תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 19 מ 19
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.01.2007
    הודעות
    47
    http://wii.qj.net/Teamcyclops-announ...g/49/aid/80956

    זה לא צחוק !!
    תרגום :

    "בעוד אנחנו תוהים האם הצ'יפ של "טים נינג'ה" ל-Wii הוא הדבר האמיתי, מגיעות חדשות על משהו לא פחות מעניין. "טים ציקלופס" הודיעה על ההשקה הקרובה של הצ'יפ שלה שיאפשר, כמו הצ'יפ של "טים נינג'ה" לשחק במשחקי גיימקיוב ו-Wii צרובים.
    פרטים נוספים על הצ'יפ:
    -אין צורך בכבל
    -מפעיל משחקי Wii צרובים
    -מפעיל משחקי גיימקיוב צרובים
    -מפעיל משחקי גיימקיוב 'הומברו'
    -מפעיל משחקי גיימקיוב מיובאים (דרושה החלפה - SWAP)
    -כולל אודיופיקס (משחקיי גיימקיוב שמשתמשים בזרימה - STREAMING - עובדים ללא תקיעות, אין צורך בטלאי)
    -תומך ב-DVD-R/DVD+R
    -כבל לכיבוי הצ'יפ
    -ניתן להתגנב גם כשהצ'יפ מופעל
    -מולטי דיודה
    לפי דיווחים נוספים הצ'יפ עשוי להגיע כבר בשבוע הבא, למרות שאין דיווחים על מחיר רשמי. האתר של החברה המפתחת לא עלה לאוויר עדיין, אז נאלץ להתייחס לזה בינתיים כאל שמועה. אני ממליצים להמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות למקרה שיהיה מידע חדש.מחיר הצ'יפ הוא 350 $ ."
    (תאריך המאמר הוא 29.1.07)

    קרדיט ל
    D-arena.com
    זה ממש לא אתר ווארז אז אל תצנזרו כי האתר הזה ממש נגד ווארז
    הוא חוקי בהחלט בדיוק כמו VGAMES
    ומגיע לו תקרדיט על התרגום הראשון בארץ..
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    01.11.2006
    עיר
    תל אביב
    הודעות
    11,182
    לא נעים להגיד, אבל זה רק יכול לעזור לנינטנדו להגיע לקהל גדול יותר ;)
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    טים נינג'ה זה לא הצוות של טמקו שאחראי למשחקי DOA?
    שתף ב-Google+

  4. #4
    קצת מרתיע שהצ'יפ עולה יותר מהמכשיר עצמו..
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    spam, זה מה שמרתיע אותך? לא מרתיע אותך שהצ'יפים האלה פוגעים בתעשייה? טוב, אולי הצלחת הצ'יפים היא יותר במחוזותינו, פחות באמריקה, למשל (כך הבנתי), אבל לשם דוגמה, תעשיית המוזיקה הישראלית כמעט התרסקה בגלל הדיסקים הצרובים וה-MP3 המשגשג. ואולי זו אחת הסיבות שנינטנדו לא משקיעה בארץ? זה לא סוד שישראל נתפסת כתעשייה די מובילה של פיראטים ותכנות לא חוקיות.

    אני לא מבין איך אדם המכנה את עצמו גיימר (אני מניח) יכול להתלהב מהידיעה הזו. זה סתם פוגע בתעשייה, וזה לא משנה איזו קונסולה מצליחים לפרוץ.

    פראזיטים, נמאסתם.

    עדי, אני לא חושב שנינטנדו צוהלת ושמחה מהידיעה, עוד מעט גם תגיד שלמעשה נינטנדו שחררה את הצ'יפ חחחח
    שתף ב-Google+

  6. #6
    נכתב במקור על ידי רונן
    spam, זה מה שמרתיע אותך? לא מרתיע אותך שהצ'יפים האלה פוגעים בתעשייה? טוב, אולי הצלחת הצ'יפים היא יותר במחוזותינו, פחות באמריקה, למשל (כך הבנתי), אבל לשם דוגמה, תעשיית המוזיקה הישראלית כמעט התרסקה בגלל הדיסקים הצרובים וה-MP3 המשגשג. ואולי זו אחת הסיבות שנינטנדו לא משקיעה בארץ? זה לא סוד שישראל נתפסת כתעשייה די מובילה של פיראטים ותכנות לא חוקיות.

