תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 32
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    קודם כל, אני מבהיר שזה לא דיון הצעות לשרת של הקהילה או משהו כזה.

    בואו ספרו מה הייתם רוצים בשרת, שהיה גורם לכם לשחק בו.

    הצעות לדיון:
    מערכת אוכל/שתיה - כן או לא? הייתם רוצים לשבת ולאכול כדי לא למות? או שזה סתם מבזבז זמן?

    יותר השקעה במערכות או שיהיה מה לעשות? כמו הלורה, עם הרבה מערכות שונות שנותנות טעם למשחק, או להשקיע יותר במשימות ללא התערבות שה"ם, יצורים ושיחות? או למצוא את נקודת האיזון? מהי לדעתכם?

    PG, כן או לא? שתהיה אפשרות לעשות PG, או לעשות הכל כדי לא לתת במה לשחקנים כאלה?



    בואו נראה מה אתם הייתם רוצים.

    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    28.10.2006
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    307
    נכתב במקור על ידי Flame of Udun
    קודם כל, אני מבהיר שזה לא דיון הצעות לשרת של הקהילה או משהו כזה. ב


    הצעות לדיון:
    מערכת אוכל/שתיה - כן או לא? לא החלטי בעניין הזה
    אם אני כלכך רוצה לאכול אני יאכל אבל אל תשגעו לי את השכל עם קניות
    אפילו בDND לא שמים על זה זין אז תרדו מרעיון הטיפשי הזה מהר


    יותר השקעה במערכות או שיהיה מה לעשות? נקודת איזון ללא ספק מה לעשות שלא תמיד יש ראש למשהו מסובך ולפעמים פשוט בא להרוג את הזה והזה
    אבל כמובן שיהיה גם אופציות מעמיקות יותר בתוך השרת


    PG, כן או לא? אם בא לי לטחון מפלצות
    אז תנו לי לטחון מפלצות למה לא
    זה לא נוגד שום RP של שום עולם ותמיד אפשר למצוא לזה הסבר


    רועי תעזבו את העצמכם עם התיאורטי ותתחילו לבנות
    Bonzyאומר : גל, החתימה שלך מטומטמת
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    נכתב במקור על ידי -Deekin
    רועי תעזבו את העצמכם עם התיאורטי ותתחילו לבנות
    אין קשר בין מה שהולך בדיון למה שבונים או לא. הבהרתי את זה.
    אני סתם מעלה את זה לדיון, הגיע הזמן לדון קצת בפורום הזה.
    לראות מה אנשים חושבים, להגיע לרמה של דיבור ודיון. בע.

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    אוכל ושתיה זה רעיון RP אדיר, במידה שעושים אותו כמו שצריך. לדוגמא, דמויות עם CON גבוהה צריכים לאכול יותר, אבל גם צריך לזכור שאי אפשר לשתק שחקנים ולכבול אותם לקיבה שלהם! אבל עם בנייה נוכה וסקרייפטים ומערכות אפשר לעשות חיות נפוצות מאוד (שיהיו כמעט תמיד במרחק איזור אחד לפחות באיזורים חיצוניים) שישמו לצייד, שלא יקבלו עליהם XP, לדוגמא. ככה שחקנים לא יהרגו אותם לPG, אלא רק לRP. הם יפילו בשר (בין השאר, מה עוד זה כבר מערכת קרפטינג שלמה) שאותו צריך לבבשל בשביל לאכול, ואפשר גם לקנות בעיר אוכל מוכן למי שאין כוח לצוד (או כל סיבה RP אחרת). אבל מה שאני מסנה להגיד פה תכלס זה להזהר עם מערכת כזאת. אם זה יהיה לעיתים תכופות מידי, זה יהיה ממש מטרד. וצריך להתאים את התוצאות של אי-אכילה ברמה מאוזנת. שלא לא-יפריע, ושלא יגרום לשחקן להתפגר (לא בבום אחד, לפחות).
    בקשר לשתיה, אותו דבר כמו לאוכל. צריך מקור מים במיקום סביר בכל מקום שאתה נמצא מעל הקרקע. מיימיה רב פעמית שיהיה אפשר למלות תמיד, וכל מילוי יהיה לפחות 5 פעמים של שתיה, והתוצאות של אי שתיה צריכות להיות שונות מאי אכילה. אם כל זה בנוי כמו שצריך, המערכת יכולה להיות הצלחה, כיף אדיר, אם לא, יכול להרוס שרת שלם.

