תפריט ראשי

תוצאות 1 עד 15 מ 15
  1. #1
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    עיר
    זכרון יעקוב
    הודעות
    2,291
    המאמר הזה נכתב כדי להפיג שמועות שמסתובבות ברשת תוך כדי הוספת מידע חדש על המשחק המתקרב: Unreal Tournament 2007
    בנוסף הוא גם אמור להרגיע את הפחדים שיש לשתי קהילות המשחקים, אחת של האנריל המקורי ואחת של UT2004.
    השאלה האמיתית היא האם "לחזור לשורשים של אנריל" באמת מה שהסדרה צריכה?
    כדי להבין למה השאלה נשאלת, צריך להבין איך שהייחוד של UT99 (האנריל המקורי) השתנה ב-UT2004, ואיך תופת סוגי משחק הרחיבה את הפער בין הקהילות. אחרי שאנריל 2004 יצא, התחילו ויכוחים על הנשקים המחודשים, התזוזה שהשתנתה בהרבה והאווירה "המצוירת" של העולם החדש, אבל בראש ובראשונה על הוספת הרכבים למשחק. ההבדל בהחלט יותר בולט, כשמדובר על המרחב העצום במפות עם הרכבים - הדבר לעיתים קרובות יצר לקרבות שמתרחשים על גבי מרחק של עשרות עד מאות מטרים במקום פנים אל פנים כפי שהיה בUT.
    המטרה היא למעשה, ליכוד של הקהילות. ניסיון הליכוד הוא שלוקח ל-Epic Games (החברה המייצרת את המשחק) כל כך הרבה זמן בפיתוח וגימור המשחק. הרצון הוא ליצור משחק שמחבר את כל המשחקים יחד ועדיין לוקח אותם קדימה. קל מאוד להפוך לפסימיסט ולהגיד שלא אכפת להם, אבל אני נהיה די משוכנע שהם עושים עבודה טובה.
    אז בלי לשעמם אתכם יותר מדי, בואו נתחיל להסתכל על קטעים שנלקחו מסרט שפורסם בתערוכת המשחקים E3.

    הערכה: כדאי לפתוח את התמונות בחלון חדש כדי לראות את מרב הפרטים.

    חלק I: משחקיות Deathmatch בסרט



    בחרתי בתמונה הזאת להתחיל בניתוח בגלל שהיא באמת אומרת הרבה על המשחק. הרושם הראשוני שמקבלים הוא שמדובר על Unreal. וכשאני אומר Unreal אני מתכוון שהוא נראה כמו גירסא פצצתית מהדור-הבא של המשחק המקורי מ1999. התאורה המכוערת, הסקינים של השחקנים ושימוש בסטרוקטורה פגומה הוחלפו במראה עתידני מגניב, ומושלם ע"י מבנים ברזולוציה גבוהה, סקינים הנראים לעין (לא כמו בUT2004), ממשק (HUD) מהמם אך לא גמור ואפקטים עוצרי נשימה. אה כן, מה זה הסמל הזה שאנו רואים מאחורה? האם זהו סמל קבוצה מ-99? ככל הנראה אנחנו נמצאים בבסיס של הקבוצה האדומה. הם לא יודעים את זה עדיין, אבל בקרוב הוא ישתייך לקבוצה הכחולה. אתם רואים את הכדור באמצע, מוקף בשריון וקרניים? זו היא צומת כוח (Power Node). במשחק Onslaught צריך להשטלת על כל הצמתי כוח ולבסוף על הליבה של הקבוצה האוייבת כדי לנצח במשחק.
    הבסיס, שבקלות יכול להיות חלק במפת Deathmatch או Capture the Flag, בעצם חלק ממפת Onslaught (מעכשיו ONS) הידועות כגדולות ופתוחות (זוכרים מה אמרתי על התלכדות?). כשאתם יורים על השריון של צומת הכוח הוא ניזוק והפנלים מתחילים לעוף ממנו. אחרי שהרסתם אותו, השטלתם על הבסיס והתחלתם לבנות אחד של הקבוצה שלכם, פנלים מרחפים מלמטה ובונים צומת כוח חדשה בשליטתכם. זה נראה כמו ליבת כוח באופן חשוד, ואני מנחש שהם עשו זאת בכוונה כדי להראות המשכיות, וגם לתת לנו מטרה קצת יותר גדולה לירות עליה, בניגוד לעבר שצמתי כוח היו קשים לראיה וכמובן גם לפגיעה.
    אז הרושם הראשוני שאנחנו מקבלים שזה Unreal. והשני הוא שלא הקריבו מה שטוב ב-UT2004 כדי לבצע את זה. אוהבי ONS, אתם יכולים להרחיק את הסכינים מהזרועות עכשיו!