    אני לא מבין איך אדם המכנה את עצמו גיימר (אני מניח) יכול להתלהב מהידיעה הזו. זה סתם פוגע בתעשייה, וזה לא משנה איזו קונסולה מצליחים לפרוץ.

    פראזיטים, נמאסתם.

    עדי, אני לא חושב שנינטנדו צוהלת ושמחה מהידיעה, עוד מעט גם תגיד שלמעשה נינטנדו שחררה את הצ'יפ חחחח
    א. תעשיית המוזיקה הישראלית מעולם לא היתה במצב טוב יותר.. והכל בזכות המדיה והצריבות.
    ב. עם כל הכבוד לנינטנדו , את הרווח האמיתי הם עושים ממכירת קונסולות ואביזרי משחק נלווים ולא ממכירת משחקים של חברות פיתוח צד ז'.
    ג. מתלהבים כי זה יוזיל עלויות, ויגדיל את הפופולריות של הווי בכל התחנות המרכזיות שמכבדות את עצמן.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי spam
    א. תעשיית המוזיקה הישראלית מעולם לא היתה במצב טוב יותר.. והכל בזכות המדיה והצריבות.
    ב. עם כל הכבוד לנינטנדו , את הרווח האמיתי הם עושים ממכירת קונסולות ואביזרי משחק נלווים ולא ממכירת משחקים של חברות פיתוח צד ז'.
    ג. מתלהבים כי זה יוזיל עלויות, ויגדיל את הפופולריות של הווי בכל התחנות המרכזיות שמכבדות את עצמן.
    כמה שטויות בהודעה אחת, אלוהים.

    א. תעשיית המוזיקה הישראלית במצב נוראי. נ-ו-ר-א-י. רוב חברות התקליטים על סף פשיטת רגל, עם צמצומים לא נגמרים בהשקעה במוזיקה חדשה ורק טיפוח של אומנים וותיקים שהוכיחו כבר ככאלה שמצליחים למכור.
    זה שהמוזיקה מופצת ומוכרת יותר לא אומר שהתעשייה משגשגת. להיפך. היא מופצת יותר בגלל הפיראטיות, וכך לא נכנכס כמעט כסף לחברות התקליטים.

    ב. נינטנדו אמנם עושה רווח ממכירות החומרה, אבל ידוע כי תעשיית המשחקים כולה עושה את הרווחים הגדולים יותר ממכירת תכנה - דהיינו משחקים.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    17.01.2007
    עיר
    הוד השרון
    הודעות
    86
    נכתב במקור על ידי ארז רונן
    כמה שטויות בהודעה אחת, אלוהים.

    א. תעשיית המוזיקה הישראלית במצב נוראי. נ-ו-ר-א-י. רוב חברות התקליטים על סף פשיטת רגל, עם צמצומים לא נגמרים בהשקעה במוזיקה חדשה ורק טיפוח של אומנים וותיקים שהוכיחו כבר ככאלה שמצליחים למכור.
    זה שהמוזיקה מופצת ומוכרת יותר לא אומר שהתעשייה משגשגת. להיפך. היא מופצת יותר בגלל הפיראטיות, וכך לא נכנכס כמעט כסף לחברות התקליטים.

