תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 11 מ 11
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    לדיון קודם, פוקוס על מקצוע Warlock
    לדיון קודם, פוקוס על מקצוע Wizard

    והפעם - לוחם - Fighter.
    לעמוד מידע על המקצוע בNWN2WIKI

    זו הבמה שלכם להגיד כל מה שאתם חושבים על האובייקט השבועי - הצעות לשיפור, שינוי, תוספות, דעה שלכם, כל מה שעולה על דעתכם...

    אתם מאלה שחושבים שהלוחם הוא קלאס ברירת מחדל פשוט ומשעמם, או שאתם אוהבים את גיוון האפשרויות בבחירת פיטים מרובים? באיזה צד אתם?

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    לוחם זה כיף. הRP שלו הוא אין סופי, לפי הדימיון, הלחימה איתו יכולה להיות פשוטה ויעילה או עם קצת מחשבה ושימוש נכון בפיטים ואז היא הופכת לקטלנית. AB גבוהה, HP גבוהה מהממוצע, יכולת להשיג AC גבוהה עם שיריון מלא. הרבה פיטים, הרבה כיף.
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    125
    לוחם כמקצוע יחיד הוא רב גוני אבל מוגבל. כשהוא משולב עם מקצועות אחרים עבור הבונוס פיטים שלו הוא נותן עוצמה רבה לבניה. luv ftr !
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    כל הרפתקן ממוצע - מלבד אולי קוסמים ומכשפים - יודע להילחם ולדאוג לעצמו בזמן קרב melee, אז הייתי אומר שפייטר הוא כן המקצוע הבסיסי בנוור ובמו"ד (ברירת המחדל if you wish). ככזה הוא מן הסתם המקצוע הכי חופשי מבחינת השחקן ל-RP. אפשר לקחת אותו לאינספור כיוונים. מקצועות אחרים, כמו מונק לדוגמה, הרבה יותר מקובעים באספקט הזה של החופשיות שהם מספקים לשחקן. בטח יהיו אלה שיחלקו עלי אבל אני דיי מתייחס בהודעה הזאת למקצועות בסטריאוטיפיות (קלישאיות) ה-D&Dית המירבית שלהם.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    אני גם חושב שלוחם בפני עצמו נוטה לשעמם לפעמים, מבחינת כיף משחק ולא מבחינת RP.
    אבל כשמשלבים עם משהו אחר, למשל נוכל, או מטיל קסמים כלשהו, אפשר לעשות קצת כיף ולהרוויח פיטים

    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    28.12.2006
    עיר
    צפון
    הודעות
    5,105
    אני אוד מסכים עם רועי
    לבנות לוחם ולשחק אותו זה מאוד מעניין
    אבל להלחם איתו זה משעמם
    בגלל שיש לו מעט מאוד פיטים פעילים
    הרוב ברקע
    טוב לחצתי על הגובלין והנה אחרי חצי דקה הוא מת
    מדי פעם שמים KD או PA ושותים שיקוי
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    04.01.2007
    הודעות
    66
    אני חושב שמעולם לא שיחקתי לוחם טהור, אני חושב שזה די משעמם (לדעתי...).
    אבל המקצוע לוחם הוא הכרחי להרבה מקצועות יוקרה ככמה שיצא לי לשלב אותו.
    אני חושב שכיף יותר להיות לוחם + משהו (WM, BG וכו')...
    תמיד רציתי לנסות לוחם טהור שמתמחה בלוחמה עם אגרופים, זאת אומרת עם כל הפיטים שהמונק מקבל בחינם. ובלי שיריון כבד... מעניין איך הוא היה יוצא.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    שילובים של לוחם זה כיף, אבל לוחם בפני עצמו זה די משעמם. אפילו אין לי שום משמעות מבחינת RP. אין בו שום דבר 'מיוחד' בייחס לאחרים. הוא סתם... לוחם. הוא בערך הקלאס הכי... פשוט, מכל הקלאסים.

    אבל יחי השילובים.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    נכתב במקור על ידי Thunder Cats
    תמיד רציתי לנסות לוחם טהור שמתמחה בלוחמה עם אגרופים, זאת אומרת עם כל הפיטים שהמונק מקבל בחינם. ובלי שיריון כבד... מעניין איך הוא היה יוצא.
    לא עדיף כבר לשחק נזיר?
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    זהו שעצם זה שאתה לוקח נזיר הופך אותך ליותר מסתם מישהו שנלחם עם אגרופים.
    הרבה פעמים בניתי לוחם עם אגרופים, אבל זה פשוט חלש מדי.. צריכים להיות יותר פיטים לשימוש באגרופים, שיוסיפו נזק. מונק מקבל הרבה נזק.

    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    31.10.2006
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    1,630
    מבחינתי לוחם זה קלאס בסיסי, שמהווה מרכיב מבניות. לוחם לבד לא מוצא חן בעיני מכל הסיבות שהוזכרו (באמת בסה"כ אתה סתם לוחץ על האוייב ומחכה...) אבל בשביל שילובים הוא אחלה מקצוע.



    this is HEALTHY cough blood
    שתף ב-Google+

הרשמה