודשים הללו? היה לי חוזה עם WCW לשנתיים. מתוך שנתיים שלמות כתבתי טלוויזיה רק למשך 9 חודשים. כש-WCW ירדו ברייטינג, וינס רוסו ישב בבית עם זעזוע מוח. לא כתבתי כלום ולא הייתי בקשר עם אף אחד. כ"כ קל להצביע עליי, אבל זה מתסכל כשאנשים לא מכירים את המספרים האמיתיים.

    ש: מה גרם לך לעזוב בפעם הראשונה?האם העובדה שרצית את טנק אבוט כאלוף WCW פגעה בך מבחינה פוליטית?

    רק בגלל פוליטיקה. ידעתי מה קורה ונתתי לזה לקרות. לאחר שלושה חודשים הם קראו לי. הנזק כבר נגרם. זה לא קל לחזור ככה. קודם היה לנו מומנטום. לאחר מכן התקרבנו לאירוע גדול. קיבלתי שיחת טלפון ביום שישי (יומיים לפני האירוע). היו לי תוכניות עבור ברט הארט. ראיתי כוכב ענק ב-WWF שעבר ל-WCW והפך למידקארדר. רציתי לתת לו פוש. כתבתי חומר עבור ברט לקראת האירוע, אבל קיבלתי טלפון ואמרו לי שיש לו זעזוע מוח. הוא גמור. ברט היה האלוף באותו זמן. קיבצנו מחדש את הוועדה, וניסינו לגבש רעיון של בטל רויאל עם 30 מתאבקים. רצינו שסיד יישאר אחרון והמתאבק שייכנס לזירה כמספר 30 יהיה טנק אבוט. בוא נסתכל על זה בצורה מציאותית: נניח שאני סיד. שרדתי קרב עם 30 מתאבקים ונשארתי האחרון בזירה. פתאום נכנס מתאבק רענן לזירה, אז יש סיכוי שהוא יפגע בי פעם אחת ויעיף אותי מעל לחבל העליון. זה היה לא צפוי. האם הוא (אבוט) היה מוכן לזה? בולשיט. יכולנו לתת את התואר לאחר שבוע למישהו אחר, אבל לפי אפקט ההפתעה כולם חשבו: "פשש, אבוט לא היה אמור לזכות בתואר!". לבסוף הפוליטיקה נכנסה לתוקף ואתם יודעים מה קרה.

    ש: מתי הבנת ש-WCW נמצאים בדרכם לקראת שקיעה בבוץ עמוק?

    בשבוע הראשון שלי שם. בשבוע הראשון אמרתי לעצמי: "מה לעזאזל עשית?". ידעתי שאצטרך להיות אלוהים בכבודו ובעצמו כדי לכתוב את התוכנית הזאת. זה היה בלגן.

    ש: האם היו דברים שלא נתנו לכם לשדר?

    כן. אני יודע מה מותר לשדר ומה לא. ראיתי מעט טלוויזיה בחיי.. השתגעתי לפעמים מהדברים שלא נתנו לנו לשדר. דוגמא: רודי פייפר היה בתוכנית. היו אמורות להיות שם 3 נשים שמנות. פייפר היה אמור לצחוק עליהן. לא הרשו לפייפר לצחוק על בעיית המשקל שלהן, משום שמישהי בקהל (עם בעיות משקל) אולי תיפגע. זה היה מגוחך. הול ונאש לא הורשו לשתות בתוכנית (הערת המתרגם: באמת נראה לכם שזה מה שיעצור את הול?), אבל הרשו להם להתמסטל מסירופ לשיעול. אתה מנסה לכתוב ועכשיו אין לך מושג מה מותר לעשות. אמרתי להם שייתנו לי את הספר שלפיו הם עובדים, וכך אוכל לדעת בדיוק מה מותר לכתוב. הם לא הסכימו כי משנים את החוקים מדי שבוע. כתבתי את התוכנית כל שבוע, ולא היה לי מושג מה תהיה הבעיה שלהם עם התסריט.