    ב. נינטנדו אמנם עושה רווח ממכירות החומרה, אבל ידוע כי תעשיית המשחקים כולה עושה את הרווחים הגדולים יותר ממכירת תכנה - דהיינו משחקים.
    נראה לי שהסיבה העיקרית שתעשיית המוזיקה הישראלית במצב נוראי היא בגלל המוזיקה שהיא עושה ולא בגלל פיראטיות.
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי Nanook
    נראה לי שהסיבה העיקרית שתעשיית המוזיקה הישראלית במצב נוראי היא בגלל המוזיקה שהיא עושה ולא בגלל פיראטיות.
    זה מעגל שמכלכל את עצמו. חברות התקליטים, בימים תקינים, משתמשים בדיסקים שהם הצלחות ידועות (נניח, שלמה ארצי שימכור המון בכל מצב, או אפילו דיסק אוסף של כוכב נולד) בשביל לממן גם מוזיקה אחרת - יוצרים צעירים, מוזיקה שנועדת לקהל נישה, דיסקים "איכותיים" שלא יקרצו לקהל הרחב וכו'.

    הבעיה היא שהפיראטיות פירקה את המעגל הזה. הדיסקים הגדולים מוכרים הרבה פחות מפעם. דיסקים של יוצרים צעירים הם בכלל סיפור עצוב - רוב הדיסקים של היוצרים הצעירים, מוצלחים או לא, ימכרו בדר"כ פחות מאלף עותקים. זה כלום.

    במצב הזה, חברות התקליטים יוציאו יותר דיסקים "בטוחים" - אוספים, כוכב נולדים, נינטים, שלמה ארציים וכו' ופחות מוזיקה חדשה או איכותית.

    תמיד יש יוצאים מהכלל, כמובן, אבל זה המצב בגדול (מאוד).
    שתף ב-Google+

  10. #10
    אומן מרוויח יותר מכך שאנשים שמגיעים להופעות שלו מאשר תמלוגים עלובים ממכירת תקליטים.
    והמוסיקה העברית לפחות, היום מוכרת הרבה יותר מאשר בעבר , בזכות כל המדיה והתפוצה הדיגיטלית , אני יכול להעיד על אנשים רבים שאני נמנה ביניהם שמעדיפים לקנות מוסיקה עברית מתוך כבוד לתעשייה וסולידריות עם האומנים הישראלים - לדעתי (מכמה שראיתי) היקף הצריבה במוסיקה העברית הוא נמוך משמעותית מאשר המוסיקה מעבר לים.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי spam
    אומן מרוויח יותר מכך שאנשים שמגיעים להופעות שלו מאשר תמלוגים עלובים ממכירת תקליטים.
    והמוסיקה העברית לפחות, היום מוכרת הרבה יותר מאשר בעבר , בזכות כל המדיה והתפוצה הדיגיטלית , אני יכול להעיד על אנשים רבים שאני נמנה ביניהם שמעדיפים לקנות מוסיקה עברית מתוך כבוד לתעשייה וסולידריות עם האומנים הישראלים - לדעתי (מכמה שראיתי) היקף הצריבה במוסיקה העברית הוא נמוך משמעותית מאשר המוסיקה מעבר לים.
    נכון, אבל זה גם בגלל שהרבה יותר אנשים שומעים רק מוזיקה לועזית ומתעלמים מעברית כמעט לחלוטין.

    אומנים אכן מרוויחים יותר מהופעות (משמעותית) מכל אפשרות הכנסה אחרת (אלא אם כן שיר של אומן נכנס לכל הפלייליסטים בארץ, אז התמלוגים יכולים להצטבר לסכום נאה), אבל זה לא משנה את העובדה שהפיראטיות הורסת את *תעשיית* המוזיקה הישראלית.

    או גם: בלי גב של חברות תקליטים קשה מאוד להפיק ולהפיץ דיסקים. אומן עדיין יוכל, לפחות תאורטית, להרוויח יפה מהופעות (בתנאי כמובן שיש לו קהל), אבל זה לא קשור ישירות לעניין.