    בתמונה הזאת אנו רואים שחקן המנסה להתחמק כמו פחדן מטילים שהולכים לפגוע בו אשר נורו ע"י השחקן האמיץ שלנו. אתם לא רואים את זה כאן, אבל הפתי מקבל אחת ישר לתחת ועף 4 מטר לאוויר. שימו לב למימדים והתאורה של השחקן. רואים בבירור את האור הנובע מהשוק קומבו שפוצץ בקירבה, וגם שהשחקן הוא אדום (בעוד אתם כחולים), אז כדאי לכם לירות עליו! אפשר גם לראות שהוא יכול להוריד לכם את הראש אם יסתובב. הוא כבר לא פריק ננסי מהקרקס כמו בUT2004, אלא שחקן די מנופח.



    אין הרבה מה להגיד פה, חוץ מלהראות שהסמיילי המפורסם על כדור הפלאק חזר! אפשר גם לראות תמונה מסורבלת של האקדחים החדשים שחוזרים מUT99 בפעולה. אבל נדון באקדחים מאוחר יותר...



    כאן רואים תמונה שהיא לא משהו מיוחד, אבל רואים איך שהמפתחים שיחקו במשחק הראשון ולקחו ביקורת לתשומת ליבם. הקירות והרצפות מוגדרות הייטב ועברו Grungification, שזהו תהליך שהמפתחים עושים כדי להראות שהמפה הייתה בעבר כבר בשימוש. האויב מואר הייטב ואפשר להבדילו מהרקע, במיוחד שהוא יורה בנשק.



    תמונה יפה שמראה את אפקט הפגיעה בנקודת השיא שלו. זה נראה כאילו זה מסיח את הדעת, אבל קחו בחשבון ש 1. זה מאוד קצר 2. זה משתנה בהתאם לפגיעה ו-3.בטוח יהיה אפשר לכבות אותו. הדבר נראה די מרשים, כאילו הפיצוץ מביא לך מיגרנה עם הראיה המתושתשת הזאת.



    בתמונה הזאת רואים שלשחקן האדום יש הרבה אורות מגניבים. כפי שאמרתי מקודם, הדבר אומר שיהיה אפשר לראות אותו גם בחדר חשוך לגמרי, שאת זה אי אפשר להגיד על המשחקים הקודמים... כשמסתכלים על התמונה הזאת ממש רואים שכל דבר מאוזן ומסוגנן.

    חלק II: שילוב לחימה במימדים גדולים בתוך העולם של UT



    משנים עכשיו כיוון לקצת אקשן מחוץ לבניינים- כשלראשונה שמעתי על הגלשנים המרחפים החודרים לעולם של UT, כמו הרבה אנשים נהייתי לחוץ. האם הם יהיו כלי תחבורה או הסחת דעת מהמשחק? האם הם יהיו כמו הגלשנים הקטנים ומכוערים מ"בחזרה לעתיד", או שהם באמת ישתלבו בתוך מהפות? אי אפשר לראות את זה פה אבל הגלשן הוא די גדול ויש לו מנועים שגורמים לו לרחף. כפי שאנו יודעים אי אפשר להשתמש בנשקים כשאתה על הגלשן, אבל אפשר להשתמש במעין וו אחיזה, שנראה יותר כמו קרן לייזר בשביל לגרור אותך אחרי רכבים. לא צריך עוד לנסות לקפץ על כנפי המנטה (Manta) כשהנהג בעצם נוב מוחלט שלא רוצה לתת לכם טרמפ, וגם לא תצטרכו להרגיש מרוחקים בגלל שאתם לא יודעים את כללי הפעולה של המשחק. פשוט ננעלים על רכב לפני שהוא בורח, ותוכלו להגיע בדיוק לאותו מקום שהוא נוסע... אם הוא מתחיל לסטות מהדרך אז היי, עדיין יש לכם את הגלשן וגם עוד קצת תנופה. אפשר להגיע למקום הרצוי בלי לבזבז יותר מדי זמן (חוץ מהשניות הבודדות בהן צריך לעצור ולקלל את הנהג ). תוכלו גם לעשות איזה טריק בדרך בשביל לחגוג. למי אכפת אם יש עוד הסחת דעת עכשיו, המשחק נהיה הרבה יותר פרודוקטיבי!
    למרות שאי אפשר להשתמש בנשקים בזמן שאתם על הגלשן, עדיין אפשר יהיה לקחת כדורים שכמו בתמונה (שעדיין לא יודעים הרבה עליהם). אפשר להניח שגם דגלים במשחקי
    Capture The Flag (מעכשיו CTF) יהיה אפשר לקחת באותו אופן, בגלל שכל יתרון המהירות יאוזן בכך שאי אפשר להגן על עצמך.