    ש: האם זה נכון שניסו לרסן חלקים רבים מהבוקינג שלך?

    הפוליטיקה הייתה בשיאה. לא אנקוב בשמות, אבל אספר בערך מה קרה. בנובמבר העברתי את כל המשפחה שלי לקונטיקט. ב-10 לינואר קיבלתי פתאום טלפון ואמרו לי שהם משנים כיוון. האם אתה מדמיין מצב שתעביר את כל משפחתך למקום מסוים, ולאחר 5-6 שבועות יודיעו לך שמשנים כיוון??? זה היה פשוט מקרה נורא עבור משפחתי. לא ידעתי איך להסביר להם את זה. הפוליטיקה מסביבי חגגה מדי יום ביומו. תמיד אמרתי ואומר זאת שוב: תנו לאנשים האלה לשלוט.

    ש: למה באף באגוול לא נהיה אובר כפי שציפית?

    חלק מהמתאבקים ששייכים לביזנס כ"כ הרבה שנים, מקובעים על דרך מסוימת. כשמישהו בא ומנסה לעדכן את דמותם עבור שנת 2000, זה לא הולך. בביזנס הזה כולם דואגים לעצמם. קוראים לפעמים על חבורות בחדרי הלבשה, אבל אין דבר כזה. כולם דואגים לעצמם. כולם פרנואידים וחושבים שמנסים לדפוק אותם. באף באגוול היה רק חלק מזה, ומדובר בצד של הביזנס שאנשים לא מכירים.


    ש: איך הגעת ל-TNA?

    לאחר ש-WCW פשטו רגל, פתחתי חנות בג'ורג'יה. אין לכם מושג איך זה לנהל עסק כשכולם יודעים שאתה וינס רוסו. דיברו איתי על רסלינג כל יום וכל היום. הגעתי לנקודה ששאלתי את עצמי: "מה אני עושה כאן?". צפיתי קצת ב-WWF. כשעזבתי את הארגון, השארתי להם את הבייבי שלי והם הפכו את המוצר למשהו בלתי ניתן לצפייה עבורי. התקשרתי לוינס וחשבתי שאולי כדאי לחזור כדי לשפר את המצב. הדברים לא הסתדרו משום שכבר היו הרבה כותבים. וינס רצה שאהיה יועץ ולא ממש הייתי מעוניין. ג'ף (ג'ארט) התחיל את כל העניין של TNA והייתה לי אפשרות להיות מעורב שם.

    ש: האם זה נכון שחלק מהסוכנים, טריפל אייץ' ואנדרטייקר לא רצו שתחזור?

    אני יודע שאנדרטייקר לא רצה שאחזור. אם פגעתי בו, אני מתנצל. אין לי מושג מה עשיתי אבל אני מתנצל. טריפל אייץ' אמר דברים כמו: "הוא חושב שיבוא לכאן, בלה בלה בלה, אנחנו משפחה" וכו'. הוא חושב שחדר ההלבשה של WWE נחשב למשפחה? האנטר צריך לשמוע את הדברים שאני שומע. זאת לא משפחה. כל מה שרציתי זה לעזור. ראיתי את הבייבי שלי בזמן הפיכתה למשהו בלתי נסבל. כששמעתי את מה שאנדרטייקר וטריפל אייץ' אמרו, חשבתי לעצמי: "יש לכם את כל התשובות. אתם לא צריכים אותי".

    ש: האם חשבת שמתכונת ה-PPV ב-TNA תצליח? מה חשבת על הארגון?

    כן, ציפיתי שזה יצליח אם המוצר ייראה אחרת מ-WWE. זה לא מה שקרה. חשבתי ש-TNA יהפכו ל-PPV שלא רואים בטלוויזיה. עירום קטן פה ושם. לא בחורות ערומות שמתגלגלות על הרצפה, אבל שפה יותר חדה ומעניינת. שונה מ-WWE. זה מה שציפיתי שיקרה.

    ש: האם הכוח שלך ב-TNA נחלש בהדרגה או בבת אחת?