    והמוזיקה הישראלית היום מוכרת משמעותית פחות מבעבר. אני יכול לחפור ולהוציא מספרים מדוייקים, אבל מספיק לבדוק את כמות האלבומים שמגיעים היום לאלבום-זהב, לעומת כמויות האלבומים שהגיעו למעמד זה לפני נניח עשור (שלא לדבר על אלבום-פלטינה ופלטינה כפול. היום זה פשוט לא קורה), ומבינים שהמצב היום על הפנים.
    שתף ב-Google+

  12. #12
    אתה צודק, אבל זה מאפיין כמעט כל אלבום היום, שלא נמצא בתפוצה עולמית..
    ובכל זאת, אומנים מחתרתיים שלעולם לא היו מצליחים אפילו לעבור את סף דלתם של חברות התקליטים זוכים להכרה גדולה - והיום לא צריך חברת תקליטים כדי להתפרסם ולהרוויח.
    מספיק לפרסם את החומרים הנהדרים שלך בפורומים הנכונים, ולקבל תהודות בשמינית מהזמן והמאמץ שיקח לך בלרדוף אחרי חברות תקליטים.
    תעשיית המוסיקה אומנם בקאנטים - אבל אתה רחוק מלהספיד את המוסיקה עצמה..
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    ארז, קודם כל מה שהורס את "תעשיית המוזיקה" (כשלמעשה הכוונה היא לחברות התקליטים) בישראל היום זה אך ורק חברות התקליטים עצמן: הצורה שבה הן עובדות, ההתנהלות הכושלת שלהן, המחירים הלא פרופורציונלים, המניפולציות עם הרינגטונים ועד למלחמה בצרכן כאילו הוא איזה אויב עם פרסומות לפיהן הוא מממן טרור עם קניות של דיסקים צרובים (בעידן שאף אחד כבר לא קונה דיסקים צרובים).
    טוב, לא רק הם. גם גלגל"צ עם הפלייליסט המסריח שלהם והרגולציה בארץ על תחנות רדיו שמונעת תחרות - כי בהעדר אלטרנטיבות אמיתיות ברדיו, אם אתה לא נכנס לפליליסט של גלגל"צ, אז הקיום שלך בארץ היום די מוגבל.
    ואולי העובדה שישנם היום פחות אלבומים שמגיעים למעמד של זהב מעידה על זה שהיום הצרכן שומע מוזיקה יותר מגוונת ויוצרים שונים שמדברים אליו יותר - ולכן העוגה מתחלקת בין יותר מוזיקאים. אלו שלא בהכרח מגיעים ל"תעשייה" של חברות התקליטים. אותם מוזיקאים שspam כנראה מדבר עליהם.
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    אף פעם לא הספדתי את המוזיקה, ואין ספק שהיום הרבה יותר קל למוזיקאים צעירים להגיע לקהל ממה שהיה פעם - אבל מצד שני הרבה יותר קשה למוזיקאי להתפרנס מהמוזיקה שלו. זה ההבדל בין "המוזיקה" ל"תעשיית המוזיקה". בתעשייה צריך לזרום גם כסף, זה מה שדואג לכך שהיא תמשיך להתקיים - וכיום הכסף הזה בקושי זורם בה.

    אומנים צעירים גם בקושי עושים כסף מהופעות, ואם כן הוא בקושי יכסה להם את עלויות הנסיעות / חזרות וכו'.

    האם חברות התקליטים אשמות במצב המחריד שהגיעו אליו? במידה מסויימת כן. במיוחד בגלל שהן לא השכילו לראות שהשוק משתנה להם למתחת לידיים ולדאוג להשתנות איתו. מצד שני - זה עדיין לא סותר את עניין הפיראטיות והעובדה שהיא נוגסת בתעשייה ברמות שהיו יכולות להרוג סוס בריא.

