תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 9 מ 9
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    בואו נתחיל מסורת קטנה ונחמדה.
    כל שבוע, ביום ראשון, ייפתח דיון חדש ובו נתמקד בקלאס/פיט/קסם וכו'. נתחיל במקצועות.

    מה בעצם עושים פה?

    זו הבמה שלכם להגיד כל מה שאתם חושבים על האובייקט השבועי - הצעות לשיפור, שינוי, תוספות, דעה שלכם, כל מה שעולה על דעתכם...
    אם זה יצליח נוכל אפילו לרכז ולשלוח לאובסידיאן, הצעות הגיוניות.

    והפעם: קוסם - Wizard.

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    נושאים לדיון - הגידו מה אתם חושבים על הנושאים הבאים:

    Familliars - חיות מלוות של הקוסם.
    יש מספיק? אתם מסופקים מהדרך שבה עשו אותם? מה אהבתם יותר, את החיות במשחק הראשון או השני?

    קסמים -
    חושבים שיש מספיק מבחר? אולי צריכים לתת יותר הטלות ליום, כדי שלא נצטרך לנוח כל הזמן על מנת לשרוד?

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    84
    הדבר היחיד שהפריע לי בקוסם, זה שהקסמים האחרונים שלו לא משהו.
    הקסמים הראשוניים היו יותר טובים.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    נכתב במקור על ידי Shlomi XD
    הדבר היחיד שהפריע לי בקוסם, זה שהקסמים האחרונים שלו לא משהו.
    הקסמים הראשוניים היו יותר טובים.
    אולי זה לא הקסמים?
    אני שותף לתחושה שלך, שהקסמים ברמות האחרונות לא אפקטיביים מספיק, לפחות לא כמו במשחק הראשון. אבל כשחושבים על זה שוב, ניסינו בסינגל... ולקראת הסוף בסינגל לכל האויבים יש גלגולי הצלה גבוהים וכל מיני חסינויות לקסמי מחשבה, קסמי מוות וכו'...

    הקסמים עצמם לא השתנו הרבה.

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    עיר
    כפר סבא
    הודעות
    4,366
    אני חושב שהקטע של הספר קסמים ממש לא עשוי טוב בנוור. ובלא עשוי טוב, אני מתכוון ללא עשוי בכלל. אבל מצד שני, זה מתאים כמעט רק לRP כבד, אז אני מניח שאי אפשר ממש לעשות משהו בנידון...
    Cold be hand and heart and bone,
    and cold be sleep under stone:
    never more to wake on stony bed,
    never, till the Sun fails and the Moon is dead.
    In the black wind the stars shall die,
    and still on gold here let them lie,
    till the dark lord lifts his hand
    over dead sea and withered land
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    374
    איפה הטלפורט שהבטיחו לי?!!?!?!:mad:
    Far, far beyond the island
    We dwealt in shades of twilight
    Through dread and weary days
    Through grief and endless pain
    It lies unknown
    The land of mine

    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    12.12.2006
    עיר
    תל מונד
    הודעות
    432
    פחות מדי קסמים.
    מה זה 4 קסמים ליום?!
    מה זה משנה אם אתה יודע את כל הקסמים שקיימים, 4 קסמים ליום זה מצחיק.
    6 זה כבר הרבה יותר הגיוני.
    ,Ash nazg durbatuluk
    ,ash nazg gimbatul
    ,ash nazg thrakatuluk
    .agh burzum-ishi krimpatul
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    אני לא משחק הרבה קוסמים, יותר מכשפים, כי קסמים זה הרבה יותר קשה. אתה צריך לתכנן את הקסמים שלך מראש, לדעת מה לקחת, לחשוב מה אתה עוד תצטרך להטיל בעתיד, והבעיה בזה היא שמספר הקסמים בתכלס הוא יחסית מצומצם, והם פחות תומכי קבוצה מאותה סיבה שהם לא יכולים סתם לתת קסמי הגנה לחברי הקבוצה כמו המכשף..
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    בנוור אני לא כל כך אוהב לשחק קוסמים. זה לא שאני לא סובל אותם ומתעב כל מה שקשור אליהם, אבל לטעמי קוסמים ב-P&P הרבה יותר נחמד לשחק. אחת הסיבות הן שבמולטיפלייר קשה לתכנן קסמים ומהלכים עם החבורה בקרב בזמן-אמת, ובשביל אנשים לא מנוסים כמוני כך הרבה מהפן האסטרטגי מתפספס....
    שתף ב-Google+

הרשמה