תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 12 מ 12
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    אצלי לפחות, התשובה היא "לא מעט בכלל". אולי זה בגלל שאני משחק בעיקר מו"ד כרגע, שהיא שיטה שמבוססת הרבה על מכאניקה, בדומה ל-RPG למחשב. אני לוקח הרבה השראה ממשחקי מחשב, למשל באורך ובסגנון של העלילות, באפיון של הדב"שים, אפילו ב-build של המקצועות שלהם...

    אבל בשיטות אחרות, אני נגד הרעיון - אני חושב שמשחקי תפקידים לא צריכים להיות מוגבלים על ידי בני-דודיהם הממוחשבים (והמאוד מוגבלים), אלא להשתדל לפרוץ גבולות ולעשות דברים שאי אפשר לעשות במקומות אחרים. משחקי מחשב מלאים בהמון-המון החלטות שמבוססות על אופיו של המחשב עצמו, והחלטות שכאלו אינן טובות לנו כשחקני תפקידים מלאים.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    28.10.2006
    עיר
    באר שבע
    הודעות
    307
    RPG למחשב משפיע בעיקר אצל שחקנים חדשים שחושבים שזה דיבאלו רק עם יותר מכות
    המחשב אינו תמיד מוגבל כמו שמוצאים אותו
    בNWN ברשת קיים חופש כמעט שווה בערכו לDND
    Bonzyאומר : גל, החתימה שלך מטומטמת
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    02.01.2007
    הודעות
    8
    ננסק אני לא ממש מבין למה אתה מתכוון. האם אתה מתכוון מבחינת העלילה, או כך שאתה לוקח מן משחקי המחשב חוקי מכאניקה?
    אם אתה מתכוון מבחינה עלילתית, אז כמנחה, אני בהחלט מושפע לעיתים קרובות ממשחקי מחשב, בכך שאני לוקח את השראתי מהם.
    הדוגמא החזקה ביותר לכך היא warcraft ו-WOW שלא רק שהשפיעו על הנושאים העלילתיים שלי, אלא גם גרמו לי לזנוח את עולם המו"ד הרגיל שלי, ולעבור לעולם המערכה שהם מציעים.
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    דיקין- אין משחק מחשב המציע חופש כמו משחק תפקידים, האם בנוור ווינטר אתה יכול להגיד לכל דב"ש מה שאתה רוצה? לתקוף כל אחד? לעמוד בעמצא הרחוב ולצעוק "המשיח הגיע! המשיח הגיע!"?

    אצלנו הקבוצה כמעט ולא מושפעת ממשחקי מחשב, אם כבר מספרים (בעיקר סדרות האלף האפל ורומח הדרקון)

    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    96
    לא!
    משחקי RPG הם שצריכים לקחת השראה ממשחקי תפקידים ולא להפך.
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    וודאי התכוונת לומר שמ"ת למחשב צריך לקחת השראה ממ"ת שולחני מאחר ו
    RPG=ROLE PLAYING GAME=משחקי תפקידים.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    נכתב במקור על ידי froike
    ננסק אני לא ממש מבין למה אתה מתכוון. האם אתה מתכוון מבחינת העלילה, או כך שאתה לוקח מן משחקי המחשב חוקי מכאניקה?
    אם אתה מתכוון מבחינה עלילתית, אז כמנחה, אני בהחלט מושפע לעיתים קרובות ממשחקי מחשב, בכך שאני לוקח את השראתי מהם.
    הדוגמא החזקה ביותר לכך היא warcraft ו-WOW שלא רק שהשפיעו על הנושאים העלילתיים שלי, אלא גם גרמו לי לזנוח את עולם המו"ד הרגיל שלי, ולעבור לעולם המערכה שהם מציעים.
    למעשה אני מתכוון גם וגם - גם מכאנית (לא עצם לקיחת חוקים, אלא ההתייחסות הכבדה אליהם למשל), וגם העלילה. וקבל :inlove: על WoW RPG! הוא מעולה.

    gdil - "צריכים" זה משהו אחד, ו-"בתכל'ס" זה משהו אחר. הבאתי לדוגמא איך אני מושפע ממ"ת ממוחשבים, ואני לא חושב שיש בזה רע.
    חוץ מזה, אני לא מסכים איתך - לטעמי, מ"ת ממוחשבים (בואו נקרא להם RPG מעכשיו, לצורך ההפרדה) צריכים להיות סלקטיבים במה שהם מעתיקים ממשחקי תפקידים שולחניים. כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, יצירת RPG דורשת גישה שונה בתכלית, הם לא סתם נגזרת של מ"ת שולחני.
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    נכתב במקור על ידי idansh
    דיקין- אין משחק מחשב המציע חופש כמו משחק תפקידים, האם בנוור ווינטר אתה יכול להגיד לכל דב"ש מה שאתה רוצה? לתקוף כל אחד? לעמוד בעמצא הרחוב ולצעוק "המשיח הגיע! המשיח הגיע!"?

