תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 19 מ 19
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    שלום לכולם,

    לכל המעוניין!
    ב- 5 לפברואר, החל מהשעה 2:00(לילה) יתארחו המפתחים של אובסידיאן במפגש קהילתי אצל Theives-Guild.Net
    המפגש יועבר ב- MIRC
    כמו כן,ניתן יהיה לקבל מידע ומענה לשאלותיכם מהמפתחים במישרין.

    להלן פרטים על הערוץ (ב )IRC:
    שרת: us.quakenet.org
    ערוץ: thieves-guild.net

    להלן רשימת הנוכחים(בקרב חברי אובסידיאן):
    Andrew Woo – Programmer
    Matt Maclean – Designer
    Annie Carlson – Designer
    Constant Gaw – Designer
    Kevin Saunders – Lead Designer on…Top Secret Information
    George Ziets – Designer
    Rob McGinnis – Community Rep.
    Nathaniel Chapman – Asst. Producer
    Ryan Rucinski – Lurker

    לכל מי שיכול...מומלץ בחום רב להיות נוכח שם.

    הערה: רשימת הנוכחים אינה סופית ועתידה להשתנות!


    בנוסף,

    לאלו מכם שלא התעדכנו בפורום של BIOWARE או דרך NWVAULT לאחרונה.
    OBSIDIAN מתכננת להשיק בלוג קהילתי באתר שלה ובו תוכלו לקבל מענה לשאלותיכם שנשאלו בפורומים של ביוואר. כמו כן, ניתן יהיה גם שם לשאול שאלות בנוגע למשחק עצמו, לקרוא ולהגיב למאמרים שכל מפתח החליט לכתוב בנוגע למשחק עצמו.
    הנה פיסות מידע קטנות למה בדיוק תוכלו לצפות(Top Secret) :smiling:

    הבלוג של Rich Taylor(OBSIDIAN - Lead Programmer)
    http://oeiprogrammer.blogspot.com
    הערה: הבלוג הנ"ל אינו הבלוג הקהילתי הרשמי של אובסידיאן!

    כמו כן, בעתיד הקרוב כאשר יושק הבלוג הקהילתי החדש, יעברו אליו כל התכנים מהבלוג המצויין לעיל.

    תהנו!



    .
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    עדכונים ישנים
    חשבתי כמה פעמים לפרסם את שני אלה, ועוד כמה דברים, אבל הגעתי למסקנה שגם ככה כשאני מפרסם דברים כאלה אף אחד לא ממש מתעניין..

    אז אני מביא רק עדכונים חשובים - מהצ'אט אני אביא את הסיכום, ומהפורומים של אובסידיאן אני אביא חדשות חשובות


    בכל מקרה, תודה על ההשקעה ועל היוזמה.

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    רציתי לפרסם זאת במהלך סוף שבוע אחרון/בתחילת השבוע לאחר שהצלחתי לנצל חלק מזמני הפנוי בלצ'וטט עם RICH ו ROB בסוף שבוע האחרון...אבל לא משנה...בכל מקרה, יש לכם למה לצפות :smiling:
    .
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    פרדסיה
    הודעות
    843
    פאו אתה אנטיפט.
    אם זה לא אתה אז זה לא חשוב?

    יודע מה,
    תודה על העדכון!
    אני אשתדל להשתתףף בשיחה.
    טוב לדעת על זה.
    יהיה נחמד אם תמשיך להביא עדכונים.
    Dies irae, dies illa, solvet saeclum in favilla : teste David cum Sibylla. Quantus tremor est futurus, quando judex est venturus, cuncta stricte discussurus !
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    374
    +5
    תודה על העדכון!
    Far, far beyond the island
    We dwealt in shades of twilight
    Through dread and weary days
    Through grief and endless pain
    It lies unknown
    The land of mine

    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    שמח לגלות שיש התעניינות בדבר.
    אני אשתדל לשתף אתכם עד כמה שאפשר (וגם מתי שהזמן יאפשר זאת), בנוגע לשיחה הקצרה שהייתה לי איתם בסוף השבוע האחרון.