    המערכות בהלורה תוספת יפה, נהדרת, אבל כמו שאנשים התלוננו, לא היה לנו מה לעשות. עדיף קודם כל לבנות, לפחות לרמות הנמוכות, תעסוקה הולמת, לפני שפונים למערכות. בעיקרון, המשחק מציע את המינמום הראוי למשחק, והדימיון משלים את השאר. אני אעדיף שרת שיהיה לי שם מה לעשות בשלבים הראשונים מאשר שרת שיתן לי כלים אינסופיים של תוספות ומערכות שבלי תעסוקה הולמת, יגמרו את היום בכותרת "חסר שימוש"....

    PG-ברמה הנכונה...לא-אני נגד לצאת למסעות הרג חסרות מטרה, עליית רמות בשעות (או פחות) והגעה לרמה 20 בחודש. אני בעד התפתחות הדמות תוך הכרת העולם ואנשים אחרים. אבל אי אפשר לצפות מאנשים לשבת כל היום ולחפש תעסוקה בתוך העיר הבטוחה, חסרת כל המעש, בסופו של דבר. במיוחד בשבלים הראשונים שחקנים,, במיוחד החדשים, רוצים לבסס קצת את הדמות שלהם, לחזק אותה, בשביל שלא תביך אותם כיצאו למסעות RP עם אחרים. לצטת למסע של ימים עם 6 HP ומתקפה או קסם אחד של 1d6 זה לא הכי מעורר ביטחון עצמי. עד רמה 5 אולי PG מתקבל על הדעת, ועל רמה 10 לא יגרור ענישה קיצונית (אלא אם זה ממש יוצא מכלל שליטה). עד רמה 10 לשחקן כבר היה צריך להיות הידע, ההיכרות עם אשים, סיבות נורמליות לא סתם לצאת (וזאת הגזמה. שחקנים יכולים למצוא כבר ברמה 1 סיבות, אבל בשביל הPGים.
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    08.11.2006
    הודעות
    756
    דעתי:

    מערכת אוכל/שתיה - כן או לא? לא כל-כך משנה לי אם אין, אבל במידה ויש, אני בהחלט אעדיף משהו שולי (כלומר צדדי ולא מחייב) שיוכל להעביר את הזמן ואף לתגמל אבל לזכור שאנחנו לא משחקים במשחק דמוי-סימס.

    יותר השקעה במערכות או שיהיה מה לעשות? השאלה קצת מוזרה לי כי אני לא מבין איך X בא על חשבון Y. אני מניח שאיזון תהיה הבחירה שלי.

    PG, כן או לא? כעקרון כן, כי גם כשמשחקים בשרתי RP מגה-כבדים רוצים לפעמים לצאת למסעות מטורפים אל הלא-נודע, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה, אחרת "PGerים" ינצלו את המצב ותהיה לכך אחת משתי השלכות: תהרס לכולם חווית המשחק, או שהאדמינים ינקטו באמצעי-מנע כמו העלאת רמת הקושי או נעילת איזורים/חפצים/יכולות/קסמים - מה שיפגע גם בשחקני RP. אני חושב שגלשתי לדיון בפעם אחרת...
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    אוהב אוכל ושתייה, מוסיף איזה פן ריאליסטי למשחק והופך הרפתקאות ומסעות ליותר מעניינים בעיני. תחשבו שלפרודו ולסאם תמיד היה אוכל ומים. משעמם. כשלא היה להם אוכל ומים זה הקשה ופשוט הוסיף עוד עניין.

    בקשר למערכות... אישית, אני לא רואה Quests ש-NPCs נותנים בתור "משהו לעשות", חוץ מבמקרים נדירים. תכל'ס, לרוב זה רק להשיג XP ו\או GP, אבל לעתים נדירות אפשר ממש להשיג RP כיף מ-Quests. לא, כדי "שיהיה מה לעשות", העולם צריך להיות מספיק גמיש כדי שהתפקידים החשובים יהיו בידי ה-PCs, צריך להיות מספיק חכם כדי לתת מקום לרשע לשגשג ולכן לתת אפשרות לדמויות רעות לעשות מעשים רעים בלי שישר יערפו את ראשם, צריך להיות מספיק עמוק ועם חופש לשחקנים כדי שיוכלו לפתח את הדמויות ולגרור אחרים לפיתוח הזה. DMs ו-Quests, הם לא המרכז, הם פשוט לתת תנופה ועזרה ל-RP.

    ה"שיהיה מה לעשות" צריך לבוא מידי השחקנים, עם עזרה של ה-DMs שמעצבים את העולם כך שלשחקנים יהיה אפשרות ליצור RP.