    אצלנו הקבוצה כמעט ולא מושפעת ממשחקי מחשב, אם כבר מספרים (בעיקר סדרות האלף האפל ורומח הדרקון)
    במשחק המחשב הראשון של הערפדים,יש לשחקן אחד את היכולת להיות שהם במשחק ברשת,והוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה,אפילו להיכנס לתוך דבשים/מפלצות/אפילו שחקנים ללכת איתם לתקוף איתם ולדבר איתם,מה שיוצר RPG ממוחשב די קרוב למ"ת שולחני.
    אני בטוח שבנוורווינטר נייטס גם ישנה אפשרות כזאת(אבל לא בדקתי)...



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    15.10.2006
    הודעות
    11,582
    נכתב במקור על ידי idansh
    דיקין- אין משחק מחשב המציע חופש כמו משחק תפקידים, האם בנוור ווינטר אתה יכול להגיד לכל דב"ש מה שאתה רוצה? לתקוף כל אחד? לעמוד בעמצא הרחוב ולצעוק "המשיח הגיע! המשיח הגיע!"?

    אתה צוחק נכון? בוודאי שאפשר...
    בNWN יש חופש מלא של דיבור ועשייה, והחלק הכי חשוב - בניה.
    כל אחד יכול להשתמש בערכת הכלים-הטולסט, ולבנות עולם משלו.

    כמו כן יש DM Client שמאפשר לך להכנס בתור DM למשחק, ולהוביל משחק בין אם זה בשרת קבוע או הרפתקאה ספונטנית.

    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    96
    נכתב במקור על ידי tde3000
    וודאי התכוונת לומר שמ"ת למחשב צריך לקחת השראה ממ"ת שולחני מאחר ו
    RPG=ROLE PLAYING GAME=משחקי תפקידים.
    אוקיי-מעכשיו כשאני אומר משחקי תפקידים=שולחניים.
    יותר טוב?

    ננסק-אף אחד לא אמר כלום על רע,אני פשוט לא חושב שיש מה לקחת מRPG(ממוחשבים בשביל ההוא מלמעלה)במיוחד לא מבחינת המכניקה.
    אבל אולי רק אני מרגיש ככה.

    גדיל.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    זה לא בא כדי 'לרדת' עליך,אלא כדי לתקן את טעותך(שאולי לא הייתה טעות),ולעזור לעץ להיות מובן יותר,בלי שאני אצטרך לנחש מתי אתה(או כל מישהו אחר) מתכוון לממוחשב ומתי לא.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    נכתב במקור על ידי gdil13
    ,אני פשוט לא חושב שיש מה לקחת מRPG(ממוחשבים בשביל ההוא מלמעלה)במיוחד לא מבחינת המכניקה.
    הנה כמה הצעות שאני מקווה שישנו את דעתך:
    פיינל פנטזי 7: סיפור אפי רחב יריעה, שיכול להספיק היטב לכמה הרפתקאות באווירת פנטזיה אפוקליפטית. מערכת ה-Materia המגניבה, מאפשרת להחליף כוחות מיוחדים לדמות ולשפר את כלי הנשק והשריון בעזרת כדורים קטנים וצבעוניים. זה שוס לכל מערכה שמחפשת דברים מגניבים ונוצצים.
    דיאבלו: מערכת הכישרונות, שמאפשרת לשפר את היכולות של הדמות באופן ברור ופשוט. מערכת חפצים קסומים מורכבת ומהנה, שמעודדת את השחקנים לעסוק בה. מצוין למי שאוהב Game במ"ת שלו (לא שימושי בשביל פריפורמיסטים מן הסתם).
    KOTOR: דוגמא מצוינת לדמויות משנה מעניינות, ואיך לשלב את הסיפורים שלהן בתוך העלילה הגדולה. הצגה מצוינת של עלילה מבוזרת, כזו שמסוגלת להתקדם אפילו שהדמויות חופשיות לנוע בין מקומות רבים.
    שתף ב-Google+

הרשמה