תפריט ראשי

123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 45
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    במשימת פורום מוזמן כל אחד להעלות משהו שמתאים לנושא המדובר (במקרה הזה פיסגת הגניזה), אך הוא צריך להעלות חוקים מלאים, והסבר מספק. למשל, במקרה הזה אפשר להעלות מלכודות חדשות - כולל כל הד"קים הנדרשים - יצורים חדשים, דמויות בולטות (חפצים קסומים תבוניים שכלואים שם, למשל), וכן הלאה. גם אני אתרום, כמובן.

    תהיו יצירתיים, תגרו את הדמיון, ואל תזניחו את הקראנץ'. יופי של מבוך יצא לנו כאן.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    אוקי יש לי כמה רעיונות בהשראת הספריות הקסומות של טרי פאטצ' בעולם הדיסק:
    בפסגה מאוכסנים חפצים ומוקדי כוח קסומים לרוב,במשך השנים, עקב הזנחה דלפה אנרגית קסם מן החפצם. אנרגיה זאת גרמה לכל מיני תופעות שונות ומשונות, החל מספרים חיים אשר האלפים כבלו אותם בשלשלאות על מנאת שלא יתפרצו וכלה בחורים בקירות הנראים כמו חורים המובלילים להמשך אך ברגע שמישהו נכנס אליהם הפתח נסגר...

    אני ימשיך אחר-כך...

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    19.12.2006
    עיר
    t
    הודעות
    409
    עלה לי רעיון שבו אחד מהקומות הנמוכות בפסגה נשלטת ע"י קבוצה של חפצים תבוניים ש"שיכנעו" את היצורים המזומנים לקחת אותם וע"י יכולתיהם המיוחדות השמידו את יצירי הכפיים, האל מתים וכל מי שהעז להתנגד להם בקומה זו, ועכשיו הם מנסים להתפשט לשכבות אחרות ולמצוא עוד מאחיהם החפצים התבוניים בשביל שיום יבוא והם יצליחו להשתחרר מהר עתיקזה ולקיים כל אחד את ייעודו.
    אני אוסיף חפץ אחד משלי.
    וומה,קמע הסדר המוחלט: נטייה סדר ניטרלי;תבנ 16;חכמ 18;כרז 10;דיבור וטלפתיה,ראיית חושך ושמיעה 18 מ';אגו 13 .
    כוחות משניים:הגנה מתוהו 3 ליום,מעגל קסם נגד תוהו 2 ליום,הרגעת רגשות 2 ליום.
    כוחות ראשיים: אחיזת מפלצת 1 ליום.
    אשיות: קמע זה היווה פעם חלק פצפון מפסל ענק אשר היה קבוע במרכזה של תרבות גדולה שנשכחה מזמן. תרבות זו האמינה באיזון המוחלט ששום כוח לא צריך להיות גדול מאחר ולכן יצאו למלחמת חורמה בשאר העולם שלא האמין בתפישת עולמם וכך בשביל המלחמה תרמו כל גבר, אישה וילד מכוח חייהם בשביל ליצור את הפסל של האיזון המוחלט שיהווה מוקד והשראה לאנשיהם ובו היו קבועים כל האמונות והכוחות הקיימים אף אחד לא חזק יותר מאחר. אך הגזעים האחרים לא ראו את היופי שבפסל וניפצו אותו לאות היכחדות הגזע שגרם כל כך הרבה מיתות. אך לפני שהיה מאוחר מדי לקח אחד מאנשי האיזון שנותר בחיים והתחפש חלק מהפסל הגדול וברח, אך בחתיכה הזו היה רק אמונה ונטייה אחת, הסדר, שהשטלתה על האדם וציוותה עליו לעזוב את דרכו ולהקדיש עצמו לשרות הסדר הוא הכין ממנה קמע ולבסוף הקמע מצא את עצמו במקום הזה, פסגת הגניזה מנסה לפלס את דרכו החוצא כדי להביא את הסדר לעולם.
    אין לי מושג כמה חפץ כזה אמור לעלות ואני לחוץ בזמן, אז אני יעדכן מחר או מחרותיים
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    209
    רק כתזכורת, הנה הרעיונות שלי:
    אפשר גם להוסיף פיסת היסטוריה ולהתאים את זה בכיוון ההפוך- אלו שיצרו את ההר יצרו גם כוח שמחסל את החפצים שהוסתרו בהר (אולי סוג של חרקים קסומים שניזונים מחפצי קסם, או כוח שמפרק חפצי קסם בטווח 10 ק"מ ממרכז ההר), אלא שהעוצמה של החפצים המוסתרים בהר הופכת את השמדתם לתהליך איטי מאוד (כמובן, חפצי הקסם הרגילים של הדמויות הם פחות עמידים :grinning5: ). ייתכן וגורם כלשהו גילה בהר חפץ או מסמך שהוא רוצה לעצמו, אבל הדמויות צריכות להוציא את החפץ מהר, כי הגיע זמנו- בתוך שעות, הוא ייכנע לכוח המשמיד של ההר.
    גם חפצים תבוניים שכלואים בהר יכולים להוות רעיון מעניין.