    אם לא הבהרתי את עצמי מקודם - אני ממש לא בעד חברות התקליטים (במיוחד הליקון. איכס הליקון). מצד שני, אני הרבה יותר נגד הפיראטיות.
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    05.11.2006
    עיר
    רעננה
    הודעות
    94
    אני דווקא חושב שמוזיקה זה בין הדברים שאנשים בארץ דווקא כן מוכנים לשלם עליו עדיין.
    פעם מדי פעם הייתי קונה דיסקים. בזמן האחרון לא ממש יצא לי.
    בכל מקרה- מעט הם ישראלים.
    אין משהו מעניין בזמן האחרון. הכל דיי עלוב. החברות וגלגלצ קוברים פה את המוזיקה.
    משינה מוציאה את השיר הכי מסריח בהיסטוריה- אבל עדיין יטחנו אותו בגלגלגצ.
    הגעתי למצב העצוב בו אני שמח שמשמיעים קרן פלס. מה שנקרא- הרע במועטו.

    בקשר לפירטיות בארץ- לפני כמה ימים קראתי שההערכה היא שהיא סביב ה 35%.
    (האמת- הפתיע אותי לטובה)
    בגדול- אני מאוד משתדל לקנות את התוכנות שלי. אני משתמש ב Open Office, יש לי הרבה משחקים למחשב, יש לי לא מעט תקליטורי מוזיקה, אני משתמש בתוכנות פריוור, אני לוקח סרטים ב DVD מדי פעם, לא פורץ שרוורים, פעם קניתי חלונות (ME- מגיע לי פיצוי על זה ) ואני אפילו שוקל לקנות את ויסטה.
    אבל- יש גבול לכל תעלול. שמשחקים PS2 עולה בארץ פי 2 או יותר מבארה"ב, זה מעבר לגבול. (והמצב ככה לא במשחקי מחשב, אז בלי זיוני שכל). אני מודה שקניתי לאחרונה swap magic+צ'יפ עלוב שכזה ל PS2. למה? כי אני לא מוכן לשלם מחירי הפקרות למשחקים לקונסולה שעוד שניה נפטרת. NBA2K7 עולה בארה"ב פחות מ 100 שקל. באנגליה הוא עולה כ 150 שקל. אין סיבה שאני אשלם יותר מזה. אני לא ממש מאמין בזה- אבל הגונב מגנב פטור.

    אז בקשר לשטות הזו שסוני מפסידה בגלל זה כסף- בולשיט. אין סיכוי בחיים שהייתי קונה משחק למכשיר הזה. 300 שקל זה פשוט יותר מדי.
    200 שקל למחשב מחשב טוב זה עוד סביר לדעתי.

    אני אישית לא יכול להבין את האנשים שמשלמים 500 שקל למשחק 360. זה פשוט טירוף.

    כמובן שאם אתה יודע שאתה לא יכול לתחזק משהו- אל תקנה אותו. לקנות 360 ולהגיד שאתה חייב לצרוב כי אין לך כסף למשחקים זה אדיוטי. אין לך כסף, אל תקנה.

    בכל מקרה, אני חושב שהקטע הזה של זה שזה פוגע בתעשיה הוא דיי שטותי.
    בוא נודה באמת- סוני הרוויחה מספיק כסף על ה PS2. זה שהם עשירים זה לא תירוץ לזה שאפשר לגנוב סחורה שלהם. אנחנו לא רובין הוד.
    אבל המחירים נשארו גבוהים גם אחרי הרבה רווחים- ככה שזה לא באמת קשור.
    רק לאחרונה המחירים ירדו, אבל זה בגלל שחוץ מאדיוטים בארץ אף אחד לא יקנה למכשיר העלוב הזה משחקים אם הם יהיו יקרים.
    .I'm not perfect, yet
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    עיר
    רעננה אשר במערב
    הודעות
    2,090
    נכתב במקור על ידי ido_gal
    אני דווקא חושב שמוזיקה זה בין הדברים שאנשים בארץ דווקא כן מוכנים לשלם עליו עדיין.
    פעם מדי פעם הייתי קונה דיסקים. בזמן האחרון לא ממש יצא לי.
    בכל מקרה- מעט הם ישראלים.
    אין משהו מעניין בזמן האחרון. הכל דיי עלוב. החברות וגלגלצ קוברים פה את המוזיקה.
    משינה מוציאה את השיר הכי מסריח בהיסטוריה- אבל עדיין יטחנו אותו בגלגלגצ.
    הגעתי למצב העצוב בו אני שמח שמשמיעים קרן פלס. מה שנקרא- הרע במועטו.