    מר כדור מעופף עכשיו מעל ההלבנדר (Hellbender) של השחקן, ואפשר לראות את
    לאורן (Lauren) בכיסא התותחן. הרובה בחלק הקדמי ימיני הוא השוק (Skymines) של הרכב, שעכשיו מופעל ע"י הנהג.



    תמונה יותר קרובה של ההלבנדר, שנראה עכשיו הרבה יותר כמו באגי שטח מאשר טרקטור. תסתכלו על הגולגולת... זה נראה מסוכן! :ם



    מראה מלבב של הרס. כדור הארץ ניצח! טום קרוז מציל את העולם! סתאאאם... בתמונה הזאת רואים אפקטים ממש מגניבים של פיצוצים, וטרייפוד.
    איך אפשר לקרוא לזה "שיפור גרפי של
    UT2004"? זה משחק חדש לחלוטין!



    הלוויאטאן (Leviathan) האהוב אלינו. לתותחים הצדדיים יש עכשיו תפקיד הרבה יותר חשוב ברכב במקום לירות "דברים ירוקים על יריבים ולקוות שזה יפגע בהם". התותח שמאוייש ע"י השחקן הקירח מתפקד כמגן די כמו בפלדין (Paladin). התותח שממול כנראה יורה קרני שוק (Shock) והאחר שמוחבא מאחורי התותח הענק כנראה יורה רסיסים.
    בתמונה הבאה אפשר לראות את ההרס העצום שנוצר על ידי התותח הענק:



    מדהים!



    הבחור הזה אוהב את התותחים שלו. הדבר שאני הכי אוהב היא הצורה שבה הוא מואר ע"י החליפה מבלי שהוא נהיה עליז ובולט יותר מדי מהסביבה.


    חלק III: איפה הנפיחות?



    דיברנו קודם על הנושא החשוב שנוגע בהראות השחקנים, בעיקר בגלל שזה ה-נושא שמרים את ראשו בכל פעם שמסתכלים על התמונות הישנות. אני חושב שיש הרבה גורמים שצריך לשים לב אליהם, אבל בכל זאת, כנראה שהם (אפיק) חשבו על כך עוד לפני שהם שחררו סרטים, אז אפשר לדלג עליו ופשוט לחכות ולראות.
    מאחר שיש עוד נושאים שאפשר לדון בהם, בחרתי לשמור ביקורות על סמך הדברים שראינו פה לסוף. בתמונה אנחנו סופסוף רואים את האקדח החדש. לדעתי הם פישלו פה. הוא נראה כמו צעצוע כשמשווים אותו לקודם - הוא נראה צר וקטן, ונראה הרבה יותר כמו רובה הסער
    (Assault Rifle) מאשר האקדחים ב-UT99. עוד חלק בבעיה הוא שצריכים לראות יד אוחזת בנשק שתתן סגנון של גנגסטר, במיוחד כשיש 2. לזכותם יאמר שעם המנוע החדש אני בספק אם יהיה קשה ליצור גם יד שתתאים לסוג הסקין של השחקן, כך שהבעיה יכולה להיפתר.
    למטה יש תמונה של רובה הלינק (Link Gun) החדש, שגם אותו אני לא ממש מחבב:



    התלונה השנייה והקטנה שלי היא שלמרות שאני מת על הדומיננטיות של הצבע השחור על הממשק (HUD), יהיה קשה לשחקן הממוצע לדעת באיזו קבוצה הוא. אני יכול לנחש שהשעון, הגולגולת והגבול מסביב לנשק המשומש נהפכים לכחול או אדום בהתאם, אבל לדעתי צריך להוסיף איזה אייקון שיראה בוודאות אם אתה בקבוצה האדומה או הכחולה.

    אף אחת מהתמונות האלו לא היו של משחק DM או CTF, אבל הם נותנים לנו רמזים בנוגע לאיך סוגי המשחק האלה יראו בהשוואה למשחק המקורי. המסקנה שלי היא שחלק גדול ממה שאנשים חשבו שנאבד בגלל ב-UT2004, חזר ב- UT2007. אני מאמין שאפיק למדו ותיקנו שגיאות מהעבר והוסיפו תוכן לדברים שעד עכשיו היו כיפיים, והפכו אותם להרבה יותר כיפיים. הדעה שלי היא שדרושה עוד קצת עבודת גימור עד שיצליחו להוציא משחק שיביא את שתי הקהילות שבת ליד אותו שולחן, ולשחק ביחד, ללא הבדל דת, גזע, ומשחק קודם.