    והנה רעיון להרפתקאות המשך- אחרי ההיכרות עם המקום, הדמויות מוצאות חפץ או מסמך שמוטב ולא יוודע עליו לעולם. עכשיו הן פשוט צריכות להכניס אותו כמה שיותר עמוק לתוך ההר. יכול להיות שהאלפים השומרים יאפשרו להן להכנס, אבל לא כך השומרים הפחות תבוניים של ההר.
    אני עומד לעבוד על החרקים אוכלי העתקים- יצור נחיל, וכן חוקים למקום מוכה חרקים (הרבה חרקים, אבל מעט ובתפזורת מכדי להיות נחיל. זה המצב ברוב המקומות בהר). אני גם אעבוד על שומרים (ואסירים... מואהאה!) ומלכודות בהר.

    הודעה זו תערך בהזדמנות
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    היה לי רעיון והנה הוא יוצא לפועל:

    תבנית חדשה:
    מושפע לחשים
    בפסגה מאוכסנים חפצים ומוקדי כוח קסומים לרוב,במשך השנים, עקב הזנחה דלפה אנרגיתקסם מן החפצים. אנרגיה זאת גרמה לכל מיני תופעות שונות ומשונות, החל מספרים חיים אשרהאלפים כבלו אותם בשלשלאות על מנאת שלא יתפרצו וכלה בחורים בקירות הנראים כמו חורים המובילים להמשך אך ברגע שמישהו נכנס אליהם הפתח נסגר...

    מושפע לחשים לדוגמא:
    לפיד מושפע לחשים
    יציר כפיים קטן
    ק"פ: 1ק10+10 (15 נק"פ)
    יוזמה: 1+
    מהירות תנועה: 9 מ'
    דרג"ש: 14 (1+ גודל, 1+ זרז, 2+ טבעי)
    תוסף התקפה/ האבקות: 4/0-
    התקפה: מכה 2+ (1ק1+4 וגם 1ק2 נזק אש)
    התקפה מלאה: מכה 2+ (1ק1+4 וגם 1ק2 נזק אש)
    תפוסה/ הישג: 1.5 מ'/ 1.5 מ'
    ה"מ: יכולות דמויות לחש
    ת"מ: עמידות, תכונות יציר כפיים, הפצת אור 9 מ', ה"ל 15, התנגדות לקסם 4+
    הצלות: קשיחות 0, תגובה 1+, רצון 5-
    תכונות: כוח 10, זריזות 12, חוסן -, תבונה 2, חוכמה 1, כריזמה 1
    מיומנויות: קפיצה 4+
    כישרונות: מיקוד לחש (תהפוכה)
    ד"א: 2
    אוצר: אין

    פסגת הגניזה מוארת בלפידי אש תמיד, חלק מלפידים אלו ספגו לתוכם אנרגית קסם במשך מאות שנים עד אשר הפכו למעט תבוניים ומשוחרי טרף (חומר בעירה)
    קרב
    עמידות: לפיד מושפע קסם נהנה מעמידות 5
    יכולות דמויות לחש: 3/ יום: ידיים בוערות (הצלת תגובה ד"ק 13 לחצי נזק), 1/ יום: כדור להבות (הצלת תגובה ד"ק 14 נוגדת)