    בקשר לפירטיות בארץ- לפני כמה ימים קראתי שההערכה היא שהיא סביב ה 35%.
    (האמת- הפתיע אותי לטובה)
    בגדול- אני מאוד משתדל לקנות את התוכנות שלי. אני משתמש ב Open Office, יש לי הרבה משחקים למחשב, יש לי לא מעט תקליטורי מוזיקה, אני משתמש בתוכנות פריוור, אני לוקח סרטים ב DVD מדי פעם, לא פורץ שרוורים, פעם קניתי חלונות (ME- מגיע לי פיצוי על זה ) ואני אפילו שוקל לקנות את ויסטה.
    אבל- יש גבול לכל תעלול. שמשחקים PS2 עולה בארץ פי 2 או יותר מבארה"ב, זה מעבר לגבול. (והמצב ככה לא במשחקי מחשב, אז בלי זיוני שכל). אני מודה שקניתי לאחרונה swap magic+צ'יפ עלוב שכזה ל PS2. למה? כי אני לא מוכן לשלם מחירי הפקרות למשחקים לקונסולה שעוד שניה נפטרת. NBA2K7 עולה בארה"ב פחות מ 100 שקל. באנגליה הוא עולה כ 150 שקל. אין סיבה שאני אשלם יותר מזה. אני לא ממש מאמין בזה- אבל הגונב מגנב פטור.

    אז בקשר לשטות הזו שסוני מפסידה בגלל זה כסף- בולשיט. אין סיכוי בחיים שהייתי קונה משחק למכשיר הזה. 300 שקל זה פשוט יותר מדי.
    200 שקל למחשב מחשב טוב זה עוד סביר לדעתי.

    אני אישית לא יכול להבין את האנשים שמשלמים 500 שקל למשחק 360. זה פשוט טירוף.

    כמובן שאם אתה יודע שאתה לא יכול לתחזק משהו- אל תקנה אותו. לקנות 360 ולהגיד שאתה חייב לצרוב כי אין לך כסף למשחקים זה אדיוטי. אין לך כסף, אל תקנה.

    בכל מקרה, אני חושב שהקטע הזה של זה שזה פוגע בתעשיה הוא דיי שטותי.
    בוא נודה באמת- סוני הרוויחה מספיק כסף על ה PS2. זה שהם עשירים זה לא תירוץ לזה שאפשר לגנוב סחורה שלהם. אנחנו לא רובין הוד.
    אבל המחירים נשארו גבוהים גם אחרי הרבה רווחים- ככה שזה לא באמת קשור.
    רק לאחרונה המחירים ירדו, אבל זה בגלל שחוץ מאדיוטים בארץ אף אחד לא יקנה למכשיר העלוב הזה משחקים אם הם יהיו יקרים.
    מסכים איתך לגמרי לגבי פיראטיות במשחקים.
    עם זאת חייבים לציין שיש מספיק דרכים להשיג משחקי וידאו במחירים נורמאליים. אמנם הם בדרך כלל צריכים לכלול כרטיס אשראי שיכול להזמין דברים באינטרנט, אבל ברגע שיש כזה אפשר "לתחזק" ספריית משחקים יפה בתקציב סביר לחלוטין - 250 למשחק "דור חדש", בערך 200 למשחקים חדשים לדור הקודם והרבה פחות מזה למשחקים ניידים / פלטינום / משומשים.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    05.11.2006
    עיר
    רעננה
    הודעות
    94
    זה במידה ויש לך מכשיר שמריץ משחקי NTSC.

    להזמין משחק 360 PAL מחול יוצא בערך כמו לקנות בארץ.