    לילה טוב.
    .
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    תודה, מקווה שתמשיך לעדכן

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    חורדרה (חדרה)
    הודעות
    205
    hmm good to know now only to setup my time for the day correctly and then watch what happens
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    אני אשתדל במהלך הלילה לספק לכם כמה פרטים...דרך אגב, רשימת המוזמנים נכתבה ע"י
    (Ryan Rucinsky (SENIOR PRODUCER, עכשיו שאתם יודעים...אולי כדאי שתעיפו מבט נוסף ברשימה :smiling:.
    דרך אגב, הבלוג של RICH TAYLOR מתעדכן לעתים קרובות, תוכלו לקרוא ולקבל קצת יותר פרטים על הטלאים שעתידים לצאת בהמשך וגם יש שם הסברים שקשורים לממשק עצמו ועוד.
    .
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    עדכון "מפגש"
    ---------------
    בזמן הקצר שיצא לי לצ'וטט עם השניים, דיברנו על כמה נושאים שונים(חלקם, אני "משער", יחשפו בקרוב):
    בתחילת השבוע נפתח דיון בפורום של ביוואר[ SP vs MP ] בעקבות האימרה או טענה של אובסידיאן כי ה OC - משחק יחיד, הינו המניע העיקרי של "הגיימרים" לרכוש העתק, יותר מאשר ה TOOLSET ושרתי PW - משחק רב משתתפים(מה שגם אושש את טענת הצרכנים כי אובסידיאן שמה יותר דגש בממשק יחיד על פני רב-משתתפים).
    כמובן שטענה זו לא נאמרה בעלמא, מי שעומדת מאחורי טענה זו הינה המפיצה, אטארי.
    המפיצה משקיעה משאבים רבים בפיתוח אסטרטגיות שיווקיות למכירת המוצרים שלה, הרבה מהם הולכים לטובת סקרים וסטטיסטיקות למיניהם על מנת לוודאות כי יש סיכוי טוב שהמוצר "הבא" יניב רווחים.
    הדיון שנפתח בפורום ביוואר (שלא משקף את המציאות בצורה מדויקת אלא שימש "כמדגמון"), הסב את תשומת לבו של ROB MACGINIS , מי שאחראי על יחסי הפירסום של NWN2, על מתן מענה לשאלות הלקוחות ומשמש כמתווך בין הלקוחות לחברי הצוות של אובסידיאן (מתי שצריך).
    תוצאות המדגמון אכן הראו כי אטארי עשתה עבודת מחקר מעמיקה ומדויקת ואכן איששו את טענתם.
    לכל מי שמעוניין - דיון ותוצאות המדגם
    דרך אגב, יכול לשמש כרעיון לא רע לדיון בפורום VGAMES.

    על כל פנים, אמרתי לרוב (שאף הצהיר בפומבי שהוא מעדיף יותר את חווית ממשק הרב משתתפים על פני היחיד במשחק), שלפי דעתי היה אמור להתבצע סקר נוסף שבו אטארי הייתה צריכה להשוות את השינוי באחוזים לרכישת NWN2 מתוך הצורך, מניע לממשק רב משתתפים(הכולל את שרתי PW וTOOLSET כמובן) לעומת אותו צורך שהיה ב- NWN1.
    צריך לזכור כי NWN פתח עמו מימד חדש בתעשיית המשחקים, ולא מדובר פה בעוד מוצר המשמש בתור משחק "פרופר". לכן, אני סבור כי התעניינות ברכישת NWN בגלל ממשק רב-משתתפים הינה במגמת עלייה.
    בנוסף, אני טוען כי דרושה תקופה ארוכה יותר מ -5 שנים בכדי שיהיה יותר עניין ומודעות בקרב ה"גיימר הטיפוסי", להתעניין במשחק שדורש סבלנות וגם לא מעט ידע מהגיימר על מנת שינצל את המוצר שרכש עד תום (מבחינת יצירת תכנים אישיים,סקריפטים...וכ"ו).
    רוב, שדי תמך בטענה שלי, הוסיף כי על מנת להוכיח אותה, צריך לבקש מאטארי שתחשוף נתונים לגבי רכישת שני המוצרים (NWN1&2), דבר שלא בהישג ידו.