    בקשר ל-PG, זה די tricky... כן, צריך אפשרות לצאת ולהרוג דברים, אבל זה לרוב צריך להיות בצורת RP. זה לא שאני נגד לצאת ולהשיג XP, אבל אני ממש לא בעד אנשים שיוצאים לבד כדי להשיג XP. בשרתי RP, אנשים צריכים להבין שהרבה יותר עדיף שיהיו סיפורים שמספרים את ההתפתחות של הדמות, מאשר לנסות בכוח לכרוך סיפור סביב ההתפתחות של הדמות, אתם מבינים?

    אפשר גם כדי לעודד הליכה בקבוצות ליצור שרת מספיק מגוון שידרוש מיומנויות שונות של דמויות שונות, וגם יותר XP אולי בקבוצה. הבעיה היחידה היא שלפעמים פשוט אין מספיק שחקנים כדי למלא את כל התפקידים החוצים להרפתקה טובה.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    את כל העניין של האוכל/שתיה, PG וכו', הבאתי בתור דוגמאות, לא כדי שתתייחסו דווקא אליהם ;)

    אתם מוזמנים להביע דעתכם בכל נושא שלא יעלה על הדעת.


    ובנושא אחר - איך הייתם מגדירים את הלורה כ"מודול שיש בו מה לעשות"? אפשר לדרג בין 1 ל10, ואפשר לפרט כמה שרוצים.

    כנ"ל, אתם חושבים שהקטע עם האוכל של הלורה היה מספק? (הרבה סוגי אוכל, כולל אפשרות בישול, אבל לא חובה לאכול)



    *אני משתמש בהלורה בתור דוגמא, כי זה מה שאנחנו מכירים ואפשר להשתמש בזה בתור אינדיקציה. אני מתנצל בפני מי שלא זכה לשחק בהלורה.

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    125
    אני לא שיחקתי בהלורה אבל....

    מזון ושתיה- לפי דעתי זה בזבוז זמן של סקריפטרים ובנאים וזמן ועוד דאגה נוספת על השחקנים...זה לא פרקטי לפי דעתי להוסיף עוד מעמסה על האנשים לדבר שהוא לא ממש נחוץ. פשוט תאכלו בעצמכם תוך כדי משחק כדי שאתם לא תמותו ניחא לא לדאוג לשחקנים :]

    שרת טוב צריך להיות מורכב גם מRP אבל גם מPG. כול שרת צריך מהות ועלילה ששם הRP יקח חלק, אבל אי אפשר כול החיים לעשות RP שוב ושוב. צריך גם לתת לשחקנים ללכת ולטחון מפלצות פה ושם ... לפעמים RP זה מייגע, ולפעמים PG זה מייגע אז צריך את האפשרות השניה .

    אם תוכלו להסביר לי לאיזה מערכות אתם מתכוונים אז אוכל לענותת על החלק הזה. תודה
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    מערכות לדוגמא מהלורה:

    מערכת פיקניק: היתה לך אפשרות לקנות סל פיקניק ולשים בו דברים, ושמיכה כזו של פיקניק, ולהניח את שניהם על הרצפה ממש כאילו זה אמיתי ולהשתמש בהם במסעות.
    כנ"ל היו כיסאות מתקפלים, מערכת הדלקת אש מאבן ניצוץ ועץ יבש, מערכת בישול בסיר של עשרות סוגי מאכלים, מערכת ריפוי - ריסוק של צמחי מרפא ובישולם על מנת לקבל משחת ריפוי, ועוד ועוד ועוד...

    היו גם הרבה מערכות נסתרות לשהמ"ים ואדמינים, זה היה כיף

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    12.12.2006
    עיר
    תל מונד
    הודעות
    432
    אני בכל זאת מתייחס למה שציינת כי לדעתי זה משקף את מה שבנאדם רוצה ממודול.