    קשה לי לענות על זה כי אני לא מתעסק עם דברים כאלה. הייתי באטלנטה ולא התערבתי בכל מה שקרה שם.

    ש: האם מערכת היחסים שלך עם משפחת ג'ארט השתנתה במהלך עבודתך ב-TNA?

    ג'ף הביא אותי במטרה לכתוב. זה לא קרה. לא כעסתי כי הוא היה חבר שלי ורציתי לעזור לו. אין חברים בביזנס הזה, אבל חשבתי שג'ף חבר אמיתי ורציתי לעזור. התפקיד שלי היה שונה ממה שציפיתי. מערכת היחסים שלנו ניזוקה וחבל. אנשים שמבקרים את הביזנס לא יודעים על מה הם מדברים אלא אם כן הייתה להם איזושהי תקופה שם.

    ש: מה דעתך על TNA כיום? האם הם יצליחו בעתיד?

    הם לקחו את ההזדמנות ורצו עם זה. החברה שמחזיקה אותם ידועה כמצליחה מאד. אין לי אפילו מושג למה הם השקיעו בארגון הזה. הכל תלוי במה שהחברה רוצה להשיג. אני שמח מאד שיש להם חוזה קבוע בספייק TV.

    ש: למי היה שייך הרעיון של הבאת טוני שיאבונה לאנגל עם מייק טניי?

    זה היה רעיון שלי. טוני חבר שלי. חשבתי שיהיה לו מקום בביזנס. לא ידענו בדיוק מה יהיה האנגל.

    ש: האם נפגעת מהרמיזות שלפיהן הייתי אחראי למותו של אוון הארט?

    זה שבר את ליבי. הייתה לי מערכת יחסים מאד קרובה עם אוון. בעסקי הרסלינג מותר לכולם לומר מה שהם רוצים. זה היה אחד מהלילות הנוראיים בחיי. אף אחד לא באמת הצליח לעכל את מה שקרה באותו ערב.

    ש: אנשים רבים טענו שאתה עובד בצורה נסתרת עבור TNA.

    אין לי כרגע שום קשר קריאטיבי לארגון. אני מעורב בהוצאת המשחק, אבל זו לא התוכנית שלי.

    ש: האם היו לך רעיונות שנדחו ב-TNA?

    הכל תלוי בפילוסופיה. אני חושב אחרת מהם. אם יושבים בישיבת צוות קריאטיבית ויש חיכוכים, אז זה בזבוז זמן. זמן שאין לנו. עדיף להשקיע את הזמן הזה בניסיון לשפר את התוכנית ככל האפשר. ברגע שהבנתי שזה המצב, העדפתי לזוז הצידה ולתת להם להחליט בעצמם.

    ש: מה TNA צריכים כדי להתקדם בביזנס?

    הם צריכים להמשיך להיות משודרים בטלוויזיה. הרייטינג מאד חשוב.

    ש: האם היה אי פעם מקרה שנגמרו לך הרעיונות?

    לא ממש. מה שכן, הייתה נקודה ב-WWE שהבנתי שאין דרך להגיע יותר גבוה. כשסמקדאון נולדה, ידעתי שהגענו לשיא.

    ש: למה אתה לא נותן בוקינג לקרבות ארוכים בד"כ?

    לצעירים של היום אין סבלנות. יש להם כ"כ הרבה אפשרויות. כשצופים בטלוויזיה אפשר לזפזפ. ברגע שהצופה משתעמם, הוא עובר לערוץ אחר ויכול להיות שלא נראה אותו יותר. ברגע שקרב היאבקות מתחיל, אוהד ההיאבקות הממוצע רוצה כבר לדעת איך הקרב ייגמר. אם יהיה קרב של 20 דקות, בשנייה שהצופה ייתקל ברסטהולד הוא יקליק בשלט וייעלם. זו לא דעתי, אלא עובדה.

    ש: אז מה בעצם שונה באירועי PPV? יש שם קרבות ארוכים יחסית.