    עניין נוסף שדנו עליו, הוא על תוכנית "נציגי קהילה" - פרויקט שנחשב כאחד ההצלחות הגדולות של OBI , אפילו אנשים מביוואר הודו שהרעיון והעיתוי ביישום תוכנית שכזו, לא יכל להיות טוב יותר.
    רוב האנשים שמשתתפים בתוכנית זו מוכרים לכם עוד מהעידן הראשון של
    NWN...מהתכנים,מודולים שיצרו ועוד.
    החברה נבחרו בקפידה על מנת שיוכלו לספק תמיכה לצרכני NWN2 וכמו כן גם להעלות נושאים ובקשות הנראים לנכון בפני המפתחים של אובסידיאן.
    ללא ספק תוכנית זו חסכה וחוסכת זמן רב מאובסידיאן, כעת רוב המידע החשוב והבקשות מגיעים בצורה מסודרת באמצעות נציגי הקהילה שלנו, דבר שגורם לאובסידיאן להתפנות לפרויקטים חדשים ולהספק גדול יותר בעשייה (דוגמה קלאסית לכך היא שטלאי 1.05 נמצא בשלבי "מירוק" לאחר שלא מזמן שוחרר 1.04).

    כמו כן דנו על עוד כמה נושאים(שכפי שציינתי לעיל, כנראה יחשפו מתישהו בהמשך), מתוכם גם על טלאי 1.04 ושחרורו.


    שאלות על הפרטים הטכניים של המשחק וטלאי 1.04 הפנתי אל Rich Taylor, מתכנת מוביל/בכיר של OBI.
    הוא גם מי שהפנה אותי אל הבלוג שלו(מצויין בתחילת הדיון), שבו הוא מתעד את השלבים בעשיית הפרויקטים של NWN2(מומלץ לכל אלו שמתעניינים).
    השיחה אודות טלאי 1.04 די מיותרת, מאחר שהוא כבר שוחרר בפרהסיה.
    דבר נוסף שהעלתי בפניו הוא, העניין בנוגע להרכב הקבוצתי שפיתח את NWN2 ולהשפעה שיכולה להיות בפיתוח פרויקטים חדשים למשחק, זאת לאור העובדה כי ל OBI יש כ-3 פרויקטים חדשים לעבוד עליהם, הגדולה שביניהם, היא פיתוח משחק תפקידים חדש - ALIENS.
    Rich ענה, כי הצוותים כבר תוכננו מראש ולא תהיה שום השפעה לפיתוח "פרויקטים עתידים"(הוא ניסח זאת בצורה שונה - Off the record ...והמבין יבין) מצד אובסידיאן ואטארי עבור NWN2
    כמובן שתמיד יכול להיות מצב של תחלופה, אבל שום דבר משמעותי, שבו יאיישו מפתח שעובד בצוותא עם קבוצה מסוימת לטובת צוות פיתוח אחר,וזאת על מנת להחיש פרויקט אחר.
    .
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    אפשר להגיד שזהו עדכון בלעדי ובהחלט טרי :smiling:
    טוב אז ככה...
    אתמול, באשמורת הלילה, קיבלתי הודעה מאירת פנים מ- Grinning Fool, בנוגע לרעיון היכול לקדם את הקהילה בצורה מאד משמעותית אשר העלתי בפניו.
    ביקשתי מ GF, בזמנו הפנוי, להעלות את הרעיון בפני OBI. הרעיון עסק במתן אפשרות בקרב חובבי NWN לתרום תכנים חדשים או כאלו שנועדו לתקן תכנים קיימים לטובת המשחק ואנשי הקהילה.
    התכנים הללו יכנסו לטלאים הבאים של המשחק(כמובן לאחר שיבחרו בקפידה מטעם נציגי הקהילה ויעברו "ברירה" מהפתחים של אובסידיאן).
    GF אתמול בלילה שמח לבשר לי את התשובה שכל כך חפצנו לשמוע - "האור הירוק" שקיבלנו מאובסידיאן(הם אפילו הביעו את תמיכתם המלאה ברעיון).
    כרגע יש כמה דברים שאני ו GF צריכים לדון עליהם על מנת למנוע את האפשרות שיווצרו בעיות בעתיד ובנוסף, לגרום לדבר לצבור כמה שיותר תאוצה.
    מה שאני יכול לספר לכם בשלב זה הוא, שאובסידיאן, לטלאי המשחק הבאים, מתעניינת בעיקר בתכנים קהילתיים שנועדו לתקן את התכנים הרשמיים ששוחררו עד כה (למשל קסמים).
    כמובן, שתכנים נוספים כמו TOOLSET PLUGINS ועוד, יהיו גם תחת היתחשבות.
    ברגע שיתבהרו יותר הדברים אני אשתדל למסור לכם את מירב הפרטים בנושא זה.
    על כל פנים, אלו הן חדשות נפלאות - בהחלט מיותר לציין אלו השלכות יכולות להיות לגבי עתיד הקהילה!
    .
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    Good news indeed