    מערכת אוכל/שתיה - כן או לא? אני לא אענה בחיוב או בשלילה, אלא אביע דעתי:
    לדעתי זה לא מוסיף ל-RP, מכיוון שהמשחק הוא לא בזמן אמיתי. אפילו בסדרה 24, שמתיימרת להיות בזמן אמיתי, לא רואים אותם אוכלים, והם הולכים לשירותים רק כדי לפעול מאוחרי הגב של האנשים מה-devision ;)

    יותר השקעה במערכות או שיהיה מה לעשות? אם הייתי צריך לתת הערכה גסה, אני אומר 75% תוכן ו-25% מערכותן. זאת מהסיבה שמנסיון אני יודע שבניית מערכת טובה, שלא בטוח שכולם ישתמשו בה, ועוד יותר לא בטוח שכולם יאהבו אותה, לוקחת הרבה יותר זמן מאשר לכתוב כמה קווסטים מאתגרים וטובים. נוסף על כך, אני חושב שחלק מהמערכות שנבנו הן גימיקים שאולי מלהיבים יותר מעוד קווסט, אבל ההתלהבות מסתיימת מאד מהר.
    מצד שני, אני מהיום הראשון התאהבתי במערכת TS שהייתה במשחק הראשון, מימי LOL העליזים ועד ימי SP הזכורים לטובה. במיוחד אהבתי את הרעיון לשלב בונוסים עם המערכת, הדוגמה הכי פשוטה היא עוד XP, אבל דוגמה יותר ריאליסטית היא למשל עוד AC טבעי או BAB על כל 100 או 200 נקודות ב-armoring או weaponing בהתאמה!

    PG, כן או לא?
    כן. אז ביג דיל, כולם רמה 20 במקום רמה 10. זה לא משחק כמו שהאחים הקטנים והמציקים שלנו משחקים (maple story), עם מס' אינסופי כמעט של רמות.
    אחרי שמגיעים לרמה 20, אין יותר PG, ואז מתחיל הכיף האמיתי:
    אולי אנשים לא מודעים לזה, אבל ברמה גבוהה ה-RP יותר טבעי, מהסיבה הפשוטה שהאפשרות לעשות PG מתבטלת!
    יותר כיף לצאת למסע כשאתה רמה 20 מאשר כשאתה רמה 5. אני בטוח שכל אחד יכול לעלות אלף סיבות. אני אתן אחת:
    שתי בניות של טרובדור. אחד יודע שהוא רוצה להיות RDD, אחד יודע שהוא רוצה להיות ARCANE TRICKSTER.
    ברמה 5 אין ביניהם הבדל, אלא מבחינת השאיפות. ההבדל עקיף.
    ברמה 17 הם שני דברים שונים!!!!

    שים לב, שחובה לדעתי לפעול לאיזון, למשל...
    חובה לא לאפשר העברת נטיות. מהסיבה הפשוטה שמי ששם דגש יותר על RP, לא יבחר מלכתחילה נטייה לא מתאימה להתנהגות שהוא מתכוון לבצע.
    ומי שמעדיף לשחק עם בניות שיותר מזכירות PVP, אז מן הראוי שלא יוכל לבנות ברברי-נזיר או מכשף-פלאדין-PM.
    שים לב שאני לא מדבר על בניות כמו כוהן-RDD, שאולי נראות תמוהות אבל הן לגיטימיות.
    ,Ash nazg durbatuluk
    ,ash nazg gimbatul
    ,ash nazg thrakatuluk
    .agh burzum-ishi krimpatul
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    מי שאומר שאוכל לא מוסיף לRP, רואים שלא שיחק בהלורה ;)

    אוכל מוסיף ועוד איך מוסיף, אבל לדעתי מספיק כמו בהלורה, אני אישית לא הייתי רוצה לשחק בשרת עם חובת אכילה... מי שרוצה וזה מתאים לו, שיקנה בפונדק אוכל. או לחלופין יחפש עצים, יקים מדורה ומאהל, ויבשל מרק או בשר כלשהו.

    אוח, מה הייתי עושה בהלורה בלי מרק העגבניות של Elrian והיין של Mighty Explorer Inn

    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    125
    אני מסכים עם ג'ים קארי פה למעלה. אסור שיהיה בניות PVP עם נטיות סותרות זה מוציא הכול מאיזון. אני מוכן לעזור באיזון אם תצטרכו.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    עיר
    Rehovot
    הודעות
    2,239
    האוכל בהלורה היה לא מחייב, אבל לא פעם ולא פעמיים הוסיף RP משעשע וכיפי במחנות שהקמנו בלילות, שאליראן הכינה לנו מרק פטריות מעורר תאבון, שדאג לשינה מלאת נמיות באוהל שהעמדתי על ראש הגבעה הצופה אל היערות העשירים של סורינק :clown:

    מישהו רשם פה משהו על חופש שגשוג לדמויות רעות. דבר כזה צריך להיזהר ולעשות חכם, כי דמויות רעות (אני מדבר כרגע על רעות טהורות) בדרך כלל מנסות להשפיע על העולם, בין עם זה דרך העלילה הראשית, או בעלילה אישית צדדית (שביחד עם DM יכול להפוך לעליה משנית עשירה). אי אפשר לכל שחקן להיות דמות רעה טהורה. דמויות כאלה דורשות RP טוב מצד השחקן ומקוריות. זאת דמות יחסית קשה למשחק. כמו כן דמויות כאלה ברובם לא חיות בלב הסיוויליזציה, היכן שרוב השרתים מחליטים כנקודת מוצא. יש גם את הקטע של אינטרקציה עם שחקנים טובים. אני זוכר בהלורה אני ורוריאן הגענו להחלטה שמשהו חייב להעשות בקשר לאיזה דמות רעה (שחכתי את השם, eyeball שיחק אותה), אבל תכלס בפועל לא יכלנו לעשות כלום, לפחות לא משהו משמעותי, בלי לעבור על החוקים ולהרוס לשחקן שמשחק את הדמות את חווית המשחק(דמות שהוא עבד עליה והשקיע בה, ואנחנו נהרוס אותה (להרוג) בשם הRP? זה לא פייר).
    זה היה יום קיץ סגרירי. המים טולטולו את הספינה, הים בוגדוני. שטני אני ויד ימיני קונדופוני, כשמלמעלה עף שקנאי ה-מקמק.
    http://youtube.com/artigo
    Tiesto in my heart and soul
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    12.12.2006
    עיר
    תל מונד
    הודעות
    432
    אני מבקש שתקראו שוב את ההודעה שלי מכיוון שעשיתי חושבים וערכתי אותה בצורה רצינית

    http://forum.vgames.co.il/showpost.p...2&postcount=10
    ,Ash nazg durbatuluk
    ,ash nazg gimbatul
    ,ash nazg thrakatuluk
    .agh burzum-ishi krimpatul
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    מסכים עם בר, לתת לכל אחד להיות רע ולעשות מה שהוא רוצה זה לא הולך אף פעם, במיוחד לא בשרתים קטנים.

    תחשבו על זה..
    רוב השחקנים נייטרליים וטובים, ונמצאים בעיר. פתאום נכנס מישהו רע, לא מתקרב לאף אחד, נשאר לבד ומשתגע.

    הקטע בשרתים קטנים זה לשחק עם עוד אנשים. אני בכלל הייתי מעדיף שדמויות רעות יתואמו עם השה"מים, כמו שניסיתי לעשות בהלורה, כדי לפתח עלילות צדדיות. זה פעל לא רע בחלק מהמקרים..


    עידן: בקשר למה שאתה אומר, שברמה מקסימלית לא רוצים PG ועושים רק RP...
    נכון ולא נכון.
    מצד אחד אנשים רוצים להתקדם. אם למשל שרת יתחיל ברמה 20 מתוך 20, יש אנשים שזה יימאס להם מהר מאוד. הדמות לא משתנה...

    הכיף, לפחות שלי, זה לקדם את הדמות גם מבחינת RP ומעמדה בעולם וגם מבחינת אפשרויות טכניות במשחק. לא כיף להתחיל ישר בתור מישהו חזק סתם ככה.

    בהלורה עשינו פשרה - מתחילים ברמה 10 מתוך 20. בהלורה גם עליית הרמות היתה איטית יחסית, ובנוסף חסמנו עליית רמות מעל 14 בלי אישור שה"מ. (היו לנו כלים לשהמים שאיפשרו להגביל עליית רמות, הטלת קסמים ועוד) למה הגבלנו כל כך את עליית הרמות? כי חשבנו שרמה 10 זה מספיק בתור התחלה, ולאט לאט ימשיכו להתקדם.

    מצד שני כשמתחילים ברמה 10, מצפים מאנשים לשחק דמויות "חשובות" וידועות, יחסית לאנשים ברמה 1 שרק התחילו את המסעות שלהם וכו'.
    לכן בהלורה נתנו אפשרות לשחק דמויות ראשיות כמו ראש מעגל במגדל הקסם, כוהן ראשי וכו'.

    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    טוב זה כבר 2 נושאים של RP.

    קודם כל, בעיני מי שמתחיל ישר בתור טוב טהור לגמרי או רע טהור לגמרי זה משהו די יומרני. זה כמו שתתחיל דמות ותטען שאתה הנבחר של האל או הסייף הכי חזק. זה משהו שצריכים להגיע אליו, ובעיני, רע לגמרי או טוב לגמרי זה משהו שגם צריך להגיע אליו.