    תודה ענקית ל-Bersy
    ולאבישי
    ול-DFK, ולאמא ואבא שהביאו אותי עד הלום.
    שתף ב-Google+

  2. #2
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    הודעות
    110
    נראה מדהים למדי...
    תודה
    שתף ב-Google+

  3. #3
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    עיר
    ניו יורק סיטי
    הודעות
    332
    אלללה שוקס, כולם נהיו פה כתבים
    rofl
    א ל ל ה - ב א ל א ג א ן !!!!

    שתף ב-Google+

  4. #4
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    עיר
    אשקלטאון
    הודעות
    3,397
    המשחק הזה הולך להיות מדהיםםם

    אני מסתכל על התמונות ואומר לעצמי בונא זה אשכרה יוטי99 עם גרפיקה משופרת

    אם הם יעשו את המשחק מאוזן אז זה הולך להיות אחד המשחקים העצבנייםםםםםםםם
    שתף ב-Google+

  5. #5
    הצטרף בתאריך
    06.12.2006
    הודעות
    760
    נראה ממש מדהים :ם

    הHUD נראה ממש יפה
    שתף ב-Google+

  6. #6
    הצטרף בתאריך
    17.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    4,871
    תוקן במקצת, אבל משום מה אי אפשר להקטין את הכתב בחלק מהמקומות... o0 מוזר....

    הקשיבו הקשיבו!
    הבעיות עם הטקסט הן השלכה ישירה מהעובדה שהקובץ נכתב בוורד! Armagedon is comming!!!!
    קיצר, לא צחקתי, אל תכתבו בוורד.
    Im not on a holy war, I just want to kill this bitch.
    שתף ב-Google+

  7. #7
    הצטרף בתאריך
    08.12.2006
    הודעות
    189
    אחלה כתבה
    נהנתי לקרוא... קבל מדלייה !
    שתף ב-Google+

  8. #8
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    הודעות
    115
    המשחק נראה מדהים!!
    מתי יצא הדמו כבר >::::::::::?
    שתף ב-Google+

  9. #9
    הצטרף בתאריך
    17.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    4,871
    אני אבכה!
    הבחור הציל את הפורמט של הכתבה, אבל פאקינג מחק לי את כל העריכה!!!!
    טוב, חכו עוד 25 דקות :ם
    Im not on a holy war, I just want to kill this bitch.
    שתף ב-Google+

  10. #10
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    עיר
    זכרון יעקוב
    הודעות
    2,291
    אבישי מלך

    קח צהוב לשיפור המצברוח!

    שתף ב-Google+

  11. #11
    הצטרף בתאריך
    09.12.2006
    הודעות
    114
    אחלה תרגום.

    בכל אופן, לגבי הכדור- ככל שידוע לי, לא מדובר במהרה מסויימת לטקסטורת הדגל, אלא לפריט מסויים שעוד לא הרחיבו את הדיבורים עליו, שקשור לקונקווסט.

    הזמן עוד יגיד.
    שתף ב-Google+

  12. #12
    הצטרף בתאריך
    05.12.2006
    עיר
    זכרון יעקב
    הודעות
    3,994
    מה עם קרדיט של
    "תורגם מהאתר BLA BLA" ?

    "ובתוך הדפים של הזמן שאבד, אנשים נגמרים ברגע אחד"
    09/03/2008 - 06/02/1953
    Väkivalta!



    Intel Q6600 @ 3.4GHz [24/7] - ASUS P5K-E - GeIL 2x2GB BD EvoOne 800MHz @ 1066MHz 5-5-5-15 - Connect3D HD3870X2 - Thermaltake ToughPower 750W - Antec 900






    שתף ב-Google+

  13. #13
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    5,201
    זה לא אתר, זה סתם מאמר.
    והוא כתב: תודה ענקית ל-Bersy
    pur1ty
    שתף ב-Google+

  14. #14
    הצטרף בתאריך
    17.10.2006
    עיר
    חיפה
    הודעות
    4,871
    תודה לאל שפתרנו מעונשו של זה.
    Im not on a holy war, I just want to kill this bitch.
    שתף ב-Google+

  15. #15
    הצטרף בתאריך
    07.12.2006
    הודעות
    1,406
    קרדיט למתרגם צמתי הכח....
    איזה קטלני זה...זה כמו מיני מפות כזה...DM בתוך אונס...אני רואה כזה...כולם נכנסים...נלחמים על NODE כמו ב DM....ברגע שצריך לעבור ל NODE הבא...כל ה דיאמרים יוצאים ל SPEC ומחכים לקרב הבא XD.


    דניאל - דג ערפל מוסמך.
    שתף ב-Google+

הרשמה