    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    בהחלט.

    בכל מקרה, למי שמעוניין עדכנתי את ההודעה לגבי השיחה שהיתה לי בסוף שבוע שעבר עם Rich ו Rob.

    לחץ כאן


    תהנו!
    ושבת שלום לכולם.
    .
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    מצטער לדווח זאת, אבל חלה טעות בשעת המפגש...יותר נכון הפרסום באתר של OEI היה שגוי מלכתחילה.

    הדיון יחל החל מהשעה 2:00 בלילה לצערי, עמכם הסליחה.
    .
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    העדכון שלי הוא שתעדכנו את NWN2 שלכם...שוחרר עדכון שבא לתקן ליקויים קטנים לטלאי 1.04....תהנו.


    A hotfix for 1.04 (version 1.04.870) has been released for all languages. It addresses the following two toolset issues:

    1) Copying and pasting waypoints will no longer crash the toolset.

    2) Helmets will no longer improperly show up as feathered hats in the toolset.
    .
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    תודה, עקפת אותי הפעם

    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    עידכונון....

    הרעיון הזה שאני מנסה לגבש די מסובך ומורכב מבחינה טכנית למפתחת. אני מקווה מתישהו, במהלך השבוע הבא, לקבל תשובה (חיובית).
    מה שקורה הוא, שהדבר מצריך תגובה והתייחסות מהמנכ"ל Feargus Urquhart.
    אז... *תחזיקו אצבעות* שנקבל בשורות טובות.
    .
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    *מחזיק אצבעות*

    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    20.11.2006
    הודעות
    78
    ובכן....חדשות טובות רעות.

    החדשות הרעות - רוב הודיע לי שבשלב זה הם מעדיפים לשים את הרעיון בצד ולא לצאת בהצהרות פומביות.

    החדשות הטובות - הרעיון ישים, אך לא ניתן לבצע אותו בריש גלי, אלא בלאט, או במילים אחרות...אפשר לנדב חומר ל OEI, כמובן ש OEI תבצע ברירה, ולא כל מה שיתקבל - ישולב לטלאים בהמשך.

    הערה: חומר יתקבל לאחר ש- OEI וידאה כי היוצר(ת) אכן הם אלה שיצרו את התוכן ומאשרים זאת.
    דרך אגב, זאת אחת הסיבות למה OEI תומכת ברעיון, אבל מעדיפה שהתהליך יתבצע בשקט על מנת שלא להגיע למצב שאנשים יעתיקו חומרים של יוצרים ויתווצר בלאגן וכ"ו.
    .
    שתף ב-Google+

הרשמה