    בקשר לרע; זה כבר דורש RP טוב. אנשים צריכים להבין שיהיו למעשים שלהם תגובות, וזה מאוד לא הוגן מצידם לפעול בצורה מסויימת בידיעה ששחקנים ירתעו מלהגיב, בגלל סיבות שלא קשורות לדמות. כמו להרוג מישהו, שזה ידפוק לו את החוויה. רע צריך להיות חכם. זה לא הוגן מצידי לעשות משהו מאוד נבזי בתור רע ולא לתת לאחרים להגיב.
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    שכחתי להעלות את הנושא הכי חשוב - מה אתם חושבים על מוות? שיהיה קבוע ותמידי, הדמות הלכה לעזאזל, או שתהיה אפשרות לחזור?

    כמובן שעדיף לפרט...

    אני אישית אהבתי את מה שעשינו בהלורה - מערכת חדשה וייחודית לשרת, שהלכה בערך ככה:
    לכל דמות חדשה יש מספר של 14 נקודות החייאה (respawn). כל פעם כשמתים, יש לך 3 אפשרויות:
    1. מוות תמידי. פשוט עוזבים את הדמות. זה כמובן רק למי שרצה.
    2. לחכות מת עד שיחיו אותך.
    3. לעשות Respawn, מה שהוריד לך נקודת החיאה אחת, החזיר אותך עם 5 נקודות חיים באותו מקום שמתת, ונתן לך 30 שניות לברוח מהאיזור לפני שהאויבים יחזרו להיות תוקפניים.

    כשנגמרות נקודות ההחייאה שלך, אי אפשר לעשות יותר רספאון וצריך לחכות להחיאה משחקן אחר, שה"מ (במקרים שהגיע לשחקן) או מוות תמידי.
    חשוב להזכיר שבהלורה השה"מים צ'יפרו שחקנים טובים עם נקודות החיאה, ושחקנים טובים באמת לא הגיעו למצב שאין להם נקודות החיאה (גם אם מתו הרבה... §)

    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    12.12.2006
    עיר
    תל מונד
    הודעות
    432
    מסכים.
    אין אף מקצוע שדורש נטייה רעה שלא בצדק!

    מי שרוצה לשחק BG שישחק פלאדין. יותר כיף, יותר חזק, ופחות אדיוטי (למה צריך 5 HIDE?!!!?) אז מה עם לכל הפלאדינים יש תכונה שלא ציינו בשום מקום של מקל בתחת.

    כדי לשחק מתנקש צריך שרת עם מערכת גילדות טובה, אחרת תהיה מובטל. להיות מתנקש זה יכול להיות RP אדיר, בתנאי שהשרת מאכלס מספיק שחקנים כדי ליצור מערכת יריבויות עמוקות שתביא לרצח ראשי גילדה יריבה, למשל...
    ,Ash nazg durbatuluk
    ,ash nazg gimbatul
    ,ash nazg thrakatuluk
    .agh burzum-ishi krimpatul
    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,581
    אל תשכחו שהמקצוע של מישהו זה לא כל מה שהוא.

    מתנקש יוכל לחיות שנים שלמות בלי להתנקש, כאזרח מן השורה.
    בין אם הוא מתחבא מהרשויות עם זהות חדשה, או סתם מתנקש לשעבר שפרש מהמקצוע.

    רק דוגמא..

    חוץ ממקרים מסויימים, למשל כוהן, שלרוב חייב להיות מה שהוא. אלא אם הכוהן פרש או משהו כזה, ולא משתמש יותר בקסמים שלו ובשאר היכולות.

    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    293
    BEAutiful, סליחה, אבל זה פשוט לא נכון מה שאתה אומר. זה כמו שאני אמרתי - אנשים צריכים להתפתח לפי הסיפור שהם מספרים, ולא לכרוך סיפור סביב ההפתחות שלהם (בבנייה). מה שאתה אומר, בכלל לא נותן אפשרות להתפתחות! הדמות נשאר תקועה באותה רמה כל הזמן, ולא משתנה.


    ההתפתחות זה משהו קריטי לדמות. אני יכול להגיד לך ששיחקתי פעם דמות, שכל הכיף, כל הכיף הייתה ההתפתחות שלה, וכל פעם שהגעתי לנקודה שאיתה רציתי, היה משעמם, עד שהצלחתי למצוא עוד מטרה. ואז שוב היה כיף בגלל ההתפתחות, וברגע שהגעתי לאן שרציתי, שוב היה די משעמם.
    שתף ב-Google+

הרשמה