    יצירת מושפע לחשים:
    "מושפע לחשים" היא תבנית נרכשת שניתן להוסיף לכל חפץ או יצור שהוא (שייקרא להלן יצור הבסיס)
    מושפע לחשים משתמש בכל נתוני הבסיס (אם מדובר בחפץ אז בחפץ מונפש מסוגו) למעט השינויים שלהלן:
    סוג וגודל: יצור הבסיס מקבל את תת הסוג "מושפע לחשים"
    התקפה: התקפתו של יצור הבסיס מחוזקת בקסם וזהה לנשק 1+
    ה"מ: יצור הבסיס זוכה להתקפה המיוחדת הבאה:
    יכולות דמויות לחש: 3/ יום: לחש מדרג 0 או1, 1/ יום: לחש מדרג 2
    ת"מ: יצור הבסיס עמיד במיוחד לקסם, עקב כל הוא זוכה להתנגדות לחשים 15 והתנגדות לקסם 4+ (תוסף לגלגולי הצלה נגד לחשים 4+)
    תכונות: אם יצור הבסיס אינו תבוני ערך התבונה שלו עולה ל1
    ד"א: כמו יצור הבסיס +1

    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    209
    נחמד, אבל ישנן כמה בעיות ואי-בהירויות:

    א. איך קובעים את המהירות?

    ב. למה סוג הלפיד הוא "יציר כפיים (מושפע לחשים)"? אם זה לא תת סוג, לא צריך לציין אותו בנתונים.

    ג. הלפיד לא מתכלה בסופו של דבר? ומה אם אני מכבה אותו?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    א. את המהירות קבעתי כמו חפץ מונפש
    ב. צודק, אני יערוך
    ג. זהו לפיד של אש תמיד, תקרא בפסקת התיאור.

    זה כל מה שמצאתה? אם כן כנראה יצא לי לשם שינוי מפלצת בסדר...

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    209
    טוב... למעשה אני גם לא ממש מבין למה חוכמה 1. אפילו לשלדים ולגלמים יש חוכמה 10.
    אני מניח שהלפיד מודע למה שקורה סביבו, כן?
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    רק למחצה, הוא מוגבל מאוד, הדבר היחידי שמשאיר אותו בחיים זה אנרגיית הקסם שמחייה אותו

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קיבוץ יטבתה
    הודעות
    291
    אני יודע שזה לא מה שמחפשים עכשיו אבל זה ראיון "מצאון" (מצחיק וגאוני):
    אתם נכנסים לחדר גדול ומיד נעתקת נשמתכם, החדר מפואר במידה שלא תאומן, על הקירות מסוטטות דמויות של מיליוני דברים מעורבבים אחד בתוך השני כל ציור משלים את משנהו בצורה מושלמת מהתיקרה תלויים חבלים מבד משי שלקציהם כדורי זהב שמנצנצים באור הלפידים המרצד. על רצפת החדר מונח פסל ענקי ואחרי בחינה קצרה אתם מגלים שזהו שולחן מפואר מאין כמוהו שנראה כמו חמישה מכשפים שמנופפים במטות עשויי אבן, על השולחן מונח בכבוד במקום ששמור רק לו, ספר עבה מעותר בפסי זהב על כריכתו, כאתם מתקרבים לספר אתם רואים שהוא נעול במנעול מושלם שאי אפשר לפורצו, אחרי מצמוץ אחד אתם מבחינים במפתח המונח על השולחן בסמוך לספר, בתמיהה אתם מושיטים יד רועדת אל המפתח שמחושל בצורת סוס ים שלשונו יוצאת החוצה. היד הרועדת שלכם דוחפת בעדינות את המפתח למנעות ומסובבת. קליק כובש אזניים מהדהד בחדר כשהמפתח מסתובב בקלות בתוך המנעול אתם בהתרגשות עצומה וסקרנות שאין שניה לה אתם פותחים את הספר ש.....
    מתפוצץ לכם בידיים!

    מה דעתכם? חדר כזה במבוך יהיה מאוד, נחמד אתם לא מסכימים?

    קיבוצניק גאה יטבתניק שולט!!!!!!!!
    דרקון עם יו-יו שמכור לקוקה קולה!!!!!
    הדרקון הכחול השתגע!!!
    Another One Bites The Dust
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    96
    אני מניח שאני לא יכול להשתתף בעץ הזה כי אני מקבל כאב ראש כל פעם שאני רואה נתונים.

