תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 4 מ 4
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    עיר
    באר שבע, ישראל
    הודעות
    80
    דיון אחר העלה לי את המחשבה...

    האם כאשר אתה משחקים אתם:
    א. מבצעים את החלק המכאני בנפרד מהחלק התיאורי. כלומר, מגלגלים את כל הקוביות לקבלת תוצאות ואז מתארים מה קורה לפי התוצאה.
    ב. מבצעים אותם לסירוגין. כלומר, מגלגלים קטע אחד (נגיד, התקפה של דמות) ואז מתארים מה קורה ועוברים לקטע הבא.
    או ג. משהו אחר?

    לא תלוי שיטה, אגב. אם כי יש כאלו שתיאורים יותר קריטיים (הנשגבים, לדוגמה, כי יש מערכת פעלולים*).
    [*] =stunt. ננסק, איך התרגום הפועל של המונח?
    המרתף הקפוא - משחקי תפקידים
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    אני עושה את השיטה של תיאור-חלק מכני-תיאור מפני שזה יותר נוח
    זה מה שאני עושה במו"ד, בנשגבים אני מתאר כל מהלך בנפרד בהתאם למה שקורה בה (כל עוד אני פעיל בו כמובן

    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    21.12.2006
    הודעות
    209
    אני עושה תיאור כללי לאחר הפעולה, ותיאור כולל בסוף הסיבוב. זה משתלב טוב עם חוק בית שלי, לפיו כל הנזק נגרם בסיום הסיבוב (אז גם אם כדור האש שלך הוריד את הטרול ל- 12- נק"פ, הוא פועל כרגיל עד סוף הסיבוב). אני גם מעודד את השחקנים לתאר את הפעולות (אבל לא התוצאות של הפעולות) שלהם- האופן בו הם מטילים לחש וכיצד נראית השפעת הלחש, תנועות החבטות שלהם, וקריאות קרב (לא צריך להמחיש במאה אחוז, אבל כדאי לומר מה הדמות צועקת).
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    stunt תורגם כפעלול, יאפ.
    אצלי (מו"ד 3) השחקנים נוטים לתאר את צורת הפעולה שלהם, מכך אנחנו מסיקים איך זה מתורגם למכאניקה, ולאחר ההתקפה אני אומר מה בעצם קרה. בנשגבים, כמו שצויין פה, זה עובד גם אצלי קצת אחרת: התיאור הראשוני מקבל חשיבות משמעותית, ואת התיאור הסופי (לאחר תוצאת הקוביות) אני בדרך כלל נותן לשחקן שיתאר.
    שתף ב-Google+

הרשמה