תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 8 מ 8
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    01.10.2006
    הודעות
    0
    שינוי בתפיסת השיווק של החברות היפניות?

    לכתבה המלאה לחץ כאן!

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    אין שום סיכוי שבעולם שבאמת הוציאו 20 מיליון על שיווק המשחק הזה.
    ואם הם הוציאו סכום דומה על פיתוח, אז כנראה שמדובר במפתחים לא יעילים במיוחד. על Gears הוציאו בערך חצי מהסכום.
    לי נראה שקפקום הולכת בדרך של EA ומנסה להפחיד את השחקנים הקטנים להיכנס לשוק...
    Keep it clean

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    GEARS עלה 10 מליון דולר רק כי הם לא מחשיבים את העלות של פיתוח המנוע UT3 שמניע את המשחק. אם הם היו מכלילים את עלות הפיתוח של המנוע במחיר בטח הוא היה מתנפח ל-20 מליון אם לא יותר.

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    אז מה? אם הם היו צד שלישי ו"קונים" את המנוע, כמה כסף אתה חושב שזה היה עולה להם? מיליון דולר לטייטל? זה היה "מנפח" את המחיר ל-11 מיליון. המנוע עצמו פותח בשביל מגוון משחקים, והוא יחזיר את ההשקעה שלו רק ממכירה לגורמים אחרים.
    המנוע אגב, באמת שווה בערך במספר שורות הקוד שלו למשחק עצמו. מדובר 250000 שורות קוד למנוע ו250000 שורות קוד למשחק שיושב עליו (בערך).
    אפילו GAMEBRYO, המנוע המתקדם שעליו פיתחו גם את Oblivion וגם את CIV 4 עולה 100,000 דולר מחיר רשמי לפני קומבינות. מנוע זה לא הדבר הכי יקר היום בפיתוח משחק ואין סיבה שהמשחק של קפקום יעלה פי 2 מגירס. מה גם שהוא קצת פחות מתקדם.

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    נכתב במקור על ידי gulmer
    אז מה? אם הם היו צד שלישי ו"קונים" את המנוע, כמה כסף אתה חושב שזה היה עולה להם? מיליון דולר לטייטל? זה היה "מנפח" את המחיר ל-11 מיליון. המנוע עצמו פותח בשביל מגוון משחקים, והוא יחזיר את ההשקעה שלו רק ממכירה לגורמים אחרים.
    נכתב במקור על ידי gulmer
    המנוע אגב, באמת שווה בערך במספר שורות הקוד שלו למשחק עצמו. מדובר 250000 שורות קוד למנוע ו250000 שורות קוד למשחק שיושב עליו (בערך).
    אפילו GAMEBRYO, המנוע המתקדם שעליו פיתחו גם את Oblivion וגם את CIV 4 עולה 100,000 דולר מחיר רשמי לפני קומבינות. מנוע זה לא הדבר הכי יקר היום בפיתוח משחק ואין סיבה שהמשחק של קפקום יעלה פי 2 מגירס. מה גם שהוא קצת פחות מתקדם.
    אולי לקנות מנוע זה סך הכל איזה 4 מליון דולר (זה היה עולה מליון דולר בתקופה של קווייק 3, קצת התקדמנו מאז) אבל לפתח אותו זה לא בדיוק פיקניק.
    שנים של פיתוח מנוע עולות הרבה כסף והעובדה שאתה זה שפתח את המנוע אומר שאתה מכיר אותו פנימה החוצה ולכן יש הרבה פחות קשיים בפיתוח שלו.
    אני לא מצדיק את העלות פיתוח של לוסט פלאנט, אני רק אומר שגירס לא בדיוק עלה 10 מליון כמו שהם אוהבים להגיד.

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    4 מיליון דולר נשמע לי לא הגיוני בעליל. אני לא שמעתי על אף מנוע שעולה כל כך הרבה. היום גם יש הרבה יותר מנועים לבחור מתוכם, אז המחירים נמוכים אפילו יותר. נתתי כבר את גיימבריו בתור דוגמא.
    בכל מקרה - עלה 10 מיליון לפתח. לוסט פלנט לא מתקרב להיות כמוהו. ולך תדע אם קפקום לא פיתחו בכלל את לוסט פלנט על מנוע שהם פיתחו לדד ריזינג... בקיצור, אני לא מאמין לקפקום בשיט לגבי הנתון הזה אלא אם כן הם הכניסו הרבה מאוד הוצאות משרד של מסזיסטים למתכנתים לחשבון.
    ואני מדבר על הרבה מאד שעות.

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    לאחר בירור קצר: כמה מפתיע... אכן מדובר באותו מנוע. קוראים לו Capcom MT framework והם טוענים שהם פיתחו אותו אחרי שהם שקלו לרכוש מנועים אחרים ולא מצאו שום דבר טוב מספיק.
    קצת פרטים כאן:
    http://www.beyond3d.com/forum/showpo...&postcount=116
    קריאה נחמדה. לפחות מהנתונים הטכניים נשמע כאילו הם עושים עבודה טובה.
    אבל זה עדיין לא נראה לי כמו 20 מיליון דולר. נראה לי They're pulling an EA.

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    29.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    35,370
    האמת שידעתי שהם פתחו את המנוע לבד כשהם דברנו על המשחק לפני כמה חודשים.
    מה לעשות, פיתוח של מנוע דור הבא יחד עם הוצאת משחק גדול עולה הרבה כסף. העובדה שהם הוציאו 20 מליון על המשחק ו-20 מליון על שיווק, נראה לי קצת הזוי. אבל לך תדע, בטח סתם עוד דרך לשווק את המשחק קצת יותר.

הרשמה