    חייבים להביא נתונים מלאים???
    או שאני יכול לתתת רעיונות ומישהו כבר יעבוד על הנתונים שלהם?
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    גדיל, אתה מוזמן להביא גם רק רעיונות ולהשאיר את הפיתוח לאחרים - אבל אנא, עשה אותם מפורטים ככל האפשר, והשתדל לתת לפחות פרטים מכאניים כלליים (אם זה לחש חדש, לפחות מאיזה דרג הוא, וכו').

    דרקון יויו - מה שהבאת לא קשור לעץ, אנא הישאר צמוד לנושא כאן. אתה מוזמן לפתוח עצים אחרים בשביל דברים אחרים.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קיבוץ יטבתה
    הודעות
    291
    ננסק, אתה אמרת בתחילת הנושא, גם מלכודות אז חשבתי.... ואם אתה מתכוון שצריך לספק פרטים והיסטוריה לחדר ולספר עצמו אין בעיה.

    קיבוצניק גאה יטבתניק שולט!!!!!!!!
    דרקון עם יו-יו שמכור לקוקה קולה!!!!!
    הדרקון הכחול השתגע!!!
    Another One Bites The Dust
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    בהחלט - לא מספיק להביא מלכודת סתם, היא צריכה להיות קשורה לאופי ולהגיון של פסגת הגניזה. המלכודת שהבאת נחמדה, אבל לפחות במבט ראשון אני לא רואה איך היא אמורה לשמור על כספת אולטרא-מאגית מפני פולשים. הכרחי להוסיף כאן הסבר ורקע מתאימים.
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קיבוץ יטבתה
    הודעות
    291
    הרקע של המלכודת שלי מאוד גמיש, יכול להתאים לכל אחד ומאפשר אילתורים על המקום בקלות.
    אתה צריך רקע, בסדר הנה אחד, השולחן הוא עתק תבוני רב עצמה המסתיר סודות רבים ובעל כוחות חזקים מאוד, הספר הוא אמצעי הגנה על השולחן. עוד רקע? הנה אחד, הספר היה שייך בעבר למכשף רב עוצמה אך משוגע שלא אוהב שמחטטים לו בדברים לכן כל הדברים שלו תמיד מתפוצצים כאשר הם נפתחים בלי מילת הפקודה הנכונה, רקע אחרון? הנה, הספר הוא ספר לחשים עתיק ובעל כוח עצום אך הוא נעול ובמפתח זה אינו המפתח שנמצא על השולחן אלה מפתח שנמצא במגרה בתוך השולחן ורק מי שיודע איפה לחפש מוצא, אם מכניסים את המפתח הלא נכון הספר מתפוצץ.
    בקיצור אפשר להתאים מלא רקעים שונים לפי מה שמתאים באותו רגע בסדר?

    קיבוצניק גאה יטבתניק שולט!!!!!!!!
    דרקון עם יו-יו שמכור לקוקה קולה!!!!!
    הדרקון הכחול השתגע!!!
    Another One Bites The Dust
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    תבנית חדשה: נגוע קסם שחור

    פסגת הגניזה מקרינה כוח מאגי מרושע. ייתכנו לכך שתי סיבות: אולי החפצים הקסומים רבי הכוח והכרכים מלאי הסודות שנעולים בפסגת הגניזה היו מרושעים מתחילתם, מאחר ונוצרו רק למען ההרס ושימשו רק במלחמות ומתוך יצרים אפלים. מצד שני, אולי הם היו פשוט חפצים וידע, כלים לשימושו של האדם, אך אלפי שנים של כבילה כפויה והתייחסות אליהם כאל כלי הרשע עיוותו אותם לכאלו. (ואז מצבה הנוכחי של הפסגה הוא בחלקו אשמתם של השומרים עליה!)
    בכל מקרה, במסדרונות שוררת תחושה קודרת, החדרים הריקים מלאים בצללים דוקרים, והיצורים השומרים אינם דומים עוד למקביליהם בחוץ. הקסם המאגי שבפסגת הגניזה נוטה לרוע.