    בתור שחקן מחשב אני רגיל שמשחק חדש עולה 200 שקל.
    בארץ משחק PS2 ישן עולה 200.
    .I'm not perfect, yet
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    הודעות
    13,116
    די לתרצנות, חבר'ה. אם יקר לכם, תמחו בכך שלא תקנו, הגנבה לא אמורה לספק פתרון. מזכיר לי גנב שמרמה את עצמו בצידוקים מוזרים כדי להרגיש טוב עם הגנבה שלו, כגון "זה בסדר, המצפון שלי יכול להיות נקי, הם הרי יקרנים, זו מצווה לגנוב מהם".

    וזה מגוחך לראות את חברות התקליטים כאשמות היחידות במצבן. גם על התרצנות הזו דיברתי. ובכלל, מה אכפת לכם מה קורה בחברות התקליטים? בדקו את עצמכם בלבד.

    היו כמה אמנים טובים שאיימו להפסיק לייצר אלבומים חדשים בגלל התופעה הזו שהופכת זאת ללא רווחי בעליל. נכון, הם מרוויחים מהופעות, אז למה להם להוציא אלבומים חדשים אם מהאלבומים בקושי יש להם רווח, אם בכלל? אז מה הקשר מחט לתחת? עוד תרצנות.

    גם על הדברים הכי בסיסיים ואמתיים יש כמה שמתווכחים עליהם. מוזר.

    נו, לפחות אני רואה גם נקודת אור חיובית בוויכוח הזה: זה ויכוח שנדב דווקא יכול להסכים אתי בעניינו. הוא כמוני - רק מקוריים! :inlove:
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    21.11.2006
    הודעות
    12,174
    נכתב במקור על ידי ארז רונן
    אם לא הבהרתי את עצמי מקודם - אני ממש לא בעד חברות התקליטים (במיוחד הליקון. איכס הליקון). מצד שני, אני הרבה יותר נגד הפיראטיות.
    סבבה. כל עוד אנחנו מסכימים על הליקון.
    גם בעולם המשחקים אני תמיד שמח למצוא חברות כמו stardock שהוציאו את Galactic Civ 2 בלי שום הגנות סטארפורס שדופקות את המחשב שלך רק כי החברות רואות בצרכן אויב. אני גם שמחתי לשמוע שהמכירות שלהם לא נפגעו בגלל הצעד הזה ואולי זה יעודד עוד חברות ללכת בעקבותם.
    אני באמת צריך לקנות את המשחק הזה כשיהיה לי זמן לשחק בו. אלו דברים שלדעתי תמיד צריך לעודד.
    למרות זאת, מאז קניה של דיסק מוזיקה של SONY שתקע את הרוטקיט המסריח שלהם במחשב, אני החלטתי לא לחזור ולקנות בחיים דיסק מוזיקה אחד (אולי אני אשבר בדיסק של איתי פרל). גם מוזיקה דיגיטלית עם מנגנוני DRM מובנים בקובץ אני לא הולך לקנות בחיים. דברו איתי כשיהיה בישראל אתר מוסיקה שאפשר לקנות בו שירים דיגיטליים בצורה נורמלית.
    אבל חברות המוסיקה לא דואגות לזה. הן מעדיפות לשים את הכסף איפה שקל ואיפה שנוח: בהורדות לסלולארי: 30 שניות של רינגטון באיכות מונו במחירים מופקעים. האבסורד הוא שהיום אתה יכול להוריד אצלם בתשלום בשלוש לחיצות שיר לסלולארי שלך, אבל לא למחשב שלך. זה בדיוק אותו מנגנון, אבל ברור על מה עושים יותר כסף.
    מצידי, שילכו להזדיין חברות התקליטים בארץ וכל האמנים שחותמים אצלן. אם הם מתלוננים שהם לא מצליחים לעשות כסף מהאלבומים שלהם אז או שיפסיקו להוציא אלבומים, או שיוציאו אותם בלי מטרה לעשות כסף, או שיבלעו את הרוק ויפסיקו להתלונן.
    שתף ב-Google+

הרשמה