תפריט ראשי

12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 20 מ 24
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    כאן זהו המקום לכתוב טיפים למנחה, לשחקן, ולתת חוקי בית של די אן די ומשחקי תפקידים אחרים!!!

    נתחיל בחוק חלופי: שמטילים קסם בדיאנדי, במקום להטיל לפני הכל ק20, מטילים ק% לקביעת אחוזי הצלחת הלחש.

    אכשיו תורכם...

    נ.ב: "ננסק", חסר לך שלא תגיב...
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    אגיב ועוד איך =)
    ונתחיל בכך שזה לא בפורום הנכון, מאחר וכעת יש לנו פורום שלם נפרד למבוכים ודרקונים ומשחקי תפקידים אחרים. העברתי את ההודעה, ונמשיך כאן. אל תדאג, גם אני אגיב ואתן את דעתי על כל מה שיכתב.
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    העונג כולו שלך... מנחה כמוך? פשוט שפוך הכל...
    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    נכתב במקור על ידי זאוס השני
    נתחיל בחוק חלופי: שמטילים קסם בדיאנדי, במקום להטיל לפני הכל ק20, מטילים ק% לקביעת אחוזי הצלחת הלחש.
    לא הבנתי מה הכוונה "להטיל לפני הכל ק20" - לפני מה? ובשביל מה ההטלה? ומה הכוונה בקביעת אחוזי ההצלחה? רוב הלחשים במו"ד דורשים פשוט שתגיד שהדמות שלך מטילה אותם, והמטרה היא זו שצריכה להטיל ק20, בהצלה נגד הלחש.
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    אני מניח שזה כמה אחוזים מהאפקט המקסימלי (במקרה של נזק 2ק6 אז 12) יהיו במקום גלגול קוביה לנזק/ריפוי/זמן/צואה...
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    ק% כדי לבדוק כמה אחוזי הצלחה יש לקסם. עם אתה מטיל לחש שמטרתו לשרוף את האוייב, אז בק% אתה בודק כמה אחוזים ממנו נשרף. ברור? או לדוגמא, עם אתה מטיל לחש הגנה אז כמה אחוזים מהתקפת האוייב הצלחת לנטרל. ברור?
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    אבל החוק הזה לא תואם את שיטת המשחק של ק20 והיא בכלל בסיס לשיטה חדשה לחלוטין

    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אז המצאתי בסיס לשיטה חדשה. מה רע?:barbaric:
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    אין רע, אבל מטרת הדיון הזה היא עצות וחוקי בית... זה לא ממש חוק בית.

    חוק בית יכול למשל להיות התעלמות מעניין הנטייה - מה שמשפיע די קשה על הרבה חפצי קסם ולחשים (למשל הגנה מרוע). ואז צריך להסביר, איך הם יתנהגו ללא נטייה. חוק בית אחר יכול להגיד שלא מגלגלים לנזק, ובמקום זאת כל נשק משתמש בממוצע של הקוביה שלו - כדי לצמצם את מספר הגלגולים בקרב, ובשביל להוציא את הגורם הרנדומלי וככה קצת לעזור ללוחמים (או שאולי זה פוגע בהם?).
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    אז אני מרחיב את נושא הדיון. ולפי דעתי זה דווקה כן חוק בית.
    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    96
    נכתב במקור על ידי ננסק
    חוק בית אחר יכול להגיד שלא מגלגלים לנזק, ובמקום זאת כל נשק משתמש בממוצע של הקוביה שלו - כדי לצמצם את מספר הגלגולים בקרב, ובשביל להוציא את הגורם הרנדומלי וככה קצת לעזור ללוחמים (או שאולי זה פוגע בהם?).
    בגלל שהדמויות נוכחות בכל קרב במשחק והאויבים(בדרך כלל)הם חד פעמיים חוסר אקראיות עוזר לדמויות.
    אצלי יש המון חוקי בית בעיקר בנוגע לקסמים.
    יש לי גם מערכת קרב משופצרת כי זו של מצבוכים ודרקונים איטית מדי.