    "נגוע קסם שחור" היא תבנית נרכשת חדשה, שמייצגת יצור שהתקיים בסביבה שטומאה בכוח מאגי (לא קדוש) שמטבעו הוא אפל ושלילי. המטרה היא ליצור יצור שעבר מוטציה והתקשח, ובדרך זכה בכמה יכולות מרושעות הנובעות מהכוח המאגי שהשפיע עליו. מומלץ לשפר את המפלצת בק"פ או שתיים, מעבר לתבנית.
    גודל וסוג: היצור זוכה בתת-הסוג רוע.
    דרג"ש: היצור זוכה בתוסף לשריון טבעי 1+.
    התקפות מיוחדות: היצור זוכה ביכולות דמויות הלחש עיוורון\חרשות 3\ליום, ומגע ערפדי כרצונו (ד"ק לזריקות הצלה מבוסס חוכמה).
    תכונות מיוחדות: היצור זוכה ביכולות דמויות הלחש הגנה מטוב (1\ליום), גילוי קסם (כרצונו), הפחתת נזק 5\טוב וביכולת החדשה השחתת קסם.
    מיומנויות: היצור זוכה בתוסף גזע 4+ לתורת הלחשים.
    תכונות: היצור זוכה בשלושה תוספי תגבור 2+, המחולקים באופן שווה בין שלוש תכונות - לרוב, שלוש התכונות הגבוהות שלו. (כך שהוא מתחזק מעבר לרגיל במה שהוא בכל מקרה טוב בו).
    כשרונות: היצור זוכה בכישרונות מיקוד לחש (מעשה אוב) ובקשיחות רבה, ככישרונות נוספים.
    דירוג אתגר: הד"א של היצור עולה ב-2.
    אוצר: ללא מטבעות, פי 1.5 חפצי קסם. (אך כולם סובלים מהשחתת קסם קבועה, בעקבות החשיפה הארוכה)
    נטייה: רוע כלשהי.

    השחתת קסם (ע"ט): כל חפץ קסום שנכנס לטווח ההישג הטבעי (ללא כלי נשק מלאכותיים) של יצור נגוע קסם שחור, סובל מההילה המטמאת שנובעת ממנו. החפץ צריך להצליח בהצלת רצון או להפוך לנוטה לרוע למטרת התגברות על הפחתת נזק. נטייה לרוע ונטייה לטוב של נשקים מבטלות זו את זו. כתופעת לוואי מאנרגיית הקסם המוגברת, החפץ זוכה בתוסף נקודה 1 להשפעה שלו - 1+ לנזק (ולא להתקפה) לנשקים, 1+ לדירוג השריון לשריונות, 1+ נקודות פגיעה לשיקויי ריפוי, וכן הלאה. אם החפץ הצליח בהצלת הרצון, הוא אינו זוכה בתופעת הלוואי.
    ההשפעה פגה מיד ברגע שהחפץ יוצא מטווח ההישג הטבעי של היצור. קליעים שחולפים בשטח ההישג הטבעי מושפעים באותו האופן כמו כל חפץ אחר.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קיבוץ יטבתה
    הודעות
    291
    האם התבנית יכולה להיות חזקה יותר או חלשה יותר כלפי יצורים שקויימו שם פחות או יותר זמן?

    קיבוצניק גאה יטבתניק שולט!!!!!!!!
    דרקון עם יו-יו שמכור לקוקה קולה!!!!!
    הדרקון הכחול השתגע!!!
    Another One Bites The Dust
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    תיאורטית כן, וזה בהחלט הגיוני, אבל למען הפשטות אני מציע שלא להתייחס לזה יותר מדי.
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קיבוץ יטבתה
    הודעות
    291
    מה דעתכם לעשות מפה של המקום? להתשתמש בתוכנה fractal mapper או משהוא כזה?

    קיבוצניק גאה יטבתניק שולט!!!!!!!!
    דרקון עם יו-יו שמכור לקוקה קולה!!!!!
    הדרקון הכחול השתגע!!!
    Another One Bites The Dust
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    209
    לא! מפה של מבוך הר הגניזה תפגום בגיוון שיכול להיות בו. ייתכן ואפשר למפות את המקדש\מצודה הראשית של האלפים השומרים ואת הכניסות אל ההר, אבל תמיד יהיו קומות לא ממופות- כך, אתה יכול תמיד לתת לדימיון המעוות שלך לפעול.
    אם אתה צריך הסבר למה זה כך, אפשר להחליט שקסם מסויים גורם לחדרים ולמסדורונות לשנות את מיקומם כל העת.
    שתף ב-Google+

הרשמה