מדריך מפה:Construction, בנייה איכותית.

אחת המפות האהובות על שחקנים בכלל ועליי בפרט היא Construction, מפה מעולה לקבוצות גדולות ב-Control או ב-TDM. המפה מאוזנת היטב, והמרחק בין הנקודות השונות קצר גם אם הן מפוזרות ושונות מאוד אחת מהשנייה באופיין, כך שקצב המשחק נקבע אך ורק ע"י השחקנים ולא מוכתב ע"י תנאי השטח. נתחיל בנקודה החזקה והחשובה ביותר במפה- נקודה 3.
נקודה 3 יושבת בתצפית על כל החלק התחתון של השלב, מהכניסה הרחוקה לנקודה 1, דרך המעברים לכיוון המדרגות ולכיוון האולם שמכיל את תחנת העזרה הראשונה. אפשר לצלוף ממנה בראשים של עוברים ושבים או להטיל רימונים לאחד מהפתחים הרבים שבטווח הטלה. לצערם של המתקמפרים המאושרים של נקודה 3, הקורבנות יכולים להשיב מלחמה בקלות. נקודה 3 כל כולה אינסטינקטים ודינמיות- אם תשאירו את הכוונות על נקודה אחת אולי תצליחו להוריד אויב או שניים, אבל האויב הבא שיגיע מכיוון אחר יקח אתכם ביגון שאולה. שחקן שלוקח את 3 צריך לרוץ מסביב, לתצפת למטה ולצדדים כל הזמן, להיות קשוב ולהיות מוכן לזנק הצידה לשמע צליל הנחיתה של רימון או פתיחה באש. אחד מהטריקים היעילים ביותר לכיבוש ולהחזקת נקודה 3 הוא להשתמש במחיצה שמסתירה למי שיושב ב-3 בכל רגע נתון חצי משדה הראייה שלו, לרוץ מסביבה כדי לתקוף כל פעם מכיוון אחר. ואם כל זה לא מספיק, יש שם גם שריון.
אם תכנסו מנקודה 3 שמאלה לפתח המואר תמצאו על הרצפה ערכת עזרה ראשונה, ובחדר שמיד אחרי המעבר את המדרגות שיורדות לכיוון נקודה 1. אחת מהטקטיקות הנלוזות אך היעילות בשלב הזה היא להתקמפר על המדרגות ולחורר את כל מי שמנסה לעלות (כמובן, זה יעבוד רק כשיש לקבוצה שליטה ב-2 ו-3). אם תמשיכו לנקודה 2 ולא תרדו במדרגות תוכלו למצוא משגר טילים, תחנת עזרה ראשונה ושריון מסביב לנקודה, והרבה לחץ נפשי. למה לחץ? כי נקודה 2 כמעט בלתי אפשרית להגנה לשחקן בודד, יותר מדי דרכי גישה נוחות בשביל האויב. למזלכם, אפשר לצמצם את דרכי הגישה שסביר שיתקפו מהן בכל רגע נתון לאחת או שתיים, בהתאם למצב נקודות השליטה. מנקודה 2 אפשר לרדת במדרגות צדדיות (הופה, עוד חבילת שריון על הרצפה שם) לכיוון נקודה 1, ולהכנס אליה מהצד, כניסה שמקלה על הכיבוש אם יש אויבים שמחזיקים אותה. בנקודה 1 אפשר למצוא שני רימונים ושריון, כמו גם את הרימונים שמופעלים בשלט רחוק, ימח שמם.
אני אוהב את המפה הזו, ומוכן לשחק בה בכל יום נתון. היא לדעתי המפה הכי טקטית ומתוחכמת לשליטה, והאיזון בין נקודות 2 ו-3 מושלם, גם אם שתיהן יותר קשות לכיבוש מנקודה 1.

המלצת היום: תפסו את נקודות 2 ו-3, רוצו הלוך וחזור ביניהן ותצטיידו בדרך בשריון ובערכת עזרה ראשונה שבמעבר שמאחורי המדרגות. עזבו את 1 לקבוצה השניה במקום לאבד את 2 ו-3 כשאתם מתקיפים את הקומה התחתונה.

סיפור אישי שקרה לי במפה: פעם אחת התחשק לי להשתגע, רצתי בלי נשק וקפצתי לתוך נקודה 1 מאותו הכיוון שהאויבים נכנסו אליה, ישר מאחוריהם. הניובים ציפו לקבוצה שלי מכיוון אחר, ולכן הם סיווגו אותי כחבר. חיכיתי כמה שניות, עמדתי לידם מסביב לנקודה, ואז פתאום שניים התרחקו ונשארתי רק עם אחד (למי שלא יודע, כשיש שניים מקבוצות שונות ליד נקודה, היא לא משתנה יותר עד שאחד מת או עוזב). נתתי לו לקלוט מה קורה ולירות כדור אחד לפני שהוא חטף בעיטה, ואז שני החברים שלו שעמדו לידנו הצטרפו אליו. היה קורע מצחוק.

שימו לב, חברי קהילה יקרים! זהו המדריך השלישי מתוך סדרת מדריכי מפות, אתם מוזמנים להגיב, לכתוב סיפורים אישיים מהמפה, או לציין פרטים קריטיים שלא הזכרתי.