    חוק קסם לדוגמא:
    כל קוסם מתחיל יגול לסרטט מעגל טלפורטר.
    אבל הוא לא יעבוד עד שלא ישפכו עליו את השיקוי הנכון(וזה כבר דורש יותר ידע)
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    זה יהפוך את המשחק להרבה פחות זורם.
    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    13.10.2006
    עיר
    המבוך של זאנדור
    הודעות
    1,644
    gdi, איזה שיפצורים עשית למערכת הקרב?
    ואני גם אשמח לשמוע על חוקי בית לקסמים נוספים.
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    מערכת קרבות של מו"ד לא זורמת? זה הפעם הראשונה ששמתי את זה
    נסה לשחק gurps ותראה מה זה לא זורם

    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    אצלנו עושים באקסולטד בקרבות כל אחד פשוט מגלגל עם תיאור מינימלי(או יותר במקרה של קומבו),בודקים מי ניצח סה"כ,והשה"מ מתאר את כל הקרב איך שהוא רוצה,בצורה זורמת והדבר היחיד שלא הוא מחליט זה הקומבואים,שאותם הוא צריך להכניס לתיאור.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  16. #16
    הצטרף בתאריך
    23.10.2006
    עיר
    אחירטחדרט
    הודעות
    6,180
    נכתב במקור על ידי tde3000
    אצלנו עושים באקסולטד בקרבות כל אחד פשוט מגלגל עם תיאור מינימלי(או יותר במקרה של קומבו),בודקים מי ניצח סה"כ,והשה"מ מתאר את כל הקרב איך שהוא רוצה,בצורה זורמת והדבר היחיד שלא הוא מחליט זה הקומבואים,שאותם הוא צריך להכניס לתיאור.
    אתה יכול לספר לי עוד על שיטה זאת? שמעתי עליה ואני אשמח לשמוע עוד...
    שתף ב-Google+

  17. #17
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    יש באחד הנעוצים קישרוים לכתבות,אחד מהם זה אקסולטד,אחרי שתקרא דבר איתי באייסיקיו על עוד שאלות שיש לך(301638454)



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  18. #18
    הצטרף בתאריך
    15.12.2006
    עיר
    קדרון
    הודעות
    937
    נכתב במקור על ידי tde3000
    אצלנו עושים באקסולטד בקרבות כל אחד פשוט מגלגל עם תיאור מינימלי(או יותר במקרה של קומבו),בודקים מי ניצח סה"כ,והשה"מ מתאר את כל הקרב איך שהוא רוצה,בצורה זורמת והדבר היחיד שלא הוא מחליט זה הקומבואים,שאותם הוא צריך להכניס לתיאור.
    אבל זה בעצם הורס את כל הקטע שמגניב באקסלטד!
    כל הקטע אם התיאורים הסופר מגניבים וקוביות הסטאנט! לדעתי לא רעיון טוב במיוחד

    שתף ב-Google+

  19. #19
    הצטרף בתאריך
    16.12.2006
    עיר
    קבוצת יבנה
    הודעות
    2,468
    לא הבנת אותי נכון,זה כדי שתיאור הקרב יהיה שוטף ולא תיאור,גלגול,גלגול נגד,תיאור
    אלא עושים את הקרב כשמתארים רק קומבואים וכל שאר הזמן עם תיאורים מינימליים,ובסוף הקרב השה"מ מתאר הכול בבת אחת,בלי הפרעות(וצריך להכניס את הקומבואים של השחקנים).
    או שהוא עושה את הקרב כרגיל,רק אחרי זה מתאר אותו שובףרק בצורה יותר מפורטת ומגניבה.



    נכתב במקור על ידי נחל
    ניצחתי אותך בואנגולושפריץ
    או איך שלא קוראים לזה
    הזה עם הטוטם

    אני:
    ג'אנגל ספיד?
    שתף ב-Google+

  20. #20
    הצטרף בתאריך
    17.12.2006
    הודעות
    96
    נכתב במקור על ידי tde3000
    לא הבנת אותי נכון,זה כדי שתיאור הקרב יהיה שוטף ולא תיאור,גלגול,גלגול נגד,תיאור
    אלא עושים את הקרב כשמתארים רק קומבואים וכל שאר הזמן עם תיאורים מינימליים,ובסוף הקרב השה"מ מתאר הכול בבת אחת,בלי הפרעות(וצריך להכניס את הקומבואים של השחקנים).
    או שהוא עושה את הקרב כרגיל,רק אחרי זה מתאר אותו שובףרק בצורה יותר מפורטת ומגניבה.
    זה פחות או יותר מה שאני עושה.
    המערכת קרב השלמה ארוכה אז אני לא יעלה אותה כאן.
    אבל הקטע המרכזי שלו הוא כמה שפחות גלגול קוביות וכמה שיותר תיאורים-והגלגול המינימלי שנשאר מתבצע ברובו על ידי השה"ם.
    שתף ב-Google+

הרשמה