    זה שונה. במקרה הזה אנשים משלמים כדי לראות היאבקות. אני לא בטוח שהם רוצים לראות את זה בטלוויזיה. לפעמים אני צופה בקרבות וחושב שזה יותר מדי.

    ש: האם אתה מתייחס לאוהדים באינטרנט?

    חשוב לי לציין שאין להם מושג על מה הם מדברים. עד שלא הייתם חלק מחדר הלבשה, אתם פשוט לא יודעים מה קורה שם. יש כ"כ הרבה אלמנטים שלא מפורסמים בתקשורת, אז אין לאף אחד דרך לדעת מה באמת מתרחש. אני מתייחס למה שהם אומרים, אבל הם לא ממש מתים עליי. איך יכול להיות שהם לא אוהבים אותי, אבל אף אחד מהם מעולם לא ישב לדבר איתי? אף אחד מהאוהדים לא התקשר אליי או דיבר איתי, אבל הם יודעים ה-כ-ל עליי. למרבה הצער, המוניטין שלי מעוצב ע"י האנשים האלה.

    ש: מה פילוסופיית הכתיבה הכי חשובה שלך?

    הדבר הכי חשוב שיש לי לומר: "אל תזלזלו באינטליגנציה של האוהדים". ברגע שתעשו זאת, הצופה פשוט יברח. יש לי שני ילדים בני 13 ו-16 שצופים בתוכניות היאבקות וצוחקים. זה ילדותי מדי בשבילם.. רמת הכתיבה כרגע מיועדת בערך לגילאים 10-12. הסיבה שהאוהדים בורחים היא משום שמזלזלים בהם. בעולם הרסלינג קורים דברים שלא יקרו גם בעוד מיליון שנה בעולם האמיתי. ראינו את המלחמה בעיראק, ועכשיו אתם זורקים עלינו משהו כ"כ מזויף במטרה למכור לנו את זה כאמיתי? ככל שתעליבו את האוהדים, רק תמשיכו לאבד צופים.

    ש: האוהדים חושבים שאתה זלזלת בהם כשהפכת את דייויד ארקט לאלוף. הוא אפילו לא מתאבק.

    בגלל זה הוא לא ניצח מתאבק. הוא ניצח את בישוף. אריק "התעלף" וארקט נשכב עליו. אילו ארקט היה מנצח מתאבק, אז זה היה נחשב לזלזול.

    ש: האם יש משהו שתרצה לומר לאוהדים/מבקריך?

    אם אתם רוצים להאמין לכל מה שתקראו עליי מבלי לדבר איתי או לפגוש אותי, ההפסד כולו שלכם. בשורה התחתונה, תמיד הייתה לי מטרה אחת ויחידה מאז היום הראשון שלי בביזנס: לגרום לכמה שיותר אנשים לצפות ברסלינג. אתם יודעים מה? זאת הדרך היחידה שכולם ימשיכו לעבוד מבלי לפשוט רגל. אני לא כותב רסלינג עבורי. אני לא כותב את זה עבורך (מופנה למראיין). אני כותב את זה כדי למשוך כמה שיותר אנשים ולגרום להם לרצות לצפות בזה. שחורים, לבנים, נשים, ילדים, גברים. זה לא משנה. אנחנו חייבים לשמור על קהל המעריצים.

    יש עוד משהו שתרצה לומר?

    זה בערך הכל, שמחתי להתארח כאן.

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    29.11.2006
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    2,666
    רוסו היה גאון בתחילת דרכו שעיצב את גישת "כל אחד לעצמו" בWWE לפי דעתי הוא איבד את הדרך אחרי כל ההצלחה שלו וחבל.
    כל מה שהוא אמר בראיון זה בולשיט הWCW בתקופתו היתה זבל מוחלט.


    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    03.12.2006
    הודעות
    1,057
    רוסו רשמית השתגע לתת לדוויד ארקט לזכות בתואר כדי לקבל חשיפה, הוא לא חשב שהוא מאבד את כל אוהדי האיבקות עם ה"חשיפה" הזאת
    שתף ב-Google+

הרשמה